Permalänk
Medlem

Ny dator weeeeeee

Datordelar

Bygge pågår

Klart!

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Vad vart det för motor? Ansiktslyftet ser så jävla kasst ut på bild jämfört med innan men ser man en i verkligheten så är det mycket snyggare, tycker din bild fångade det ganska bra.

Blev D2'an. Förhoppningsvis lite mindre pengar på bränsle. Tycker den känns pigg med den lilla motorn ändå

Visa signatur

"If Violence doesn't solve your problem, you're not using enough"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foraek:

Mycket trevligt köp Lista på utrustning tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Mycket trevligt köp Lista på utrustning tack

Lite synd att det blev med vinterhjulen, sommarfälgarna är snyggare! Men det får vänta till senare

Momentum-paketet vilket innefattar lite grejer såsom xenon-ljus, spoilerdimljus fram, klimatanläggning och regnsensor och lite annat krafs. Sen ingick ett annat paket då med High Performance ljudpaket, kurvljus (svänger med i svängarna, aldrig provat förut men är rätt fräckt ) Ganska standardutförande antar jag men tyckte man fick med rätt bra grejer.

Sen med sommarhjulen så blir det såhär:

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foraek:

Lite synd att det blev med vinterhjulen, sommarfälgarna är snyggare! Men det får vänta till senare

Momentum-paketet vilket innefattar lite grejer såsom xenon-ljus, spoilerdimljus fram, klimatanläggning och regnsensor och lite annat krafs. Sen ingick ett annat paket då med High Performance ljudpaket, kurvljus (svänger med i svängarna, aldrig provat förut men är rätt fräckt ) Ganska standardutförande antar jag men tyckte man fick med rätt bra grejer.

http://www.theautochannel.com/news/2009/10/05/480180.1-lg.jpg

Misstänkte momentum Men vad trevligt och hoppas du blir nöjd med bilen Volvo är ganska bra ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av h0psi:

Flyttade från en etta på 39m2 till en trea på 80m2 nyligen så har blivit rätt många inköp!

Acoustic Energy Aego M, grymma välljudande högtalare till datorn. Bästa jag hört i ljudväg faktiskt!

http://img301.imageshack.us/img301/9974/aeroi.jpg

http://img839.imageshack.us/img839/2069/subhq.jpg

32" Samsung LED till sovrummet, skönt med en vettig integrerad mediaspelare dessutom

http://img15.imageshack.us/img15/7648/sony32.jpg

En tavla till sovrummet och en till vardagsrummet, tog ett tag att hitta något snyggt som passade när man inte letar IKEA-stuket

http://img215.imageshack.us/img215/2053/tavla.jpg

http://img213.imageshack.us/img213/7613/tavla2.jpg

En till Logitech Squeezebox Radio förutom den som redan finns i vardagsrummet, denna sitter nu i köket. Riktigt bra ljud och tack till Elgiganten som säljer den för tusen kr atm!

http://img819.imageshack.us/img819/1610/radiovpc.jpg

En Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro, riktigt grym telefon, blev helnöjd och uppfyllde mina kriterier fint

http://img19.imageshack.us/img19/5018/xperia.jpg

Otroligt snygga målningar.

Vart köpte du dom?

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laars:

Otroligt snygga målningar.

Vart köpte du dom?

Tavlor, målningar och väggdekoration till otroliga priser.

En annan butik som Trizz länkade till: Ett stort utbud av konst, galleri och konstnärer!

Permalänk
Medlem

Inträde 50 spänn på en bygdegård på en lokal fest, inte så jätteintressant kanske.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Foraek:

Blev D2'an. Förhoppningsvis lite mindre pengar på bränsle. Tycker den känns pigg med den lilla motorn ändå

Beror ju på vad du hade innan, diesel är fint och D2 känns bättre än DRIVe bla att man kan köpa dragkrok till sen är den väll skattefri i 5år liksom DRIVen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Beror ju på vad du hade innan, diesel är fint och D2 känns bättre än DRIVe bla att man kan köpa dragkrok till sen är den väll skattefri i 5år liksom DRIVen?

Va ingen dragkrok? Hoppas inte det då farsan hämtar ut sin V70 drive på måndag. Sen monterar de väll inte dragkrok på bandet utan det görs väl på firman man köper eller hämtar ut tjänstebil?

Permalänk
Medlem

4-dagars biljett till

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Så nu har man hela DMC serien <3

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Dragkrok är inget jag är intresserad av dock. Behöver jag dra något så lånar jag bil av föräldrar eller syskon Men skattefri är den, därför jag tog den. Försäljaren trodde inte jag skulle tjäna in DrivE så den stora skillnaden var start/stopp-funktion och blir inte jättemycket sånt här i Skövde ändå

Skrivet av nmc:

Va ingen dragkrok? Hoppas inte det då farsan hämtar ut sin V70 drive på måndag. Sen monterar de väll inte dragkrok på bandet utan det görs väl på firman man köper eller hämtar ut tjänstebil?

