Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Är det förresten någon som vet om man kan göra egna lackdesigner till bilarna i GT5 som i Forza 3?

Nope, enfärgade bilar förutom dom med racingliveries.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Nope, enfärgade bilar förutom dom med racingliveries.

Vad trist

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

man har blivit lite bortskämd med att lirat forza så länge nu o att man måla bilarna oså..sånt brydde man sig inte om förr tidigare i gt serien o man gillade det iaf

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av Mr. Bravo:

Någon som vet om man kan lira splitscreen i multiplayer över nätet? Alltså att man typ sitter två pers i soffan här och lirar med nån utomstående kis?

Är ganska säker på att det ska gå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

man har blivit lite bortskämd med att lirat forza så länge nu o att man måla bilarna oså..sånt brydde man sig inte om förr tidigare i gt serien o man gillade det iaf

Mm, dock blev jag lite ledsen när de tog bort det från gt2 att man kunde sätta på värsta racing modifikationer på bilarna. Det skulle jag vilja se i gt5, borde inte vara så svårt lite texturer bara. Och ändra lite på handlingen m.m. beroende på spoilers m.m.

Permalänk
Medlem

Ni lyckliga svin som redan fått spelet: Vilken blev er första bil?

Jag antar att man som på dom tidigare liren börjar med en liten summa och sedan är det bara att ge sig ut på jakt på begagnatmarknaden?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Varför vill man fota sina virtuella bilar?

Jadu, GT-R.

Det finns många svar på den frågan. Men ett exempel kan vara att man vill ha en snygg bakgrund på datorn. Har själv tagit bilder i GT4 och haft som bakgrund på datorn.

Har bara spelat demot på GT-R. Men hittar vi rally? Möjlighet att ta licenser? Möjlighet att trimma bilar osv i det? PC brukar ju ha fördelen att det finns gott om hemma snickrade mods, även om det kan vara lite si och så med kvalitén. Men det brukar kunna bli rätt festligt.

Visa signatur

Intel Pentium 2 MMX 233 @263 MHz, 192 mb, Nvidia TNT 16mb, 40gb hdd

Permalänk
Medlem

tog hem G25an idag..men vardagsrumsbordet har för stor kant så det går inte att fästa ratten o växelspaken..typiskt...hmm gaffatejp

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Fasen, jag avbeställde min GT5 och bytte till GT5 Collectors Edition, vad tror ni om det? Det borde väl finnas tillräckligt många enheter i Sverige så man slipper vänta tills nästa leverans, beställde från CDON om det har någon betydelse?

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Borde inte vara några bekymmer. Jag beställde CE från Elgiganten halv tolv igår kväll, i förmiddags så stod orderstatusen som skickad.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem

jag valde att hämta det på webhallen. Vågar inte riskera att det kommer sent. Lite synd när man ser att visa redan fått det och att elgiganten redan har skickat

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThomasL:

Borde inte vara några bekymmer. Jag beställde CE från Elgiganten halv tolv igår kväll, i förmiddags så stod orderstatusen som skickad.

Då kanske du får ditt exemplar imorgon! Isf får du skriva hur fantastiskt det är.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

A då kan jag nog vara lugnt, kan inte missa detta mirakel

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Här har ni en video att dregla över ^^

Gran Turismo 5 Video Game, Title Cinematic HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

Ingame footage börjar vid drygt halva trailern.

EDIT: Skrev fel, menade ingame footage

Visa signatur

| Playstation 5 | LG C1 65" | Samsung Galaxy S23 +

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Fanns inget "gameplay" i den? Bara som de flesta andra trailerfilmerna... tråkiga replayvideos.

Nää, sorry. Menade Ingame footage.

Visa signatur

| Playstation 5 | LG C1 65" | Samsung Galaxy S23 +

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Fanns inget "gameplay" i den? Bara som de flesta andra trailerfilmerna... tråkiga replayvideos.

Jag såg en Nissan GT-R34. Allt jag behövde för att bekräfta ett köp av både PS3 och spelet.

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem

Ska bli intressant och se vilka betyg det kommer få.

Permalänk
Medlem

Finns ju en hel del bilder och videos på gtplanet.com nu om ni vill se smakprov

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT | Win 10 Home 64
LG 38GN950 | LG Oled 65C1, 65C7 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Permalänk
Medlem

sure, bara att skicka. ^^

Permalänk
Medlem

*Buhu* webhallen har inte ens behandlat min order med signature edition!!:(

Permalänk
Medlem

jag krånglar fram o åter jag. la beställning vid cdon i natt.. idag står det att den är postad iaf.. nått positivt:P dustin var för sega tyckte jag.^^ samt det var engelsk version av spelet o man var tvungen att fixa engelsk psn..orkade inte det tyckte jag

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Kändes härligt att få ett mail från elgiganten igår kväll att de skickat min CE nu
Känns mindre kul att jag inte kommer vara hemma under hela kvällen utan först få uppleva det i morgon!

Permalänk
Medlem

Fan ta om inte webhallen skickar spelen idag ni som beställt kan ju sen skriva ifall det hänt nåt.

Permalänk

Spänningen är olidlig! Bara 1 dag kvar nu Tror den här dagen kommer bi seg eftersom man kommer sitta o tänka på morgondagen hela tiden hehe Kommer vara så skönt när man väl sitter där med Gran Turismo i handen, bara mata in skivan i ps3an o slappna av!

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

knappast idag, dom skickar spel oftast dagen före.

Webhallen skickade det tydligen igår så får det nog idag ändå!

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Fan ta om inte webhallen skickar spelen idag ni som beställt kan ju sen skriva ifall det hänt nåt.

Den blev behandlad idag klockan 20 i 10!:D:D:D:D

webhallen skickar idag, kommer imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

*Buhu* webhallen har inte ens behandlat min order med signature edition!!:(

Säker att du köpte före dom vart fullbokade?

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

Webhallen skickar ut idag, om de skickade ut igår så kommer dt nog på onsdag ändå ska du se.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Webhallen skickade mitt idag. Förhoppningsvis så är det här imorgon.

Permalänk
Medlem

CE kom från Elgiganten idag, svensk version. Ingen voucher för Audi R10 var med dock, märkligt.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler