Permalänk
Robot

Chips SUV

Hittade lite bilder på nätet, alltså inte jag som har gjort den, men vill gärna dela med mig den till er andra, den är himla fräck, Jag vet inte hur det är med upphovsrätten på bilderna, eftersom jag inte hittat något mer än bilderna!

Besök albumet: Chips SUV av MadeByMe

Permalänk
Avstängd

Fan va skön

Permalänk
Medlem

Den får en 7a av mig, om det var du som skulle gjort den skulle det blivit en solkar 10a jäkligt cool

Permalänk
Medlem

Så himla het xD

Visa signatur

Bärbar: MacBook Pro 17" Unibody, tidig 2009 (första Unibody)
Stationär: SilverStone SUGO SG08 | Gigabyte Z270 ITX | Intel 7700K @ 5 ghz | Gigabyte GTX1080 Ti 11gb | 32gb Corsair Vengeance 3000 mhz | Samsung SM961 1tb | SilverStone 600W PSU | Noctua NH-C14S |

Permalänk

Måste vara nått av de snyggaste jag sätt

Visa signatur

Jag har en dator?

Permalänk
Medlem

Vad bra att jag la upp den här då! synd att jag inte kunde få credit, tänkte först, men sen så tänkte jag, det är ju olagligt och sen kanske någon mer har sett den och bevisar att det inte är min.! men det är skön som fan!

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |

Permalänk

för mycket fritid?!

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk

fy fan vad stekhet!!! lätt den snyggaste skulpturen jag har sätt iallafall=D

Visa signatur

Intel Pentium 4 3200 MHz, 1080gb hdd, BFG 8800GTS 320mb oc2 edition, Asus P5B-MX/WiFi-AP, corsair 2048 MB DDR2. chassi: specialmoddat raidmax scorpio.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Haha coolt, nån har alldeles för mycket fritid och gamla datordelar liggandes.

Visa signatur

Dator/HTPC: X2 4200+ - 2048MB Corsair VS - ASUS A8N32-SLi Deluxe - ATi Radeon HD2400XT - Audigy 2 Platinum Ex - Tagan 380W - 1,2TB HD - Lian Li PC-777 Limited Edition "snäckan"

Permalänk
Medlem

va najs:P.. rena jurassic park ju 10p

Visa signatur

AMD Athlon XP 3200+| 1024 Gb Ram | Ati Radeon 9600pro | Color 420W | MSI k7n2 Delta

Permalänk

det är ju icke använda delar ens ju..

tycker inte den var spec fin..
och sen att en annan lägger upp den är lite mja.. okey är det men inte att rekomendera iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

men tog jag upphosrätten? nej, då borde jag få lägga upp denna skapelsen, men smaken 'är som baken!

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |

Permalänk

Snyggt:)

Visa signatur
Permalänk

Snygg.. men igenteligen måste du länka till varifrån bilderna kommer och ha frågat ägaren om lov ^^

Permalänk
Medlem

btw funkar moderkortet/en fortfarande? ^^ nice

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bonden_88
Snygg.. men igenteligen måste du länka till varifrån bilderna kommer och ha frågat ägaren om lov ^^

hade jag vetat så hade jag gjort det!

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |

Permalänk
Medlem

do like

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40