Permalänk
Medlem
Skrivet av sirskulltrail:

Är fodralet till 3GS eller iPhone 4?

De är för iPhone 4.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Måste testa , vart kan man köra det ?

Skrivet av fullebulle:

Cola som smakar budget typ premier cola och sånt skit.

okej

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av jooelhoglund:

Måste testa , vart kan man köra det ?

Coop t.ex.

Visa signatur

HTPC

Permalänk

Dagens inköp.

120mm + 140mm fractal design fläkt.
fläktkontroller.
SL Acess kort

och en X10 mini pro åt tjejen.

Permalänk
Medlem

U2311H:

Logitech UltraX:

Och så för rengöring av tangentbord och mus:

Permalänk
Medlem

Saab 9-3 SC 1,8t BioPower, 2007

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xeon404:

http://www.inet.se/files/img/medium/8300497_0.png

Blev en styck adapter för att köra eyefinity..

Du behöver en aktiv dp>dvi adapter för att få EYE finity att fungera. Så kommer ej att fungera med den du köpte.

Visa signatur

3DMV: 42643p

Permalänk
Medlem

En Cykel

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | 32GB DDR4 | Asus TUF RTX 3080ti OC

Permalänk
Skrivet av XerroL:

Du behöver en aktiv dp>dvi adapter för att få EYE finity att fungera. Så kommer ej att fungera med den du köpte.

Enligt ati's hemsida funkar det med en aktiv dp>vga adapter också.
Men varför lita på ATI?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Passade på att köpa en Driving force GT när jag köpte Mafia 2, dock är ratten till bilspel..

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Hedersmedlem

Köpte mig en centerhögtalare. Inte den snyggaste, men låter bra gör den. Hyllan är också nyinköpt, just för detta ändamål. Ska måla lådan i sidenmatt svart när jag orkar.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

1tb hårddisk.

RAM.

Permalänk
Medlem

Innes Mössa och Burton Ziphood :)! = 575 kr = bra pris imo

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av XerroL:

Nej det behöver man inte alls jag kör 3st Benq 24 med 5870 och just den adaptern och det funkar helt kanon så där är du ute och cyklar.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Ett fractal design define R3.

2 st sånna här

Och den här

Och ett Starcraft 2 orkar inte hitta bilden bara... drygt

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!

Permalänk
Medlem

LG47LD450
Hoppas kunna hämta den den 1a

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Mina 175 trötta ponnyhästar i Saaben har blivit 215 starka hingstar. Och det märktes kan jag meddela! Det känns som en helt annan motor, fruktansvärt mycket bättre drag!(steg 1, bara mjukvara)
Snabbt och mycket smidigt ordnat, och jag kan ändra tillbaka till original på 2 minuter om det skulle falla mig in.

Kanske något för dig som köpt ny Saab logoz? Du har 1.8t men det är samma motor som 2.0t vilket betyder att du också kan komma upp till 215 hästar med bara en enkel mjukvaru-tuning.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Detta låg i postlådan idag

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Biljett till Boston

Bild på staden kanske är mer intressant än printscreen på biljetten...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Biljett till Boston

Bild på staden kanske är mer intressant än printscreen på biljetten...

Varför boston?

Permalänk
Medlem

Da Bears!

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem
Skrivet av dala56:

http://i34.tinypic.com/r0tvm8.jpg

Mina 175 trötta ponnyhästar i Saaben har blivit 215 starka hingstar. Och det märktes kan jag meddela! Det känns som en helt annan motor, fruktansvärt mycket bättre drag!(steg 1, bara mjukvara)
Snabbt och mycket smidigt ordnat, och jag kan ändra tillbaka till original på 2 minuter om det skulle falla mig in.

Kanske något för dig som köpt ny Saab logoz? Du har 1.8t men det är samma motor som 2.0t vilket betyder att du också kan komma upp till 215 hästar med bara en enkel mjukvaru-tuning.

Vad fick du betala för den?

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timpa:

7000 eller 8000 tror jag han kommer att säga

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ako:

Varför boston?

Brorsa som bor där

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Threadless hade bra rea så jag passade på att köpa tre t-shirt och en hoddie:

"Music Snob" - Hoddie
"Rock Out With Your Cock Out" - T-shirt
"I Can't Draw" - T-shirt
"Stone Jungle" - T-shirt
Precis som förra gången så åkte jag på tull och moms vilket gjorde att slutsumman för allting landade straxt över 700kr, vilket inte är helt åt h*lvete men ändå ganska dyrt

Permalänk
Medlem

Riktigt sexig!

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timpa:

Som turbi gissade 8000kr!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nmc:

Haha, tycker du ubuntu smackar budget?

Förövrigt smakar coca-cola "sämst", är ingen cola smak utan bara en jävla massa kolsyra.

Inte en chans. Men det ska vara Coca Cola i burkform, i flaskor så känns det som det inte blir så kallt och gott jag vill. Har dock blivit för mycket av den varan då magsyrenivån är lite hög

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av m3rnel:

http://www.dustinhome.se/DisplayImage.aspx?ImageID=544689

HDMI kabel, 7m, guldpläterade kontakter, 90kr, helnöjd

90 spänn, wow! Vart? Behöver ha en 6-meters (varav alla 5-meters är för korta och 10m för långa..)

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Julkatten:

90 spänn, wow! Vart? Behöver ha en 6-meters (varav alla 5-meters är för korta och 10m för långa..)

länken skvallade om dustin home
KABEL HDMI-HDMI V1.3 GULDPLÄTERAD FLAT 7.0M - Specifikationer
deltaco är väldigt prisvärt i de flesta avseenden

Visa signatur

du svettas väldigt lite för att vara så fet