Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantic:

Och det behöver du pulver till? Jag tappade 10kg på en månad genom motion och bra kost. Inget pulver där inte.

Permalänk
Medlem

Nu är vi väldigt offtopic och jag ber om ursäkt för det - men om man inte är gravt överviktig så anses det hälsosamt att tappa runt ett kilo i veckan. Att svälta sig själv i ett par veckor tills man inte står ut längre är ingen hållbar viktminskning om man vill bli av med övervikten för gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

Nu är vi väldigt offtopic och jag ber om ursäkt för det - men om man inte är gravt överviktig så anses det hälsosamt att tappa runt ett kilo i veckan. Att svälta sig själv i ett par veckor tills man inte står ut längre är ingen hållbar viktminskning om man vill bli av med övervikten för gott.

Det vet jag! jag låg på sjukhus när jag tappa 11 på en vecka^^

On topic. En låda warmachine battlegroup protectorate har jag inhandlat!

Visa signatur

Keep the flow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

Att svälta sig leder bara till att man tappar musklerna, bättre att äta bra och röra på sig väldigt mycket.. Åka till gymmet och prata med dom där hur man ska lägga upp träningen bäst för sin kropp, Alla är olika.. Men, förmodligen visste ni redan det! ;0)

(Säger inte att du sagt att det är bra att svälta!)
Att sluta äta leder bara till.. jao.. ^^

MVH Marcus / MS

Permalänk
Medlem
Skrivet av xkurdi:

Åh.
Är tröjorna köpta på HM? Bra kvalite? Hur känns dom?

jag har även den gröna, och tror att det är ett av årets bästa köp faktiskt riktigt nice!

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem

Helt klart den godaste apelsin drycken.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Egentligen en vägghylla från ikea, men satte ben på den

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

Ledsen, men den ser bara vidrig ut ^^

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Skrivet av shiroW:

jag har även den gröna, och tror att det är ett av årets bästa köp faktiskt riktigt nice!

Jag stack till hm och testade två av de där tröjorna idag efter att ha sett dem i tråden. Men nej fan passformen var usel på dem tyckte jag. Köpte en nike hood på stadium för 300kr (halva priset). Den satt mkt mkt bättre.

Permalänk

Volvo 850GLT
Bilder kommer imorgon när det är ljust...

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk

Company of Heroes Gold
3,74 EUR
Total
3,74 EUR

bara 35 kr, på steam

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Volvo 850GLT
Bilder kommer imorgon när det är ljust...

Man erkänner aldrig att man har köpt en Volvo..

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk
Skrivet av arowe17:

Man erkänner aldrig att man har köpt en Volvo..

Jag gjorde just det?

Edit: Bilder, som utlovat:

Visa signatur

Permalänk

tim2k, är det en äkta. eller är det en kopia? vad kostade den? bacher nånting va? en som som cliff hade

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

Jag tycker tvärtom, apelsinjuice är grejen

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cropsgrinder:

tim2k, är det en äkta. eller är det en kopia? vad kostade den? bacher nånting va? en som som cliff hade

Rickenbacker

Ingen äkta tyvärr, det tillät inte plånboken. Det är en Fernandes (exakt kopia på alla sätt och vis), tillverkad i Japan sen 70-/tidigt 80-tal. Har inte fått den än, är i transit över världen just nu!

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sennebring:

Jag tycker tvärtom, apelsinjuice är grejen

sant sant!
Menade kolsyrad apelsindryck...gah tänker rätt, men skriver fel =P

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Att styla en volvo är som att sminka en gris Nej skämt å sido. Alltid trevligt med en bil

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av nussse:

Att styla en volvo är som att sminka en gris

Nej nu ska du inte vara sån, domdär moppeklistermärkena lär ge 30 extra hästkrafter, 40 om man har tur

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Skrivet av nussse:

Att styla en volvo är som att sminka en gris Nej skämt å sido. Alltid trevligt med en bil

Inte jag som lagt dit klistermärkena

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av CloX:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs424.snc4/46762_...

Egentligen en vägghylla från ikea, men satte ben på den

Du skulle använt den som vägghylla för att dölja skräpet du har på väggen

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

Gamla goa Diablo 2 + exp kommer med posten i morgon. Ska bli trevligt!

Visa signatur

Lancool PC-K62 - Corsair HX850W - Asus Maximus 3 Formula - Intel Core i7 860 - Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4x2GB - Corsair SSD P 128GB - 2 st Samsung SpinPoint F1 750GB - XFX HD5870 CrossFire - Win7 Pro 64bit

Permalänk

Det fick bli en Wildfire till Sambon. Samt ett Spotify Premium abb som vi ska dela på. Så nu kan vi synka kalendrar och så kan hon spela på sin egen telefon istället för att sno min Desire hela tiden.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem

Lite film:

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Som ett barn på julafton..

Permalänk
Medlem

Man tager vad man haver! Förhoppningsvis kommer den upp på väggen under helgen, om jag lyckas få tag på en borrmaskin och ev. "ett gäng" expanders.

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

sant sant!
Menade kolsyrad apelsindryck...gah tänker rätt, men skriver fel =P

Förstod de men gillar fanta bättre än den där skiten.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Skrivet av Olegh:

Fina högtalare , hoppas du har nått i den där kartongen så inte tvn rasar

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607