Asus Eee Pad Transformer (officiell tråd)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASUS.Sverige:

Nästan alla nuvarande Appar på Android Market fungerar , vissa skalar upp för att anpassas till den större skärmen och andra inte. Men nu uppdateras appar i rasande fart just för att Honeycomb-plattor börjar nå marknaden i större kvantiteter.

Alla våra favoritappar fungerar bra

Mvh
Asus Sverige

Har Facebook uppdaterats för Honeycomb?

Permalänk

Facebook-applikationen är inte uppdaterad för Honeycomb men den fungerar
Dvs. du kommer se väldigt mycket tomrum mellan innehållet eftersom skärmupplösningen är högre på Eee Pad jämfört med en telefon. Det blir dvs. ingen uppskalning med suddig text till följd - vilket är mycket bra.

Annars finns ju faktiskt möjligheten att använda Facebook via webbläsaren - upplösningen är ju fullgod nu.

Mvh
Asus Sverige

Visa signatur

Vi kan tyvärr inte svara på supportärenden via detta konto, för supportärenden v.g. besök http://support.asus.com. | Få senaste nytt via vår Facebooksida!

Permalänk
Medlem

Hej igen asus, jag har lite svårt för hur jag ska skriva detta, vill ju inte verka otålig men lite rastlös blir man allt när fler och fler bilder och videos kommer upp för transformern ..
Hur verkar det såhär halvvägs genom Maj, ser det fortfarande ut som att det kommer gå att hålla datumen? Jag inser att ni hade sagt till om ni hade något fast datum ännu, men vart åt lutar det så att säga.. Eller någon indikation om när ni kan tänkas känna er säkra nog för att sätta ett datum?

Visa signatur

//Habmala
Laptop: ArchLinux med Fluxbox
Netbook: ArchLinux med Fluxbox
Mobil: Nokia N900 med Powerkernel och cssu
Tablet: Väntar på Asus transformer med docka

Permalänk
Medlem

Hej !
Jag har lite frågor som för mig är avgörande om jag ska inhandla en transformer eller inte.

1. Kan jag i efterhand installera nya versioner av Android, såsom 3.1, eller är jag fast med 3.0 för alltid om det är den som är installerad när jag köper ?
Och hur går uppdateringen till om det nu är möjligt att göra själv ? Kostar det något ?

2. Kommer det att gå att köpa 3G stöd separat i framtiden så att jag inte köper en tidig modell som aldrig kommer att kunna utnyttja 3G ?

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Skrivet av JesperT:

Hej !
Jag har lite frågor som för mig är avgörande om jag ska inhandla en transformer eller inte.

1. Kan jag i efterhand installera nya versioner av Android, såsom 3.1, eller är jag fast med 3.0 för alltid om det är den som är installerad när jag köper ?
Och hur går uppdateringen till om det nu är möjligt att göra själv ? Kostar det något ?

2. Kommer det att gå att köpa 3G stöd separat i framtiden så att jag inte köper en tidig modell som aldrig kommer att kunna utnyttja 3G ?

Läs tråden.

1. Ja det kommer gå.

2. Nej

Permalänk
Medlem

Jag har nyss skickat iväg en beställning på en 32gb.

Det kommer bli så jäkla skönt att ha med sig den på planet fram och tillbaka till olika länder.

Roligt att se att ASUS själva svarar på våra frågor, keep up the good work.

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklas12343:

Läs tråden.

1. Ja det kommer gå.

2. Nej

Ok, dock har jag inte sett något i tråden om själva uppdateringen av OS annat än att det kommer nyare androidversioner och att Asus uppenbarligen installerat version 3.1 i någon av sina plattor. Fast jag kan ju ha missat något.

Avsaknad av 3G låter dock inte så bra. Innebär inte det i praktiken att själva "surfplatte" funktionen blir rätt oanvändbar, eller är jag ute och cyklar här ?
3G är väl något som går att använda lite överallt när man är ute och åker med sin platta, medan wi-fi bara är något som finns lokalt på vissa fasta anordnade platser, där det dessutom ofta brukar kosta extra att koppla upp sig ?

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Ok, dock har jag inte sett något i tråden om själva uppdateringen av OS annat än att det kommer nyare androidversioner och att Asus uppenbarligen installerat version 3.1 i någon av sina plattor. Fast jag kan ju ha missat något.

Avsaknad av 3G låter dock inte så bra. Innebär inte det i praktiken att själva "surfplatte" funktionen blir rätt oanvändbar, eller är jag ute och cyklar här ?
3G är väl något som går att använda lite överallt när man är ute och åker med sin platta, medan wi-fi bara är något som finns lokalt på vissa fasta anordnade platser, där det dessutom ofta brukar kosta extra att koppla upp sig ?

De har sagt i tråden att de jobbar på 3.1.. På facebook har de skrivit på sin internationella site att uppdateringen kommer automatiskt med en firmware uppdatering.

Vad gäller 3G så kommer det ju en modell senare med 3Gmodem i. Men man får vänta en stund bara .. Dessutom om man har nät i telefonen och den är hyfsat modern kan man ju koppla upp sig via den genom att skapa ett nätverk. Men, jo det blir kanske enklare ifall man kan hålla sig och vänta på 3G-modellen..

Visa signatur

//Habmala
Laptop: ArchLinux med Fluxbox
Netbook: ArchLinux med Fluxbox
Mobil: Nokia N900 med Powerkernel och cssu
Tablet: Väntar på Asus transformer med docka

Permalänk
Medlem

Asus! Ett par frågor som jag hoppas att ni kan svara på.

1 När släpps 3G modellen?
2 När kommer större minne än 32GB?
3 När kommer paket med docka o 32GB eller större!?

Ni andra, vad anser ni? Min bärbara Asus UL30JT ska eventuellt bytas ut mot annan produkt. Ska jag välja en annan laptop för surf, ordbehandling m.m och sedan köpa en surfplatta vid sidan av eller istället satsa på en Transformer med docka?!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka...

1: AM4 3600X, RTX 4060 OC, X570-I, 32GB 3200MHz, SF450, 34”
2: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3600MHz, SF750, 34”
3: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3200MHz, SF600, 34”

Permalänk
Medlem

Tjenare!
Är på väg att köpa en Ipad2 som jag tänkte använda till jobbet.
Extremt viktigt är för mig att kunna använda det som anteckningsblock och skriva för hand.
Har kollat på Stylus till Ipad men är inte övertygad och att skriva med fingret verkar inte direkt optimalt... Lite laggigt och extremt svårt att skriva smått och snyggt.

Så jag tittar lite på Android och Asus transformer verkar ju trevlig.. men hur väl fungerar den att använda för handskrivna anteckningar?

Visa signatur

[b]Antec P180B - i7 920 (D0) - Asus P6T Deluxe v2 - Thermalright Ultra Extreme - GTX280- 6GB Corsair Dominator C8 1600mhz - Corsair HX 1000W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cynic:

Tjenare!
Är på väg att köpa en Ipad2 som jag tänkte använda till jobbet.
Extremt viktigt är för mig att kunna använda det som anteckningsblock och skriva för hand.
Har kollat på Stylus till Ipad men är inte övertygad och att skriva med fingret verkar inte direkt optimalt... Lite laggigt och extremt svårt att skriva smått och snyggt.

Så jag tittar lite på Android och Asus transformer verkar ju trevlig.. men hur väl fungerar den att använda för handskrivna anteckningar?

Att använda tablets som anteckningsblock, speciellt 10", är enligt mig ingen höjdare. De är inte roliga att bära runt i en hand och att skriva med den andra hand. Med tangentbordet på lär ju Transformern definitivt inte vara något man vill bära runt på i en hand. Utan tangentbord är Transformern fortfarande större än iPaden och lite tyngre. Att skriva med fingret med hjälp av tangentbordsapplikationer som SlideIT är kanske att föredra om man ska anteckna på språng.

Om du vill ha stylus så har Asus sin EEE Slate. Den kör Windows och är varken speciellt portabel eller tillgänlig i norden men stylusen och digitizern ska vara av topklass. Portabiliteten verkar inte vara någon höjdare heller.

En annan Androidtablet som släpptes i dagarna är HTCs Flyer. Verkar vara ganska portabel och har medföljande stylus. Däremot så är priset ganska häftigt och prestandan är klart sämst i gänget. Filmtittande görs sig nog inte heller lika bra på en 7" jämfört med rivalerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Razzay:

Om du vill ha stylus så har Asus sin EEE Slate. Den kör Windows och är varken speciellt portabel eller tillgänlig i norden men stylusen och digitizern ska vara av topklass. Portabiliteten verkar inte vara någon höjdare heller.

Om man vill ha stylus kan man ju faktiskt ha det till transformern också. Finns att köpa för mellan 50 och hundra kronor ungefär, brukar stå att det är till Ipad men funkar ju lika bra här eftersom det är sama teknik i skärmarna. Tror att du får bättre precision än fingrarna med än sån, vad det finns för programvara för att tolka handstil vet jag inte dock ..

Visa signatur

//Habmala
Laptop: ArchLinux med Fluxbox
Netbook: ArchLinux med Fluxbox
Mobil: Nokia N900 med Powerkernel och cssu
Tablet: Väntar på Asus transformer med docka

Permalänk
Medlem
Skrivet av Habmala:

Om man vill ha stylus kan man ju faktiskt ha det till transformern också. Finns att köpa för mellan 50 och hundra kronor ungefär, brukar stå att det är till Ipad men funkar ju lika bra här eftersom det är sama teknik i skärmarna. Tror att du får bättre precision än fingrarna med än sån, vad det finns för programvara för att tolka handstil vet jag inte dock ..

För lättare anteckningar kan det nog fungera ganska bra, beroende på mjukvarustödet som sagt, det kanske Asus själva kan svara på?

Permalänk

=)

Nu har jag förbokat en 16gb + docka jag också.

Var helt inne på Motorola Xoom ett bra tag.
Aldrig att jag köper en Ipad igen, att man måste synka varenda skit med iTunes får mig att vilja kräkas.
Hur kan folk köpa den?
Jag var precis i NY och för att köpa en iPad 2 måste man köa 4 på MORGONEN utanför deras affär på fifth ave, fan folk är helt galna och inkompetenta också..

Hoppas jag blir nöjd med Eee pad vilket jag även tror..

Alina har datum 23/5 nu, hoppas de levererar!
Annars står jag förbokad på Siba också, 01/06..

Visa signatur

ASUS UL30VT 13.3"
5D MK II, 17-40 F/4 - 24-70 2,8 - 70-200 2,8 IS II

Gratis frakt Inet över 500:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndreasEriksson:

Nu har jag förbokat en 16gb + docka jag också.

Var helt inne på Motorola Xoom ett bra tag.
Aldrig att jag köper en Ipad igen, att man måste synka varenda skit med iTunes får mig att vilja kräkas.
Hur kan folk köpa den?
Jag var precis i NY och för att köpa en iPad 2 måste man köa 4 på MORGONEN utanför deras affär på fifth ave, fan folk är helt galna och inkompetenta också..

Även om jag är "motståndare" till Apple och deras produkter så ser jag vissa fördelar med Ipaden som gör att jag funderat lite på den :
* Designen och vikten. Ipad 2 är snygg, mycket tunn lätt och smidig. Dessutom tycker jag att det mer kvadratiska formatet är mer att föredra än det "widescreen" format många andra plattor kör med.

* Mjukvaran är mer färdigutvecklad och buggfri än Android än så länge från vad jag hört.

* Utbudet är program är större.

* Priset är inte speciellt högt.

* Plattan finns tillgänglig idag och har testats av massor av användare. 3G finns inbyggt redan idag i 3G versionerna.

* Processorn verkar vara en betydligt piggare variant än Tegra 2.

Sedan finns tyvärr också ett gäng påtagliga nackdelar såsom :
* Inget stöd för flash

* Riktigt sunkiga kameror.

* Urdåligt med uttag, ingen USB, SD, HDMI eller så. Att behöva koppla plattan till en dator för att fylla på den är riktigt B.

* Apple halvt diktatoriska kontroll av sina prylar som gör att man blir välidgt låst till hur just de vill att man ska göra (som det där med Itunes)

* Skärmen är inte vidare högupplöst.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Kommer paddan släppas den 1/6?

Permalänk
Medlem

Aaaargh! Hade bestämt mig för Ipad2 32gb 3G. Men nu...
Hur mycket kommer jag sakna 3G. Fungerar det bra numera att använda iphone 4 som modem för pekplattorna?

Visa signatur

[b]Antec P180B - i7 920 (D0) - Asus P6T Deluxe v2 - Thermalright Ultra Extreme - GTX280- 6GB Corsair Dominator C8 1600mhz - Corsair HX 1000W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cynic:

Fungerar det bra numera att använda iphone 4 som modem för pekplattorna?

Det ska gå bra om man skapar en "mobile hotspot". Inte hundra men tror det ska gå med iphone4. Telefonen skapar lixom ett wifi-nätverk som tableten sen kan ansluta till.

Visa signatur

//Habmala
Laptop: ArchLinux med Fluxbox
Netbook: ArchLinux med Fluxbox
Mobil: Nokia N900 med Powerkernel och cssu
Tablet: Väntar på Asus transformer med docka

Permalänk
Medlem

Tack Habmala

http://www.youtube.com/watch?v=-ms-oD11NCI&feature=relmfu

Inget fantastiskt betyg av sweclockers på summeringen.

Visa signatur

[b]Antec P180B - i7 920 (D0) - Asus P6T Deluxe v2 - Thermalright Ultra Extreme - GTX280- 6GB Corsair Dominator C8 1600mhz - Corsair HX 1000W

Permalänk
Medlem

Jag håller med om att det finns ett par saker som absolut är negativa i denna (och andra) recentioner. Däremot är hårdvaran ganska imponerande i mitt tycke, dilemmat har många gånger varit mjukvara i tidiga versioner av transformern, som många gånger påverkar alla honeycomb-plattor. En del saker är ju redan fxade med android 3.0.1 och med 3.1 på ingång hoppas jag att det ska klarna ännu mer (med filmuppspelning till exempel). Svårt att veta i förväg såklart, men eftersom hårdvaran klarar av så pass mycket och den uppenbarligen verkar populär kan man ju gissa/hoppas att det läggs lite krut på det.

Visa signatur

//Habmala
Laptop: ArchLinux med Fluxbox
Netbook: ArchLinux med Fluxbox
Mobil: Nokia N900 med Powerkernel och cssu
Tablet: Väntar på Asus transformer med docka

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cynic:

Tack Habmala

http://www.youtube.com/watch?v=-ms-oD11NCI&feature=relmfu

Inget fantastiskt betyg av sweclockers på summeringen.

Den här killen verkade vara mer positiv om du känner att du behöver övertygas: http://www.youtube.com/watch?v=W3N9MmKy87s&feature=relmfu
Helt jämnt mellan iPad2 och Transformern.

Dock nämnde han inte videouppspelning som en nackdel vilket saknades i reviewn. Däremot blev jag väldigt imponerad av Honeycomb som verkade lika smooth som iOS. De flesta verkar mena att HC inte är färdigt ännu och att det finns barnsjukdomar att räta ut. Det nämnde han inte och det märktes inget av det heller.

Permalänk
Medlem

Har en kompis som ska till usa nu i dagarna och funderar på att be honom köpa en.

Jag måste dock ha dockan och hur fungerar det om jag köper en docka där med Amerikans tangentbord? Kan jag ställa in Svenskt mjukvarumässigt och åäö fungerar som vanligt fast på andra knappar.

Vet vi någonting mer när tangentbordet kommer till Sverige som löst tillbehör?

Hur vet man vad som omfattas av Asus global warranty?

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk

Hej alla!

Skrivet av cheddar_bob5:

Asus! Ett par frågor som jag hoppas att ni kan svara på.

1 När släpps 3G modellen?
2 När kommer större minne än 32GB?
3 När kommer paket med docka o 32GB eller större!?

1. I dagsläget har vi tyvärr inga datum. Det vi kan säga däremot är att vi inte rekommenderar er att vänta på en 3G-variant på Transformer i dagsläget. Det kan ta tid.

2. I dagsläget har vi inga planer att släppa en version med mer inbyggt minne än just 32GB. Detta pga MicroSD-stödet vi har gör det enkelt för användaren att uppgradera extra själv.

3. Vi kikar på ifall det är möjligt att ha ett sådant paket. Men inga konkreta planer i dagsläget.

Skrivet av Cynic:

Så jag tittar lite på Android och Asus transformer verkar ju trevlig.. men hur väl fungerar den att använda för handskrivna anteckningar?

Skrivet av Razzay:

För lättare anteckningar kan det nog fungera ganska bra, beroende på mjukvarustödet som sagt, det kanske Asus själva kan svara på?

En kapacitiv stylus fungerar på Eee Pad Transformer (och alla andra enheter med kapacitiv skärm) - vi bifogar ingen applikation som tar tillvara handskrift men sådana appar finns nog på Android Market.

Skrivet av Cynic:

http://www.youtube.com/watch?v=-ms-oD11NCI&feature=relmfu
Inget fantastiskt betyg av sweclockers på summeringen.

Skrivet av Habmala:

Jag håller med om att det finns ett par saker som absolut är negativa i denna (och andra) recentioner. Däremot är hårdvaran ganska imponerande i mitt tycke, dilemmat har många gånger varit mjukvara i tidiga versioner av transformern, som många gånger påverkar alla honeycomb-plattor. En del saker är ju redan fxade med android 3.0.1 och med 3.1 på ingång hoppas jag att det ska klarna ännu mer (med filmuppspelning till exempel). Svårt att veta i förväg såklart, men eftersom hårdvaran klarar av så pass mycket och den uppenbarligen verkar populär kan man ju gissa/hoppas att det läggs lite krut på det.

Tråkigt att Sweclockers video-förhandstitt med väldigt tidig mjukvara har gett ett negativt intryck. Mycket som togs upp i videon har förbättrats i den version som släppts till marknaden - videouppspelning av just .mkv är fortfarande ett dilemma - och ett problem som vi delar med övriga Android-plattor.

Som tidigare nämnts så fungerar 1080p i h264/main profile i .mp4 container. 3.1 kommer förbättra videouppspelning också.

Skrivet av ceogar:

Har en kompis som ska till usa nu i dagarna och funderar på att be honom köpa en.

Jag måste dock ha dockan och hur fungerar det om jag köper en docka där med Amerikans tangentbord? Kan jag ställa in Svenskt mjukvarumässigt och åäö fungerar som vanligt fast på andra knappar.

Vet vi någonting mer när tangentbordet kommer till Sverige som löst tillbehör?

Hur vet man vad som omfattas av Asus global warranty?

Det är inte säkert att den amerikanska dockan kommer fungera med åäö även ifall det är installt i Android.
Just nu jobbar vi stenhårt på att få ut de två modellerna på marknaden - tillgången för Norden räcker inte till för att lansera tangentbordsdockan separat ännu - men vi siktar fortfarande på någongång under slutet på Juni.

Enheter sålda i USA täcks generellt inte av ASUS Global Warranty.

Mvh
Asus Sverige

Visa signatur

Vi kan tyvärr inte svara på supportärenden via detta konto, för supportärenden v.g. besök http://support.asus.com. | Få senaste nytt via vår Facebooksida!

Permalänk
Medlem

När jag tittar på videorecensioner på plattan där folk skriver i Opensolaris tycks det vara en fördröjning för varje tangenttryck. Är det så att det är en liten fördröjning eller flyter det på precis som vid använding av vilken bärbar/stationär som helst?!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka...

1: AM4 3600X, RTX 4060 OC, X570-I, 32GB 3200MHz, SF450, 34”
2: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3600MHz, SF750, 34”
3: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3200MHz, SF600, 34”

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av ASUS.Sverige:

Tråkigt att Sweclockers video-förhandstitt med väldigt tidig mjukvara har gett ett negativt intryck. Mycket som togs upp i videon har förbättrats i den version som släppts till marknaden - videouppspelning av just .mkv är fortfarande ett dilemma - och ett problem som vi delar med övriga Android-plattor.

Som tidigare nämnts så fungerar 1080p i h264/main profile i .mp4 container. 3.1 kommer förbättra videouppspelning också.

Sedan vi gjorde videorecensionen har både Asus själva och Google jobbat vidare med mjuvkaran. Jag sitter i dagsläget med en Motorola Xoom (Sorry, Asus, orkade inte vänta. ), och flera av de brister som fanns med vår testade Transformer åtgärdas i framför allt Android 3.1. Det handlar främst om småbuggar och mindre slumpmässiga programkrascher, men även om snabbare webbläsare och i största allmänhet rappare GUI.
Videouppspelningen är fortfarande ett gissel, och att konvertera filer blir i längden tröttsamt. Här har dock Plex seglat upp som lite "Hallelujah"-lösning genom att tillåta automatisk transcoding (Windows eller OS X) med helt OK kvalitet samt ett snyggt GUI.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Ni får göra en uppdatering på den reviewn Lezziter

Tråkigt det där med videouppspelning på plattan, är bara det som håller mig tillbaka lite. Trotts att ja vet att ja troligtvis inte hade sett speciellt mkt film på den, men man vill ju ändå att det ska fungera fint för tex tågresor sommarstugan och andra liknande tillfällen.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Holic:

Ni får göra en uppdatering på den reviewn Lezziter

Tråkigt det där med videouppspelning på plattan, är bara det som håller mig tillbaka lite. Trotts att ja vet att ja troligtvis inte hade sett speciellt mkt film på den, men man vill ju ändå att det ska fungera fint för tex tågresor sommarstugan och andra liknande tillfällen.

Tyvärr är plattan sedan länge tillbaka hos Asus, men förhoppningsvis kan vi göra liknande videotittar även i framtiden.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk

Hej!

Vi kommer ordna fram produktionsexemplar för SweClockers att uppdatera videopreviewen med - ifall ni vill. Kommer 'snart' och denna gång med tangentbordsdockan!

Mvh
Asus Sverige

Visa signatur

Vi kan tyvärr inte svara på supportärenden via detta konto, för supportärenden v.g. besök http://support.asus.com. | Få senaste nytt via vår Facebooksida!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASUS.Sverige:

Hej alla!

Hej,

Skulle ni kunna svara på mitt PM jag skickat till er?

Mvh / Patrik

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk

Hej! Kommer dockan (ställ, ej tangentbord) ha 3.5mm ut, skulle vara smidigt om man vill koppla paddan till stereon.

eee padden kan inte släppas nog snart :).