iPhone - Apples nya smartphone

Permalänk
Medlem

Usch vad svårt att välja mellan iPhone 4 och Samsung Galaxy S :/
Gillar verkligen iPhones utbud av apps och att flash finns. Men inte att det inte går att byta batteri samt att man inte kan titta på film i mobilen utan att behöva konvertera i 1½ timme till Apples format >.<

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Usch vad svårt att välja mellan iPhone 4 och Samsung Galaxy S :/

Jag har verkligen blivit vän med Iphones skärm och det är inget som alla presumtiva funktioner Android kan erbjuda på Galaxy kan väga upp.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Usch vad svårt att välja mellan iPhone 4 och Samsung Galaxy S :/
Gillar verkligen iPhones utbud av apps och att flash finns. Men inte att det inte går att byta batteri samt att man inte kan titta på film i mobilen utan att behöva konvertera i 1½ timme till Apples format >.<

Eum Apple Iphone har väl inte flash? Det är väl det de bråkar om hela tiden? kan enbart få någon halvtaskig Flash på jailbreakade mobiler vad jag förstått?

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av erdraug:

Eum Apple Iphone har väl inte flash? Det är väl det de bråkar om hela tiden? kan enbart få någon halvtaskig Flash på jailbreakade mobiler vad jag förstått?

Japp, man möts av någon text från Adobe som säger att stöd inte finns innan Apple ändrar attityd... typ.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Jag har verkligen blivit vän med Iphones skärm och det är inget som alla presumtiva funktioner Android kan erbjuda på Galaxy kan väga upp.

Så Samsungens Super-AMOLED-skärm är mycket sämre än iPhonens, är det det du säger? Vad jag har hört så är Samsungens skärm bättre än iPhonens.

Har nämligen också tänkt köpa ny telefon och har siktat in mig på en Samsung Galaxy S, men en iPhone 4 ligger ju i samma prisklass så det tåls ju att funderas på.

Visa signatur

i5 3570k @ 4.4GHz | MSI Z77A-G45 | Noctua NH-C12P | MSI GTX560Ti Twin Frozr | 8GB 1600MHz Corsair Vengeance LP| Corsair TX650W PSU | Benq V2410 LED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Citruz:

Så Samsungens Super-AMOLED-skärm är mycket sämre än iPhonens, är det det du säger? Vad jag har hört så är Samsungens skärm bättre än iPhonens.

Har nämligen också tänkt köpa ny telefon och har siktat in mig på en Samsung Galaxy S, men en iPhone 4 ligger ju i samma prisklass så det tåls ju att funderas på.

Har inte iPhone 4 högst upplösning på sin skärm?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Citruz:

Så Samsungens Super-AMOLED-skärm är mycket sämre än iPhonens, är det det du säger? Vad jag har hört så är Samsungens skärm bättre än iPhonens.

Ja, jag tycker att Iphonens skärm är mycket bättre. Men jag syftar då på känslan för beröringen som är så följsam medans den är i mitt tycke irriteraden trög på Samsung. Störs man inte av det så är det väl inget att haka upp sig på.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Avstängd

Galaxys skärm är mycket mer levande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av omii:

Skulle behöva lite hjälp med min iPhone 4, köpte den från Tradera och när jag fick den så var den jailbreakad och upplåst. Det låg även en massa onödiga apps installerade. Men jag har ett problem med att ta bort apparna. Skärmen ska ju reagera när man håller fingret på en app, sedan ska det ju bara vara att kryssa och ta bort. Men ingenting händer när jag håller ett finger på en app (spelar ingen roll om det är ett spel eller något annat). Det märkliga är att det funkar när jag drar upp multitasken, då funkar det utan problem och jag kan stänga ner de program som är igång.

Något program måste ju ligga och spärra funktionen, så att man kan radera apparna? Jag kan ju inte göra några nya mappar heller. Provade att ta bort Activator men det hjälpte inte, Cydelete ligger också installerat men det funkar inte heller att ta bort apparna med.

Kan det bero på att jag inte har i något sim kort?

Om det är en jailbreak app så måste du gå in i jailbreak programet o tar bort det(typ cyndia har jag för mig)

Har en fråga, är det fler som har problem med iPhone 4 när dom tar bilder med "blixt" att allt blir blått som satan?

Har även haft problem med iTunes, låser sig hela tiden, laddade ner x64 installern med det står iTunes_x32 eller nått.

Permalänk
Medlem

Samsungs skärm har bättre färger, strömsnålare och bätter vidvinkel. Om den är bättre i solljus vet jag inte..

Permalänk
Medlem
Skrivet av RobinCC:

Samsungs skärm har bättre färger, strömsnålare och bätter vidvinkel. Om den är bättre i solljus vet jag inte..

Källa eller något?
Av dom recensesioner jag sett av iPhone 4, så har alla sagt att den displayen är den bästa dom sett

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infinity_90:

Om det är en jailbreak app så måste du gå in i jailbreak programet o tar bort det(typ cyndia har jag för mig)

Har en fråga, är det fler som har problem med iPhone 4 när dom tar bilder med "blixt" att allt blir blått som satan?

Har även haft problem med iTunes, låser sig hela tiden, laddade ner x64 installern med det står iTunes_x32 eller nått.

Tack för ditt svar. Dock har jag redan provat att leta upp appsen i Cydia men dom finns inte där, utan dom är installerade med installous.

Någon spärr måste ju vara inlagd känns det ju som, iom att jag inte kan hålla fingret på en app så att den börjar "gunga", går inte att skapa mappar ens.

Permalänk
Medlem

någon som har tips på nån app för att sortera bilder direkt på iphonen? kunna skapa olika mappar och flytta runt bilderna i dom direkt i telefonen?
Apples photos app är ju rätt värdelös till det..

Visa signatur

If you play a Nickelback song backwards you’ll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards you’ll hear Nickelback. - Dave Grohl

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Källa eller något?
Av dom recensesioner jag sett av iPhone 4, så har alla sagt att den displayen är den bästa dom sett

Samsungen har överlägsen svärta, de andra vet jag inte. länk till test där man anser att skärmarna är likvärdiga men med olika styrkor

Jag har en galaxy S men den är till salu på Tradera nu (har beställt en iphone 4), för min del är iphone överlägsen. Jag har haft 2 tidigare iphone (3G och 3GS). Iphone har sina problem men galaxy S är bara en massa fina specifikationer. Lagg problemmen är fruktansvärda, vissa gånger har jag missat samtal då telefonen låst sig. Nu ska det finnas lösningar på dessa problem men eftersom jag inte var säker på att jag skulle ha kvar telefonen så ville jag inte använde dem då garantin inte gäller efter det. Sen saknar jag den lättsamma podcast hanteringen från iphone. Jag lyssnar ganska mycket på olika podcasts och det var väldigt mycket enklare att välja och ladda ner sådanna med iphone.

Jag roas jag mycket av hur man klagar på iphones begränsningar genom låsning av apple. jailbreak är väldigt enkelt och tar bort dessa spärrar. Enligt Android människorna är ju detta ett stort problem. Det är kul just för att om man köper en android då ska man roota och flasha med ett tredjeparts program (ODIN till Galaxy S). Vilket är betydligt krångligare än jailbreak och detta ska man göra för att överhuvudtaget få telefonen att fungera ok. Man skriver på flera ställen om hur och när samsung ska lösa deras problem som i dagläget framförallt är GPS och lagg. Jag tror att samsung lägger otroligt lite möda på denna telefon i dagläget man har ju redan nästa på gång. Apple känns lite tryggare på detta vis. Det blir spännande att se hur antennproblemet är dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danne980:

Samsungen har överlägsen svärta, de andra vet jag inte. länk till test där man anser att skärmarna är likvärdiga men med olika styrkor

Jag har en galaxy S men den är till salu på Tradera nu (har beställt en iphone 4), för min del är iphone överlägsen. Jag har haft 2 tidigare iphone (3G och 3GS). Iphone har sina problem men galaxy S är bara en massa fina specifikationer. Lagg problemmen är fruktansvärda, vissa gånger har jag missat samtal då telefonen låst sig. Nu ska det finnas lösningar på dessa problem men eftersom jag inte var säker på att jag skulle ha kvar telefonen så ville jag inte använde dem då garantin inte gäller efter det. Sen saknar jag den lättsamma podcast hanteringen från iphone. Jag lyssnar ganska mycket på olika podcasts och det var väldigt mycket enklare att välja och ladda ner sådanna med iphone.

