Permalänk
Medlem

Inet i Sthlm

Tjenare alla, vet inte om jag bara är blind men Inet ska ju öppna i STOCKHOLM. Finns säkert någon mer än jag som inte hade sätt det...Lika bra att skriva det här
Lite detaljer:

Öppnar på Hötorget (Sveavägen 17)
Den 26/3 (IDAG!!)

Det är smygpremiär idag så man kan nog hitta en heldel grejer till riktigt bra priser.. Så man får vällan ta o titta in vettja!

http://www.inet.se/kampanj/sthlm/

Visa signatur

CPU: i5 2500K @ 3.3GHz | Chassi: NZXT Tempest 410 Elite | Mobo: Gigabyte Z68XP-UD4 | GPU: XFX Radeon HD6950 2048MB | PSU: XFX Core Edition 850W 80+ Bronze | RAM: Corsair Vengance DDR3 8GB @ 1600 MHz | OS: Win7 x64 Home Premium SP1

Fraktfritt hos inet över 500kr

Permalänk
Medlem

Vafan, jag gick förbi där igår, såg affären, men tänkte inte alls på att den var ny:/

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Vafan, tänkte ju vara där vid invigningen. Sämst att de inte gått ut med mer reklam/info

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Värdelöst öppna mitt i City, hur fan ska man ta sig dit? hade varit bättre placerats sig i Solna eller nåt så man kan ta sig med bilen.

Permalänk

Bra jobbat Inet, äntligen här!

Visa signatur

<<Dator: Asus MiniPC PN50 / AMD Ryzen 5 4500U>>
<<Högtalare: Bang Olufsen A1 Gen 2>>
<<TV: LG Oled GX>>
<<Lur: Iphone 12 Pro>>
<<TV-Spel: Playstation 5>>

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Likvid:

Värdelöst öppna mitt i City, hur fan ska man ta sig dit? hade varit bättre placerats sig i Solna eller nåt så man kan ta sig med bilen.

Heh, tvärtom är jag lycklig eftersom det innebär att man kan gå förbi på lunchen eller efter jobbet och handla. Nu får Webhallen en ordentlig konkurrens, iallafall hos mig, då de förut varit mitt första val eftersom jag gärna går förbi och köper efter jobbet.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk

Hehe laddat upp hela vintern för det här! Blir lätt en resa dit, bara 46mil tur&retur xD

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Inaktiv

Handlade på inets butik i Göteborg runt 2003-2004. Mycket trevlig service. Nu när det finns i huvudstaden och centralt. Verkligen soft att Webhallen får konkurrens.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Skrivet av Likvid:

Värdelöst öppna mitt i City, hur fan ska man ta sig dit? hade varit bättre placerats sig i Solna eller nåt så man kan ta sig med bilen.

hört talas om tunnelbana? annars har du webhallen i sundbyberg som ligger nära solna.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Får se om man inte kan åka dit nåndag.

Avd. motsägelsefullt?

Jag har missat totalt att ni öppnat nyligen men nu vet jag! Bra att webhallen får hälsosam konkurrens!

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av McFeast:

Avd. motsägelsefullt?

Jag har missat totalt att ni öppnat nyligen men nu vet jag! Bra att webhallen får hälsosam konkurrens!

Nejdå

Ska fan åka dit nåndag!

Permalänk
Medlem

Nu ligger Inet, Webhallen, Kompletts (och Inwarehouse) hämtbutik vid samma tunnelbanestation
Hoppas Inet inte tillämpar sina 'butikspriser' där och att man kan gå dit för returer på internetbeställda varor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woundead:

Nu ligger Inet, Webhallen, Kompletts (och Inwarehouse) hämtbutik vid samma tunnelbanestation
Hoppas Inet inte tillämpar sina 'butikspriser' där och att man kan gå dit för returer på internetbeställda varor.

Håller med. Butikspriserna är på tok för höga. Någon som har koll på hur det står till med priserna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Likvid:

Värdelöst öppna mitt i City, hur fan ska man ta sig dit? hade varit bättre placerats sig i Solna eller nåt så man kan ta sig med bilen.

Är väll bra att öppna där folk bor?

Skrivet av zAjben:

Håller med. Butikspriserna är på tok för höga. Någon som har koll på hur det står till med priserna?

Det är butikspriser. Detsamma skall tydligen gälla om man vill hämta ut beställda varor där, då blir det butikspriser.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Son of a b**ch.. Var vid hötorget en snabbis idag efter Dustin expo och en lunch men nejdå man går inte till Inet.. A*****e

Permalänk
Skrivet av Likvid:

Värdelöst öppna mitt i City, hur fan ska man ta sig dit? hade varit bättre placerats sig i Solna eller nåt så man kan ta sig med bilen.

Finns väl ingen bättre placering än Hötorget. Samtliga tunnelbanor och bussar runt hörnet och ett p-garage 20 meter därifrån. Konstigt uttalande må jag säga.