Vilket är det bästa hörlurs-alternativet?

Permalänk
Medlem

Vilket är det bästa hörlurs-alternativet?

Behöver hjälp med att välja hörlurar, priset ska ligga mellan 1000-2000.

Hade tänkt använda dem när jag är ute och går (lyssnar från min sony ericsson, använder en 3.5 switch), när jag sitter vid min dator och lyssnar på musik eller spelar. Eftersom jag ska vara ute med dom så vill jag att de ska vara snygga, därför är hörlurar som tex akg 701, sennheiser och liknande hörlurar inte något alternativ för mig.

jag vill ha hörlurar som är mer åt skullcandy hållet (utseendemässigt) som tex

*Audio Technica ATH-M50 (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=256102) som jag hört mycket gott om.

*Grado SR60i eller annan modell av Grado? har inte så bra koll, vet att de låter bra och är snygga;) (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=559493)

Öppen eller stängd hörlur spelar ingen roll.

Vet inte mycket om ljud så jag uppskattar all hjälp jag kan få från mina älskade sweclockers-kamrater!

Permalänk
Medlem

Har själv AT ATH-M50 som jag använder utomhus, på bussen osv. Jag är väldigt nöjd med dem även om jag tycker att de låter något sämre än mina HD555 lurar (dock är ju inte Sennheiser lurar av denna sort ett alternativ för dig). ATH-M50 låter väldigt bra till musik (framförallt musik som kräver lite bra bas) och film men mindre bra till FPS spelande om det är viktigt för dig.

Vad lyssnar du på för musik?

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Häger:

Hade tänkt använda dem när jag är ute och går (lyssnar från min sony ericsson, använder en 3.5 switch), när jag sitter vid min dator och lyssnar på musik eller spelar. Eftersom jag ska vara ute med dom så vill jag att de ska vara snygga, därför är hörlurar som tex akg 701, sennheiser och liknande hörlurar inte något alternativ för mig.

jag vill ha hörlurar som är mer åt skullcandy hållet (utseendemässigt) som tex

*Audio Technica ATH-M50 (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=256102) som jag hört mycket gott om.

*Grado SR60i eller annan modell av Grado? har inte så bra koll, vet att de låter bra och är snygga;) (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=559493)

Vet inte mycket om ljud så jag uppskattar all hjälp jag kan få från mina älskade sweclockers-kamrater!

Jag skulle köpa dessa http://www.referenceaudio.se/horlurar/horlurar-till-barbart/a...

Permalänk
Medlem

http://www.thomann.de/se/akg_k271_mkii.htm fast dem kanske är fula
fast oyegie förslag var bra;)

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem
Skrivet av majje:

Har själv AT ATH-M50 som jag använder utomhus, på bussen osv. Jag är väldigt nöjd med dem även om jag tycker att de låter något sämre än mina HD555 lurar (dock är ju inte Sennheiser lurar av denna sort ett alternativ för dig). ATH-M50 låter väldigt bra till musik (framförallt musik som kräver lite bra bas) och film men mindre bra till FPS spelande om det är viktigt för dig.

Vad lyssnar du på för musik?

Lyssnar mest på mainstream musik som tex energi, så bas behöver jag ju!

Fint alternativ, aldrig sett dem förr! Snygga till skillnad från de andra AKG hörlurar jag sett. Hur är de jämfört med M50 eller Grado?

Skrivet av upl8447:

http://www.thomann.de/se/akg_k271_mkii.htm fast dem kanske är fula
fast oyegie förslag var bra;)

Lite för fula, gillar inte "stålramen" som går över huvudet, blev rätt sugen på k540 som oyegie tipsade, dock vet jag inte hur de låter (!)

Permalänk
Medlem

gick in på AKG:s hemsida för att kolla k540 såg jag dessa http://se.akg.com/akg-produkter-detail-se/k-830-bt.htm l. undrar om AKG k 830BT har lika bra ljud fastän de är trådlösa eller drar bluertoothen ner på ljudkvalitet? I så fall är trådlöst inget alternativ.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Häger:

Lyssnar mest på mainstream musik som tex energi, så bas behöver jag ju!

Fint alternativ, aldrig sett dem förr! Snygga till skillnad från de andra AKG hörlurar jag sett. Hur är de jämfört med M50 eller Grado?

Vet ej men skulle gissa på att de är naturliga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Häger:

gick in på AKG:s hemsida för att kolla k540 såg jag dessa http://se.akg.com/akg-produkter-detail-se/k-830-bt.htm l. undrar om AKG k 830BT har lika bra ljud fastän de är trådlösa eller drar bluertoothen ner på ljudkvalitet? I så fall är trådlöst inget alternativ.

Trådlöst drar ner på ljudkvaliten tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oyegie:

Vet ej men skulle gissa på att de är naturliga.

naturliga...?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Häger:

naturliga...?

De låter korrekt dvs inte färgade på nåt sätt,lite som studiohörlurar.
Om man tycker om ljudet eller ej är en smaksak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oyegie:

De låter korrekt dvs inte färgade på nåt sätt,lite som studiohörlurar.
Om man tycker om ljudet eller ej är en smaksak.

Okej tack, hade tänkt dra och provlyssna de tre olika hörlurarna jag snappat upp, vet du vart man kan göra det i Göteborg? På prisjakt finns dom bara hos internetshoppar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Häger:

Okej tack, hade tänkt dra och provlyssna de tre olika hörlurarna jag snappat upp, vet du vart man kan göra det i Göteborg? På prisjakt finns dom bara hos internetshoppar...

Du har ju en del fysiska butiker typ hifi-punkten,ljudmakarn,lefflers,reference audio,Lars bengtsson,bara åka till det som är närmast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oyegie:

Du har ju en del fysiska butiker typ hifi-punkten,ljudmakarn,lefflers,reference audio,Lars bengtsson,bara åka till det som är närmast.

ingen av dom nämnda hade butik i Göteborg...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Häger:

ingen av dom nämnda hade butik i Göteborg...

Det finns en del hifibutiker i göteborg men de verkar inte ha akg k540 på lager.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Häger:

Jag äger ett par SR60i och uppgraderade ett år senare till SR80i. Grado lurarna är fantastiska och är väldigt "retroflirtade" (Kartongen doftar tidigt 90-tal). De har ett speciellt sound som inte går att jämföra med andra lurar. Speciellt i prisklassen 5000-6000 kr har Grado lurar som är prisvärdare än Sennheisers 10 000 kr+ prisklass. Jag har inte de referenser jag hade när jag köpte mina Grado lurar och läste om dessa jämförelser. Så det får du enbart ta mitt ord för. Tänk på att om du köper ett par Grado lurar stödjer du ett 60 år gammalt familjeföretag som vigt sitt liv åt att göra dessa hörlurar.

Men efter 1 års nyttjande av Grado SR60i, som funkat klockrent som musiklur vid förstärkaren och ute på stan så kan jag aldrig gå tillbaka och lyssna med InEar (även fast deras syfte är att dämpa buller), Koss lurarna eller AKG K-540, som en nära vän äger. (Använt dem flitigt under en period när han låg i lumpen).

Senare när jag inhandlade ett par SR80i hörde jag först ingen skillnad mellan dem och SR60i i bruk ute på stan. Skillnaden kom när jag pluggade in dem i förstärkaren och därav använder jag enbart mina SR80i som inomhus lurar och mina SR60i som "slit och släng". Något som är viktigt att veta angående Grado är att ljudet i lurarna blir bättre ju mer du spelar in dem (precis som med högtalare).

Jag hoppas jag varit till någon hjälp. Står ditt val mellan SR60i och SR80i så är det ingen skillnad i vanligt musiklyssnande från iPoden eller liknande. Pluggar du in de i en förstärkare komer SR80i att överskina SR60i.

