Permalänk

Roliga spel.

Då jag har införskaffat en ny gaming dator ( http://www.inet.se/artikel/1517091/inet-taurus-frequent-gamer... ) letar jag efter lite roliga spel, har ni här på sweclockers några tips?

Permalänk
Medlem

counter strike 1.6

Permalänk

Tack men jag hade tänkt ladda ner spel.

Permalänk
Medlem

via steam då hoppas jag.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Nethack!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke1414:

Tack men jag hade tänkt ladda ner spel.

antar du har läst § 7 i regel fliken?

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Skrivet av Göteborgaren:

via steam då hoppas jag.

ööh nej

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke1414:

ööh nej

Pirat=förbjudet på swec § 7.

Men du menade givetvis legala nedladdningar från tex. ea store lr telltalesgame då etc...

Visa signatur

Lian Li A71FB, Bequiet Dark Pro 850w, Asus P9X79 pro, i7 3930k@4.7Ghz, R9 290X, H2O, 32gb ddr3, Samsung 830 128gb, 2x 1.5tb WD black, Asus Phoebus.

Permalänk

Zelda Ocarina of TIME! ladda bara hem en emulator och Ocarina of time rom sen äre bara att köra!

Permalänk
Skrivet av jocke1414:

ööh nej

shit va du gjorde bort dig nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke1414:

ööh nej

Epic fail. Regel 7 är att man inte får prata om piratkopierade spel.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

blir nog en lås på denna tråden

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Du köper alltså en dator för 7000 men kan inte lägga ut några få hundralappar för att köpa spel för flera veckor (månader antagligen) till den?

Visa signatur

AMD 955 BE | Corsair 1600 MHz XMS3 |Gigabyte 890GPA-UD3H | HD5850 PCS+ | Fractal Design Tesla 550 Watt | Fractal Design Define R2 | Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk
Medlem

så du registrerade dig i januari 2011?

dator köpet var ju inte prisvärt för fem öre heller

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk

Okej då kul spel att köpa

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker det är komiskt med folk som kvider över att köpa en cs/hl1-licens? Det kostar liksom en femtiolapp att köpa via Steam, var ligger problemet?

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk

Jag skulle vilja lira CS 1.6 och betalar självklart gärna för mig. (har jobb så det är piss i havet och lätt värt)

Lirade CS i min ungdoms dagar för tio år sen, då skulle man installera hl och allt var det var. Hur går det till idag, behöver jag gå till affären och fysiskt köpa hl eller cs eller vad gör jag?

"ööh nej" -skön kille

Visa signatur

Coffeelake - it tastes better

Permalänk
Skrivet av westlingofsweden:

Jag skulle vilja lira CS 1.6 och betalar självklart gärna för mig. (har jobb så det är piss i havet och lätt värt)

Lirade CS i min ungdoms dagar för tio år sen, då skulle man installera hl och allt var det var. Hur går det till idag, behöver jag gå till affären och fysiskt köpa hl eller cs eller vad gör jag?

"ööh nej" -skön kille

Köp det på Steam sen laddar du ner det och spelar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke1414:

Då jag har införskaffat en ny gaming dator ( http://www.inet.se/artikel/1517091/inet-taurus-frequent-gamer... ) letar jag efter lite roliga spel, har ni här på sweclockers några tips?

Här kommer lite roliga tips.

Testa: CoD-MW2 / BFBC2 / Starcraft 2 / F.E.A.R 2 / Dead Space 2 och Crysis(kul som benchmark på ny dator)

Permalänk
Medlem

Glöm inte Sp i COD:MW och HL2 om man inte spelat dessa.

Visa signatur

Custom Built Chassis|CM Silent 1000W Mod|Asus P6X58D-E|i7 930@4.2ghz ht on| 6Gb Corsair Dominator @1604MHz| Evga & Zotac Gtx 470 SLI @ 800,1600,1674 & Asus 8600gt physX dedicated| WD Green 1Tb+1Tb WD Black sata 3 +1Tb extern|Intel SSD 80Gb X25-M G2|Logitech MX518 & G15| H2O|Shure SRH840
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2223280

Permalänk

Dragon Age, Mass Effect. Vansinnigt trevliga lir om du gillar RPG.

Permalänk
Medlem

du har ju nästan likadan dator som mig Jag har dock en annan processor. i5-760.
cod mv2 och bbc2

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)