Hjälp... [vid försök till säkerhetskopiering påstår datorn att läsaren är tom]

Permalänk
Avstängd

Hjälp... [vid försök till säkerhetskopiering påstår datorn att läsaren är tom]

Köpte nyss Taurus datorn ifrån Inet, försöker säkerhetskopiera. Står att det är fel CD-Skiva, vad ska jag göra?

Rubriken förtydligad.
Visa signatur

[ CoolerMaster HAF 912+ ] [ Corsair TX 650W V2 80+ Bronze ] [ Intel Core i5 2500K 3,3GHz ] [ GTX 570 1280MB 732MHz ]
[ Corsair 8GB CL8 1600Mhz VENGEANCE ] [ 1TB Samsung Spinpoint F3 ] [ MSI P67A-C45 B3 ] [ Windows 7 x64 Home Premium]

Permalänk
Avstängd

Säkerhetskopiera filer

"Det finns inget medium i enheten."

"Sätt följande etikett på det tomma mediet och sätt i det i D:\

Jag stoppade ju in CD-Skivan i läsaren, inget händer?!

Visa signatur

[ CoolerMaster HAF 912+ ] [ Corsair TX 650W V2 80+ Bronze ] [ Intel Core i5 2500K 3,3GHz ] [ GTX 570 1280MB 732MHz ]
[ Corsair 8GB CL8 1600Mhz VENGEANCE ] [ 1TB Samsung Spinpoint F3 ] [ MSI P67A-C45 B3 ] [ Windows 7 x64 Home Premium]

Permalänk
Medlem

Auuum...Auuum....Nä! Lyckas inte få hjärnkontakt med dig för att få reda på vad du ska säkerhetskopiera. Men om det står att det är fel skiva så borde väl svaret vara...Fel skiva.. Cd kanske skall vara DvD eller ?????

Permalänk
Hedersmedlem

*ämnesraden redigerad*

Jag har förtydligat rubriken åt dig. Kom ihåg att alltid ge dina trådar så tydliga rubriker som möjligt, så att det blir lätt att se vad en tråd handlar om bara genom en titt på rubriken. Ordet "hjälp" säger ju inte så mycket om vad tråden handlar om. Den här gången har jag alltså redigerat rubriken åt dig, men tänk på det här i fortsättningen.