Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Gjorde en Broken-Arrow och ljusade upp bilden lite.

http://i55.tinypic.com/6z26ps.jpg

Nu var du komisk va? men nu blev de ju perfekt. Nu får du inte ändra på bilderna mer (kan nu nästa bli sämre)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Broken-arrow:

Nu var du komisk va? men nu blev de ju perfekt. Nu får du inte ändra på bilderna mer (kan nu nästa bli sämre)

Haha, ja!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Första blev riktigt riktigt nice. Så det ska vara!

Den andra blev dock mindre bra, imo.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av stn1337:

Första blev riktigt riktigt nice. Så det ska vara!

Den andra blev dock mindre bra, imo.

Vad pratar du om?

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

#1 Clean machine
Riktigt bra, stilrent och snyggt. Skolexempel på hur det ska se ut!

#2 Echo
En enda stor kabelhärva och kladdet på utsidan, förskräckligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

#1 Clean machine

#2 Echo

Inget kladd på utsidan, och en väldigt snygg kabelhärva. Skulle jag vilja säga

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av stn1337:

#1 Clean machine

#2 Echo

FU.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

DON'T LISTEN TO HIM, Don't feed the troll
Echo<3

Permalänk
Medlem

Haha visst, men det är bara min åsikt. Är inte bara här för att trolla, gett dig massor av grädde för #1an

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av stn1337:

Haha visst, men det är bara min åsikt. Är inte bara här för att trolla, gett dig massor av grädde för #1an

Du får tycka som du vill. Finns massor jag vill förändra på den första och är inte klar med echo än. Men måste säga att du i framtiden kanske ska tänka på hur du uttrycker dig. Det kan påverka dem som gör sakerna negativt. Nu har jag tillräckligt med skinn på näsan för att ändå bryta ner det i någon form av konstruktiv kritik. Men alla har inte det och det är ändå en mycket utelämnad situation man försätter sig i när man lägger upp sitt arbete såhär.

Till nästa gång.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Tufft blir det med en riktig custom motor.

Om du tycker att det är teaser bilder så har du helt enkelt inte lagt märke till vad jag gjort.

Klart jag gör Mike.

Asså man ser ju vad du gör men 2-3 bilder är jute för klent, man vill ju ha mer bildewr att titta på :), blir mer intressantare serru

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av KsKz_91:

Asså man ser ju vad du gör men 2-3 bilder är jute för klent, man vill ju ha mer bildewr att titta på :), blir mer intressantare serru

Eller blir man mätt?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nomnomnomnom, supermätt

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Poiz:

Nomnomnomnom, supermätt

Precis, så visst är de väl lite teaser i och för sig, för jag vill hålla er hungriga efter mer. Men samtidigt så visar jag vad jag gjort under den moddningsäsongen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Du får tycka som du vill. Finns massor jag vill förändra på den första och är inte klar med echo än. Men måste säga att du i framtiden kanske ska tänka på hur du uttrycker dig. Det kan påverka dem som gör sakerna negativt. Nu har jag tillräckligt med skinn på näsan för att ändå bryta ner det i någon form av konstruktiv kritik. Men alla har inte det och det är ändå en mycket utelämnad situation man försätter sig i när man lägger upp sitt arbete såhär.

Till nästa gång.

Tar åt mig det, ska tänka mig för lite mer i framtiden, tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Eller blir man mätt?

neeeh i need more nomnomnom

Permalänk
Medlem

Jag är omöjlig att fylla Har ett svart hål som är omättlig

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm

Permalänk
Proffsmoddare

AHaha, verkar onekligen som det.

Här är en inspiration till någonting nytt, Asus Sabertooth!

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av sack:

http://ces2011.asus.com/wp-content/uploads/2011/01/PR-Saberto...

