Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

retrubution paladin i cataclysm

Permalänk

retrubution paladin i cataclysm

tjena, håller på att levela en paladin nu och jag hittar inga vettiga guides för hur man lirar dom nu i cataclysm. Någon som har ett tips på en bra guide eller nått i den stilen så vore det riktigt sjysst.

tack på förhand.

Permalänk
Medlem
Skrivet av micke_power:

tjena, håller på att levela en paladin nu och jag hittar inga vettiga guides för hur man lirar dom nu i cataclysm. Någon som har ett tips på en bra guide eller nått i den stilen så vore det riktigt sjysst.

tack på förhand.

Cataclysm Leveling Guides 1-85 | World of Warcraft Pro

varsågod

Visa signatur

╔═══════════════════════╗
║ _Vill du ha svar? Tryck på CITERA!! _║
╚═══════════════════════╝

Permalänk
Medlem

Borde ju knappt behöva guides mer nu när det är inbyggd mapquest eller?

Levla fort i wow är ju någonting som numera är standard. I Vanilla tog det fan lång tid dock

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk

körde med retri då jag levlade min paladin efter patchen.
trodde det skulle vara som före patchen,alltså att retri var att föredra,men jag blev faktiskt chockad över hur bra prot var nu,mycket bättre än retri tycker jag,snabbt,smidigt och enkelt:)..iof så är det ju enkelt redan eftersom dom har gjort om så pass mycket och mobsen rammlar omkull vid minsta petning:P

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mangemani:

körde med retri då jag levlade min paladin efter patchen.
trodde det skulle vara som före patchen,alltså att retri var att föredra,men jag blev faktiskt chockad över hur bra prot var nu,mycket bättre än retri tycker jag,snabbt,smidigt och enkelt:)..iof så är det ju enkelt redan eftersom dom har gjort om så pass mycket och mobsen rammlar omkull vid minsta petning:P

Prot är faktiskt kul nu, retri har blivit väldigt tråkigt.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem

I pvp skulle jag inte vilja kalla Retri Pala bra. Det är visserligen helt upp till vilka ni möter, men stöter du på en lock eller en mage så GÅR det inte att vinna om magen vet vad han gör. Samma med prot. Dock ska du ju inte lyssna på vad andra säger sådär. Alla tycker vi olika

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av sAnden:

I pvp skulle jag inte vilja kalla Retri Pala bra. Det är visserligen helt upp till vilka ni möter, men stöter du på en lock eller en mage så GÅR det inte att vinna om magen vet vad han gör. Samma med prot. Dock ska du ju inte lyssna på vad andra säger sådär. Alla tycker vi olika

Haha, levlar en ny mage nu (20 än så länge) och jag känner mig som en jädra trasdocka. Kan knappt ta mig an ett par mobs på samma level, än mindre nån annan spelare. Sämre klass har jag inte sett. Kanske blir lite bättre senare :s

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Haha, levlar en ny mage nu (20 än så länge) och jag känner mig som en jädra trasdocka. Kan knappt ta mig an ett par mobs på samma level, än mindre nån annan spelare. Sämre klass har jag inte sett. Kanske blir lite bättre senare :s

Specca frost och du ska aldrig ta dmg när du lvlar, jag lvla mage nyss och tyckte det var lätt att ta hand om flera mobs samtidigt och ännu lättare att ta hand om andra spelare när man överraska dem iaf. För tillfället brukar den one shotta mobs också eller frostbolt ice lance med fingers of frost så brukar dom dö direkt.

