Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

alkohol problem om man inte kan dricka med måtta?

Skrivet av tcntad:

Riktiga alkoholproblem vill jag säga!
Jag slutar innan ja mår alltför illa, dricker vatten och sen går och lägger mig.

Äh, det var en engångshändelse och har inte hänt sen dess.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Förbannades ******** förkylning! Åkte på den i torsdags eftermiddag och nu har den vuxit klart, hoppas jag blir av med skiten asap.
Kan lite Famous grouse hjälpa?

Urk! Jag har också åkt på en förkylning som inte är av denna värld :/ jobbigt när hela helgen går åt till att vara sjuk.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC: i7 2600k @ 4.6Ghz, Corsair H100, MSI P67A-GD55, Corsair 8GB XMS 1600Mhz, Gigabyte 780 Ti GTX, Fractal Design Newton R2 1000W, OCZ SSD Agility 3 240GB, 1TB Samsung F3, Ljudkort: Asus Xonar DX
Mac: 27" iMac, 13" Macbook Air, 13" Macbook Pro, iPhone 6S Plus
Android: Nexus 7, HTC One M8

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Första snefyllan gick på minttu+oboy... efter en ohälsosam mängd så började vi shotta rent.
På väg hem kom allt upp, det smakar inte bra. Jag hamnar i ett dike, mina kompisar försökte hjälpa mig upp men samma öde väntade dem.
Vi låg tre Pers i en hög i ett dike med den skarpa mintsmaken överallt.
I dagens läge så kan jag knappt känna doften innan jag mår illa...

Skickades från m.sweclockers.com

Du måste ha fått problem med att borsta tänderna sen dess
Eller har du bamse-tandkräm?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av meb79:

Urk! Jag har också åkt på en förkylning som inte är av denna värld :/ jobbigt när hela helgen går åt till att vara sjuk.Skickades från m.sweclockers.com


Jag har också varit förkyld, var helt däckad i två dagar. Orkade inte ens spela spel på datorn.

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Du måste ha fått problem med att borsta tänderna sen dess
Eller har du bamse-tandkräm?

Det är faktiskt inte så farligt, kör med Aquafresh med ränderna, rätt OK.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Det är faktiskt inte så farligt, kör med Aquafresh med ränderna, rätt OK.

Tänkte mest att Minttu smakar tandkräm.
Jag rapade Minttu hela kvällen och mådde lite halvdåligt, inte pga. alkoholen utan ett fett jävla mål jag hade precis innan. När jag kom hem och utövade lite tandvård fick jag en Deja Vú

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Tänkte mest att Minttu smakar tandkräm.
Jag rapade Minttu hela kvällen och mådde lite halvdåligt, inte pga. alkoholen utan ett fett jävla mål jag hade precis innan. När jag kom hem och utövade lite tandvård fick jag en Deja Vú

Smakade lika bra på vägen upp som ner? (:

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk

Provade att köra vattenskoter idag för första gången.
Ajaj, det var inte bra för nu vill jag också ha en, helt sjukt vad de gick undan!

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

alkohol problem om man inte kan dricka med måtta?

Vem är Måtta och varför ska jag dricka med honom?

Visa signatur

"The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
Steve Jobs

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Smakade lika bra på vägen upp som ner? (:

Skickades från m.sweclockers.com

Jag mådde inte spy-illa, men raparna var friska

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av Booot:

Vem är Måtta och varför ska jag dricka med honom?

*snyft*

OnT: varför förstår aldrig ens förälder något?
Har aldrig varit med om att en föräldernklagar på allt. Kvittar vad man gör så är inget bra.
Sen är man tydligen för dum i huvudet så att han kan inte prata med normalt tonläge och måste gapa. Suck...gör om och gör rätt

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Var 15 meter från att hinna med tåget. Känns.. surt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Var 15 meter från att hinna med tåget. Känns.. surt.

Nu har du tid att fundera på saker utan stress. Att du kanske blir sen är bortom din kontroll, så se till att njuta.

Alternativt, turfa hem en zon eller två

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Skrivet av Nightcrawl:

Nu har du tid att fundera på saker utan stress. Att du kanske blir sen är bortom din kontroll, så se till att njuta.

Alternativt, turfa hem en zon eller två

Skickades från m.sweclockers.com

Äh, det går en buss 9 minuter efteråt...
Jag tog en zon igår, men jag fick inte den? :/

Chill lektion

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Äh, det går en buss 9 minuter efteråt...
Jag tog en zon igår, men jag fick inte den? :/

http://i51.tinypic.com/23tiefp.jpg

Chill lektion

Haha, det var alltså inte mycket att komma sent till :).

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

Amagaaaaaawwwwd jag blir galeeennnn.
Var hos en kompis med katter för 2(!?) dar sen, idag får jag världens mest störda reaktion från mina kläder.
Tabletter? Näääää de har min syster lämnat på mammas jobb.....
Fan jag blir cp, hela jävla käften kliar så det går ut i öronen, plus att jag har rödare ögon än en pundare.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Amagaaaaaawwwwd jag blir galeeennnn.
Var hos en kompis med katter för 2(!?) dar sen, idag får jag världens mest störda reaktion från mina kläder.
Tabletter? Näääää de har min syster lämnat på mammas jobb.....
Fan jag blir cp, hela jävla käften kliar så det går ut i öronen, plus att jag har rödare ögon än en pundare.

Usch. Jag är också kattallergiker, och min kompis som har fällande vita honkatter förvarar sina kläder i en hög på en stol, som hans katter gillar att mysa i... Inte kul o sitta bredvid honom...

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

Åhh vad Rage Against The Machine är så förbannat jävla skitbra!!!!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Åhh vad Rage Against The Machine är så förbannat jävla skitbra!!!!

<3

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

Inga nya ämnen förutom korkade föräldrar å supa? Återkommande tema på nästan varje sida.
Det finns psykolog ifall ni har behov å prata ut. Men de torde ni säkert redan veta då de flesta som följer denna tråd går i småskolan *haha*

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Bloopy:

Inga nya ämnen förutom korkade föräldrar å supa? Återkommande tema på nästan varje sida.
Det finns psykolog ifall ni har behov å prata ut. Men de torde ni säkert redan veta då de flesta som följer denna tråd går i småskolan *haha*

Ja tyvärr, det känns som småungarna regerar det mesta av forumet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

Ja tyvärr, det känns som småungarna regerar det mesta av forumet

Kasta ut oss då

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ala_95:

Kasta ut oss då

Nejdå, alla ska vara välkomna här. Det som är lite synd är mognaden som det självklart är svårt med. Sen när vissa ska försöka vara hjälpsamma men inte vet vad de pratar om t ex, känns väldigt frustrerande att komma in i en tråd och se hur TS får helt felaktiga råd.

Permalänk

Bahh, dags att höja volymen på klockradion, försov mig igen och fick cykla som en psykopat och var blöt som en gris när man kom fram till plugget.. Kom i tid dock men börjar bli drygt.

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lopphunden:

Bahh, dags att höja volymen på klockradion, försov mig igen och fick cykla som en psykopat och var blöt som en gris när man kom fram till plugget.. Kom i tid dock men börjar bli drygt.

Jag väcks alltid i tid (klockan 8) när mamma far på jobbet. Men brukar komma ur sängen vid ungefär 20 över och då ska man på huset, sitta vid datorn ett tag och så. Då börjar man äta frukost närmare 20 i och man borde cykla hemifrån ungefär 5 i för att inte behöva cykla som en idiot för att hinna i tid. Alltså blir det chill i sängen, chill framför datorn sedan stressa frukosten som fan och stressa som fan till skolan. Egentligen borde man kanske vända på det hela för en trevligare morgon...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lopphunden:

Bahh, dags att höja volymen på klockradion, försov mig igen och fick cykla som en psykopat och var blöt som en gris när man kom fram till plugget.. Kom i tid dock men börjar bli drygt.

Tur man bor typ 1-1,5km från universitetet då Börjar alltid kvart över en heltimme och kan sticka hemifrån vid 5 i eller prick.

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Jag väcks alltid i tid (klockan 8) när mamma far på jobbet. Men brukar komma ur sängen vid ungefär 20 över och då ska man på huset, sitta vid datorn ett tag och så. Då börjar man äta frukost närmare 20 i och man borde cykla hemifrån ungefär 5 i för att inte behöva cykla som en idiot för att hinna i tid. Alltså blir det chill i sängen, chill framför datorn sedan stressa frukosten som fan och stressa som fan till skolan. Egentligen borde man kanske vända på det hela för en trevligare morgon...

Mmm, jag brukar allt som oftast ha en morgon hemma i 3 etapper varav 15min styck.

1: Ta sig upp och orka ta sig en dusch.
2: Äta frukost
3: Göra sig i ordning, leta kläder och skolmaterial

Sedan åker jag med far om jag börjar tidigt (8:15) eller cyklar/åker buss om jag börjar senare.
Men detta sprack fullständigt i morse.. man lär sig aldrig.

Skrivet av Shimonu:

Tur man bor typ 1-1,5km från universitetet då Börjar alltid kvart över en heltimme och kan sticka hemifrån vid 5 i eller prick.

Fusk! Har ~4-5km att cykla..

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk

Bahhh, gjorde såna förbannade småfel som irriterar mig på körlektionen idag.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Här kommer en liten uppföljare på mitt "Spela inte fotboll efter att du har sträckt dig i ryggen"-tips; Spela inte badminton efter att du tappat någonting tungt på foten.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av SpammerN^:

Bahhh, gjorde såna förbannade småfel som irriterar mig på körlektionen idag.

Det var ju en lektion, de är till för att lära sig och man lär sig från sina misstag