WTF. Var tog Crosshair IV vägen? Aja, Sabertooth(P67) tycker jag är ett av de sexigaste korten ute på marknaden.
Asuu kanske tillverkar de riktigt billigt i och med att mr Wolverine har fått två (Ironi)

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av MulleEng:

WTF. Var tog Crosshair IV vägen? Aja, Sabertooth(P67) tycker jag är ett av de sexigaste korten ute på marknaden.
Asuu kanske tillverkar de riktigt billigt i och med att mr Wolverine har fått två (Ironi)

Det var kyl "lådan" jag syftade på. Det där är en produktbild ifrån deras hemsida. Använder fortfarande Crosshair IV.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av sack:

Det var kyl "lådan" jag syftade på. Det där är en produktbild ifrån deras hemsida. Använder fortfarande Crosshair IV.

Ok, hade lite olika funderingar och trodde kanske att du skulle få ett till ett annat bygge eftersom jag såg att det var en produktbild. Ska bli trevligt att se vad som kommer hända nu föröver då

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av MulleEng:

Ok, hade lite olika funderingar och trodde kanske att du skulle få ett till ett annat bygge eftersom jag såg att det var en produktbild. Ska bli trevligt att se vad som kommer hända nu föröver då

Jag har ju Singularity, vilken fortfarande bara är något av ett fantasi bygge. Men ju mer jag tänker på det, ju mer tror jag att jag ska försöka mig på någonting sådant till Theory. Theory är ju faktiskt mitt lilla experiment. Du har inte skrivit på länge, har du följt bilderna? Har faktiskt inte uppdaterat första sidan på ett tag.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av sack:

Jag har ju Singularity, vilken fortfarande bara är något av ett fantasi bygge. Men ju mer jag tänker på det, ju mer tror jag att jag ska försöka mig på någonting sådant till Theory. Theory är ju faktiskt mitt lilla experiment. Du har inte skrivit på länge, har du följt bilderna? Har faktiskt inte uppdaterat första sidan på ett tag.

Självklart har jag följt tråden, jag skriver mest när det är något oväntat och mest efter bilder, jag tycker att det förstår tråden lite om man skriver för mkt mellan bilderna (speciellt om man inte har något vettigt att säga) första inlägget kollar jag faktiskt aldrig på. Men det finns ju inte så mkt mer än att säga att bygget håller en väldigt hög standard

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av MulleEng:

Självklart har jag följt tråden, jag skriver mest när det är något oväntat och mest efter bilder, jag tycker att det förstår tråden lite om man skriver för mkt mellan bilderna (speciellt om man inte har något vettigt att säga) första inlägget kollar jag faktiskt aldrig på. Men det finns ju inte så mkt mer än att säga att bygget håller en väldigt hög standard

Jag håller med om att annat mest blir skräp. Och jag tackar för de snälla orden.

Märkte att de gjorde sig väldigt väl i följd, ser rätt kul ut så är tvungen att ge er en full summary of Theory | By Hannes

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

http://ces2011.asus.com/wp-content/uploads/2011/01/PR-Saberto...

Den moderbrädan är ju snygg (förtjänar inte en plats i datalådan). Man måste ju se de

Och hoppas på fler bilder så man har mer att sukta efter

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Det är väldigt mkt grejer som ska in i lådan, finns det plats för allt?

Visa signatur

Nya Projektet!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av MulleEng:

Det är väldigt mkt grejer som ska in i lådan, finns det plats för allt?

Jadå.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ett övergående mönster följer alla dina byggen, det ser förjävla bra ut.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk

Hur får du alla bilder att se så proffsiga ut ? någon speciell kamera eller photshop o dylikt ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Purjolöken:

Hur får du alla bilder att se så proffsiga ut ? någon speciell kamera eller photshop o dylikt ?

Han är proffsig.

Men generellt, så låg ISO som möjligt (snarare alltid 100) och använd aldrig blixten. Sen om det behövs så fixar man färgerna så de blir verklighetstrogna i PS.

Kolla längst ner på denna sida, för en teknik som funkar bra

http://www.million-dollar-pc.com/

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD