Rösta om årets datorbutik 2010!

Permalänk
Medlem

I 1:a Inet. Dom är bäst helt enkelt, snabba leveranser å bra priser. Supporten är grym oxå I 2:a Misco. Misco har bra priser nära till hands, synd bara att Misco för litet lager tycker ja. Å blir det att man handlar via Inet.

Visa signatur

CoolerMaster Silencio S400TG * MSI B450M Mortar Max * AMD Ryzen 3600X* Corsair 16gb ddr 4 3600mhz Vengeance * Samsung SSD Basic 840-Series 250GB * DeepCool Gammax l240 v2 * ASUS GeForce GTX 1060 3GB Dual OC * 3*Hdd (3.5Gb) * Benq G2420DB

Permalänk
Medlem

Det ser så ut att inet vinner.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk

The one and only Inet

Permalänk
Avstängd

ser ut som inet tar hem detta

Visa signatur

angel of fucking poop and will smith! :) i love poop! and will smith! and i am gonna buy a computer for only 20 dollar! yeah, se ya´ll next week! Ps: jag älskar Annika

Permalänk

Inet, fast dom har inte alltid det man är ute efter i lager så oftast blir det Komplett.

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

Inet är sjukt smidiga att handla hos men det blev ändå Komplett för deras (och Corsairs) suveräna hantering när jag klagade på volymnivån på mitt kraftaggregat. (nytt kraftagg, inget tjafs)

Permalänk
Medlem

inet e bra men Dustin / Home har mer utbud

Visa signatur

Chassi:Corasir 800D*Nätagg :Corsair HX 850W PSU
Modekort:ASUS ROG Maximus III Formula*CPU:Intel i5 750 @3.8Ghz
Grafikkort :Zotac 680Gtx*Mine :Corsair Dominator 2x2Gig

Permalänk
Medlem
Skrivet av ManBearPig:

Precis det som får mig att inte handla hos komplett, pinsamt att ha 230kr i frakt på ett chassi när i princip alla andra har en fast kostnad som nästan alltid är lägre en 100kr.

Ännu mer skam att dom tar 39kr för att hämta ut det i en hämt butik.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Inet ofc, fast dom får bättra på lagerstatus då det ofta är tomt :S

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anders127:

Jag la min röst för netonnet för sin fantastiska service! Lämna in vad som helst och säg att det är trasigt så får du en ny utan tjafs!
På andra plats lägger jag Inet för bra priser och sortiment.
På tredje plats kommer webbhallen för trevlig personal och snabb och billig frakt.
På fjärde plats kommer komplett för bra priser men höga frakt och expeditions avgifter

+1 Det håller jag helt absolut med om.

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Inet är bäst, fast lite synd att dom inte har produkter från evga

Visa signatur

/ 9700k / Z390-F / Dom Plat Rog 3200@3333mhz / 2070s / Seasonic Prime 1000w T / Define-S / Custom loop / acer predator xb270hu

Permalänk
Medlem

Tack för godiset i leveransen igår Inet Blir en röst på er så klart! Men lite besviken på att det vart lakrits dom senaste 2 ggr, HATAR lakrits ^^

Fri frakt, forsätt med det.

Visa signatur

GTX 260 SC | GTX 280 SLI | GTX 280 Tri SLi | GTX 590 Quad SLi | GTX 980 ti | RTX 2080 Ti Strix OC | RTX 3090 Strix OC | RTX 4090 Strix OC
The Way It's Meant to be Played|NVIDIA

ASUS MAXIMUS Z790 APEX Encore | i9-14900KS (delidded/direct-die) | 2x24GB G.Skill 8000 M-die | Corsair AX1600i | Samsung 990 PRO 4TB | Corsair 7000D Airflow | 15x Corsair ML Pros (8x ML120 Pro, 7x ML140 Pro) | Rads 360+360+420 | LG C3 48" 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av varporx:

Inet är bäst, fast lite synd att dom inte har produkter från evga

Saknar också det, som fan!

Visa signatur

GTX 260 SC | GTX 280 SLI | GTX 280 Tri SLi | GTX 590 Quad SLi | GTX 980 ti | RTX 2080 Ti Strix OC | RTX 3090 Strix OC | RTX 4090 Strix OC
The Way It's Meant to be Played|NVIDIA

ASUS MAXIMUS Z790 APEX Encore | i9-14900KS (delidded/direct-die) | 2x24GB G.Skill 8000 M-die | Corsair AX1600i | Samsung 990 PRO 4TB | Corsair 7000D Airflow | 15x Corsair ML Pros (8x ML120 Pro, 7x ML140 Pro) | Rads 360+360+420 | LG C3 48" 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Glömde en sak, en vän köpte en skärm (Acer G245 24" 120hz) av dom för låt säga för en månad sen, han beställde med artikelnummer (xxx04), men han fick skärm (xxx09), jag mailade då Inet och frågade vad som försigår, då kom det fram att dom har skrivit fel artikelnummret på hemsidan, jag bad dom självklart att ändra till rätt.. 2 veckor senare, inte fan är det ändrat.. då tar jag kontakt med Inet på facebook, frågar om dom kan ändra.. ytterligare 2 veckor går.. inte fan har dom ändrat

Det är JÄVLIGT dåligt av dom, för att vara bästa datorbutiken i Sverige.. så är dom trots allt inte i närheten av perfekta, och inte fan fick jag något Godis när jag köpte 3st skärmar!.. fy

Whine moar pls

Permalänk
Medlem

Dustin eller Alina för min del.

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

och inte fan fick jag något Godis när jag köpte 3st skärmar!.. fy

Antar dom skickar skärmarna i orginal lådorna.
Så du menar att dom ska öppna dom och stoppa i godis och sen försluta igen?

Eller att dom ska packa om skärmarna för att du ska få en pingvin-stång?
Finns för 3-4kr att köpa om man nu är så ivrig med stänger.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

inte inet

Skrivet av HoBb3:

Inet. Underbar support priser och snabb leverans
Mitt 4870 512mb gick sönder och jag fick ett 5770 1gb tillbaka + dirt 2. Riktigt härlig butik.

Jag råkade ut för ett liknande fall. Mitt HD4850 gick sönder men jag fick betala extra för att få ett nytt eftersom de inte sålde exakt samma modellen längre (En standard referensmodell från PoworColor mot en liknande från Gigabyte)

Jävligt dåligt anser jag och röstar därför inte på inet.

Visa signatur

Dell XPS 9510, LG OLED48CX

Permalänk
Medlem

Jag röstar faktiskt på Komplett, i andra hand Dustin. Men det är nog för jag är företagskund och gillar servicen jag fått från Komplett.

Tyvärr är det omöjligt att ha erfarenhet av många eller alla av butikerna. Det är möjligt Inet hade kunnat matcha servicen från Komplett, men så länge jag inte blir missnöjd finns det ingen anledning att byta.

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Har ingen på forumet handlat hos "Indomo"? dom har lika snabb och bra service som Inet beställde mina högtalare där, då dom var dom enda som hade dom på dom butikerna jag kollade på har inte pratat med ngn där på kundtjänst men man kan ju hoppas att dom är bra

Så min röst blir till Indomo ^^ dom förtjänar et mest av alla tycker jag )

Visa signatur

Kom ihåg att ''Citera" mig ifall ni vill ha svar

Intel i5-4460 | GTX 760 | MSI B85M G43 | Crucial Ballistix 8GB | Intel 335 SSD

Permalänk
Medlem

Röstade på Inet, och precis som jag trodde så skulle de ha mest röster. Går inte att klandra dom för det dock, dom är för bra helt enkelt.

Permalänk

Inet, inget annat!

Permalänk
Medlem

Hade varit intressant om omröstningen medgav att man kan fördela ett antal poäng mellan datorbutikerna.
Jag har två-tre som verkligen står ut i mängden men kommer endast kunna ge ett företag min röst.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Komplett, JME, Inet, Dustin, Misco, Alina, Webhallen, Datorbutiken har jag handlat hos (inte alla i år) och alla är bra. Det är svårt att säga vilka som är bäst då man antagligen inte har handlat och ställt service och support på prov hos alla.

Min röst går iaf till Misco, väldigt smidigt kunde jag ändra en rad i min order för att få den levererad omgående, och det som fick rösten att gå hit var priset. När jag beställde min dator var Misco billigast på 6/9 varor, som grädde på moset så blev det 9/9 (en delad plats) när jag använde Sweclockers-koden.

Då det ser ut som att inet plockar hem segern, de är billiga och bra, skickar med godis, men jag tycker de haft ett begränsat sortiment och inte haft allt jag ville ha när jag handlat därifrån.

Permalänk
Skrivet av zhrooms:

Glömde en sak, en vän köpte en skärm (Acer G245 24" 120hz) av dom för låt säga för en månad sen, han beställde med artikelnummer (xxx04), men han fick skärm (xxx09), jag mailade då Inet och frågade vad som försigår, då kom det fram att dom har skrivit fel artikelnummret på hemsidan, jag bad dom självklart att ändra till rätt.. 2 veckor senare, inte fan är det ändrat.. då tar jag kontakt med Inet på facebook, frågar om dom kan ändra.. ytterligare 2 veckor går.. inte fan har dom ändrat

Det är JÄVLIGT dåligt av dom, för att vara bästa datorbutiken i Sverige.. så är dom trots allt inte i närheten av perfekta, och inte fan fick jag något Godis när jag köpte 3st skärmar!.. fy

Det är ju så hos nästan alla butiker, Elgiganten hade en optisk ljudkabel på 9 999 999kr i flera månader
Och ett hemmabio från Samsung som kostade 2000kr mer än ett likadant, bara det att de hade satt in två T i ena namnet men inte i andra =D fast den dyra finns inte ens ^^

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Entusiast

Jag gillar Dustin. Studentrabatt och leverans typ dagen efter. Vad mer kan man begära?

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Självklart inet då man får gratis frakt över 500:- (!)

Super leverans har dom också.

Komplett blir en solklar #2.

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Uppdaterat 2 datorer med leveranser från Inet...
Godis e gott..
Såklart Inet tar hem segern..

CPU: PH.II 970 x4 3,5 ghz :Artic cooling kyler MB: GA-790 XTA-ud 4 RAM: Corsair XMS3 4 GB 1333 SSD:Corsair Force Series 60 GB HDD: Western Digital 500 GB/300 GB
GPU: XFX 6870 CHASSI: Antec 1200 PSU: Corsair HX 620W Ljud:Creative X-Fi Fatal1ty MONITOR: BenQ 21.5" LED OS: Windows 7 Pro (64Bit)

Permalänk
Medlem

Jag tycker att Inet är bäst!! Dom har bra priser, leveranstider och sen är ju frakten gratis!!

Permalänk
Medlem

Utan tvekan, Inet!
Ni gör ett fantastiskt jobb (Y)

Visa signatur

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb