Permalänk
Entusiast

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Crysis 2 och Valkyria Chronicles 2

Permalänk
Medlem

Blev ett Borderlands + expansion^^ Kanske inte det nyaste eller fräschaste men ett härligt avslappnat spel att lira med min bror ^^

Visa signatur

Skriver som alla andra: Citera för att få min uppmärksamhet!

Permalänk
Medlem

http://www.gog.com/en/gamecard/baldurs_gate_2_complete

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Samma här + Gothic Universe och Lead & Gold.

Förköpte Duke Nukem Forever till PC på Discshop, fri frakt där denna veckan.

Visa signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Permalänk
Medlem

Portal 2 pre-order via Steam Innan dess BF:BC2. Innan dess COD:MW2 (världens största misstag) innan dess HL2.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

http://store.steampowered.com/sub/7653/

Gothic Bundle var senaste inköpet. Passade på när steam hade jätterea på hela paketet.

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk

Crysis 2 Nano edition - PC på gamestop ca 1200kr väldigt ironiskt namn måste jag säga

Killzone 3 Hellghast edition - PS3 på gamestop 899kr

Förbokade duke nukem forever balls of steels edition till PC på samma gång

Permalänk
Medlem

Dragon Age Origins (nej, inte tvåan)
Assasins Creed II

Permalänk

Assassin's Creed Brotherhood. Nästa blir väl Portal 2 antar jag.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Entusiast

Förbokat uppföljaren till Parasite Eve, hoppas nu bara det är spelet man suttit och väntat på i alla dessa år.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Beställde precis:

98kr, ja tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av partynikko:

Typiskt webhallen att rea ut samlarversioner av spel.

Sist fick jag Anno 1404 i samlaversion för mindre än vad bara spelet kostade. Nu får jag nog ta och beställa Bioshock 2 också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murer:

Typiskt webhallen att rea ut samlarversioner av spel.

Sist fick jag Anno 1404 i samlaversion för mindre än vad bara spelet kostade. Nu får jag nog ta och beställa Bioshock 2 också.

Haha, inget man tackar nej till!

Artwork på 164sidor var det som tilltalade mig mest, mums! :3

Permalänk

Jaa, det är ju faktiskt lite spel till min Dreamcast. Shenmue, RE Code Veronica, Sonic och Virtua Tennis 2. De senaste jag köpte var i en stor hög. Det var Silent Hill 5, Tomb Raider Underworld, Far Cry 2, Fallout 3,

Visa signatur

• Asus 27".
Mac Mini 2014
PS3 PS4

Permalänk
Medlem

Crysis 2 nano edition(pc) på Discshop.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Minns inte riktigt... antagligen World of Warcraft: Wrath of the Lich King för ett par år sedan.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X @ +100MHz & CO -23.5 | RTX 3070 @ 2GHz 16Gbps 956mV | 32GB @ 3600MT/s CL14

Permalänk

Någon som spelar "Mount and Blade - Warband"? Har börjat spela detta, ska vara ett roligt spel sägs det. Tyckte det det såg lite föråldrat ut grafiskt. Men ska ge det en chans ändå. Ser iaf skitkul ut på trailers .. youtube

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem

Magicka via steam,

ett helt okey spel om jag ska vara ärlig (med tanke på priset )

Permalänk
Medlem

Guild wars 2 förbesällt

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Entusiast

Heroes of Newerth, några polare valde att skaffa det nu under rean så man var så illa tvungen. Hoppas communityn är lite snällare och trevligare än i DoTA..

Edit: det är dom inte, fy fan va otrevliga å gnälliga människor som lirar..

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Heroes of Newerth, några polare valde att skaffa det nu under rean så man var så illa tvungen. Hoppas communityn är lite snällare och trevligare än i DoTA..

Edit: det är dom inte, fy fan va otrevliga å gnälliga människor som lirar..

Ye, och ändå så spelar man det fortfarande :/

Skaffa 3-4st vänner så blir de inte så mycket gnäll inom laget ^_^

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Har förbeställt need for speed shift 2 till pc. Imorgon blir det att sladda lite

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

total war - Shogun 2 limited edition (350:-)
samt
Heroes of newearth (60:-)

Permalänk

Shogun 2 här.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Åååhhhh freespace!:D
Fyfan vilket roligt spel det är egentligen! Multiplayer också, synd att det inte finns sådana spel längre.. allt ska vara fps eller mmorpg..

Förbokade Portal 2 nu förresten på Steam med en m8, nu äre bara att vänta tills den 22a april..

Permalänk
Medlem

Rift (PC) - 269kr Webbis

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9