Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Var riktigt billigt. Varifrån skickade du efter sladden ? Och jag slänger med en liten extra bonus; Vad betyder "Mini B"*nyfiken..

mini B http://www.usb-cable.com/mini-b-usb-cable-short-8-inch.jpg

Köpte på tradera USB-kabel A - Mini B 5m på Tradera. USB | Kablage | Datortillbehör |

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

fick hem min kabel till wii:t

http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/IMAG0024...

64kr inkl frakt , 5m USB A - > Mini B

Skrivet av liv&helvete:

Var riktigt billigt. Varifrån skickade du efter sladden ? Och jag slänger med en liten extra bonus; Vad betyder "Mini B"*nyfiken..

Nypris på DustinHome är 23:- inkl frakt med studentrabatt;) Så någon sitter o tjänar pengar på att köpa som student och sedan sälja på t.ex. tradera.
KABEL USB 2.0 TYP A-B MINI HA-HA 5.0M - Specifikationer

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem
Skrivet av arowe17:

Nypris på DustinHome är 23:- inkl frakt med studentrabatt;) Så någon sitter o tjänar pengar på att köpa som student och sedan sälja på t.ex. tradera.
KABEL USB 2.0 TYP A-B MINI HA-HA 5.0M - Specifikationer

Är tyvärr inte student och det är Parvelito som säljer dom.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Har varit på jakt efter ett par shyssta 2.1 högtalare till laptopen under en tid.
Ville inte ha några för stora, eller blaffiga, utan dom skulle matcha laptopen helt enkelt.
Så efter lite snokande så fick det bli ett par från något företag som jag aldrig hört talas om, eGMB.
eGMB - Gembird Europe B.V.

Men högtalarna gör det dom ska. Är hur nöjd som hellst med köpet. Enda nackdelen ska väl vara att det inte finns någon volym funktion på någon av högtalarna. Men det överlever man nog med.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Diesel DZ 4096

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem
Permalänk

Spider samt Cocaine saknas :>

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Medlem

En liten modell (skala 1:43) av nya S60 att ha på TV-bänken att titta på tills "the real thing" kommer levererad om ett par veckor

Tycker förövrigt att texten på baksidan av kartongen till modellen var lite rolig:

Inte lämplig för barn under 14år?! Var längesen jag själv var i den åldern men är inte det att ta i lite?...

Permalänk
Medlem
Skrivet av S_Z:

http://i52.tinypic.com/vxi6tk.jpg

http://i53.tinypic.com/2pzgxok.jpg

En liten modell (skala 1:43) av nya S60 att ha på TV-bänken att titta på tills "the real thing" kommer levererad om ett par veckor

Tycker förövrigt att texten på baksidan av kartongen till modellen var lite rolig:

http://i53.tinypic.com/140ep1g.jpg

Inte lämplig för barn under 14år?! Var längesen jag själv var i den åldern men är inte det att ta i lite?...

De nya S60/V60 är riktigt fräscha Grattis till köpet (VILL HA EN SÅDAN NÄR JAG BLIR STOR)

Permalänk
Medlem

Vad tyckte du om bomba läsken? Den vita tiger burken är god!

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lars Adaktusson:

Spider samt Cocaine saknas :>

Varken Spider eller Cocaine säljs väl i Sverige på grund av den hiskliga mängden koffein?

Skrivet av Laars:

Vad tyckte du om bomba läsken? Den vita tiger burken är god!

Den med blåbärssmak smakade ... skit.

Har redan öst i mig ett flertal koppar kaffe i dag, så WT och co. får vänta till i morgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av S_Z:

http://i52.tinypic.com/vxi6tk.jpg

http://i53.tinypic.com/2pzgxok.jpg

http://i53.tinypic.com/140ep1g.jpg

Vilken motor blev det?
Gillar att de börjat down-sizea bensinarna.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

De nya S60/V60 är riktigt fräscha Grattis till köpet (VILL HA EN SÅDAN NÄR JAG BLIR STOR)

Tackar!

Skrivet av glemmy:

Vilken motor blev det?
Gillar att de börjat down-sizea bensinarna.

Fick bli en 2.0T (203hk/300Nm). T6:an hade varit trevlig men tyckte inte det riktigt var värt prisskillnaden för den motorn och T5:an var inte valbar vid lansering. Funderade lite på diesel också men kör inte bilen till jobbet så bryr mig inte alltför mycket om bensinpriserna. Vill man ha liknande prestanda som 2.0T med dieseln var det en D5 motor som gällde och även den är rätt mycket dyrare. Fördelen är väl att man får mer när man säljer den då dieseln är så poppis i Sverige.

Edit: Skrev fel. Menade T5, inte T4.

Permalänk

En Mini One 2010

Synd bara att det är så dåligt väder att den blev smutsig på en gång
Blir nog byte av grill och fälgar samt foliering av tak och sidospeglar till sommaren!

Permalänk

Fan vad folk köper bilar då!
Sitter själv med en Volvo 850 men ingen möjlighet till att köra pga att jag bara är 17 år.
Seeegt

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Sen början på veckan så har det varit en fröjd att gå till skolan

Fantastiskt bra headset/hörlurar
URBANEARS PLATTAN Black

Permalänk

blev en sån idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av _simis_:

Sen början på veckan så har det varit en fröjd att gå till skolan
http://imgur.com/WCtLw.jpg

Fantastiskt bra headset/hörlurar
URBANEARS PLATTAN Black

Iphone kompatibla? Såg fräsiga ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Iphone kompatibla? Såg fräsiga ut

Typ det första du kommer se om du klickar in på sidan.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Typ det första du kommer se om du klickar in på sidan.

Man kan ju alltid fråga även om jag noterade den lilla micken

Permalänk
Medlem

Galet snygg!
Låter den lika bra som den ser ut?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Skrivet av belga:

Galet snygg!
Låter den lika bra som den ser ut?

Japp, beställde den i förra veckan, lite leverans på dem (de är hot :), ända från Holland.
Snygg är & hon låter satans bra med :D, en gitarr jag längtat efter i många år (many yrs), är mkt nöjd, det skall de göra iom de är ju på ett sätt gitarrernas Cadillac.

Är en Gretsch ägare sedan förut

Permalänk
Medlem

Vi köpte en barnvagn idag av sambons kollega. Lille "Shreck" är beräknad att komma ut i mitten av maj.

Visa signatur

Fractal Design Define R6 \ Ryzen 3700X \ be quiet! Pure Rock 2 \ MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI \ ASUS Radeon RX 5700 XT TUF GAMING OC \ Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz CL16 \ Crosair RM 750X V2 \ Kingston A2000 SSD

Permalänk
Avstängd

Jag har betalt närmare 10 000 för att en kille i USA ska tillverka en actionfigur av Ash, men nu när han börjar visa progressbilder så är det lätt värt det!
Postar rakt av från vad han skrivit i forumet.

Paint matching this is going to be a challenge. Thankfully the Ash cast is in translucent flesh. This is doable. I'd have my doubts if it were white resin. Nice job on that, Beto.

I really love this sculpt, too. It's well done and well cast. It's a bit of a characature rather than a 100% serious portrait, but the Ash character is somewhat of a characature himself, so this totally works, especially since it will be on the idealized Leonidas body.

2 many necks.

Some fancy Dremel action later. "Groovey"

Damn you Cyber. I'm going to be so jealous of this figure when it's done. I hate you. I hate you. I'd give MY right hand for this figure.

This is going to be EPIC!!!

"Good. Bad. I'm the guy with the shotgun."

Repainted shotgun by request. Now it looks like its been handled a lot.

So, the paint match was a success. Who doubted me? Come on, who doubted?

As part of the deal for this project, Cyber agreed to give up his Leonidas hands to me for my Myers figure. Thanks again for that. In exchange, I had to find a suitable shotgun hand for his Ash. Just so happened that the Narrow Shoulder Truetype I bought for my second T-1000 had the perfect left hand to hold the shotgun. All I had to do was make it look like it belonged on the body. Fingernails, blood vessels, freckles, veins, and skin tone. And Ash's watch really helps make it look seamless.

That was the easy part. This was the tricky part.

Great sculpts like this are such a joy to paint, especially when they are translucent cast.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

10 000kr för en plast docka?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kazen:

10 000kr för en plast docka?

korrekt, fast det är en actionfigur (Notera att det är ett sammansatt ord)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

korrekt, fast det är en actionfigur (Notera att det är ett sammansatt ord)

Inte för att vara sån, men varför betalar man 10 000:- för en actionfigur? Någon hobby av nått slag? Eller bara mycket med pengar som du vill spendera runt?

Edit: Grym målning.

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Medlem

Tänkte på varför han skrev "Damn you Cyber. I'm going to be so jealous of this figure when it's done. I hate you. I hate you. I'd give MY right hand for this figure."? Det är väl han som tillverkar den? Då är väl bara att göra en ny?

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem

"Congratulations, you've reached maximum nerd"

Permalänk
Skrivet av CyberVillain:

Jag har betalt närmare 10 000 för att en kille i USA ska tillverka en actionfigur av Ash, men nu när han börjar visa progressbilder så är det lätt värt det!
Postar rakt av från vad han skrivit i forumet.

10,000kr för en actionfigur kan jag verkligen inte förstå, men jävlar vad snygg den var. Den killen var rätt duktig på att måla..

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F | R7 7800x3D | 64GB Kingston Fury | Sapphire RX9070XT Nitro+