Jag roas jag mycket av hur man klagar på iphones begränsningar genom låsning av apple. jailbreak är väldigt enkelt och tar bort dessa spärrar. Enligt Android människorna är ju detta ett stort problem. Det är kul just för att om man köper en android då ska man roota och flasha med ett tredjeparts program (ODIN till Galaxy S). Vilket är betydligt krångligare än jailbreak och detta ska man göra för att överhuvudtaget få telefonen att fungera ok. Man skriver på flera ställen om hur och när samsung ska lösa deras problem som i dagläget framförallt är GPS och lagg. Jag tror att samsung lägger otroligt lite möda på denna telefon i dagläget man har ju redan nästa på gång. Apple känns lite tryggare på detta vis. Det blir spännande att se hur antennproblemet är dock.

Jag var rädd för att du skulle säga det. Känns som att det var exakt samma sak med Nokia N900. Fina specs...men det är typ allt. Det jag inte ser fram emot gällande iPhone 4 är:
¤ Antennproblemen, vilket bara kan lösas genom att skaffa ett skal, eller hålla telefonen på något konstigt sätt.
¤ iTunes - Sist jag testade iTunes för 4 år sen sist tog skiten över hela datorn och ville kontrollera allt! Hoppas iTunes blivit bättre sen dess. Antar att man måste ha iTunes installerat? Använder nästan bara Spotify
¤ Videokonvertering - Sägs att det tar 90 minuter att konvertera en Xvid film till Apples format (QT?). Stämmer det? Blir väl inget mer videotittande då antar jag :/

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Någon som kan tipsa om en bra hemsida där man kan köpa iPhone 4 skal?

eBay - New & used electronics, cars, apparel, collectibles, sporting goods & more at low prices

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

¤ iTunes - Sist jag testade iTunes för 4 år sen sist tog skiten över hela datorn och ville kontrollera allt! Hoppas iTunes blivit bättre sen dess. Antar att man måste ha iTunes installerat? Använder nästan bara Spotify
¤ Videokonvertering - Sägs att det tar 90 minuter att konvertera en Xvid film till Apples format (QT?). Stämmer det? Blir väl inget mer videotittande då antar jag :/

iTunes är och kommer med all sannolikhet att förbli skräp. Ostabilit och irriterande är allt jag kan säga om det.. För videofiler så finns Fileapp som stödjer ganska många filformat. Fileapp har även en ftp-funktion så man kan lägga in filer på mobilen via WiFi eller USB.

Musiken kan man ju köra via Spotify om man betalar 99kr/mån. Bilder kan synkas in via Windows. iTunes är bara skräp som lyckligtvis går att undvika.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Babianen:

iTunes är och kommer med all sannolikhet att förbli skräp. Ostabilit och irriterande är allt jag kan säga om det.. Däremot så behöver iTunes inte användas ofta. För videofiler och det mesta så finns Fileapp som stödjer ganska många filformat. Fileapp har även en ftp-funktion så man kan lägga in filer på mobilen via WiFi eller USB.

Japp itunes är är ett stort problem med iphone. Det enda jag gillar med itunes är podcast hanteringen.

Permalänk
Medlem

Jag tänkte ta och köpa något skydd mot repor direkt när telefonen kommer.
Vad tycker ni om denna?

Av att döma från texten så inkluderas plastskydd för hela telefonen(fram,bak och sida).
Jag föredrar nämligen hellre något liknande "osynligt" skydd istället för fodral/skal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Jag var rädd för att du skulle säga det. Känns som att det var exakt samma sak med Nokia N900. Fina specs...men det är typ allt. Det jag inte ser fram emot gällande iPhone 4 är:
¤ Antennproblemen, vilket bara kan lösas genom att skaffa ett skal, eller hålla telefonen på något konstigt sätt.
¤ iTunes - Sist jag testade iTunes för 4 år sen sist tog skiten över hela datorn och ville kontrollera allt! Hoppas iTunes blivit bättre sen dess. Antar att man måste ha iTunes installerat? Använder nästan bara Spotify
¤ Videokonvertering - Sägs att det tar 90 minuter att konvertera en Xvid film till Apples format (QT?). Stämmer det? Blir väl inget mer videotittande då antar jag :/

Synd att du inte hade en NVIDIA-GPU, för då hade du kunnat använda dig av Badaboom (Badaboom Media Converter). Sjukt bra konverteringsprogram som jag rekommenderar alla iPhone/iPod-ägare (med NVIDIA-GPU) att införskaffa. Använder GPU istället för CPU vid konvertering, som du kanske misstänkte när jag sa att du behövde ett NVIDIA-kort.

Förhoppningsvis finns det någon motsvarighet från den röda sidan, men det har jag ingen koll på!

Visa signatur

i5 3570k @ 4.4GHz | MSI Z77A-G45 | Noctua NH-C12P | MSI GTX560Ti Twin Frozr | 8GB 1600MHz Corsair Vengeance LP| Corsair TX650W PSU | Benq V2410 LED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Babianen:

iTunes är och kommer med all sannolikhet att förbli skräp. Ostabilit och irriterande är allt jag kan säga om det.. För videofiler så finns Fileapp som stödjer ganska många filformat. Fileapp har även en ftp-funktion så man kan lägga in filer på mobilen via WiFi eller USB.

Musiken kan man ju köra via Spotify om man betalar 99kr/mån. Bilder kan synkas in via Windows. iTunes är bara skräp som lyckligtvis går att undvika.

Fast KIES till Samsung Galaxy S är ännu sämre!

Visa signatur

Laptop: MBA 13" | Telefon: Iphone 15" PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Usch vad svårt att välja mellan iPhone 4 och Samsung Galaxy S :/
Gillar verkligen iPhones utbud av apps och att flash finns. Men inte att det inte går att byta batteri samt att man inte kan titta på film i mobilen utan att behöva konvertera i 1½ timme till Apples format >.<

Varför vill du byta batteri? Filmerna kan väl dessutom vara i de flesta format, rätta mig om jag har fel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saddl3r:

Varför vill du byta batteri? Filmerna kan väl dessutom vara i de flesta format, rätta mig om jag har fel

Så vitt jag vet måste filmerna konverteras till .mp4-format.

Visa signatur

i5 3570k @ 4.4GHz | MSI Z77A-G45 | Noctua NH-C12P | MSI GTX560Ti Twin Frozr | 8GB 1600MHz Corsair Vengeance LP| Corsair TX650W PSU | Benq V2410 LED

Permalänk
Skrivet av Danne980:

Samsungen har överlägsen svärta, de andra vet jag inte. länk till test där man anser att skärmarna är likvärdiga men med olika styrkor

Jag har en galaxy S men den är till salu på Tradera nu (har beställt en iphone 4), för min del är iphone överlägsen. Jag har haft 2 tidigare iphone (3G och 3GS). Iphone har sina problem men galaxy S är bara en massa fina specifikationer. Lagg problemmen är fruktansvärda, vissa gånger har jag missat samtal då telefonen låst sig. Nu ska det finnas lösningar på dessa problem men eftersom jag inte var säker på att jag skulle ha kvar telefonen så ville jag inte använde dem då garantin inte gäller efter det. Sen saknar jag den lättsamma podcast hanteringen från iphone. Jag lyssnar ganska mycket på olika podcasts och det var väldigt mycket enklare att välja och ladda ner sådanna med iphone.

Jag roas jag mycket av hur man klagar på iphones begränsningar genom låsning av apple. jailbreak är väldigt enkelt och tar bort dessa spärrar. Enligt Android människorna är ju detta ett stort problem. Det är kul just för att om man köper en android då ska man roota och flasha med ett tredjeparts program (ODIN till Galaxy S). Vilket är betydligt krångligare än jailbreak och detta ska man göra för att överhuvudtaget få telefonen att fungera ok. Man skriver på flera ställen om hur och när samsung ska lösa deras problem som i dagläget framförallt är GPS och lagg. Jag tror att samsung lägger otroligt lite möda på denna telefon i dagläget man har ju redan nästa på gång. Apple känns lite tryggare på detta vis. Det blir spännande att se hur antennproblemet är dock.

