Samlingstråd, 13:37-erbjudanden från Komplett

Permalänk
Medlem

Tja, blir det inte SSD så är det ju egentligen bara CPU som är aktuellt från intel. Hade inte tackat nej till en 2600k för halva priset, men jag tror inte att man har en sådan tur.

Visa signatur

Quad-quad core med kvävekylning och kokvattenreaktor.

Permalänk
Medlem

Är det någon chans att det blir en Ipad???

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Är det någon chans att det blir en Ipad???

Det känns lite väl löst relaterat både till ledtråden samt begreppet "gaming".

Visa signatur

Quad-quad core med kvävekylning och kokvattenreaktor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hampee94:

Om man man gogglar på det som står efter tillverkarens artikelnr på den här sidan http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=331221 så hittade jag denna http://www.hiyatek.com/p-cr-713.htm som verkar vara en fläktkontroller.
Och om man söker på samma sak på deras hemsida så kommer det ett Runtime error där det står att sidan är blockerad.

Funkade även att gå till länkar på deras sida vid din första länk, då man kommer till samma produkt.

Sökte på produkten och hitta ett försäljningsställe: http://shop.conrad-uk.com/1/2-a2-uk0871546__conrad-card-rewire-13-3cm-multipanel-hy-cr-713-.html

only £ 22.95 då är den jo inte speciellt dyr i normal pris så en rabatt på det ger jo inte så mycket!

Permalänk
Medlem

jag gissar nu specifikt på att det blir en ssd 320 120 gb för under 1k, men jag grundrar inte detta på nått utan bara en känsla:) (som förmodligen är fel):)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Själv hoppas man på ett AM3+ kort!

Permalänk
Medlem

Vore fint med 2st ssd för under 2000 spänn. Ett H2 chassi vore också nice

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Snart är det dags att ladda sig framför datorn i väntan på erbjudandet!

Permalänk
Medlem

Hoppas ändå på en AMD prolle x4/x6 för ca ~500kr

Då blir det direkt köp!

Visa signatur
Permalänk

Är det nåt från intel?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem

En högpresterande SSD till ett bra pris is what i want

Visa signatur

Grafikkort: GeForce RTX 2080 Ti || Processor: Intel® Core™ i9-9900K@5Ghz || Moderkort: Gigabyte Z390 AORUS ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

1: Död till den som köper för å sälja vidare (alla hatar dom, men dom gör de för å tjäna 200:-)
2: Max 1 per kund

Ordner som innehåller mer än en produkt brukar annulleras ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haglund:

Ok, vem är du att avgöra vad folk ska göra med saker som de själva har KÖPT? Är det "synd" om någon för att de faktiskt "behöver" en SSD och inte hinner köpa den till ett jävla rövarpris?

Att köpa endast för att sälja vidare kallas spekulation och ses ned på med avsmak av alla hederliga medborgare.

Jag kan bara beklaga att det inte tycks finnas så många sådana här...

Permalänk
Medlem

Varför ska man sälja vidare? Mitt argument är 2st SSDs till en billig peng. Om vi antar att det är 120gb nu.
2st i RAID0 vore riktigt trevligt.
Men det är väl bara max 1 per kund som någon skrev. Har aldrig hunnit köpa ngt när det har varit 13.37 erbjudanden men nu hinner jag nog bara det är något bra så

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Någon som vet typ hur länge det är uppe?

Visa signatur

Chassi: DAN A4 | MB: ASUS VI Impact | GPU: Titan X | CPU: 4770K | RAM: 2x8GB Corsair Vengeance | SSD: Samsung 830 512GB | Skärm: ASUS Swift IPS

Permalänk
Medlem
Skrivet av xinux:

Någon som vet typ hur länge det är uppe?

Spelar antagligen ingen roll, då det endast brukar vara ca 200 produkter som går ut till salu just för 13.37 erbjudandet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Geeze:

Spelar antagligen ingen roll, då det endast brukar vara ca 200 produkter som går ut till salu just för 13.37 erbjudandet.

Jo jag menar hur lång tid det brukar ta för dom att ta slut ungefär

Visa signatur

Chassi: DAN A4 | MB: ASUS VI Impact | GPU: Titan X | CPU: 4770K | RAM: 2x8GB Corsair Vengeance | SSD: Samsung 830 512GB | Skärm: ASUS Swift IPS

Permalänk
Medlem
Skrivet av xinux:

Max 5-10minuter sist iallfall.

Permalänk
Skrivet av xinux:

beror på vilken produkt det ä. sist när det var ssd tog det mindre än 5 min.

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Max 5-10minuter sist iallfall.

Skrivet av martin_opell:

beror på vilken produkt det ä. sist när det var ssd tog det mindre än 5 min.

Ah ok. Då borde det inte vara något problem

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Hoppas det är ett våffeljärn, det skulle jag behöva.

Men sen är det lite synd att dom har erbjudandet på vardagar, det här blir första gången som jag är vid en dator, annars så brukar man ju jobba nu.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Avstängd

Go strykjärn som länkades.
höhö.

Permalänk
Medlem

Får jag en platttång så har jag gjort tjejen nöjd iaf och kan då köpa något dyrare till mig själv istället

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orio:

Får jag en platttång så har jag gjort tjejen nöjd iaf och kan då köpa något dyrare till mig själv istället

Sant sant, nu e det inte lång tid kvar GL HF alla

Visa signatur

AMD RYZEN 7 7700X / B650 AX-Y1 / 32GB RAM DDR5 / RX 9070 XT Reaper 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orio:

haha nog för att det var lite ironi från din sida så bör du även koppla produkten till något som har med gaming att göra då det faktiskt är 1337 erbjudande

Permalänk
Medlem
Skrivet av bozorg:

haha nog för att det var lite ironi från din sida så bör du även koppla produkten till något som har med gaming att göra då det faktiskt är 1337 erbjudande

Blir det en plattång kommer ju tjejen vara upptagen med den, vilket kanske ger mer tid till spel.

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk

Dags att värma upp F5 fingret...

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk

Jag hoppas att det är en bonnkatt.

Nä, men det hade kanske varit dags att byta grafikkort.
Eller skaffa en NAS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thomaseron:

Blir det en plattång kommer ju tjejen vara upptagen med den, vilket kanske ger mer tid till spel.

Så skönt att man faktiskt har en fru som tycker det är roligt att man sitter vid datorn, många tjejer jag träffat på innan skulle inte gilla att jag t.ex lira sc2 så mycket som jag faktiskt gör. KNAS!

Men, det e ju lite 1337 erbjudande nu de gäller så gaming borde det vara

Visa signatur

AMD RYZEN 7 7700X / B650 AX-Y1 / 32GB RAM DDR5 / RX 9070 XT Reaper 16GB

Permalänk
Avstängd

Vad säger ni, sidan går ner igen som vanligt i 10 minuter?

Denna tråden kommer även explodera efter 13.37, antingen att folk inte kommer in eller vad det är

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB