Samlingstråd, 13:37-erbjudanden från Komplett

Permalänk
Medlem

vadå är det bara 1minut så är erbjudandet över? eller är det flera timmar/dagar?

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av kena91:

vadå är det bara 1minut så är erbjudandet över? eller är det flera timmar/dagar?

Det är ju omöjligt att svara på innan. Dem har en viss mängd, så hur fort dem går åt beror ju på hur snabbt folk köper upp dem....

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Keeper of Traditions

Finns inga i lager ju >.<

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Made me lol.

Vet inte riktigt vad jag hoppas på, ett H2 kanske skulle sitta fint.

Visa signatur

| Corsair HX850 | VTX3D HD5870 @ 900/1300 med Accelero Xtreme Plus | Corsair 4GB 1600MHz XMS3 | AMD 1090T BE @ 3,8 GHz med H50 GT 1450 PnP | HAF 912 Plus | ASUS M4A89GTD Pro/USB3 |

Permalänk
Hedersmedlem

Nog för att du får stryk när du lirar men gamingrelaterad produkt? Nja

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Typ 39-89 :- beroende på betalningsmetod och var du bor (tillgång till pickup point eller ej).

Jag har ingen möjlighet att hämta pakatet på Kompletts pick-up ställe. Så 89 kr då? Inte jättefarligt men fortfarande dyrt.

Varför jag frågar är att jag skulle köpa ett högtalarsystem där en gång. Allt gick jättebra tills jag såg frakten. Detta är en ren gissning men har för mig att den låg på minst 200 kronor och jag kryssade komplett.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Tror ni dom har ett erbjuda på grafikkort? Tex ett gtx 570 av nått slag

Visa signatur

*Gamingdatorn=Cooler Master Storm Scout|Gigabyte GA-EP45-DS3|Intel Core 2 Quad Q6600 3,7 GHz|4GB DDR 2 800Mhz|EVGA GTX 570 |Windows 7 64-bit Professional|Logitech MX 518|Siberia Steelseries V2| Iphone 3GS |:)
*LaptoppeP=Lenovo Thinkpad|Intel Core i3-2310M 2,1GHz|4GB ram Minne|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Jag har ingen möjlighet att hämta pakatet på Kompletts pick-up ställe. Så 89 kr då? Inte jättefarligt men fortfarande dyrt.

Varför jag frågar är att jag skulle köpa ett högtalarsystem där en gång. Allt gick jättebra tills jag såg frakten. Detta är en ren gissning men har för mig att den låg på minst 200 kronor och jag kryssade komplett.

Prisjämnför alltid. Ibland är komplett billigast även fast de har hög frakt. Jag menar troligtvis har ju alla de stora, dustin, inet, komplett, osv rätt lika avtal så de betalar nog rätt lika för frakten bara det att uppenbarligen inet lägger in frakten i produkten och sen kan erbjuda "gratis frakt"....

Köpte själv denna nyss, hos komplett http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=843280 nästan 50 kronor billigare än inet, om man har swecfrakt, över 110 kronor billigare om man inte har swecfrakt, ex.

Permalänk

Ni som tror på grafikkort och skärmar kan ju glömma det. Bilden är på en IMFT fabrik.

"IM Flash Technologies manufactures NAND Flash memory, a powerful technology that helps increase mobility and functionality in a wide range of electronic devices. According to Gartner, NAND Flash memory is currently the fastest-growing segment in the semiconductor industry—thanks in no small part to the popularity of the applications in which NAND Flash is used: consumer electronics, removable storage, and handheld communication products.

IM Flash Technologies’ NAND Flash is manufactured exclusively for Micron and Intel, to be marketed and sold under their brands. We’re able to build on Micron’s and Intel’s leading-edge process technology; our advanced manufacturing capabilities and dedicated facilities will enable us to aggressively migrate to ever smaller technologies. Smaller technologies help keep us competitive and meet market demand for increased functionality in smaller sizes."

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Ni som tror på grafikkort och skärmar kan ju glömma det. Bilden är på en IMFT fabrik.

Efter en snabb bildsökning på Google så verkar det stämma. Hoppas att de tar en SSD > 100 gb den här gången.

Permalänk
Medlem

Edit, såg posten ett par steg upp, nvm.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=626523 , enda intel ssd'n på komplett med 100+ i lager.

Permalänk

tycker dom kan ändra och köra erbjudandet på lördagar eller nått... inte kunnat vara me en enda gång pga att jag antingen är på jobbet eller på väg dit beroende på vecka...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

de kan inte vara http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=630675 då?
Om jag inte minns fel är det sandforce med intelceller i den

Permalänk
Medlem
Skrivet av shaglord:

Bra deal men är det inte lite desperat av Komplett? Det här är ju uppenbart brakförlust för dem, hrmm. Man undrar vad det är för typ av tankegång bakom erbjudandena egentligen? Som kund får man tacka och ta emot men hur hållbart är det? /s

Och du tror inte dom köper in dom med rätt skaplig mängdrabatt när dem vet att dom kommer sälja slut på flera hundra av varan? Därav får dom ett billigt inköpspris... Så tror inte direkt dem gör det rent utav goodwill utan snarare något som gynnar alla tre parterna

Permalänk
Avstängd

Hoppas på en SSD på minst 120 gb.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av dEnnA:

de kan inte vara http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=630675 då?
Om jag inte minns fel är det sandforce med intelceller i den

Crucial kör Marvell-kretsar.