Visa signatur

P8P67 Deluxe | i5 2500K @ 4,4 GHz (H70) | 4x4GB Corsair PC12800 | 2x 6950 @ (1536 Shaders) 880 MHz/1375Mhz | 480GB Intel 520 | OCZ Silencer MKIII 750W | 800D
Det heter effekten och spänningen, inte watten och volten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Haha, levlar en ny mage nu (20 än så länge) och jag känner mig som en jädra trasdocka. Kan knappt ta mig an ett par mobs på samma level, än mindre nån annan spelare. Sämre klass har jag inte sett. Kanske blir lite bättre senare :s

Nu är jag väldigt sen. Men själv kan jag ju dra ihop en pull med 50-60 level 80 mobs och ta dem ruggigt fort.
Jag får inte en enda hitt på mig. Det gäller bara att utnyttja dina frysspells (nu varu visserligen level 20) men jag försöker bara säga att det blir mycket bättre sen Och som tidigare personen skrev, specca frost. Dem kan inte nå dig.

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av sAnden:

Nu är jag väldigt sen. Men själv kan jag ju dra ihop en pull med 50-60 level 80 mobs och ta dem ruggigt fort.
Jag får inte en enda hitt på mig. Det gäller bara att utnyttja dina frysspells (nu varu visserligen level 20) men jag försöker bara säga att det blir mycket bättre sen Och som tidigare personen skrev, specca frost. Dem kan inte nå dig.

SS or it didnt happen^^

Det är fan inte lätt att pulla 50-60 mobs som alla är melee only.

sällan det går att pulla mer än 15 mobs i samma area utan att dom resetar, iaf om det är "vanliga mobs" som droppar loot och ger xp. inge jävla icc undeads:P

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iwar:

SS or it didnt happen^^

Det är fan inte lätt att pulla 50-60 mobs som alla är melee only.

sällan det går att pulla mer än 15 mobs i samma area utan att dom resetar, iaf om det är "vanliga mobs" som droppar loot och ger xp. inge jävla icc undeads:P

+1 på den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iwar:

SS or it didnt happen^^

Det är fan inte lätt att pulla 50-60 mobs som alla är melee only.

sällan det går att pulla mer än 15 mobs i samma area utan att dom resetar, iaf om det är "vanliga mobs" som droppar loot och ger xp. inge jävla icc undeads:P

Jag pratar om instancepullar just nu.
Men det är absolut inga problem att slänga ihop en saftig pull på samma antal utanför.
Varje gång du fryser dem så får du tillbaka aggro.
Det är ju helt enkelt bara att titta upp vad jag har för frys. Frost nova, Petfreeze, CoC, när IB slås av, ring of frost. Det är satans enkelt att hålla kvar aggro.

I det jag skrev, så menade jag att jag lyckas göra sådant. Men det är inte riktigt poängen i mitt inlägg, att framföra det. Utan att om du spelar korten rätt så når dem aldrig fram, spelar ingen roll om det är 10 mobs eller 60 mobs. Bara att om du failar pullen så är du jävulskt mkt mer illa ute om du pullar 60 än du om du pullar 10.

Annars har man ju alltid Arcane Explosion, då får du ifs ta lite smäller men det är är ingen fara.
Fungerar mycket bra för att förhindra resets på pullen.

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem

lol jag tror aldrig jag varit inne i en instans med ens nära 60 mobs samtidigt.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgart:

lol jag tror aldrig jag varit inne i en instans med ens nära 60 mobs samtidigt.

Då har du inte boostat low lvls i deadmines

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

För hjälp med att lira retri paladin så ladda hem Retribution FCFS helper (clcret)

Visa signatur

ASUS Sabertooth Z87, Intel Core i7-4770K, Corsair Vengeance LP DDR3 2x8GB, EVGA GeForce GTX 980, Samsung 850 evo 500gb ssd, Fractal Design Define R4, Corsair HX 1000W, Dell u3011 30" 2560x1600, fråga gärna om du undrar om något i min profil, hjälper gärna till om jag kan...
Hjultomtenz i BF4

Permalänk
Medlem

Retribution har vell om något blivit mer intressant än i wotlk?

Bara för att ni inte kan spela och gör lägre dps än tanksen är det inte tråkiga mechanics^^

Dessutom blir vi buffade i nästa patch, men så dåliga är vi inte!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight