Skarpa Firefox 4 på Mozillas FTP-server

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASBR:

Någon som vet vad detta är?
Lyckas inte googla upp annat än gamla tillägg och annat irrelevant.

Citat:

Easy Scrolling

Like to have all 20 of your favorite pages open at once? An elegant new feature lets you scroll through tabs easily to see them all and access the one you want quickly.

Låter som att det syftar på att du kan hålla muspekaren över en flik och scrolla mellan flikarna med mushjulet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gnurk:

Låter som att det syftar på att du kan hålla muspekaren över en flik och scrolla mellan flikarna med mushjulet.

Ah, så kan det vara...har ikryssat det i Firegestures ändå.
Försöker vänja mig vid nåt nytt effektivt sätt, efter att rocker gestures har börjat bugga ur i FF4

Visa signatur

MCP - MCTS - CCNA (expired)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASBR:

Ah, så kan det vara...har ikryssat det i Firegestures ändå.
Försöker vänja mig vid nåt nytt effektivt sätt, efter att rocker gestures har börjat bugga ur i FF4

Hmm... Det stämmer att den finessen ligger i FireGestures. Jag testade att slå av insticksprogrammet och då slutade det fungera.

Hittade denna länk Smooth Scrolling on The Tabs?. Testade och man får en höger och en vänsterpil som man kan hålla inne om man öppnar massa flikar, men jag tycker då inte det är något att skryta med i marknadsföringen.

Permalänk
Medlem

Texten är ju helt idiotisk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av airhead:

Texten är ju helt idiotisk.

Störde mig som fan på det också!
Options -> Advance -> Use hardware acceleration when available (slå av det)

Testar FF4 nu för fullt, har kört chrome nått år nu och får se om FF har något att komma med som får en att gå tillbaka till den?

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Hej
Har inga som helst problem med text, som mozilla har nämnt sedan tidigare så uppmanar man alla med gamla drivrutiner att uppgradera för att all grafik skall fungera korrekt, finns buggar, eller så har man tydligen missat det helt, annars är det ju bara att slå av HW acceleration