Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lewander:

Hur f*n orkar ni ligga på supporten? har läst flera inlägg i bara denna tråden av samma natur, störande att jobba i support och få sådana frågor, ni vet ju redan vad som gäller, vad är problemet?

Min fråga var mer om han kunde konfirmera att mitt spel var registrerat som tier 1, för när man registrerade det fick man välja i en lista mellan olika spel när man matat in nyckeln. Borde ju vart ett lätt jobb att kika efter vilket spel som var registrerat...

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lewander:

Hur f*n orkar ni ligga på supporten? har läst flera inlägg i bara denna tråden av samma natur, störande att jobba i support och få sådana frågor, ni vet ju redan vad som gäller, vad är problemet?

Det är ju deras jobb att svara på kundens frågor! Om de inte gillar det så får de väl söka ett annat jobb?

Permalänk
Skrivet av Tazur:

Det är ju deras jobb att svara på kundens frågor! Om de inte gillar det så får de väl söka ett annat jobb?

Så nedskräpning är okej för att det finns städare som städar upp det?

Kamma till er, ni vill bara få ut mer info om BETA nycklarna, mer exakta datum och tider. Var snälla och bara luta er tillbaka och håll koll på inkorgen, först när det är 5 personer som skriver " Jag har BETA nyckel ! " och ni fortfarande inte fått någon, då kan ni börja fundera på att kontakta Supporten för då finns det ett syfte bakom.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Kamma till er, ni vill bara få ut mer info om BETA nycklarna, mer exakta datum och tider. Var snälla och bara luta er tillbaka och håll koll på inkorgen, först när det är 5 personer som skriver " Jag har BETA nyckel ! " och ni fortfarande inte fått någon, då kan ni börja fundera på att kontakta Supporten för då finns det ett syfte bakom.

Det var faktiskt inte min mening, jag ville veta om jag kvalificerade för tidiga betan eller om min registrering blivit felaktigt genomförd, men man kände ju direkt att denna personen inte ville ta reda på detta ens...

Kan tillägga att det inte var någon kö alls så de var ju inte direkt upptagna med annat.

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Eller så vill vi bara vara säkra på att vi faktiskt kommer få early-access även fast vi inte fått mailet än då vissa har fått det för 1 månad sen. Vad mer exakt skulle vi kunna få ut av ea? vi vet redan datum och frågar bara om mail. Inte så kul att tappa en massa tid på sin early-access i ea:s tröga chat-support om enda anledningen till moh köp var bf3 betan.
+ att nedskräpning är olagligt. Att ställa frågor till support är inte det.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Dessa småbarn, nåja, man får väl glädjas att nån av er kommer sitta på jobbet med dryga arbetsuppgifter från jobbiga beställare/kunder.
Skapa en sub tråd ifall ni har sånt stort behov att ventilera era micro chattar med EA om pre beta hit å dit.

Ber om ursäkt ifall jag låter dum, men det är riktigt korkade kommentarer imellanåt

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lewander:

Kunde inte sagt det bättre själv. Jävligt respektlöst att sitta och nöta på dem när datum redan blivit angivet.

Visa signatur

Samsung 27" Odyssey G60SD OLED QHD 360 Hz - Fractal Design North Svart - MSI GeForce RTX 4080 Super 16GB Ventus 3X OC - AMD Ryzen 7 7800X3D - G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Flare X - Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 2048GB - MSI MAG B650 Tomahawk WIFI - MSI MPG A1000G PCIE5 1000W

Citera för svar

Permalänk
Medlem

varför är det såååååååån hype att få early acces...det är en beta bara?..spelet släpps ju endå snart så sluta hetsa över en beta. det låter precis som om det vore det stora släppet,,dvs spelet..men det är en beta så chilla..får ni ingen early acces..vad gör det?..går erat liv under? ni kommer kunna spela en och samma bana i 10dagar isträck iaf..och ingen poäng elr nått kommer sparas iaf sen när spelet kommer..då får ni börja om på noll igen, o där kan ni spela metro flera tusen dagar i sträck om det ska vara så.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

ingen som vet när den öppna betan startar, alltså vilken tid? förmiddag, eftermiddagen eller sent på kvällen?

Visa signatur

NZXT H510 Flow | AMD Ryzen 9 5900x | 32GB Fury Beast | RX 6700XT | 1TB NVMe Fury Renegade

Permalänk
Medlem

00:00 Gmt vill jag minnas...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgt. Stinger:

nope... vet inte när, men de skrev ju någonstans "It wont start 00.00" för att de inte vill jobba på natten ofc, så det börjar antagligen förmiddag eller eftermiddag.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| i7 2600k | Custom loop | Asus maximus IV gene-Z | 16gb 2133mhz | FD newton r3 1000W sleavat MDPCX | 2x Asus R9290X DCII | Caselabs Mercury s8 vit | LG 34uc88-b | Crucial mx100 512gb | Xonar essense STX | Little Dot I+ med Sennheiser HD 650|

Permalänk
Medlem

Den är fake.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

fake å fake, den räknar väll till rätt dag iallafall men vilken tid det är frågan det...

Visa signatur

NZXT H510 Flow | AMD Ryzen 9 5900x | 32GB Fury Beast | RX 6700XT | 1TB NVMe Fury Renegade

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Den är fake.

på vilket sätt är den där fake?? det står ju till vilken dag betan börjar..dvs 27 och 29..dock är det nog uträknat till 00,01 på natten till 27 o 29e. så helt fel är det ju inte då den räknar till betadagarna men inte till exakt rätt tid

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

på vilket sätt är den där fake?? det står ju till vilken dag betan börjar..dvs 27 och 29..dock är det nog uträknat till 00,01 på natten till 27 o 29e. så helt fel är det ju inte då den räknar till betadagarna men inte till exakt rätt tid

Fake var kanske ett dåligt ordval. Men det är precis vad jag menar, att den räknar ner till 00:00, och det är inte då betan börjar.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

så man kan säga att den räknar ner till släppdagen men inte till släppet.

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Skrivet av Sgt. Stinger:

Nej. Antagligen blir det väl lunchtid/tidig eftermiddag som vanligt när DICE släpper saker.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kogster:

så man kan säga att den räknar ner till släppdagen men inte till släppet.

Indeed. Men man kan ändå säga att den är fake, då den troligtsvis inte är officiell

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Hej! Jag undrar om man får tillgång till den öppna betan om man INTE har förbokat på origin.com, eller måste man förboka på deras sida?

Permalänk
Skrivet av Proxann:

Hej! Jag undrar om man får tillgång till den öppna betan om man INTE har förbokat på origin.com, eller måste man förboka på deras sida?

Du svarade precis på din egen fråga, öppen beta.

Permalänk
Medlem

Ahhhhh, vilket misstag !!!!

Bokade en tjänsteresa på tisdag..... Kommer hem på onsdag igen !!

Att man inte kan tänka sig för innan man bokar något på ett sådant viktigt datum....

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proxann:

ja du får tillgång till den öppna betan sålänge du har origin på din dator. hamnar väl under gratis spel sen då den 29 enda du måste boka för är att komma in på den betan som början 27e. alla andra får vänta till den 29e

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ska inte svenskar som har beställt bf3 på origin fått beta beta nyckeln redan?läste det nånstans
jag har inte fått den.

Permalänk
Medlem

Kommer alla ni in där? jag kan inte logga in på mitt account :S

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 4770K 4.5 GHz (Haswell) Mobo: ASUS Z87-DELUXE ATX GPU: MSI GeForce GTX 780 Ti 3GB Minne: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 2133MHz : Win7 Ultimate: x64 Spelar: DayZ

Besök gärna mig på
http://www.twitch.tv/sowztv

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkah:

jag testade nyss,funkar inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuDis:

Ahhhhh, vilket misstag !!!!

Bokade en tjänsteresa på tisdag..... Kommer hem på onsdag igen !!

Att man inte kan tänka sig för innan man bokar något på ett sådant viktigt datum....

skicka mig istället, så kan du sitta hemma och spela:)

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkah:

Där skulle inte jag logga in om jag var du... Luktar scam så det skriker om det...

Eller har jag missat något? Är det en "Bekräftad" sida från Dice?

Visa signatur

* ATI Radeon HD 5850 1GB * ATX Intel P55 (P7P55D PRO) * Corsair XMS3 4096MB DDR3 PC3-10666 1333MHz * Corsair (PSU) 650W TX ATX * Antec Three Hundred * Intel Core i5 750 2,66GHz * Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM / 32MB Cache * OCZ Vertex 2, 64 GB *

Permalänk
Medlem
Skrivet av kena91:

jag testade nyss,funkar inte

Okej för det står att man skall logga in med orgin account, men kanske öppnas när closed beta öppnas

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 4770K 4.5 GHz (Haswell) Mobo: ASUS Z87-DELUXE ATX GPU: MSI GeForce GTX 780 Ti 3GB Minne: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 2133MHz : Win7 Ultimate: x64 Spelar: DayZ

Besök gärna mig på
http://www.twitch.tv/sowztv

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av feesk:

Där skulle inte jag logga in om jag var du... Luktar scam så det skriker om det...

Eller har jag missat något? Är det en "Bekräftad" sida från Dice?

Det är ju en subdomän till "battlefield.com", så det är the real deal, men det betyder ju inte att man kan logga in och börja lira.