Hmm, okej. Med denna setup kan man ändå lägga till ett grafikkort om det skulle behövas i framtiden :). Skulle inte prestandan på BC2 och L4D2 öka med två eller körs de smidigt ändå? Ska kolla vilket kort jag har i andra datorn, som laggar även på lägsta grafiken, har för mig att det ändå inte är så uselt.
Fler tips på grafikkort? Räcker ett med 768 MB eller ska man dra till med en gig? Overclocking kommer att studeras och troligtvis användas.
Edit: Hur tjänar man på SSD över vanlig 3.5"? En SSD som kostar 200 kr mer än 3.5"arn på 1 terrabyte är ju på 32 gig. Annan teknologi? Tjänar man verkligen så mycket i minne? Hur mycket minne i hårddisken vill man lägga ut pengar på i sådana fall till min setup?
Mitt andra grafikkort är ett geforce 8500 GT. De har ju klämt in en massa RAM på det (1779 MB), men det står inte mycket om att det är till salu och sådant nu för tiden? Känns lite som onoff/siba/elgiganten igen, fast nu bara i kortet ;).
http://img3.imageshack.us/img3/2887/dator1.jpg
Här.
Lägg till byggnation och kanske ett till 460 om/när du har råd.
Tack!
Min nya build ser ut så här, men är fortfarande föränderlig:

AMD Phenom2 var både billigare och starkare. Grafikkortet fick utomordentlig grafik. Den större fläkten behåller jag, om jag möjligtvis ska lägga till ett grafikkort i framtiden. SSD skippar jag, känns inte riktigt som att det är värt pengarna. Corsair-aggregaget har fått bra kritik och verkar lite mer modulärt än fractal designs ekvivalenta?