Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Poiz:

fina updates

Tack

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Snyggaste luftkylaren jag sett iaf^^ Grymt jobbat! Hur fan kom du på idén bara?:P

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av flipstah:

Snyggaste luftkylaren jag sett iaf^^ Grymt jobbat! Hur fan kom du på idén bara?:P

Haha, jadu.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

du lyckades bra med att inte böja flänsarna...tummen upp för det (Y) riktigt snyggt förövrigt

Permalänk
Medlem

Jag tror garanterat att Cooler Master blir nöjda över hur du "marknadsför" deras produkt! Grymt snyggt. : D
(Du var väll sponsrad av dem?)

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av pokelia:

du lyckades bra med att inte böja flänsarna...tummen upp för det (Y) riktigt snyggt förövrigt

Ja, och heatpipes'n är också intakta. ingenting gick sönder och det va lätt gjort.

Skrivet av Normano:

Jag tror garanterat att Cooler Master blir nöjda över hur du "marknadsför" deras produkt! Grymt snyggt. : D
(Du var väll sponsrad av dem?)

De gillar den och jo, det är en av sponsorerna.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan ju bara ge dig lite mer beröm på denna sidan haha
Kylaren är grym och det värsta jag har sett hoppas du inte kör på några fläktar då är som en vacker blomma som öppnar sig för världen
Fast vet inte varför men tycker det är roligare att följa din bygglogg på Engelska haha

//Dahl1n

Visa signatur

Dyslektiker på heltid!
Grafikkort: XFX Radeon HD4890 1GB| Mb: Gigabyte GA-P55-UD4M |Processor: Intel i7860 2.8GhZ @4.0GhZ |Thermalright Ultra-120 2x Fractal Design 120mm | Ram: 2 x 2gb Cosair 1600mhz Domintor | Hdd: Samsung 500gb x2 1000gb x1

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Dahl1n:

Kan ju bara ge dig lite mer beröm på denna sidan haha
Kylaren är grym och det värsta jag har sett hoppas du inte kör på några fläktar då är som en vacker blomma som öppnar sig för världen
Fast vet inte varför men tycker det är roligare att följa din bygglogg på Engelska haha

//Dahl1n

Inga fläktar alls i bygget faktiskt. ^^, Fläktar passar helt enkelt inte min tanke med bygget.
Jag är häftigare på engelska, det är väl bara att erkänna. :-7

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Inga fläktar alls i bygget faktiskt. ^^, Fläktar passar helt enkelt inte min tanke med bygget.
Jag är häftigare på engelska, det är väl bara att erkänna. :-7

Haha ja något sådant kanske det är eller så gillar jag mer den engelska sidan lite mer
Men du skulle väll vatten kyla graffe och minnen eller jag kanske är ute och seglar haha

//Dahl1n

Visa signatur

Dyslektiker på heltid!
Grafikkort: XFX Radeon HD4890 1GB| Mb: Gigabyte GA-P55-UD4M |Processor: Intel i7860 2.8GhZ @4.0GhZ |Thermalright Ultra-120 2x Fractal Design 120mm | Ram: 2 x 2gb Cosair 1600mhz Domintor | Hdd: Samsung 500gb x2 1000gb x1

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Dahl1n:

Haha ja något sådant kanske det är eller så gillar jag mer den engelska sidan lite mer
Men du skulle väll vatten kyla graffe och minnen eller jag kanske är ute och seglar haha

//Dahl1n

Yes! ska kyla moderkort, ram och eventuellt grafikkort om jag använder mitt 5870 - annars blir det ett lowprofile som hamnar under golvet. Pratar med EK om det nu, de gav mig 50% på sortimentet men jag tycker inte att det är rättvist mot mina andra sponsorer som alla har betalat hela kostnaden själva så jag tackade respektfullt nej till det erbjudandet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Överlever CPU:n med passiv kylning, eller är det en prydnadsdator du bygger?

Permalänk
Medlem

vi förväntar ju oss en böjd fläkt nu ochså

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edwaard:

Tror det är det är tanken att datorn ska se riktigt bra ut och bara dregla på

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Skrivet av pokelia:

Lycka till att böja en DC motor:P

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Edwaard:

Den överlever nog - men det är först och främst en "skulptur". Så utseénde före funktion, men samtidigt så ska den såklart fungera också, även om jag inte är så rädd om den på det sättet. Hade jag gått hela vägen så hade moderkortet och andra kretskort troligen inte haft den form som de bör när de fungerar. Jag känner mig en smula låst, men det är ändå lite av tjusningen också.

Skrivet av pokelia:

Du, inte så dum idé faktiskt. Man kanske skulle göra någonting av en fläkt för skojsskull..

Skrivet av 24mbit:

Tror det är det är tanken att datorn ska se riktigt bra ut och bara dregla på

Dregelkyld. ^^,

Visa signatur

Permalänk

Riktigt Riktigt Snyggt Inponerad önska jag vore så bra

Visa signatur

i5 2500k 3.30Ghz | Geforce 260 Gtx | Vegance ddr3 1333mhz 8Gb | Gigabyte Z68X-UD3H-B3|CorsairHx 750W |Cooler Master Elite 334 |

Epost: TobiasJohansson1993@gmail.com

Permalänk
Proffsmoddare

Ny sponsor! EkWaterblocks sponsrar med Crosshair IV Formula block samt dominator Ram-block. Både med plexitoppar och acetal. Tacl för det Gregor!

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare
Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Den överlever nog - men det är först och främst en "skulptur". Så utseénde före funktion, men samtidigt så ska den såklart fungera också, även om jag inte är så rädd om den på det sättet. Hade jag gått hela vägen så hade moderkortet och andra kretskort troligen inte haft den form som de bör när de fungerar. Jag känner mig en smula låst, men det är ändå lite av tjusningen också.

Du, inte så dum idé faktiskt. Man kanske skulle göra någonting av en fläkt för skojsskull..

Dregelkyld. ^^,

Garvade åt att du hade velat göra om flera saker på moderkortet HaHaHa snacka om att förstöra ett dyrt moderkort

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Broken-arrow:

Garvade åt att du hade velat göra om flera saker på moderkortet HaHaHa snacka om att förstöra ett dyrt moderkort

hehe, okej.

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare
Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

det handlar ju inte om att "förstöra ett dyrt moderkort"
det handlar om att gå outside the box och testa saker som inte gjorts innan och få utlopp för sin kreativitet

Permalänk
Medlem

Jizz in my pants! Fan att du har tid att uppdatera, när jag inte har tid att komentera! Grymt fina updates iaf! Är det plexi i botten, eller bara fint lackad metall?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av pokelia:

det handlar om att gå outside the box och testa saker som inte gjorts innan och få utlopp för sin kreativitet

:hail: pokelia!

Skrivet av Goo5e:

Jizz in my pants! Fan att du har tid att uppdatera, när jag inte har tid att komentera! Grymt fina updates iaf! Är det plexi i botten, eller bara fint lackad metall?

Det är plexi. Du får titta närmare, genomskinlig metall är svår att hitta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Varför tror du jag frågade Hannes?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Varför tror du jag frågade Hannes?

För att du inte tänkte?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

För att du inte tänkte?

hahaha Typ så, ja!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

hehe, okej.

Jupp

Skrivet av pokelia:

De har du rätt i

Skrivet av sack:

:hail: pokelia!

HaHaHa skulle se ut de kanske finns de i framtiden.

Snygga bilder som vanligt (eller ovanligt kanske?)

Men blev riktigt fräckt chassit (ja du är inte färdig vad jag ser).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Är det en hårddiskkylare jag ser?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Goo5e:

Är det en hårddiskkylare jag ser?

Yes, en himuru som jag fick av Lambi.

Visa signatur