Permalänk
Medlem
Skrivet av ziim0n:

Och rätt skiva blev det också alla låtar är fan bra på den där platta.. the vultue, dawn pt1, encoder. mums

Köpte den i början på juli, men fick den nu först pga Warner har haft dåligt av dem i lager eller något, och inte fått mig informerad. Men tog tag i saken för en tid sen och idag dök den upp Bara att vänta på att få hem biljetterna till spelningen på Wembley Arena i vinter

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nutshell:

WHAT.

Det där skall undersökas imorgon.

Oja, polaren ringde när jag just cyklat hem från jobbet. FAR OCH KÖP ÅT MIG SKREK HAN ÅT MIG. Var dock lite väl trött för att ta cykeln, blev bilen

Har varit och inhandlat ett till drag och en lång ståltafs idag, blir att jaga gädda till helgen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeqvist:

Oja, polaren ringde när jag just cyklat hem från jobbet. FAR OCH KÖP ÅT MIG SKREK HAN ÅT MIG. Var dock lite väl trött för att ta cykeln, blev bilen

Har varit och inhandlat ett till drag och en lång ståltafs idag, blir att jaga gädda till helgen!

Vad är det för märke och modell på spöt och rullen?

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

länge funderat på att testa lira lite bas som komplement till gitarrplinket, fick bli en äckligt billig semiakustisk som ändå känns helt okey för priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timpa:

Vad är det för märke och modell på spöt och rullen?

Spöet : Abu Garcia LEM 632H Limited Edition
Rullen : Abu Garcia Ambassadeur Bluemax LH

Det är det jag kan se på kartongen iaf, på rullen stod det inte så mycket förutom Abu garcia, men dom verkar robusta och stabila både rullen och spöet! Ska testa grejjerna till helgen!

Permalänk
Medlem

köpte en nya laddare idag.

iMax B6 Duo 2x200W

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Skrivet av ziim0n:

Och rätt skiva blev det också alla låtar är fan bra på den där platta.. encoder. mums

Kan bara hålla med om detta!

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlyingFinn:

Linksys #2 på lika många år dog, så jag bytte tillbaks till gamla säkra märket

http://gallery.rhapsody.st/albums/ironfist_blandat/160810_1.s...

Telehell? Säkert märke? HOHO

Permalänk
Medlem

Gigabyte 460 1Gb OC

och

LG 50PK550

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perc:

Telehell? Säkert märke? HOHO

Better be jokin' nigga.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Fick hem en ny hub igen.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Återkom gärna med lite tankar kring TVn efter en stunds användning, går själv i tankar på samma TV och är lite orolig över hur mycket ljus den reflekterar.

Permalänk
Medlem

Delar till en HTPC, är under installation just nu. Zotac ion A series, 1TB WD caviar green, 2GB a-data, dvd brännare. Chassiet blev ett Chieftec BT-02B Mini-ITX.

Fem filmer för 100kr på Hemmakväll.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luring:

Återkom gärna med lite tankar kring TVn efter en stunds användning, går själv i tankar på samma TV och är lite orolig över hur mycket ljus den reflekterar.

Läs gärna denna tråden. Plasma-TV från LG år 2010 - Minhembio forum
Min tv kommer inte förrens om en vecka typ.

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lappa:

Delar till en HTPC, är under installation just nu. Zotac ion A series, 1TB WD caviar green, 2GB a-data, dvd brännare. Chassiet blev ett Chieftec BT-02B Mini-ITX.

http://pici.se/thumbs/t_VCHtugRyh.gif

Fem filmer för 100kr på Hemmakväll.

http://pici.se/thumbs/t_gjbmRvUnK.gif

Är det Bitch slap jag ser? Sjukt dålig film imo, rätt heta brudar dock.

Permalänk
Medlem

Mössa: Crusty Demons Stiched

Skor: DC Rounder

Och ev en rednose pitbull

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Skrivet av ¤Reason¤:

Vad i tusan är de här för något?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av TroNi:

Vad i tusan är de här för något?

Hmm, laddningsstation för RC bilar?
RC-butiken.se - Sky RC / iMax B6 Duo 2x200W 12VDC (Powered by CubeCart)

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Spytrans när den är som bäst.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av h0psi:

Amithaba Buddha rockar. Ny oldschool goa. Helt underbart.

Sending Love And Light från albumet Goa Gate är nog mig favorit.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Nikon D200 Begagnad. Tänkte först köpa en ny men så här i efterhand (haft den i 2veckor nu) så ångrar jag mig inte. Har fått prova D3000, Sony Alpha o.s.v i den billigare prisklassen och är inte direkt imponerad av dem. Denna känns grymt påkostad plus att man kan använda fler objektiv med AF

Visa signatur

Workstation: -€ Corsair Carbide 500R -€ DFI DK X58 -€ Intel Core i7 920 -€ 2 X GTX670 SLI

Permalänk
Medlem

åååh!! fan vad nice

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Fick min nya iphone i torsdags men inget sim, slöa telia.

Visa signatur

skriva kan jag läsa kan jag, men bra de får du bedöma själv. står bara upp till en sak och de är att jag är LAT.
Gigabyte P35 DS4 || Intel E6750 || Corsair XMS2 Xtreme 4096MB || Xfx 9800Gt || 4250Gb Hdd 2x2Tb 1x250Gb || Corsair VX550w

Permalänk
Medlem

Ännu en soffa blir att sälja den jag köpte i lördags

Bredd: 285cm
Djup: 148 cm vid den fasta divandelen, 105 cm vid delen med löstagbar fotpall. Sittdjup 80 cm.

5k dock ej mina bilder står fortfarande i garaget hos säljaren då jag flyttar in i nya lägenheten 1/9 var grymt jävla skön att sitta i!

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Skrivet av h0psi:

Spytrans? Psytrance då?

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Ställer samma fråga som lezziter..

Måste ha!

Sorry! Köptes på Thinkgeek.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

Amithaba Buddha rockar. Ny oldschool goa. Helt underbart.

Sending Love And Light från albumet Goa Gate är nog mig favorit.

Det är bland den bästa psytrancen, gillar detta stuket som kör på mycket melodier precis som på 90-talet. Lyssnade på lite snuttar på psyshop.com sedan blev det beställning direkt!!

Skrivet av safarisoya:

Spytrans? Psytrance då?

Japp

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Skrivet av PatrikBre:

Dagen inköp!
Fattar inte varför jag inte börjat lyssna på Rush tidigare.....

http://i1.imageban.ru/thumbs/2010.08.13/51dfc1597ba7433bfaef9...

Jag fick också en "jävla-bra-band"-upplevelse när jag bestämde mig för att lyssna på Rush första skiva igår.
Ser också att du köpte Maidens nya, fint köp! Jag fick hem den på dubbel bildvinyl i förra veckan

Visa signatur

FD R2 | Newton R2 650W | 1055T | Crosshair IV | Sapphire 5870 | Dominator GT 2GHz |

Permalänk
Medlem

Välkommen till samlingen, min lille pöjk!

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch