Stämmer det att det är fraktfritt även till Sverige???

Permalänk
Medlem

jo vet men blev lite mycket så det blir nog en 1048 :-((

Visa signatur

Laptop - Hp nx8220 2.13ghz 2gb ddr2 80gb hdd.
Laptop 2 - Asus EEE

Permalänk
Medlem

Öhhh,... vet inte vad ni snacka om, vill gärna kolla hur mycket dt kostar där, men kommer fan inte i i sidorna,. nåt fel med länken kanske?

edit: kom in nu,,... otroliga priser, säkert på att dom inte e kopia??

Permalänk

Jodå, jag fick min efter ca: en vecka.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Info
Någon som beställt och fått sin pump ifrån www.seame.com ?

Köpte en Eheim 1250 där i våras. Gratis frakt plus rätt nätkontakter, vad mer kan man begära

Permalänk
Hedersmedlem

Någon som vet hur mycket en Eheim 1048 resp. 1250 låter?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SantaClaus
Någon som vet hur mycket en Eheim 1048 resp. 1250 låter?

Min 1250 går knappt att höra om man ställer den på skummgummi. Kan säga att cirkulationspumpen i min källaren låter mer än 1250'an som står på bordet brevid sängen. Enda tillfällerna den låter är när man får luft i systemet.

Permalänk

En Eheim 1250 är den identisk till Eheim 1252, den där sista 2:an måste ju betyda nån förendelse...

Tack för svar.

Btw jag har beställt 1252 från en dansk sait.

Tack

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

Snabb fråga hur i hela friden får man beställningsformuläret att godta den personliga informationen man skriver in? Har fyllt i all obligatorisk information (har tom fyllt i den som inte är obligatorisk) men får ändå följande meddelande "Not all obliged fields are filled....."

Nån som vet om informationen måste formateras på nått speciellt sätt, tänkte mest på telefonnummret?

Förresten det är seame's .nl (EU) shop jag försöker beställa ifrån.

/havoc

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem

Hallå!
Är det någon som är intresserad av ett gemensamt köp?
Vet inte riktigt vad jag ska ha för pump dock...
Väger mellan nova och indra..
Bara vi kommer upp till fraktfritt!

Visa signatur

www.infocom.lth.se - Bli civilingenjör inom IT

Permalänk
Medlem

var det e för dumheter och göra en gemensamt köp? det e frakfritt ändå!! kostar bara mer för er och göra ett gemensamt köp, med tanke på att dom kommer skickar hem till den personen som gjorde ordern och den personen får skickar vidare till dom andra...
men däremot är jag intresserad av ett gemensamt köp i www.frozencpu.com... Vill ha ett sådan!!!!!!!
http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/bus-11.html

edit: kan man köpa den här i sverige? eller inom EU någon!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vingen
var det e för dumheter och göra en gemensamt köp? det e frakfritt ändå!! kostar bara mer för er och göra ett gemensamt köp, med tanke på att dom kommer skickar hem till den personen som gjorde ordern och den personen får skickar vidare till dom andra...

Eftersom du måste komma upp i 40 euro så är det inte fraktfritt på allt! Köpte förresten en eheim pump idag på den lokala akvarie affären för 500kr! En 1048 som var använd i 20 min Fick med garanti och allt!

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

nåja,,, tänkte inte på det, eftersom jag beställde en 1250,... ber om ursäkt..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vingen
nåja,,, tänkte inte på det, eftersom jag beställde en 1250,... ber om ursäkt..

Gör inte mig något! Jag skulle själv beställt därifrån om det inte vore för det förmånliga erbjudandet jag fick

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

border=0> Tap connector
EHEIM
Tube connection 9 / 12 mm.

Är det nipplar?
Är de billiga?