Video: Lanseringen av Cataclysm på Webhallen i Stockholm

Permalänk
Melding Plague

Video: Lanseringen av Cataclysm på Webhallen i Stockholm

I sedvanlig ordning arrangerade Webhallen ett ordentligt jippo inför lanseringen av World of Warcraft: Cataclysm natten mot tisdagen.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

HAHAHAHAHAHAHHAHA Eeeh jag har UV-linser i mina ögon och UV-lampor i min stav så när jag riktar den mot mig lyser mina ööögon och när jag riktar bort den så lyser dom inte!
Bra det, tur att vi fick reda på det faktiskt. Stiff much?

OnTopic: Nördinvasion of death?

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

Helt V I L D A !

Visa signatur

<<Dator: Asus MiniPC PN50 / AMD Ryzen 5 4500U>>
<<Högtalare: Bang Olufsen A1 Gen 2>>
<<TV: LG Oled GX>>
<<Lur: Iphone 12 Pro>>
<<TV-Spel: Playstation 5>>

Permalänk
Medlem

hahaha!
ett spel...

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk
Medlem

Självklart så är det bara tjejer på plats 1-3 och den som vinner är en snygg tjej som visar hud Damn horny nerds!!

Permalänk
Medlem

"Jag har för mycket fritid och pengar, och inget liv.", Vad väntar vi oss från någon som spelar wow...

Permalänk
Skrivet av KandZor:

Självklart så är det bara tjejer på plats 1-3 och den som vinner är en snygg tjej som visar hud Damn horny nerds!!

Of course

Permalänk
Medlem

"Jag har för mycket tid och pengar...inget liv heller"

JA DE TRO FAN DE!

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av KandZor:

Självklart så är det bara tjejer på plats 1-3 och den som vinner är en snygg tjej som visar hud Damn horny nerds!!

Måste bara säga. 3 små bokstäver som visar ett ord.
WIN

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

Fick fan rysningar när nedräkningen var klar, antagligen för att jag precis kommit ur wow-träsket.

Permalänk
Hjälpsam

Varit en del debatt på senare att dataspel gör folk våldsbenägna, kände ni vilken hotfull stämning det verkade vara?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Varit en del debatt på senare att dataspel gör folk våldsbenägna, kände ni vilken hotfull stämning det verkade vara?

Dataspel brukar göra folk på det här forumet våldsamma. Datorspel brukar dock gå bra

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av burk404:

"Jag har för mycket fritid och pengar, och inget liv.", Vad väntar vi oss från någon som spelar wow...

Jag förväntar mig iofs oändligt med tid, absolut inget liv och inga pengar alls från den genomsnittliga WoW spelaren.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

Det låg en tät dimma av arbetslöshet, skräpmat, acne och sena nätter i luften.

Visa signatur

MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel Core i5 2500k @ 4,2GHz | Samsung EVO 512GB SSD | Coolermaster v8 | Corsair 16GB | MSI GTX970 G4 | Corsair TX750W | NZXT Phantom 410 RED | ASUS VG248QE | Steelseries APEX M800 | Roccat Kone Pure Red

Permalänk
Skrivet av burk404:

"Jag har för mycket fritid och pengar, och inget liv.", Vad väntar vi oss från någon som spelar wow...

Vafan hon bjuder lite på sigsjälv och erkänner att hon är en nörd, det är bra ju! Tycker inte det förtjänar snikna kommentarer

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbotraktor:

Det låg en tät dimma av arbetslöshet, skräpmat, acne och sena nätter i luften.

Truestory :

Permalänk
Medlem

köpte cataclysme för 150 spänn
jul rea.
Avundsjuka?

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uzor:

köpte cataclysme för 150 spänn
jul rea.
Avundsjuka?

Så otroligt icke-avundsjuk så det finns inte! xD

Visa signatur

Intel core i5-3570k - Asrock z67 Extreme7 - 2x4gb Corsair low profile ddr3 - Samsung EVO 250GB - Intel 520 240gb ssd - GTX970 4GB - Define R4 Black - WD Black 1.5TB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av KandZor:

Självklart så är det bara tjejer på plats 1-3 och den som vinner är en snygg tjej som visar hud Damn horny nerds!!

Fast hon hade ju faktiskt snyggast kostym

Skrivet av burk404:

"Jag har för mycket fritid och pengar, och inget liv.", Vad väntar vi oss från någon som spelar wow...

Ja, för du har ju säkert mycket mer liv som sitter på internet och säger att dom som spelar WoW inte har ett liv, i ett desperat försök att få ditt eget liv att verka mer meningsfullt än någon annans.

Tro mig, försök inte. Du ser bara omogen och larvig ut. Vem som helst förstår ju att det är menat som ett skämt

Permalänk
Medlem

Fan, varenda gång jag ser sådana här filmer blir jag glad att jag inte spelar WoW, fast istället var man på nattöppet för Bad Company 2 så det är väl skit samma.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk

Det som är det roliga är alla kommentarer, i vanliga fall brukar det komma massa mot kommentarerna från de som "försvarar sig och sin produkt" men alla som skulle svara sitter väll helt fast i wow, så vänta inte få något svar från dem...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbotraktor:

Det låg en tät dimma av arbetslöshet, skräpmat, acne och sena nätter i luften.

Den som säger att nyklippt gräs luktar gott ljuger ;-D

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Hedersmedlem

Okej. Jag kan erkänna att jag avskyr fenomenet WOW och alltid förespråkat omskolningsläger i Sibirien för inbitna WOW-spelare. Men om den genomsnittlige spelaren ser ut som #1 och #2 i tävlingen så ska jag fan fundera på att börja spela själv.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

För mig räckte det med betan och sen spela 1månad innan jag la spelet på hyllan. Dock att gå på en realese hade varit skoj speciellt när folk klär ut sig. Men så länge jag måste köra totalt 130mil för det så skiter jag nog i det ^^

Visa signatur
Permalänk
Hjälpsam

Visst såg det trevligt ut, så länge folk håller det på en lagom nivå, är det heller ingen fara.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

Lustiga priser. Collectors edition till andra pris. Ipad+CE första -.- Något bitter över att komma tvåa?

Permalänk

Det var väldigt underhållande!

Visa signatur

Allt som har en början har ett slut. -förutom evigheten
Gigabyte P55 UD6 - Intel Core I7 875K- BenQ24 - Fractal Design Define R2 Titan - 4x2GB DDR3 Corsair Dominator - Asus A -OCZ (PSU) 700W - Asus EAH 5850 - Corsair Hydro H50 - hackintosh -Windows-7 Ultimate + en massa be-quiet Noise Absorber Kit.

Permalänk
Medlem

Oj vad nördiga vissa människor är :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbotraktor:

Det låg en tät dimma av arbetslöshet, skräpmat, acne och sena nätter i luften.

Jag är 24 år och spelar WoW. Jobbar 3-skift äter alltid hemma lagad mat och har inte acne, sena nätter är oundvikligt!

Skrivet av r0obin:

Oj vad nördiga vissa människor är :S

Jag tar det som en komplimang!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64