Permalänk
Medlem
Skrivet av synthiax:

Varför dubbla CF bryggor vid 2 kort? som på första bilderna?

Har hört att det ska va bra

Skrivet av jestii:

Snyggt! Men undrar också vart du har köpt skrivbordet?

Står i listan högst upp men för att svara på din fråga så är allt köpt på Ikea och moddat lite här och där.

Permalänk

spelar du cs på det där?:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnJarnedal:

spelar du cs på det där?:)

CS är ett avslutat kapitel för mig. Kör BFBC2, L4D2 och Age of empires 3 med tjejen

Permalänk
Medlem

Hej! Jag håller på med ett eget eyefinityprojekt men jag skulle gärna vilja veta hur brett ditt bord är, samt hur högt skivan som skärmarna står på sitter. Mät från ovansidan bänken till ovansidan bänken. Tack på förhand. Mvh Jonas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Motherofgod:

Hej! Jag håller på med ett eget eyefinityprojekt men jag skulle gärna vilja veta hur brett ditt bord är, samt hur högt skivan som skärmarna står på sitter. Mät från ovansidan bänken till ovansidan bänken. Tack på förhand. Mvh Jonas

Tjenna, Jonas
Den är ca 2 meter i längden och sitter ca 15 cm högre än bordsskivan. Om du ska vinkla skärmarna mer än vad jag har gjort så tänk på djupet på hyllan. Min hylla har ett djup på 20 cm.

Permalänk
Skrivet av Scetchy:

CS är ett avslutat kapitel för mig. Kör BFBC2, L4D2 och Age of empires 3 med tjejen

Okej tråkigt:( men soft med en gamer tjej.

Permalänk
Entusiast

Oj, ser ju först nu att det var mitt galleri som gav dig inspiration... skoj skoj! Otroligt fint!

Permalänk
Medlem

Riktigt fint bygge!

Hur fick du fast bottenfläkten?

Permalänk

såg trevligt ut må jag säga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av burken_swe@yahoo:

Riktigt fint bygge!

Hur fick du fast bottenfläkten?

Tackar, tackar..
Fick fast den med dom där gummiplupparna man får med fläckten.. Hålen stämmer ju inte riktigt men det går att pilla dit den om man e flink i fingrarna o bestämd

Lycka till

Permalänk
Medlem

Snyggt! Men jag kan inte tänka mig att det är skönt att titta så högt upp på skärmarna en längre tid. Oergonomiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scetchy:

Tackar, tackar..
Fick fast den med dom där gummiplupparna man får med fläckten.. Hålen stämmer ju inte riktigt men det går att pilla dit den om man e flink i fingrarna o bestämd

Lycka till

antar att det är en 140mm fläkt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frasse92:

Snyggt! Men jag kan inte tänka mig att det är skönt att titta så högt upp på skärmarna en längre tid. Oergonomiskt.

Oergonomiskt? Du är välkommen på saft och kaka hem till mig för att själv testa och inse att skärmarna sitter perfekt. Tack för responsen

Skrivet av burken_swe@yahoo:

antar att det är en 140mm fläkt?

Det är en 120mm. Fick inte plats med 140mm annars hade jag valt det så klart.

Permalänk
Medlem

Jag kan själv prova att höja min skärm 25 cm från bordet, inte särskilt bekvämt.

"Placera skärmen så att du kan titta snett ner i den. Bildskärmens överkant bör inte vara högre än ögonen. Att sitta med framskjutet huvud och uppåtriktad blick skapar ganska snart kraftig huvudvärk och nacksmärtor, s.k gamnacke. Ändå är många skärmar placerade på det här sättet! "

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frasse92:

Jag kan själv prova att höja min skärm 25 cm från bordet, inte särskilt bekvämt.

"Placera skärmen så att du kan titta snett ner i den. Bildskärmens överkant bör inte vara högre än ögonen. Att sitta med framskjutet huvud och uppåtriktad blick skapar ganska snart kraftig huvudvärk och nacksmärtor, s.k gamnacke. Ändå är många skärmar placerade på det här sättet! "

"Bildskärmens överkant bör inte vara högre än ögonen"
Har precis rätt höjd för mig..

Permalänk
Medlem

Har en lösning på hur du ska ha för att kunna kyla grafikkorten ordentligen vid tre kort. Vattenkyl dem x)

Riktigt snyggt!
Men nu var problemet också att jag återfick mitt "ha begär" på 800D...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hur funkar ditt beats by dre-headset ? Värt pengarna ?

Visa signatur

Sambadi dad aj juice two no

Permalänk
Medlem
Skrivet av KAJJ4N:

Hur funkar ditt beats by dre-headset ? Värt pengarna ?

Då jag inte köpte mina utan van dom i en tävling som MaxFPS anordnade så kan jag inte riktigt svara på om dom är värda pengarna men jag har aldrig haft ett par så välljudande lurar. Låter skitbra även till min iPhone.

Skickades från m.sweclockers.com