P.S

Värt att notera: Lurarna läcker ganska rejält men inte i klass med Koss Porta Pro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vimm:

Jag äger ett par SR60i och uppgraderade ett år senare till SR80i. Grado lurarna är fantastiska och är väldigt "retroflirtade" (Kartongen doftar tidigt 90-tal). De har ett speciellt sound som inte går att jämföra med andra lurar. Speciellt i prisklassen 5000-6000 kr har Grado lurar som är prisvärdare än Sennheisers 10 000 kr+ prisklass. Jag har inte de referenser jag hade när jag köpte mina Grado lurar och läste om dessa jämförelser. Så det får du enbart ta mitt ord för. Tänk på att om du köper ett par Grado lurar stödjer du ett 60 år gammalt familjeföretag som vigt sitt liv åt att göra dessa hörlurar.

Men efter 1 års nyttjande av Grado SR60i, som funkat klockrent som musiklur vid förstärkaren och ute på stan så kan jag aldrig gå tillbaka och lyssna med InEar (även fast deras syfte är att dämpa buller), Koss lurarna eller AKG K-540, som en nära vän äger. (Använt dem flitigt under en period när han låg i lumpen).

Senare när jag inhandlade ett par SR80i hörde jag först ingen skillnad mellan dem och SR60i i bruk ute på stan. Skillnaden kom när jag pluggade in dem i förstärkaren och därav använder jag enbart mina SR80i som inomhus lurar och mina SR60i som "slit och släng". Något som är viktigt att veta angående Grado är att ljudet i lurarna blir bättre ju mer du spelar in dem (precis som med högtalare).

Jag hoppas jag varit till någon hjälp. Står ditt val mellan SR60i och SR80i så är det ingen skillnad i vanligt musiklyssnande från iPoden eller liknande. Pluggar du in de i en förstärkare komer SR80i att överskina SR60i.

P.S

Värt att notera: Lurarna läcker ganska rejält men inte i klass med Koss Porta Pro.

Älskar utförliga svar <3 Blir ju galet sugen på ett par SR60i efter ditt inlägg, sjukt jävla svårt att välja mellan M50, K540 och SR60i. Alla tre har olika slutningar, Grado är snyggast, i ljudkvalite verkar alla lovande.
Måste bara hitta en jävla affär med alla tre så jag kan provlyssna!

Permalänk
Medlem

M50 finns på 4sound http://www.4sound.se/itempg.aspx?id=709775&artno=193691 bara åka dit och lyssna,tror det är svårt att hitta en butik med alla lurar.

Permalänk
Medlem

Tror helt klart att AT ATH-M50 passar din musiksmak bäst. Jag finner grado lurarna bra för klassisk och annan instrumental musik. ATH-M50 läcker inte ljud om du skall använda dem på bussen vilket är ännu en fördel.

Alla hörlurar låter bättre efter inspelning så jag vet inte riktigt vad Vimm vill säga med det. Att Grado utkonkurrerar Sennheiser HD800 är inte heller sant så ta hans inlägg med en nypa salt. Mycket av musiksmaken är som baken så utan att lyssna på lurarna eller veta exakt vilken ljudbild du vill ha så är det svårt att bedöma vilka som passar dig bäst.

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Rekordmedlem

Importören av akg ligger i Göteborg, det är Septon, jag tycker du ska kolla på akg 701, den är riktigt bra och oerhört prisvärd.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av majje:

ATH-M50 läcker inte ljud om du skall använda dem på bussen vilket är ännu en fördel.

