Permalänk
Medlem

Jag ska ha möjlighet till några invites, testar sen när jag kommer hem om det funkar att bjuda in någon av er

Visa signatur

Phanteks AMP 1000W || Gigabyte B760 Gaming || Intel Core i5 13600K || Artic Liquid Freezer II || G.Skill 32GB DDR5 6000Mhz || MSI GeForce GTX 4070 12GB Gaming X Trio || Kingston Fury Renegade M.2 NVMe 1TB + 1TB & 500GB M.2 SSD || 4TB WD ||

Citera för garanterat svar!

Permalänk
Medlem

EDIT : Har fått en nu

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

PM:a mig om ni har en invite!

Permalänk

Har bytt gmail då något inte stämde med min ålder, skulle jättegärna vilja få en invite till felix.wallsten@gmail.com

*EDIT* lyckades vidarebefodra mailet till min andra gmail, tack för inviten!

*EDIT 2* min kompis som är för noob för att skriva i ÖÄ skulle vilja ha en invite om nån har lust marcus.alsterman@gmail.com

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Finns det någon över tar jag gärna emot en inbjudan

Har sänt en

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite!
permalmborg@gmail.com
Thanks!

Visa signatur

When in panic, when in doubt, run in circles, scream and shout.
*HP nx9420*C905*Div. Sunkdatorer*

Permalänk
Medlem

Om någon skulle ha en invite över så vore det guld:)
joeltroedsson@gmail.com

Permalänk

Fick min polare att kunna bli medlem genom att gå in direkt till min profil, kan någon testa om det funkar för er också? https://plus.google.com/103639591220866719394/posts?tab=XX

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk

Jag tackar inte heller nej till en invite.

nordstrom.daniel@gmail.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rydberg:

Har sänt en

Tackar!

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för inviten, arganis!

Kan ge bort invites till andra som behöver!

Visa signatur

Asus X99-Deluxe | Intel 5960X @ 4.2 med vattenkylning | G.Skill DDR4 32GB 3600MHz CL17 | EVGA GTX 980Tí 6GB

Permalänk
Medlem

Ni som får invites: Lyckas ni registrera er? Jag har en invite sedan några dagar tillbaka, men får ändå inte registrera mig.

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem

Hur ska inviten se ut egentligen? En polare som skickade en kommentar till mig, står "NAMN is sharing with you on Google+
Google+ is a project that aims to make sharing on the web more like sharing in the real world." och sedan en knapp med Join Google+ men då kommer man enbart till den vanliga sidan där det står att det är fullt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Handa:

Hur ska inviten se ut egentligen? En polare som skickade en kommentar till mig, står "NAMN is sharing with you on Google+
Google+ is a project that aims to make sharing on the web more like sharing in the real world." och sedan en knapp med Join Google+ men då kommer man enbart till den vanliga sidan där det står att det är fullt.

Precis samma för mig.

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ta en invite också
Sajfer@gmail.com

Visa signatur

Server: Hp Microserver Gen8, Xeon E3-1265V2 , 16gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av shibby:

Skulle gärna ta en invite också
Sajfer@gmail.com

Skrivet av marukusu:

Går det fortfarande att skicka invites? Det här med Google+ verkar ändå rätt fett! Hade gärna tagit emot en invite om någon råkar ha en över!
markus.fogelberg@gmail.com

Skickat!

Permalänk
Medlem

jag skulle gärna ta emot en invite också om nån har en som skräpar.

Permalänk
Medlem

Grymt arganis, tack:)

Permalänk
Medlem

Stort tack Arganis!!!

Visa signatur

When in panic, when in doubt, run in circles, scream and shout.
*HP nx9420*C905*Div. Sunkdatorer*

Permalänk
Medlem

Tack Emil!

Permalänk
Medlem

Tackar! Fått min nu

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

Tar gärna emot en som sagt.

marlund89 hötmail punkt kom

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Skulle gärna vilja få en invite om det fortfarande går.

Tack Emil !

Visa signatur

AMD Duron@1800Mhz [ 12x150FSB ] | 1024MB Noname | ASUS A7N8X-E | 6600GT | Antec TrueControl 550W | 2x250GB+160GB

INTEL C2D E6300 1,86GHz@2,80GHz [ 7x400FSB ] | Asus P5B-Deluxe | OCZ PC6400 DDR2 800MHz 4GB | XFX HD5850 BE 1024MB | Define R2 Titanium Grey | Antec TrueControl 550W | BenQ FP241W

Permalänk
Medlem

*edit*

Tack för inbjudan!

Permalänk
Medlem

Vore trevligt att testa Google +, skicka gärna ett PM om du har en invite över

Edit: Fått en invite, men det var helt förgäves då Google ska envisas med att man måste vara över 18 år...

Permalänk
Medlem

Jag skulle också vilja testa Google+ så är det någon som har en invite över tar jag tacksamt emot en!

EDIT: Tack Emil!

Mvh Marcus

Visa signatur

| Asus P8P67 EVO B3, P67 Socket 1155 | Intel® Core i5 2500K | MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB GDDR5, (800Mhz) | Corsair 8GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE | INTEL 320 Serie SSD 120GB SATA II |

Permalänk

Skulle också gärna testa google+, vore trevligt med ett pm om någon har en invite över.

Permalänk
Medlem

En invite skulle ju sitta fint om någon snäll själ därute har en diddi.akander@gmail.com

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Define R3 Arctic White | Corsair AX 850W PSU | Gainward GeForce GTX 970 | Intel Core™ i7 Quad Processor i7-2600K | Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB CL9 | Western Digital Caviar® Black 500GB | ASUS P8P67 PRO, Socket-1155 | Corsair k90 l | BenQ 23,6" LED XL2410T | Mionix Naos 5000 | SteelSeries Musmatta 9HD | Corsair SSD Performance Pro Series 128GB | Sennheiser HD598 | Xonar Essence STX

Permalänk
Medlem

Skulle tacka och buga om jag fick en invite.
kettleback@fort-awesome.eu

Permalänk
Medlem

Skulle också väldigt gärna få en invite!
Pm me då jag inte vill lägga ut mail tack

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Macbook pro 13" :)