Permalänk
Medlem

Verkligen inte samma sak!

Visa signatur

Intel Core i7 950, 3.06GHz | Asus P6T Deluxe V2 | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz | Samsung 850-Series EVO 500GB | Gigabyte GeForce GTX 1050 2GB | ASUS BW-16D1HT | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair HX 650W 80+ | Fractal Design Define R3, Svart

Permalänk
Medlem

Hej

Undrar om ni kommer börja sälja Mushkin minne
http://www.mushkin.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av wdont:

Joda, det är sådana. Dock skrev jag även "vettiga".

Permalänk
Medlem
Skrivet av xentas:

hade ett problem när jag skulle beställa, varje gång jag skulle godkända köpet så loggade jag automatiskt ut , å för varje gång när jag logga in och skulle godkända köpet så blev jag automatiskt utloggad igen, har testat både Iexplorer å firefox

blev så för mig med hela dagen men nu gick det! betalat och klart men tog en god stund innan överföringen från internetbanken "nöp" säkert 4min .. till veckan får ja väl förhoppningsvis skärmen lääängtar

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av xentas:

hade ett problem när jag skulle beställa, varje gång jag skulle godkända köpet så loggade jag automatiskt ut , å för varje gång när jag logga in och skulle godkända köpet så blev jag automatiskt utloggad igen, har testat både Iexplorer å firefox

Skrivet av brajonk:

blev så för mig med hela dagen men nu gick det! betalat och klart men tog en god stund innan överföringen från internetbanken "nöp" säkert 4min .. till veckan får ja väl förhoppningsvis skärmen lääängtar

Samma för mig nu imorse vid en beställning och då använde jag mig av Firefox. Bytte till Chrome och då funkade det. Känns som att detta är något ni bör se över Inet.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Mail "erbjudanden" är snarare en rensning. Men kan nog falla många i smaken ändå.
Inet hade problem med inloggning under dagen ja.

Ska bi roligt å höra vad Inet säger till kompis då han skickade tillbaka en defekt 460 där han packade ner en pingvinstång till dem

ang "ta in" lite godis till burken är alltid kul å beskåda / se å kanske tänka sig köpa.
Främst diod material då de är "mode" idag.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Inet
Skrivet av m4goo2:

Hmm.. Man tycker ju nästan att Inet bör prioritera folk som fått hem datorer som är fraktskadade.
Väntat på svar sedan gårdagen om hurvida man ska gå till väga för att felanmäla. Hoppas jag får svar snart.

Chassit har gått sönder där nere, detta medför att nedersta "fläktskåpet" inte ens går att stänga. Kylaren är på sniskan. Hårddiskvaggan har fått en jävel så den är böjd.

Men nu måste jag bara fråga.. Ska där inte vara TVÅ frontfläktar på R3:an? För i min är nämligen bara den nedersta i... Det ska ju vara två, iallafall enligt bilden på hemsidan:
https://www.inet.se/files/img/max/6900680_3.png

Känns lite som att montören inte varit helt på det torra då..

Hoppas jag får svar snart och hoppas detta går undan. Alla pratar ju så bra om Inet, skulle ju vilja göra detsamma..

EDIT:
Nu ser jag detta:
Medföljande fläktar: 1st 120mm fram och 1st 120mm bak (1350rpm)

Sorry... Trodde man fick två i fronten, blev lurad av bilden då.

EDIT2:

Kan ju passa på och säga att det är konstigt att jag inte fick godis som köper en dator för ~12500:- medans Kalle som köper en hårddisk för ~500:- får. Im just sayin'!

Tjenare,

Tråkigt att du fått ett fraktskadat chassi. När det gäller svar från oss kommer det normalt sett samma dag (dock kan det dröja på måndagar när vi har hela helgens mailskörd att besvara).

Om du fortfarande inte fått svar vore det toppen om du kan ringa in då mailet troligtvis inte kommit fram till vår inkorg.

Angående fläktarna så stämmer antalet som är specifierat och visas på bilderna. Dock är det lite lurigt att fläkten är runtflyttad på bilderna för att illustrera hur över delen ser ut med fläkt monterad.

Skrivet av Edmond:

Tjenare inet.
Jag har länge velat se lite vettiga "gummifläktmonteringsstroppar" i utbudet, t ex noctuas. Sen vet jag inte, det kanske är så att fläkttillverkarna inte vill släppa stropparna separat, eller?
Jag kan garantera att jag inte är den enda som skulle uppskatta detta

Skrivet av wdont:

Tyvärr säljer inte Noctua gummipluppar löst. När det gäller den länkade artikeln ovan så är nya färska ploppar på väg! Har själv använt dem utan problem.

Om du har ploppar från någon annan tillverkare att rekommendera är du välkommen att komma med förslag!

Skrivet av stais:

Liten notis på beskrivningen av Core i5 2500k:

Åtgången har nog inte varit så offantlig på sistone och det verkar ju som att lagret är rätt välfyllt

Hehe, helt klart, texten borta!

Skrivet av Vimm:

Hejsan.

Jag har bara en allmän fråga om orderstatus. Just nu säger Posten.se detta om min försändelse:
"Fel på frakthandlingen. Försändelsen kan bli försenad."

Jag är nyfiken på om felet ligger hos hanteringen på Posten eller hos er. Så jag vet vem jag ska rikta mina negativa tankar åt

Snälla, posta inte enskila ärenden här. Det svårt att hjälpa dig utan att ha några kunduppgifter och det är ej tillåtet enligt SweClockers regler för butiksforumet.

Släng iväg ett mail till info@inet.se eller slå oss en signal på 031-652700 så hjälper vi gladeligen till!

Skrivet av skog1s:

Hallå ja.
Ville bara påpeka att det blivit en miss i ert senaste mail erbjudande ! ! !

Längst ner i annonsen så säljer ni ut en Corsair SSD Force Series 120GB 2.5" men på bilden visar ni en 200GB

Mvh skog1s

Kan passa på att tacka för pigvinstången jag fick med min i7 2600K som jag hämtade ut idag

Den är lite rolig, bilden kommer direkt från Corsairs hemsida. De har tyvärr gjort ett skrivfel och vi missade detta. F120 finns inte ens i 200GB.

Corsairs bild: http://www.corsair.com/media/catalog/product/cache/1/image/9d...

Skrivet av MB76:

va? har inet börjat med mailerbjudanden?
Har frågat om detta i tråden innan men då sa de att det kanske kommer.
Ser inget på deras sida om det heller.

Skrivet av MB76:

ok, väldigt märkligt.
Trodde inte inet hade en sådan funktion, är ibockat att jag vill ha nyhetsbrev på min profil på inet men har inte fått något nyhetsbrev/erbjudandemail någonsin. Ser heller ingen annanstans man kan bocka i detta på deras sida.

Var anmälde du dig för detta mail?

Hm, knepigt, det vore toppen om du kan skicka ett mail med din mailadress till info@inet.se så får vi kolla varför det inte gått ut något nyhetsbrev till dig.

Ett tips är dock att kolla skräppostmappen då vissa mailleverantörer sorterar utskick som detta.

Skrivet av aluminium:

Hej Inet! Kommer ni ta in Silverstone Fortress FT02B-W som beställningsvara igen? Jag var jäättenära att beställa sen kom beskedet om styrkretsarna och sen återkallades ju moderkorten... Nu är dom ju på väg tillbaka igen och jag vill ju reservera ett exemplar ASAP

Tyvärr utgått.

Skrivet av haaken:

Tjenare hittade ett fel när jag slösurfade innan idag:)
Borde det inte stå Intel Socket 1156 i det inringade området?

http://forumbilder.se/images/a54201163145P0c6c.jpg

Sen filtreringsfunktionen för cpukylarna är riktigt kass.

Då man inte kan välja bort några alternativ
t.ex väljer jag att bara visa kylare för socket 1156 så får jag bara fram 1st pga av att jag valt "nej" på alla andra

hoppas någon fattar vad jag menar

Mvh

Tyvärr har hemsidan klippt texten då denna blivit för lång. Vi kollar på lösning.

När det gäller filtret är vi medvetna om att det inte är helt hundra. En helt omarbetad version kommer vid nästa uppdatering av webben.

Tack för hjälpen att få vår hemsida bättre!

Skrivet av swinto538:

Beställde en Noctua nh-u12P SE2 från inet, på 2 dagar kunde jag hämta ut den.

Och då har mitt paket gått via postterminalen i Ånge, alltså 2 dagar från göteborg till sundsvall via Postens SLÖASTE terminal i sverige.

Detta leder till att jag sitter och ler när jag packar upp min kylare medans jag tuggar på en pingvinstång.
Toppen Inet!
Jag är i alla fall en kund som kommer använda Inet i många år framöver!

Kul att du är nöjd!

Skrivet av SayZk:

Varför har ni endast Intel och Nvidia komponenter i era Taurus datorer? Vore det inte trevligt om ni även hade AMD alternativ?
T.ex. http://www.inet.se/kundvagn/visa/226098/2011-02-24 Taurus AMD: 7000kr

I dagsläget är Intels Sandy Bridge-serie (så fort vi får nya moderkort) och Nvidiakort väldigt trevliga att bygga med om man ser till prestanda, drivrutiner och liknande. Men så fort AMD släpper något nytt vasst med bra stabilitet är det helt klart ett intressant alternativ!

Skrivet av SUMITOMO:

Orkar ni med en "kommer ni ta in" fråga till har jag en.

Asus NAS-M25 är det på gång?

http://www.youtube.com/watch?v=q-Fdd6ln0tU

Tyvärr inget vi har någon info om i dagsläget.

Skrivet av Nagel:

Hur stor är sannolikheten att ni får in Asus E35M1-I Deluxe i helgen som det står på eran hemsida? Alla andra butiker har fått ändra sina datum in i mars.

Vi väntar på svar från leverantören, men eventuellt kommer ett mindre parti inom kort och resten senare under mars månad.

Skrivet av Orio:

Om man ska reklamera en produkt via öppet köp som man inte köpt via internet, hur går man tillväga? Ringa eran support och få ett RMA nummer?
Är det 14 eller 16 dagar?

Öppet köp och reklamation är två olika saker. Men oavsett så är det bara att knalla in i någon av våra butiker eller slå oss en signal för hjälp!

Skrivet av lambdaN:

Kommer ni ta in interna videoredigerings kort? Ni har kategorin men inga kort finns där.

Inget planerat, men du är välkommen att skicka ett mail med önskemål till info@inet.se om du är ute efter något särskilt.

Skrivet av Sergeant44:

Hej Inet! Ett litet fel, fliken Diskettstationer (som för övrigt inte behöver finnas kvar, vem köper det idag?) länkar till grafikkort

Inte många som köper, men klart att vi ska sälja det och vara alla till lags.

Fixat felet nu, tack för att du hittade det!

Skrivet av xentas:

Skrivet av Überklass:

Samma för mig nu imorse vid en beställning och då använde jag mig av Firefox. Bytte till Chrome och då funkade det. Känns som att detta är något ni bör se över Inet.

Knepigt, det vore toppen om ni kan skicka ett mail med webbläsarversion och felbeskrivning till info@inet.se så får vi felsöka.

Skrivet av Flomer:

Hej

Undrar om ni kommer börja sälja Mushkin minne
http://www.mushkin.com

Mushkin är tyvärr inget vi planerar att ta in.

Skrivet av Bloopy:

Mail "erbjudanden" är snarare en rensning. Men kan nog falla många i smaken ändå.
Inet hade problem med inloggning under dagen ja.

Ska bi roligt å höra vad Inet säger till kompis då han skickade tillbaka en defekt 460 där han packade ner en pingvinstång till dem

ang "ta in" lite godis till burken är alltid kul å beskåda / se å kanske tänka sig köpa.
Främst diod material då de är "mode" idag.

Njae, det skulle jag inte välja påstå. Ixuskameran är sprillans ny, SSD-disken är ej utgående och skärmen kommer att leva kvar. Taurusburken är nyss uppdaterad och musen är ett nyinkommet parti till riktigt attraktivt pris.

Vårt mål med nyhetsbrevet är att skicka ut trevliga erbjudanden som ni kunder uppskattar. De flesta produkterna i nyhetsbrevet var rejält sänkta (ex. kamera, skärm, mus och SSD) och gäller endast under en viss kampanjperiod.

Vi kommer inom kort att fixa till så att man enkelt kan anmäla sig till vårt nyhetsbrev på hemsidan. Under tiden gäller det att skapa ett konto och bocka i att man vill ha ett nyhetsbrev.

Trevlig helg!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

oo f-låt, skummade igenom som snabbast å skärmen var de som fastnade i ögonvrån

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Tjenare,

Vi väntar på svar från leverantören, men eventuellt kommer ett mindre parti inom kort och resten senare under mars månad.

Trevlig helg!

Kom gärna tillbaka med mer info om ni får reda på något datum, det är den sista delen jag väntar på för mitt lilla projektarbete

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Tack åter igen Inet för riktigt snabb leverans och för en riktigt bra butik.
Trevlig helg på er goa gubbar.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Beställde grejer i tisdags och fick de levererade på torsdag. Välpaketerat och med godis. Tack och trevlig helg!

Permalänk
Medlem

Svar har jag fått, lite trist att de tar en dag mellan svaren bara, dagarna går. Tror jag ringer i efgermiddag med.

Men jag fattar inge, han jag mailar med säger att jag ska felanmäla hos posten, då kanske dom vill ha paketet.. Hur ska jag då kunna skicka in det till er?

Visa signatur

Intel Core i7 950, 3.06GHz | Asus P6T Deluxe V2 | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz | Samsung 850-Series EVO 500GB | Gigabyte GeForce GTX 1050 2GB | ASUS BW-16D1HT | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair HX 650W 80+ | Fractal Design Define R3, Svart

Permalänk
Medlem

Hej Inet, kan man få en liten uppdatering på hur arbetet med Inets butik i Stockholm går? Är det fortfarande Mars som gäller? Ser framemot att slippa webhallen

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Tyvärr säljer inte Noctua gummipluppar löst. När det gäller den länkade artikeln ovan så är nya färska ploppar på väg! Har själv använt dem utan problem.

Om du har ploppar från någon annan tillverkare att rekommendera är du välkommen att komma med förslag!Trevlig helg!

Nä jag förstod nästan det, snikna fläkttillverkare.. Jag har testat Fractals, gick sönder direkt, så helst håller jag mig ifrån dem

Hmm asså det är ju det, jag har ingen aning. Noctua har ju bra skit, sen vet jag att Zalman har pluppar som funkar, men jag har ingen aning om dem säljs löst. Mer än så vet jag inte riktigt, men jag hoppas att ni kollar runt lite och hittar något som funkar, känns som en såpass grundläggande grej men som förbises helt.

Permalänk

En praktisk frågan ang. oss som kommer att byta ut våra sandy bridge-moderkort (och som säkert gäller i flera andra fall också):

Hur går man tillväga då man inte har kvar kartongen som moderkortet kom förpackat i?

Permalänk
Inet
Skrivet av Toivo83:

Tack åter igen Inet för riktigt snabb leverans och för en riktigt bra butik.
Trevlig helg på er goa gubbar.

Tack själv, trevlig helg!

Skrivet av m4goo2:

Svar har jag fått, lite trist att de tar en dag mellan svaren bara, dagarna går. Tror jag ringer i efgermiddag med.

Men jag fattar inge, han jag mailar med säger att jag ska felanmäla hos posten, då kanske dom vill ha paketet.. Hur ska jag då kunna skicka in det till er?

Det bästa är att slå oss en signal om något är oklart så hjälper vi till!

Skrivet av dcxs:

Hej Inet, kan man få en liten uppdatering på hur arbetet med Inets butik i Stockholm går? Är det fortfarande Mars som gäller? Ser framemot att slippa webhallen

Hantverkarna är i full gång och har kommit en bit på vägen, tyvärr har vi inte fått till något öppningsdatum än.

Skrivet av Martinos98:

En praktisk frågan ang. oss som kommer att byta ut våra sandy bridge-moderkort (och som säkert gäller i flera andra fall också):

Hur går man tillväga då man inte har kvar kartongen som moderkortet kom förpackat i?

Vi kommer att gå ut med mer information under måndagen om hur utbyte kommer att gå till. Om du saknar emballage löser vi givetvis detta utan kostnad för dig.

Trevlig helg på er!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Det bästa är att slå oss en signal om något är oklart så hjälper vi till!

Tänkte det innan men då hade klockan passerat sex när jag hade tid. Får bli på måndag. Hoppas det fixar sig

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Hallå SweClockers!

Från idag kommer Inet att synas i forumet!

Sedan tidigare har vi haft en bred närvaro med kampanjer och förmånliga erbjudanden för SweClockers medlemmar, nu tar vi ytterligare ett steg genom att finnas tillgängliga direkt i forumet.

I denna tråd besvarar vi frågor och tar gärna emot konstruktiv kritik på webbplatsen, sortimentet och servicen. Passa på att tipsa om nya produkter, önska nya funktioner i butiken eller bara säga hej till oss som jobbar på Inet.se!

Vi kommer endast att vara tillgängliga och besvara frågor/synpunkter i denna tråd, och det går givetvis även bra att skicka privata meddelanden.

Vore väldigt tacksamma om ni kan undvika specifika frågor gällande produkter, beställningar, serviceärenden eller liknande i forumet, kontakta då istället vår kundtjänst direkt för bäst och snabbast möjliga svar.

Kontaktuppgifter
Adress: www.inet.se
Kundtjänst: 031-65 27 00 / order@inet.se
Teknisk support: 031-65 27 07 / service@inet.se

Med Vänliga Hälsningar,
Erik med personal
Inet.se

hej där.
som sweclcokersmedlemm vet jag ju att vi får gratis frakt över 500 kr. men hur lägger man till det i kundvagnen jag har letat överallt utan att hitta den på er sida.

och om jag skulle ge lite ris på sidan så är det enda att ni inte alltid skriver tillräckligt med information om vissa saker, tex mått mm. och att när ni har erbjudanden tex nu med facebook saken att det inte finns i en egen kartogori. annars är ju som alla andra säger servicen på högsta nivå

Visa signatur

i speak spanish to god, italian to women , french to men and german to my horse

Permalänk
Medlem
Skrivet av kmzdapimp:

hej där.
som sweclcokersmedlemm vet jag ju att vi får gratis frakt över 500 kr. men hur lägger man till det i kundvagnen jag har letat överallt utan att hitta den på er sida.

https://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi... bara att slänga i kundvagnen

Visa signatur

PhenomII x4 955 3.2Ghz @ 3.8Ghz | Corsair A50 | Lancool PC-K62 | PC HD5770 PCS+ | GA-MA790GPT-UD3H | 6GB DDR3 1333mhz (1x2GB, 1x4GB) | WD Black 640GB | Corsair VX550 | Samsung S223C | Scythe Kaze Master Pro 5.25"

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

damnit, skulle inte skada att få sitt kort innan man blir gråhårig^^

Kan ni säga hur många beställningar ni har i kö så man förstår hur mycket tryck det är på dessa moderkort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kmzdapimp:

facebook saken att det inte finns i en egen kartogori. annars är ju som alla andra säger servicen på högsta nivå

Nu vet jag inte om man såg Facebook-erbjudandena i kategorin de var inlagda i, men tanken är väll att man ska vara ett fan av Inet på facebook för att se erbjudandena?

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk

nu när ni har köpt upp JMEdata, kan man sköta garantiärende med dem?

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Skrivet av darkwingduck:

Var datorbutiken.com de köpte, inte jme.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av darkwingduck:

Skrivet av WolfOfVengeance:

Var datorbutiken.com de köpte, inte jme.

Det stavas ju nästan lika, så upplagt för sammanblandning. Eller, vänta...

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

I dagsläget är Intels Sandy Bridge-serie (så fort vi får nya moderkort) och Nvidiakort väldigt trevliga att bygga med om man ser till prestanda, drivrutiner och liknande. Men så fort AMD släpper något nytt vasst med bra stabilitet är det helt klart ett intressant alternativ!

Vad är det för produkter från AMD ni anser vara instabila, kan vara bra att veta vid kommande inköp?

Permalänk
Avstängd

Varför gör ni på detta sätt. Extra erbjudande på Facebook, men inte till kunder som handlar av er.
Dåligt av er.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av not:

Varför gör ni på detta sätt. Extra erbjudande på Facebook, men inte till kunder som handlar av er.
Dåligt av er.

Därför att facebook är en social plats där det lönar sig att vara aktiv, både för företag och privatpersoner...

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Därför att facebook är en social plats där det lönar sig att vara aktiv, både för företag och privatpersoner...

Ja och så finns vi andra konsumenter som inte skaffar facebook för det känns som det kvittar, varför ska vi särbehandlas?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Skrivet av MyRus:

Ja och så finns vi andra konsumenter som inte skaffar facebook för det känns som det kvittar, varför ska vi särbehandlas?

Du behöver inte vara medlem på Facebook för att ta del av kampanjen.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Skrivet av not:

Dåligt av er.

Lite korkat, de har erbjudande för att fira 10000 medlemmar på facebook, då är det klart att de riktar sig till de 10000 i första hand...

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7