Som busspendlare kan jag inte nog understryka denna punkt... Och detta förstås åt båda hållen: det läcker in mindre ljud så du får en vettigare ljudupplevelse, och det läcker ut mindre ljud, så du slipper bli strypt av irriterande medresenärer... Att köra öppna hörlurar på relativt hög ljudvolym på bussar och tåg är rent oförskämt och respektlöst IMO.
(själv kan jag inte tänka mig att släpa med mig något större än in-ear lurar när jag är på språng, men smaken är som baken )

Kan du tänka dig M50 rent estetiskt så tror jag det är en rätt vettig lur för dina syften.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Om du är ute efter bas från hörlurarna så misstänker jag att Grados kan göra dig lite besviken (jämfört mot M50 och förmodligen även K540). Har inte själv lyssnat på några Grado hörlurar men från vad jag läst så antingen älskar man ljudsignaturen eller så hatar man den så de kan vara ett lite mer riskabelt val om man inte först lyssnat på dem. M50:n har däremot en ljudsignatur som brukar vara väldigt passande till personer som är ute efter deras första bättre hörlurar (mig inräknat). Äger som sagt själv ett par av M50 och har varit väldigt nöjd med dem än så länge (har dock börjat fundera över att uppgradera till Ultrasone Pro 900 men plånboken försöker säga att låt bli ). Som majje skrev så är de trevliga för musik och film men för spel passar nog öppna hörlurar bättre.

Om du bara var efter hörlurar att använda ute och hemma till musik så hade jag även rekommenderat att ta en titt på Sennheiser HD-25 II men jag tror inte de passar jätte bra för film och spel pga deras ganska intima ljudscen. Om du lyckas hitta någon butik som säljer Ultrasone hörlurar i närheten så rekommenderar jag att även ta en titt på deras linje. HFI-580(DJ1) är en populär alternativ till just M50 på Head-Fi (kan dock vara svår att få tag på) men du har även HFI-680/780 och Pro 550(DJ1 Pro) inom samma prisklass. Ultrasone hörlurar ska ha en ganska stor ljudscen för stängda hörlurar tack vare deras S-Logic system men vissa påstår sig inte höra det så det kan vara lite personligt.

EDIT: Kan väll slänga in AIAIAI TMA-1 som förslag också.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Gaming Plus Carbon AC | Adata XPG Spectrix D41 32GB 3600MHz CL17 | RX 9070 XT | Corsair 4000D + Seasonic FOCUS GX 750W | Samsung G60SD
Hörlurar: Sennheiser HD650 + Millett Hybrid MiniMAX | Sony WF/WH-1000XM4 |

Permalänk
Medlem

Nu kanske jag svävar ut lite här och går off-topic, vill bara ge lite perspektiv, men min (något begränsade) erfarenhet av musiklyssnande i stadsmiljö (åka kommunalt i en timme) är att Etymotic har grymma in-ear lurar. Den enda nackdelen är att det är livsfarligt med såpass bra ljudisolering inne i stan, men bortsett från det ser jag bara fördelar med in-ear.

Jag kör med Etymotic hf2 och till skillnad från vanliga 300 kr in-ear så är det "kanalpluggar", dvs proppar som går in i hela öronkanalen. Fördelen med detta är att 1, det ljudisolerar något förbaskat bra, 2: man behöver inte spela på högsta volym och bli hörselskadad för att det ska upplevas som "högt", vilket man ofta behöver göra med hörlurar (enligt min erfarenhet). Det fina är att en iPod eller liknande kan driva dessa lurar utan problem.

Som sagt, vill bara ge lite input på hur jag upplever in-ear vs. hörlurar i stadsmiljö. Men om det absolut handlar om att se snygg ut och ha bra ljud på samma gång är det tämligen värdelöst att ens överväga in-ear (även om jag är av åsikten att minimalistiska prylar är sexigare än stora, blaffiga saker).

Permalänk
Medlem
Skrivet av oyegie:

M50 finns på 4sound http://www.4sound.se/itempg.aspx?id=709775&artno=193691 bara åka dit och lyssna,tror det är svårt att hitta en butik med alla lurar.

Skrivet av mrqaffe:

Importören av akg ligger i Göteborg, det är Septon, jag tycker du ska kolla på akg 701, den är riktigt bra och oerhört prisvärd.

Okej tack för butiktipsen, ang. akg 701 tycker jag de är för fula;)

Skrivet av majje:

Tror helt klart att AT ATH-M50 passar din musiksmak bäst. Jag finner grado lurarna bra för klassisk och annan instrumental musik. ATH-M50 läcker inte ljud om du skall använda dem på bussen vilket är ännu en fördel.

Alla hörlurar låter bättre efter inspelning så jag vet inte riktigt vad Vimm vill säga med det. Att Grado utkonkurrerar Sennheiser HD800 är inte heller sant så ta hans inlägg med en nypa salt. Mycket av musiksmaken är som baken så utan att lyssna på lurarna eller veta exakt vilken ljudbild du vill ha så är det svårt att bedöma vilka som passar dig bäst.

Skrivet av Roger W:

Som busspendlare kan jag inte nog understryka denna punkt... Och detta förstås åt båda hållen: det läcker in mindre ljud så du får en vettigare ljudupplevelse, och det läcker ut mindre ljud, så du slipper bli strypt av irriterande medresenärer... Att köra öppna hörlurar på relativt hög ljudvolym på bussar och tåg är rent oförskämt och respektlöst IMO.
(själv kan jag inte tänka mig att släpa med mig något större än in-ear lurar när jag är på språng, men smaken är som baken )

Kan du tänka dig M50 rent estetiskt så tror jag det är en rätt vettig lur för dina syften.

Skrivet av CazeW:

Om du är ute efter bas från hörlurarna så misstänker jag att Grados kan göra dig lite besviken (jämfört mot M50 och förmodligen även K540). Har inte själv lyssnat på några Grado hörlurar men från vad jag läst så antingen älskar man ljudsignaturen eller så hatar man den så de kan vara ett lite mer riskabelt val om man inte först lyssnat på dem. M50:n har däremot en ljudsignatur som brukar vara väldigt passande till personer som är ute efter deras första bättre hörlurar (mig inräknat). Äger som sagt själv ett par av M50 och har varit väldigt nöjd med dem än så länge (har dock börjat fundera över att uppgradera till Ultrasone Pro 900 men plånboken försöker säga att låt bli ). Som majje skrev så är de trevliga för musik och film men för spel passar nog öppna hörlurar bättre.

Om du bara var efter hörlurar att använda ute och hemma till musik så hade jag även rekommenderat att ta en titt på Sennheiser HD-25 II men jag tror inte de passar jätte bra för film och spel pga deras ganska intima ljudscen. Om du lyckas hitta någon butik som säljer Ultrasone hörlurar i närheten så rekommenderar jag att även ta en titt på deras linje. HFI-580(DJ1) är en populär alternativ till just M50 på Head-Fi (kan dock vara svår att få tag på) men du har även HFI-680/780 och Pro 550(DJ1 Pro) inom samma prisklass. Ultrasone hörlurar ska ha en ganska stor ljudscen för stängda hörlurar tack vare deras S-Logic system men vissa påstår sig inte höra det så det kan vara lite personligt.

EDIT: Kan väll slänga in AIAIAI TMA-1 som förslag också.

Tyckte HD-25 och TMA-1 såg lite för plastiga ut med HFI-580 var riktigt snygga. Vilken är mest värd utav De olika Ultrasone modellerna du tipsade om? Musiken är viktigast och jag föredrar mainstream typ nrj.

Jag hade även tänkt investera i ett par in-ear som jag kan ta med när jag typ går på fest och inte orkar släpa med hörlurarna. Är det ett smart alternativ eller tycker ni jag ska lägga hela pengen på in-ear? enligt mig känns det som att hörlurar kan ge lite bättre ljud än in-ear.

Permalänk
Rekordmedlem

in ear är hörlurar det med ......... det finns oerhört bra lurar av alla typer , så det beror mest på budgeten, köper du in ear tänkte för proffesionell monitoring så är de bra, men menar du nått för max 1000kr så är de mindre bra.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Häger:

Tyckte HD-25 och TMA-1 såg lite för plastiga ut med HFI-580 var riktigt snygga. Vilken är mest värd utav De olika Ultrasone modellerna du tipsade om? Musiken är viktigast och jag föredrar mainstream typ nrj.

