Erbjudanden på Steam

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Varken ettan och tvåan är det. Gillar du simulator köper du bättre spel, gillar du arkad banracing köper du också saker mer åt det hållet. Det försöker vara en slags hybrid där simulatorförare inte gillar känslan men ändå är det för svårt för arkadfolket.

Håller inte med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anilusion:

Är NSF Shift nåt att ha?

Har iofs inte kört ettan men tvåan är grymt rolig!

Permalänk
Medlem

Sims... Nej tack. Även med 50% rabatt är priserna löjliga. Inte för att priset skulle ha spelat mig någon roll, personligen tycker jag inte Sims är värt att ladda ner som piratkopia ens.

Permalänk
Inaktiv

Sim City 4 för 2,5€ är ju helt okej: http://store.steampowered.com/app/24780/

Permalänk
Medlem

själv gillar jag slö spela sims, men steams priser är galna.
bara kolla via prisjakt så har man billigt om inte gekås. betalade bara några tior för exp.

dock måste jag tipsa om: http://store.steampowered.com/app/3590/
3.40€ bara och ni har galet många timmar framför er =P

EDIT: ändrade priset till korrekt.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Rabatt på Mass Effect.

Permalänk
Medlem

Håller tummarna att MoH kommer med i denna "EA-veckan".Ett spel jag missat totalt men ingen har lust att betala fullpris för.

Permalänk
Skrivet av anthons:

Håller tummarna att MoH kommer med i denna "EA-veckan".Ett spel jag missat totalt men ingen har lust att betala fullpris för.

http://www.webhallen.com/spel/pc/112761-medal_of_honor

Permalänk
Medlem

Jag tar tillbaka det jag sa tidigare. tack ska du ha för tipset

Permalänk
Medlem

Kommer det någon ny box med valve spel snart tror ni? Typ portal 2 och lite annat skoj?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClockArt:

Kommer det någon ny box med valve spel snart tror ni? Typ portal 2 och lite annat skoj?

Bara spel från EA. Portal 2 tillhör ju Valve.

Permalänk
Skrivet av ClockArt:

http://store.steampowered.com/sub/7930/?snr=1_4_4__13

Permalänk
Avstängd

Han menade nog som Orange Box.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk

Då var ME och ME2 inhandlat.

Permalänk
Medlem

Crysis: 3,74€

Crysis Warhead: 2,49€

Vilken ska man köpa?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Superlight:

Crysis: 3,74€

Crysis Warhead: 2,49€

Vilken ska man köpa?

Bägge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Köpte båda. Grymt billigt!

Permalänk
Medlem

Man kan spara en tia till på complete pack http://store.steampowered.com/sub/990/ ^_^

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Samma här, någon som vet ifall folk fortfarande kör crysis wars?

Permalänk
Medlem

Drog det där complete packet jag med.

Permalänk
Medlem

Skaffade complett paketet också

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Medlem

Idag var det Dead Space och Dead Space 2 som såldes ut för 30 euro och 1:an för 3,75 euro. Mycket bra spel i mitt tycke:) men 2:an är fortfarande dyrt i mitt tycke när man kan få det för 200 spänn med frakten inräknad från vissa spelbutiker på nätet.

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Battleifeld och Medal of Honor rea idag. Köpte precis BC2 Vietnam.

Visa signatur

Det finns ingen licenspliktig utrustning i mitt hushåll

Permalänk
Medlem

De måste lägga bra spel till sist. Skulle annars köpt BC2 för 13.60€

Permalänk

Är Medal of Honor: Airborne bra?
Många som spelar det?

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Lite surt att man måste ha bc2 via steam för att kunna köpa vietnam eller specact

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Ett gäng Intel NUC Gen 8:or
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

Battlefield: BC2 är väl skoj men det känns inte värt att komma in i spelet så här sent. Då väntar jag hellre på Battlefield 3.

Är det någon som har spelat Men of War? Det kostar bara runt 40kr för tillfället.

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem

enda spelet i rean var sim city, som man missade att köpa =(

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av qhrizz:

Lite surt att man måste ha bc2 via steam för att kunna köpa vietnam eller specact

Behöver man? Du kan väll bara ta cd-keyn från steam och skriva in den i ditt spel. Eller går det inte ens att köpa? Isåfall kan du be en vän att köpa det åt dig.

Visa signatur

Det finns ingen licenspliktig utrustning i mitt hushåll

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

enda spelet i rean var sim city, som man missade att köpa =(

Antar att du menar något The Sims spel? Det enda SimCity Steam har är ju SimCity 4 och det är ju redan väldigt billigt.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.