Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Det tycker jag absolut att du ska göra.

Får skaffa ett jobb då, så det inte blir piss alltihop

Permalänk
Medlem

Snyggt!

Vilken slang kör du med?
Jag kör med ClearFlex60 9,5/15,9 från coolingstuff, men den blir missfärgad av Kylmediet :\ (pc pure blood red)

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Får skaffa ett jobb då, så det inte blir piss alltihop

Jobb är overrated. Eller kanske inte. Du har schyssta idéer så det kan inte bli annat än super.

Skrivet av Frallam:

Snyggt!

Vilken slang kör du med?
Jag kör med ClearFlex60 9,5/15,9 från coolingstuff, men den blir missfärgad av Kylmediet :\ (pc pure blood red)

De flesta om inte alla färgade vatten missfärgar slangen. Jag minns inte vad jag har för slang, den ekwb säljer.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Jobb är overrated. Eller kanske inte. Du har schyssta idéer så det kan inte bli annat än super.

tack Kommande från dig är det en väldig komplimang

Permalänk
Medlem

Okej, men den här slangen blev missfärgad sjukt fort... ser nästan rosa ut ist för rött (på bara några dagar) får leta reda på sådan slang som du skrev :]

Permalänk
Medlem

Vet inte vad jag ska tycka om det här... tycker att det var skitsnyggt när det var svart, men nu? jag vet inte.

Jag tycker att det är en ur nice ide med akrylmålning, men det borde gått att ha svart bakgrund? det var väldigt häftigt när allt var svart förutom slangarna och sladdarna.

Men självklart så är det skit snyggt. Snarare att jag personligen hade tyckt att det var bättre som det var innan målningen

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X - Sapphire RX 5700 Pulse - MSI Gaming Edge x570 WiFi - Corsair Vengeance LPX Black 32GB - Noctua NH-D14 - Fractal Design Define R3 Black Edition

Permalänk
Medlem

Väldigt fint Vet dock inte vad jag ska tycka om målningen, (den är fin) men den gör sig inte på lådan i mitt tycke. I övrigt, flawless.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

tack Kommande från dig är det en väldig komplimang

Fint sagt.

Skrivet av Frallam:

Okej, men den här slangen blev missfärgad sjukt fort... ser nästan rosa ut ist för rött (på bara några dagar) får leta reda på sådan slang som du skrev :]

Ja, du får göra det. Olika färgmedel missfärgar olika fort skulle jag tro också. Än så länge är inte mina slangar missfärgade.

Skrivet av Moonrift:

Vet inte vad jag ska tycka om det här... tycker att det var skitsnyggt när det var svart, men nu? jag vet inte.

Jag tycker att det är en ur nice ide med akrylmålning, men det borde gått att ha svart bakgrund? det var väldigt häftigt när allt var svart förutom slangarna och sladdarna.

Men självklart så är det skit snyggt. Snarare att jag personligen hade tyckt att det var bättre som det var innan målningen

Skrivet av cAWPer:

Väldigt fint Vet dock inte vad jag ska tycka om målningen, (den är fin) men den gör sig inte på lådan i mitt tycke. I övrigt, flawless.

Fixat en liten uppdatering som ni tvekare kanske gillar.
#10554526

Jag kan hålla med om att den verkligen var skitsnygg i svart. Speciellt bilderna blev riktigt härliga. Men det fanns skavanker på chassit som behövdes fixas till och jag blev lite trött på hur ömtålig den var. Sedan är det ju lite kul att prova på lite andra färger än vad "alla andra" kör med. Pulverlackat chassi är det ju inte alla som har.

Målningen blev lite för mycket i en dator som det redan sker en hel del i. I ett annat bygge har jag kanske möjlighet att leka lite mer med färger och sådant. Kanske helt med fokus på det. Det återstår att se dock!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Riktigt grymt

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av EnNickeMan:

Riktigt grymt

Tack! Uppdateringar har du här!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

uppfriskande med lite nytänkande chassin gillar idén med målningen starkt även om smaken är som baken gällande motivet

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk

Riktigt fina bilder!

Permalänk
Medlem

Grymt nice hannya

Visa signatur

Cooler Master HAF 912 * MSI P67A-GD65 * Intel i5 2500k 3,3 gHz med Cooler Master Hyper 212 Evo * 8 GB Ram * Sapphire R9 280X Vapor-X 3 GB GDDR5* 3 TB HDDs * XFX 650W 80+ * Asus Xonar DGX *

Edifier S530 2.1
Razer Kraken 7.1 v2
Intellimouse Explorer 3,0 anno 2001