Permalänk
Medlem

Lite "fyllegrejs"
YouTube - Mafia II Getting drunk
YouTube - Mafia II driving around seeing double

Tycker att "supandet" i GTA IV Liberty City var lite bättre då snubben knappt kunde gå........annars helt ok......

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Demot var knappast någon höjdare. Särskilt snyggt är det inte heller.

Visa signatur

[CPU: Intel i5-750 @ 2,6 ghz][MB: Gigabyte P55A-UD3][GFX: Phantom Geforce 670 GTX OC][RAM: Corsair XMS3 1600MHz 8GB][Chassi: Fractal Design r3] [HDD: 1TB Samsung Spinpoint F3][SSD: Crucial MX100 2.5" 7mm 256GB @ SATA 2][PSU: Corsair TX650W][CPU Kylning: Akasa Venom][OS: W7 64-bit][Skärm: BENQ 2412]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Jag har ett rejält problem. När jag startar spelet får jag "Videoläge ej supporterad". Har försökt att skapa en genväg av Mafia2.exe och lagt in -windowed efter all text i Mål i genvägens egenskaper, men spelet totalvägrar att lyda det kommandot och startar spelet i fullskärm. Har även letat efter någon INI-fil som tillåter mig att ändra skärmupplösningen manuellt och sedan starta spelet, men det var visst svårare än vad jag trodde.

Nån här som har samma problem eller vet vad felet är och har en eventuell lösning? Jag har en Hyundai B71A-skärm med 1280x1024 i skärmupplösning. Grafikkortet är det som står i min signatur.

jag fick ochså en liten ruta med unsupported video men ja fick igång spelet iallfall så jag ändra bara upplösningen, eftersom spelet var inställd på 1280 X 720, men du fick väll inte igång spelet alls som jag förstod ? ... du har inte Tv-out?, det hände mej på ett annat spel förut ^^

mågon annan som har fått bugg på andra banan då man åker med i bilen med hans kompis och sen när man kommer till staden så blir det svartvitt och man blir svårt skadad utan andledning

Visa signatur

OLD FASIONSHOW...
Gigabyte GA-MA790X-UD3P. AMD Phenom black edition 3.4Ghz,Corsair 2 GB 800MHZ, Asus 3870 512MB DDR4 851MHz/1143MEM, 2,7 TB. HD 4,7TB och en ful jävla burk!

Permalänk

Spelade precis klart sista kapitlet och blev ledsen över slutet men jävlar vilket spel, det här är definitivt det bästa sandboxspelet jag någonsin spelat!
2K har verkligen lyckats fixa en otroligt bra 40- och 50-talskänsla med en levande stad vilket jag tycker att Rockstar har misslyckats med i GTA IV-spelen.

Visa signatur

FD R2 | Newton R2 650W | 1055T | Crosshair IV | Sapphire 5870 | Dominator GT 2GHz |