Permalänk

Älskar ghetto moddade datorer! Men hårddiskarna kan inte må bra av detta, måste bli typ 40 grader minst?

Permalänk
Medlem

Ser att albumet är skapat kl. 3:38 !
Du får 4,5 av mig, 0,5 för tidpunkten.
Kan man annat än älska dessa "händig-hemma" byggen. Liknar min egen maskin ganska mycket faktiskt.

Visa signatur

Friskt kopplat - Hälften brunnet !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pennybridgarn:

en kompis startar datorn genom att "tjuvkoppla", för start knappen ej funka, så han drar 2 el kablar mot varandra så drar den igång,

Det kan man kalla ghettomod

Jag hade det så en gång, sen hittade jag en dörrklocksknapp som jag monterade istället

Permalänk
Medlem

Usch

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk

Hahahaha!... Detta galleri borde låsas över natten då risk för skrattanfall med dödlig utkomst är extremt hög!

10p bara för att jag tycker så jävla synd om ditt vänstra öra!

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 | AMD Phenom II X6 1100T BE @ 3.6GHZ stock volt | Asus Crosshair IV Formula | 8GB Corsair DDR3 1600Mhz | HD 5870 + VF3000A | Cooler Master Real Power 620W | Samsung 840 Pro 256GB |
Submerged Computer Bygglogg

Permalänk
Medlem

hm... bra hemma snickeri, men du ska nog inte satsa på någon design tävling.
hare bra kex-choklad.

Visa signatur

din mamma också

Permalänk
Medlem

Blir ju nästan tårögd, det här är vackert.

Visa signatur

Primär - C2D T6500 :: 4GB :: Mobility 4570.
Sekundär - AMD64x2 6000+ :: 2GB :: 8800GT 1GB

Permalänk
Avstängd

Ahhhh, my eyes! Kill it, kill it with fire!

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det är väldigt roligt att vi medlämar här på Sweclockers har så olika synpunkter på detta gelleri, vissa tycker att det är ett helt awesome bygge medans andra knappt tål att titta på det. Personligen måste jag säga att jag älskar det.

Permalänk
Medlem

Haha liket!
Lätt det härligaste bygger på SweC!

Permalänk
Medlem

Mhe... skippa lådan å bygg upp allt på väggen så alla får beskåda dina "modulära" saker
Men stort plus för de där lilla extra, att aldrig ge sig "de ska fan funka".

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

*GARVBÖL*

Din reklambild är fantastisk! "extreAmly loud"

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Medlem

Man får ju nästan en tår i ögat, så vackert!

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk

Skrattade genom hela galleriet, känner igen mig något extremt (min förra dator såg liknande ut mot slutet) 5p!

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk
Medlem

ahh de va riktigt fint...har dock aldrig behöva gå till dom extrema längderna i mitt fixande

Permalänk
Medlem

hahahah klockrent album !

Permalänk
Medlem

BENCHA MONSTRET!

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Medlem

Det där är vad jag kallar turk modding ;D

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem

Kabeldragning: 10 poäng.

Visa signatur

Citera gärna så jag hittar tillbaka.

Permalänk
Medlem

Mycket estetiskt tilltalande. <3

Visa signatur
Permalänk
Medlem

om du försöker tävla för att göra en ful dator så har du misslyckat, det ser bara tråkigt ut (min åsikt om saken), du kunde ha gjort en modd med straips på nåt sätt kanske?

Visa signatur

يارَبْ إذا أسَأت إلى الناس فَاعْطِني شجَاعَة الإعتذار وإذا أسَاء لي النَّاس فاعْطِنْي شجَاعَة العَفْوَ وَعَلّمنْي أنْ التسَامح هَو أكْبَر مَراتب القوّة وَأنّ حبّ الإنتقام هَو أولْ مَظاهِر الضعْف

Permalänk

Måste bara säga grattis! Nu när du hamnat på "hetast" så är du ju på samma nivå som Laine och de andra.

Permalänk
Medlem

Hur mycket mer blaser tva flaktar istallet for en, mot grafikkortet, egentligen? ;D
Skulle garna se en Furmark och varmen med bada flaktar ikopplade, sa bara en.

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Arne-Mohammed:

den där datorn får mig att må dåligt

Word på den

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

pinsamt...

Visa signatur

-=[ Asus M2N-SLI Deluxe ] - [ AMD x2 4200+ 65w ] - [ 4x1GB Kingston DDR2-667 ] - [ AMCC 3ware Escalade 8506-8 PCI-X ] - [ ~8 TiB HD ] - [ ATI Radeon HD 2600XT ]=-

Permalänk
Medlem

ghetto mod?

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|Fedora Srv VM Host: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Medlem

Hahahahaha. Fick mig ett gott skratt på sista bilden. "Extra Tie-strapes included!"

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Skrivet av Pennybridgarn:

en kompis startar datorn genom att "tjuvkoppla", för start knappen ej funka, så han drar 2 el kablar mot varandra så drar den igång,

Det kan man kalla ghettomod

Du och många andra kommentarer här får mig att skratta.

Visa signatur

Intel Core i7 860 3,6 GHz | Corsair 6GB DDR3 1600MHz | 580 GTX | Asrock P55 Deluxe3
Förra Gaming datorn Media datorn

Permalänk
Medlem

Solklar 5:a. Klart bästa albumet någonsin!

Permalänk
Medlem

det är sådär en dator skall se ut.. solklar 10a