Visa signatur

Main>> Kina-Testbench | B550 Aorus Elite V2 | 5800X3D | NH-D15 | 4x16GB @ 3800c18 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | RM850x
HIDs>> 3x 27" 165Hz 1440p IPS | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
Server/NAS>> Lenovo P520 | Xeon W-2155 | 256GB | 2xPM983a 960GB + 4x4TB Z1  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD

Permalänk
Medlem

Nice. Ska köpa en SSD denna månad så hoppas verkligen att det är en SSD ;). Nu gäller det bara att komma ihåg tiden.
Lyckas alltid glömma bort xD. Men nu ska jag ställa alarm på 13.36 haha

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Vet inte men jag har cash att spendera så det kommer med 63% chans bli något. Ser fram emot det i vilket fall.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Blir kul och se vad dom har att erbjuda den här gången. Gillar komplett, speciellt då jag kan ta mig till en pick-up point

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

9800x3d | Noctua NH-D15S Chromax Black | Gigabyte B650 | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN850 | Asus Prime 9070 XT | Fractal Design Torrent | Seasonic 850W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

Om man man gogglar på det som står efter tillverkarens artikelnr på den här sidan http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=331221 så hittade jag denna http://www.hiyatek.com/p-cr-713.htm som verkar vara en fläktkontroller.
Och om man söker på samma sak på deras hemsida så kommer det ett Runtime error där det står att sidan är blockerad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooD:

Prisjämnför alltid. Ibland är komplett billigast även fast de har hög frakt. Jag menar troligtvis har ju alla de stora, dustin, inet, komplett, osv rätt lika avtal så de betalar nog rätt lika för frakten bara det att uppenbarligen inet lägger in frakten i produkten och sen kan erbjuda "gratis frakt"....

Köpte själv denna nyss, hos komplett http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=843280 nästan 50 kronor billigare än inet, om man har swecfrakt, över 110 kronor billigare om man inte har swecfrakt, ex.

Njae Komplett har nog ett annat avtal för frakt då deras huvudlager ligger i Norge, därav deras högre fraktkostnader Just saying

Sedan ger ju Inet bara fri frakt till personer som har swecrabatt länken, vilket förmodligen bara är en del av deras kundkrets.

Netonnet ger däremot fri frakt till alla...

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ErDraug:

Njae Komplett har nog ett annat avtal för frakt då deras huvudlager ligger i Norge, därav deras högre fraktkostnader Just saying

Sedan ger ju Inet bara fri frakt till personer som har swecrabatt länken, vilket förmodligen bara är en del av deras kundkrets.

Netonnet ger däremot fri frakt till alla...

Å andra sidan har inte Inet dyr frakt, till skillnad från Komplett.

Permalänk
Medlem

Förstår mig inte på fri frakt. När jag jobbade på en e-shop som sålde mobiltelefoner gick vi back på varje såld lur om vi hade haft fri frakt. Marginalerna på dessa produkter som Inet, Komplett m.fl. säljer är minst lika pissiga. Vad jag vill komma till är att folk tänker konstigt när de säger "ÖÖÖÖÖÖH dyr frakt!!!!! inet har ju gratis frakt".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haglund:

Förstår mig inte på fri frakt. När jag jobbade på en e-shop som sålde mobiltelefoner gick vi back på varje såld lur om vi hade haft fri frakt. Marginalerna på dessa produkter som Inet, Komplett m.fl. säljer är minst lika pissiga. Vad jag vill komma till är att folk tänker konstigt när de säger "ÖÖÖÖÖÖH dyr frakt!!!!! inet har ju gratis frakt".

Går man back på mobilerna, då får man höja priset på det man säljer? Alltså pga frakten.?

Jag hoppas att det blir nåt fett

Visa signatur

AMD RYZEN 7 7700X / B650 AX-Y1 / 32GB RAM DDR5 / RX 9070 XT Reaper 16GB

Permalänk
Medlem

Piss att jag söp bort mitt kort i helgen. Får bli att låna farsans..

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haglund:

Jag har inget emot att betala några kronor mer än att betala frakt och sen har intet som högst 59 kr i frakt, jämfört med komplett som kan ha extremt hög frakt beroende på storlek och vikt. Sen bry jag mig inte om att lagret är någon annan stans.

Sen så är det en liten krets som utnyttjar fraktfritt. Hur många t.ex googlar "Inet fraktfritt"?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

Tror inte det blir ssd för det hade dom sist gång.

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk
Medlem

vad tror ni det blir, om ni får "betta" helt vilt?

Jag tror på nått från intel, men vet inte exakt vad ännu?:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk

Gissar på någon typ av minnen, dvs till stationärt, bärbar, kamera, mobil osv

Fast hoppas dock på cpu, gpu eller nätagg? !

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro