Permalänk

200MHz

Farmor och farfar överraskade med alla möjliga kartonger men denna fastna jag för

200MHz

Permalänk
Medlem

Häftigt!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Frän

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Förstår inte riktigt, vad gör den? Boostar den en nuvarande Pentium-processor genom att bara trä på den?

Permalänk
Medlem

haha fan va awesome kartong! fanns där några manualer med eller så?

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk

haha fick inte några manualer men dom kommer säkert fram när farmor letar

Permalänk
Skrivet av puppisen:

Förstår inte riktigt, vad gör den? Boostar den en nuvarande Pentium-processor genom att bara trä på den?

haha jag har ingen aning:P

Permalänk
Medlem

Passar den Phenom x2 550

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

Blev sjukt nyfiken på vad det är för något och hur den funkar

Permalänk

Livstids garanti, bra för en sån grej ......vad är det ?

Permalänk

Fyfan va grymt

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

Kan de va en 200Mhz cpu i form av uppgraderings paket?

Permalänk

Överklockning på den tiden!

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk

Lite fakta angående konceptet:
Upgrade Processors - Intel Overdrive CPU's

Kul citat:
CPU power requirements are getting to be very large and hard to deal with. This will make the upgrade business a very tough one to work with. It is hard to make an adpater that can handle over 60Amps and still leave room for the immense cooling of today's CPU's. It is very likely that this will be the end of the Upgrade Processor Industry. Already there are only a few companies left.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Review

Länken är en review på denna för de som är intresserade av vad detta är för något
Kort sagt så är det en processor som stödjer MMX instruktioner för sockel 5 och 7.

Att gå från en 75 eller 100MHz Intel Pentium till en processor som stödjer MMX och som presterar bättre än en Intel Pentium MMX 233MHz är ju inte fy skam

Edit: ManBearPig vart visst före.

Permalänk
Medlem

Haha vad grymt!

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

Så du basiclly köpte en ny processor som var bättre?... AWESOME!

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pAcKiE:

Så du basiclly köpte en ny processor som var bättre?... AWESOME!

Egentligen gjorde de det ja. Men det är en processor från en annan tillverkare med tenlogogi från intels Pentium MMX, som sen passar i intels socket 5.

Så när man uppgraderade från socket 5 (Pentium 75 - 120MHz) köpte man bara denna cpu istället för moderkort och cpu.

Permalänk
Medlem

Klassiker, Intel Overdrive. Fick min gamla trötta 486 66mhz att bli en pentium på 83mhz.

Fel mhz
Permalänk

Haha Awesome!

Permalänk
Medlem

Allt som behöver sägas är: Wroom Wroooooom!

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk

Haha, jag använder en 50MHZ cpu på jobbet för test av kontrollkort i MS dos (Y) den har inte ens någon heatsink

Visa signatur

Lian Li pc_A05fn, Corsair H80/NF F12 PNP, Intel 330 180GB, Asus p8p67 WS revolution, Intel i5 2500k, WD green 2TB, 16GB Corsair vengeance 4x4GB CL9 LP, Palit GTX 670 2GB, Corsair AX860

Permalänk

Ring Hot Line supporten och säg att du behöver hjälp med den Se vad dom säger

Permalänk
Medlem

sätt upp på väggen.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar.

Permalänk
Avstängd

super speed på den

Visa signatur

angel of fucking poop and will smith! :) i love poop! and will smith! and i am gonna buy a computer for only 20 dollar! yeah, se ya´ll next week! Ps: jag älskar Annika

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dispersion:

Ring Hot Line supporten och säg att du behöver hjälp med den Se vad dom säger

Haha, det måste man ju spela in isåfall!

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul att höra av sig ang. garantin där "Den har gått sönder", går det att få en ny.