Bara på C30 du inte kan ha drag på drivE-versionen. V70 får ha det så

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Hellyea!, vore lite ballt å gå dit.. Fyller år den 6e Nov men en sån present från tjejen lär man ju inte få

Permalänk
Skrivet av Foraek:

Riktigt snygg efter faceliften

Kurvljus är kungligt by the way! En av dom bättre idéer på senare år!

Permalänk
Medlem

Blev ett inköp idag ändå.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdvanilj:

Riktigt snygg efter faceliften

Kurvljus är kungligt by the way! En av dom bättre idéer på senare år!

jo precis! Om man nu räknar 1967 till senare år..
Citroën DS - Wikipedia, the free encyclopedia

(Snygg bil Emil! När ska du köpa dig ett vräkigt hus då?)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Foraek:

Grattis till bilköpet!

Jag vet hur du känner angående att hämta ut en ny bil med vinterdäck, hämtar ut min nya S60 nu på torsdag och det blir troligtvis med vinterdäck för mig också :/ Lite trist att köpa ny bil på hösten/vinter. Vinterdäck och snart kommer snö och slask och smutsar ner bilen

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Hellyea!, vore lite ballt å gå dit.. Fyller år den 6e Nov men en sån present från tjejen lär man ju inte få

Äh, 220kr för 4-dagars-biljetten och 140 för endagars. Bara att köpa och tralla sig dit

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av belga:

Äh, 220kr för 4-dagars-biljetten och 140 för endagars. Bara att köpa och tralla sig dit

Haha 140 spänn för en dag? Damn girl!. Får skita i det och lära tjejen spela mina spel istället:p

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Haha 140 spänn för en dag? Damn girl!. Får skita i det och lära tjejen spela mina spel istället:p

Tycker du det är orimligt dyrt? Har du varit på andra mässor?

Permalänk
Skrivet av Ryden:

Damn! Visste att nån lustigkurre skulle slänga upp Citroen DS Skulle ha uttryckt mig tydligare kanske.. något i stil med "att kurvljus kommit att bli så vanligt"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryden:

Hus får nog vänta. Flyttar ju till större lägenhet om en månad

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av nmc:

Tycker du det är orimligt dyrt? Har du varit på andra mässor?

Skrev jag att det var/är dyrt? Ja du fick det intrycket och det är lite dyrt för en som varken har jobb eller pengar.

Japp, jag har varit på andra mässor många gånger.

Permalänk
Medlem

Inköpt på Steams halloweenrea.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Skrev jag att det var/är dyrt? Ja du fick det intrycket och det är lite dyrt för en som varken har jobb eller pengar.

Japp, jag har varit på andra mässor många gånger.

Du antydde att det var dyrt i och med "Haha 140 spänn för en dag? Damn girl!" och sen att du skriver att du ska strunta i det. Men om du varken har jobb eller pengar så kan du ju alltid panta burkar eller söka jobb på heltid? Eller kanske studera?

Okej, då borde du veta att att Gamex mässan har ganska normala priser.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av nmc:

Du antydde att det var dyrt i och med "Haha 140 spänn för en dag? Damn girl!" och sen att du skriver att du ska strunta i det. Men om du varken har jobb eller pengar så kan du ju alltid panta burkar eller söka jobb på heltid? Eller kanske studera?

Okej, då borde du veta att att Gamex mässan har ganska normala priser.

hehe jo jag antydde det och visst, det är lite dyrt för en utan jobb eller pengar. Utför lite svartarbeten då och då men så mycket drar man ju inte in på dem, nån lapp eller två beroende på hur mkt jag jobbar.

Kanske har ett jobb på gång, får se hur det går. Studera är jag trött på

Permalänk
Avstängd

Ett 20mw lasersikte

Egentligen har jag ingen större användning av den, men nått måste man ju montera på picatinnyskenan?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Länge sen som man hittade något läsbart i bokväg. Var länge på väg att köpa just det här boken. Man ville ha 250 spänn för samma bok här i Bokhandeln i stan. Så det känndes lite väl saftigt att behöva slänga ut nästan tre hundra spänn på något som man kan få för strax under hundralappen, inkl frakten.

Så det fanns inte så mycket att prata om.

Får väl be om ursäkt om det fick bli en skärmdump över köpet. Men bättre än ingenting.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Blev detta, helt sjukt beroende framkallande spel alltså