Jag hade även tänkt investera i ett par in-ear som jag kan ta med när jag typ går på fest och inte orkar släpa med hörlurarna. Är det ett smart alternativ eller tycker ni jag ska lägga hela pengen på in-ear? enligt mig känns det som att hörlurar kan ge lite bättre ljud än in-ear.

Jag föredrar vanliga hörlurar men har även in-ear till dom situationerna jag inte kan/vill använda mina M50.

Av Ultrasone modellerna så skulle jag nog gå med antingen HFI-780 eller Pro 550/DJ1 Pro(samma hörlur med olika utseende). Nu måste jag dock säga att jag har inte hört dem själv men från vad jag läst så är båda väldigt trevliga. HFI-780 ska förmodligen erbjuda mer bas och lite mer intim ljudscen medans Pro modellerna ger en mer luftig presentation.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Gaming Plus Carbon AC | Adata XPG Spectrix D41 32GB 3600MHz CL17 | RX 9070 XT | Corsair 4000D + Seasonic FOCUS GX 750W | Samsung G60SD
Hörlurar: Sennheiser HD650 + Millett Hybrid MiniMAX | Sony WF/WH-1000XM4 |

Permalänk
Medlem

Vill bara tillägga lite om Grado lurarna...

Som en tidigare sade här i tråden så kan Grado lurarnas bas göra en besviken. Besviken i den bemärkelsen om man är van med den överdrivna bas som t.ex. Porta Pro och andra brukslurar erbjuder (AKG K518, Sony HM510 (enda jag har erfarenhet med) ). Basen i Grado lurarna (SR60i & SR80i) är väldigt naturlig och är alltså ingenting som står ut. Mitt musiklyssnade består av akustiskt, 60 & 70tals musik med instrument samt live spelningar från samma period så jag kan inte riktigt kommentera hur elektronisk (digital) musik låter i dem eftersom jag inte kan jämföra med någon värdig referens låt (lossless kvalite).

En till sak som jag glömde nämna är att Grado lurarna är väldigt "avslöjande". När jag lyssnar på live spelningar hör man om någon har omkull ett instrument i bakgrunden och i filmer finns det stor chans att höra utomstående ljud. En erfarenhet är när jag gluttade Wire In The Blood varav en scen tog plats i ett varuhus på kvällen. Scenen skulle målas upp som tyst och mystisk men i mina Grado lurar hörde jag rave musik i bakgrunden. Jag slog över till mina högtalare och i dem hördes ingen musik.

Jag vet inte om det är ett plus eller minus För mig är det väldigt roligt i alla fall. Sitter och lyssnar efter misstag när jag glor film ibland

Permalänk
Medlem
Skrivet av Häger:

Det stog att du har citerat mig, var är citatet?

Nej men återigen så tror jag in-ear hörlurar är det bättre alternativet, samt att det nog är lättare att driva ett par sådana med t.ex. en iPod än det är att driva ett par stora lurar i samma prisklas.

Visst kan hörlurar ge ett bättre ljud om ljudkällan är rätt (om vi nu jämför likvärdiga in-ear och stora lurar) och förstärkare finns. Sedan, för ditt användningsområde tror jag inte att stora hörlurar är optimalt, du kommer nog tycka att avsaknaden av ljudisolering när du lyssnar i stan är påtaglig.

Jag är ingen sorts in-ear fascist men helt klart är det vad som gäller för streetbruk.

Permalänk

ingen annan här som gillar beats by dre, den fetaste modellen? älskar mina beats

Visa signatur

-forum!

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[icehole:

;11065817']ingen annan här som gillar beats by dre, den fetaste modellen? älskar mina beats

Inte prisvärda.

Permalänk
Medlem

Dessa då?
http://www.hifiklubben.se/produkter/tillbehor/horlurar/denon_...

Dom har ju rätt kraftfull bas om det nu var det du var ute efter.
Dom är även tillräckligt lättdrivna för att köras från tex en iphone och är slutna så du slipper få handväskor i skallen på bussen