Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

tycker det är rba han tar upp det. får oss andra medvetna om problem som kan uppstå och förhoppningsvis veta hur dustin löser det.

Permalänk
Medlem

Har nyligen beställt Call of Duty Black ops från er, hur stor är chansen att man får det under release dagen? (Dvs Tisdag 9 november..)

Visa signatur

fallQy @EUW, failQy @EUNE

Permalänk
Medlem

Dustin är inte speciellt aktiva i tråden

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem
Skrivet av heande:

Dustin är inte speciellt aktiva i tråden

Such a shame.

Visa signatur

fallQy @EUW, failQy @EUNE

Permalänk

Dustin borde ha en affär och inte bara kontor i Nacka Strand (obs med helst samma priser som i webbshoppen)

Eller typ att man kommer dit så har dem datorer där man kan beställa och om dem har det i lager kan man hämta ut det direkt hos dem (I Nacka Strand)

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem

Tjena Dustin! När tror ni att Sennheiser 555 kommer in i lager, och har den någon studentrabatt?

MVH

Permalänk
Medlem
Skrivet av jux2:

Tjena Dustin! När tror ni att Sennheiser 555 kommer in i lager, och har den någon studentrabatt?

MVH

780kr kostar den iaf.

Permalänk
Skrivet av pokelia:

tycker det är rba han tar upp det. får oss andra medvetna om problem som kan uppstå och förhoppningsvis veta hur dustin löser det.

Dustins svar på mitt problem "bra att du ringde, du behöver inte oroa dig för någonting hos inkasso eller liknande, kasta bara fakturan."
Ja är glad att inte behöva betala dubbla priset för produkterna ja köpte.
Bra att Dustin lösta det!

Visa signatur

Have a nice Day!

Permalänk

Tja Dustin!

Har ni något datum när ni från in SILVERSTONE RAVEN RV02 eller är det en beställnings vara?SILVERSTONE RAVEN RV02 TOWER WINDOW ATX BLACK

Visa signatur

I5-3570K@4,4Ghz| KFA2 GTX 1070 Ti | ASRock Z77 ExtreaM4 | Corsair 8GB 1600MHz Vengance | Corsair HX 750W | Samsung 840 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grönberg:

Tja Dustin!

Har ni något datum när ni från in SILVERSTONE RAVEN RV02 eller är det en beställnings vara?SILVERSTONE RAVEN RV02 TOWER WINDOW ATX BLACK

Beräknad leverans 2010-10-28

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Väldans vad sega dom är med att svara här.
Varit helt dött i över 2 veckor nu från dustin.
Har tom mailat deras suport och inte fått något svar alls.
Känns lite halv segt att dom inte skickar svar ens när man mailar dom.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem

Börjar bli lite som komplett, ett par veckor från senaste svaren..

Permalänk
Medlem

Han är inte anställd av Dustin för att sitta på sweclockers 24/7 och han sitter inte på support med sweclockers framme på skärmen dagarna lång.

läs hans sig så ser du följande:

:: Frågor om ett pågående ärende? Maila mig på jm@dustin.se!

eller maila/ring dustin tills du får tag på nån

Permalänk
Medlem

Kommer inte åt dustinhome.se. Was ist los?

Permalänk
Medlem

Dustinhome funkar icke, dustin funkar!

Permalänk
Medlem

Läste di.se - Så fifflar H&M med avrundningen och då slog det mig att Dustin också använder öresavrundning för kortbetalningar trots att detta alltså verkar vara juridiskt tveksamt. Kanske något som ni borde titta närmare på.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Moderator
Moderator

"Skön" kampanj på SSD-diskar ni driver. På OCZ Vertex 2 60GB anger ni ett ordinarie pris som gällde när den togs in för över 4 månader sedan, ett pris ni inte haft på månader.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Avstängd

Er websida har varit nere i minst 20 minuter nu. Måste vara många tusenlappar som går förlorade för varje minut sidan är nere.

Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

Dold text
Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem

Ni säljer ju märket SMS, varför har ni inte "SMS Multi Control Triple"? Fästen för tre skärmar till Nvidia surround eller AMD Eyefinity

Permalänk

Hej alla!

Jag beklagar inaktiviteten på forumet!
En del av er har redan fått sina frågor besvarade, så jag svarar så gott jag kan. Om jag missar nån så skicka gärna ett PM, så svarar jag!
Som en notis har vår kundservice lite lång svarstid på mail just nu, de ligger för närvarande på en svarstid på 3-4 arbetsdagar, men de gör så gott de kan.

@heande
Alla produkter som kommer i retur till oss som varit öppnade och använda kontrolleras, så den ska inte ha hamnat åter på hyllan för att gå ut till ny kund.

@Z0l!d
Våra priser är satta efter de inköpspriser vi får från vår distributör, baserade på hur dollarn ligger. Det ska nog vara rätt där.

@david.eriksson89
Ja, när en TV ska returneras till oss så ska den skickas i kartong fast förankrad på pall. Detta är något man får ordna med själv om man inte har kvar den kartong och pall som TVn skickades med.

@arowe17, @Spannen, @borz, @zaver
Hemsidorna är lite sega nu på grund av en serverflytt, men de jobbar på problemet och försöker lösa det så fort som möjligt!

@fallqy Vi har väldigt många förbetällningar på alla dessa och vi vet ännu inte hur många vi får in i första omgången, så det är svårt att sia om tyvärr.

@Dima.g
Vi hade en fysisk butik för länge sen, men har gått tillbaka till att bara bli en internetbutik. Det finns idag inga planer på att ha en fysisk butik.

@Gramner
Jag ska be ansvariga kolla på det.

@TheDaemon
Samma sak här, priserna går upp och ner, baserat på inköpspriser. Det kan vara så att de gått upp väldigt mycket i pris sedan de kom.

@xeorix
SMS verkar ha flera SMS MULTI CONTROL TRIPLE, var det något specifikt du tänkte på?

MVH
Annica
Dustin Home

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej alla!
@xeorix
SMS verkar ha flera SMS MULTI CONTROL TRIPLE, var det något specifikt du tänkte på?

Jag tänkte mer den typen av produkter i helhet. Vad jag vet har SMS två varianter: en med klämma och en med fot. Ni borde kunna ta in båda, och helst fler om ni hittar något annat fabrikat också
(vilket inte jag har gjort, letar efter en som klarar 24"-skärmar)
Det är högmarginalare också, så det är bara att köra!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Dustin Home:

@TheDaemon
Samma sak här, priserna går upp och ner, baserat på inköpspriser. Det kan vara så att de gått upp väldigt mycket i pris sedan de kom.

Hej, tack för svaret men jag tror inte vi snackar om samma sak. Priset på disken i fråga gick inte upp i pris hos er (eller någon annan).

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Hej gott folk!

Skrivet av xeorix:

Jag tänkte mer den typen av produkter i helhet. Vad jag vet har SMS två varianter: en med klämma och en med fot. Ni borde kunna ta in båda, och helst fler om ni hittar något annat fabrikat också
(vilket inte jag har gjort, letar efter en som klarar 24"-skärmar)
Det är högmarginalare också, så det är bara att köra!

I'll see what I can do!

Skrivet av TheDaemon:

Hej, tack för svaret men jag tror inte vi snackar om samma sak. Priset på disken i fråga gick inte upp i pris hos er (eller någon annan).

Vad jag kan se så har den prissänkts ganska mycket sen den kom, och just nu finns den på kampanj till ett ännu lägre pris.

MVH
Annica
Dustin Home

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Hedersmedlem

Är det bara jag som tycker Dustin tappat tidigare kvalitetsstandard? Om ni vill vara på forumet (vilket givetvis är uppskattat) så bör ni kanske lägga den tid som behövs för att kunna hantera frågorna på bästa sätt?

Skrivet av TheDaemon:

"Skön" kampanj på SSD-diskar ni driver. På OCZ Vertex 2 60GB anger ni ett ordinarie pris som gällde när den togs in för över 4 månader sedan, ett pris ni inte haft på månader.

Skrivet av Dustin Home:

Hej alla!

Jag beklagar inaktiviteten på forumet!
En del av er har redan fått sina frågor besvarade, så jag svarar så gott jag kan. Om jag missar nån så skicka gärna ett PM, så svarar jag!
Som en notis har vår kundservice lite lång svarstid på mail just nu, de ligger för närvarande på en svarstid på 3-4 arbetsdagar, men de gör så gott de kan.

...

@TheDaemon
Samma sak här, priserna går upp och ner, baserat på inköpspriser. Det kan vara så att de gått upp väldigt mycket i pris sedan de kom.

...

MVH
Annica
Dustin Home

Skrivet av TheDaemon:

Hej, tack för svaret men jag tror inte vi snackar om samma sak. Priset på disken i fråga gick inte upp i pris hos er (eller någon annan).

Skrivet av Dustin Home:

Hej gott folk!

Vad jag kan se så har den prissänkts ganska mycket sen den kom, och just nu finns den på kampanj till ett ännu lägre pris.

MVH
Annica
Dustin Home

För mig är detta "Goddag Yxskaft".

Missad citering
Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Är det bara jag som tycker Dustin tappat tidigare kvalitetsstandard? Om ni vill vara på forumet (vilket givetvis är uppskattat) så bör ni kanske lägga den tid som behövs för att kunna hantera frågorna på bästa sätt?

För mig är detta "Goddag Yxskaft".

Antingen är läsförståelsen inte den bästa eller så vill de inte svara ärligt. Det är dock uppenbart varför de använder ett ordinarie pris som inte har varit aktuellt på flera månader, för att få produkten att verka mer prissänkt än vad den egentligen är. Dustin är knappast ensamma om att använda denna tveksamma försäljningsmetod.

Permalänk
Medlem

hur är dustin med spel vid relesedagar..får man spelet på relesedagen oftast elr dagen innan elr mycket senare?

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Trevligt att ni dyker in här..

Har många positiva saker att säga, fantastiskt med gratis frakt och rabatter för studenter.

Skulle dock önska att ni tog in Norco-produkter igen. Prisvärt och billigt rackchassi för filservrar. Finns inget bättre hotswap rackchassi i den prisklassen.

Permalänk

WUT?

Vilken posttjänst använder dustin?

Mitt paket har legat still på ånges postcentral i snart 32h och gjort ingenting.
minst 3 turer med post måste ha gått från ånge till sundsvall.

Allt fastnar i ånge på denna jädra postterminal.

Faktiskt skönt att den ska läggas ned, synd dock på alla jobben.

Skulle gärna vilja ha ett svar från dustin.

Visa signatur

Intel core i5 760 @ 3.63Ghz| Msi 560Ti HWK/9800GT| 10GB ram 1TB seagate|Noctua NH-U12P SE2| Fractal R3 White ||| Äpplet fick flytta sig för en mer arbetsinriktad maskin, Dell XPS15 (gen2) | IntelSB Core i7 2640m @ 3.2Ghz (Dualcore.m HT) | GF GT540m | 8GB ram | 500GB WD CavBlack | 1080P AdobeRBG | JBL-ljud |||
"VAR E CHIPPET!!?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av swinto538:

Vilken posttjänst använder dustin?

Mitt paket har legat still på ånges postcentral i snart 32h och gjort ingenting.
minst 3 turer med post måste ha gått från ånge till sundsvall.

Allt fastnar i ånge på denna jädra postterminal.

Faktiskt skönt att den ska läggas ned, synd dock på alla jobben.

Skulle gärna vilja ha ett svar från dustin.

Handlar du som privatperson sklckar de som postpaket.
Får alltid dagern efter, men Ånge skall visst vara speciellt trögflytande.

Permalänk
Medlem

"Kunden har alltid fel", det har jag lärt mig av dustinhome den här veckan...
Hade otur och fick DOA, nu lär jag vänta 15-20arbetsdagar(enligt Dustin) innan jag ens kan använda den varan jag köpte.

Visa signatur

7800X3D | 7900XTX Merc 310 Alphacool | ASUS B650E-F | G.Skill 6000Mhz 32GB CL30 | SN850X | EK Quantum custom loop | Be Quiet 900 Dremel Edition | ASUS Xonar STX + Sennheiser HD650 | Corsair RM1000x | Monitor: LG C2 42 | Nintendo Switch | TV: LG C1 65