Tycker det är väldigt synd att Samsung i princip har förstört en grym telefon med sitt j-vla touchwiz, det måste ju va nåt fruktansvärt dåligt för att lagga ner en annars grymt kraftfull telefon.

Att roota är inte så komplicerat, men det är inte lika enkelt som JB. Men har man gjort det en gång så går man inte tillbaks till en o-rootad i första laget.

Hade dom bara lagt in vanilla android 2.2 så hade det ju vart en grym telefon från början.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Citruz:

Synd att du inte hade en NVIDIA-GPU, för då hade du kunnat använda dig av Badaboom (Badaboom Media Converter). Sjukt bra konverteringsprogram som jag rekommenderar alla iPhone/iPod-ägare (med NVIDIA-GPU) att införskaffa. Använder GPU istället för CPU vid konvertering, som du kanske misstänkte när jag sa att du behövde ett NVIDIA-kort.

Förhoppningsvis finns det någon motsvarighet från den röda sidan, men det har jag ingen koll på!

Intressant, ska leta lite och se vad jag hittar.

Skrivet av Saddl3r:

Varför vill du byta batteri? Filmerna kan väl dessutom vara i de flesta format, rätta mig om jag har fel

Hur länge håller ett batteri när man måste ladda det varje dag...9-12 månader? Även om det håller säg 12 mån så kan man ju inte sälja vidare telefonen sen när batteriet är kasst. Vet ej vad det kostar att byta ut det men misstänker att det säkert är ett fyrsiffrigt belopp

Skrivet av Citruz:

Så vitt jag vet måste filmerna konverteras till .mp4-format.

Ah, trodde först det var QT format.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Skrivet av Mocka:

Det jag inte ser fram emot gällande iPhone 4 är:
¤ Antennproblemen, vilket bara kan lösas genom att skaffa ett skal, eller hålla telefonen på något konstigt sätt.
¤ iTunes - Sist jag testade iTunes för 4 år sen sist tog skiten över hela datorn och ville kontrollera allt! Hoppas iTunes blivit bättre sen dess. Antar att man måste ha iTunes installerat? Använder nästan bara Spotify

"Antennproblemen" löser man genom att INTE hålla telefonen på ett konstigt sätt, imho.
iTunes behövs (?) för synkning/uppdatering och App Store. Men man kan gott hålla sin musiksamling utanför eländet, jag använder strikt MediaMonkey för detta. MM klarar musiksynkning och album art etc, utan att fucka upp din musiksamling utan snarare styra upp den (taggar, ordning, album art).
Och det finns ju en app för spotify, såklart.

Visa signatur

I thought the only thing the internet was good for was porn.
-Bender, Futurama

Permalänk
Medlem

fick nyligen hem mitt incase-skydd från apple, men det visade sig att min iphone 4 med invisible shield (full body) blev för "grov" för skyddet. någon som provat detta med något annat märke?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Skrivet av greendevil:

"Antennproblemen" löser man genom att INTE hålla telefonen på ett konstigt sätt, imho.
iTunes behövs (?) för synkning/uppdatering och App Store. Men man kan gott hålla sin musiksamling utanför eländet, jag använder strikt MediaMonkey för detta. MM klarar musiksynkning och album art etc, utan att fucka upp din musiksamling utan snarare styra upp den (taggar, ordning, album art).
Och det finns ju en app för spotify, såklart.

Nähä, då hade jag fel. Case som gäller då eller? Finns antennproblemen fortfarande eller var det en barnsjukdom som löstes i senare "versioner" av telefonen?

Jo, visste att det fanns en app för Spotify. Tur det!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Nähä, då hade jag fel. Case som gäller då eller? Finns antennproblemen fortfarande eller var det en barnsjukdom som löstes i senare "versioner" av telefonen?

Jo, visste att det fanns en app för Spotify. Tur det!

Har aldrig funnits något utbrett antennproblem om man nu inte gillar att hålla telefonen sjukt konstigt och klämma allt man orkar när man från början nästan inte har något täckning alls.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Fick hem min iPhone 4 idag, riktigt nöjd
Dock så kan jag inte ansluta till min router, jag har inget lösenord på den.
Men det misslyckas hela tiden, måste man göra någon inställning innan?

Visa signatur

#framtiden