Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Happ när man köper MOH för 470spänn när de släpps ska man inte få sin jävla beta key då?

Nej istället ska dom som köpte de för 50 spänn för några månader sen få det.

Rättvist ?

Nej....

Fick i alla fall spela alphan kan man ju hurra över.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Avstängd

hehe jag får väl oxå svälja den manliga dominansstoltheten och
fråga om en extra nycke, det vore övermänskligt schysst!!! heh.

PMSa mig om du har en nyckel så ska du få en öl på krogen!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

De är inte meningen att man ska skjuta igenom där då?

Reporta till de andra forumet, känns fel att alla säger vad de tycker här eftersom tror inte någon från Dice läser detta forumet

Nej då är väldigt säker! För att ta ett exempel när man är attackerare, ni har precis tagit första "basen" och ska ner i tunnelbanan och där finns det två stora hål som man går ner i. Jag står precis i toppen av hålet men är fortfarande i hålet, vad händer? jag blir träffad så jag hoppar upp och fortsätter att bli träffad ser skotten som går genom väggarna ^^

Håller på och försöker rapportera alla miljoner saker eftersom jag ändå inte lyckas gå in på en server.

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk

Spelet är skoj men banan är skittråkig eftersom det bara är inf..

Permalänk
Medlem

Nån som har en beta nyckel över? har inte fått spela alpha nånting heller Skulle vara sjukt shysst om nån har en över som jag kan få.

//marcus

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Skrivet av Sarevok:

Nej då är väldigt säker! För att ta ett exempel när man är attackerare, ni har precis tagit första "basen" och ska ner i tunnelbanan och där finns det två stora hål som man går ner i. Jag står precis i toppen av hålet men är fortfarande i hålet, vad händer? jag blir träffad så jag hoppar upp och fortsätter att bli träffad ser skotten som går genom väggarna ^^

Håller på och försöker rapportera alla miljoner saker eftersom jag ändå inte lyckas gå in på en server.

Aha okej, jobbigt :/
Iaf creeds till dig om du reportar

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Karlssown:

Måste ge ett stort tack till "dodo1" Som gav mig en beta-nyckel! Uppskattas verkligen!

You LUUCKKY BAASSTAARRD

tror jag skicka precis efter dig..

Permalänk
Medlem

Hej, ifall någon råkar ha en betanyckel över så skulle jag med största glädje ta emot den Vore riktigt schysst.
tack på förhand
/Johan

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jesper943:

Det skulle vara extremt o smart - då är de isf bättre om de gör så att alla klarar medium men Ultra är så snyggt de kan bli så de även lockar de som bara är ute efter grafiken

Nja kanske de.. Vem vet. Tycker det sett lite kalt ut i betan typ som bc2. Tror inte det kommer se ut så i slutgiltiga spelet men är inte 100.

Permalänk
Skrivet av Sarevok:

Ultra = 2x580

Nej, verkligen inte.

Permalänk

Vet ni vad? Dice och Ea kan ta sina j'vla beta keys och sitt spel och köra långt upp i röven, pinsamt dåligt hanterat och det visar nu vilken brist på kompetens och kunskap de har. Mitt intresse har avtagit stort efter detta pinsamma fiasko, och ja, jag är inte den enda som tycker detta. Lögner och idioti.

Som ni märker har jag inte fått någon key även fast MOh LE registrerats i god tid innan.

Permalänk
Medlem

Banan har blivit mycket bättre sen alphan iaf. Synd bara att de förstörde mitt favorit ställe vid steg 2 som defender och b planten. Då kunde man ligga i trappan och döda alla som sprang för B, hade nog en killstreak på 20 kills där någon gång. Tråkigt att de pajat de nu :'(

Men jag kör på med support klassen, gillar den bäst. Snart alla saker på m249 upplåsta tror jag, typ 14k kvar tills nästa vapen. De jag vill testa haha.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Alla som inte fått nyklar fast de har MOH

Jag ringde innan jag fick nyckeln för jag hade glömt lägga in den på origin. Då sa tjejen i telefon att jag skulle lägga in koden och fick jag ingen nyckel efter kl 15 så skulle jag ringa så skulle det fixas.

Ring dem på (08) 44 68 00 04 imorgon så ska ni nog se att de fixar sig.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ChristopherQ:

Vet ni vad? Dice och Ea kan ta sina j'vla beta keys och sitt spel och köra långt upp i röven, pinsamt dåligt hanterat och det visar nu vilken brist på kompetens och kunskap de har. Mitt intresse har avtagit stort efter detta pinsamma fiasko, och ja, jag är inte den enda som tycker detta. Lögner och idioti.

Som ni märker har jag inte fått någon key även fast MOh LE registrerats i god tid innan.

Ni borde få bli kompenserade på nåt sätt, annars vore det ju falsk marknadsföring. Tror ni kommer blir det för dom kommer ju inte kunna komma undan med detta. Ett stort fail på EA yes

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Ni borde få bli kompenserade på nåt sätt, annars vore det ju falsk marknadsföring. Tror ni kommer blir det för dom kommer ju inte kunna komma undan med detta. Ett stort fail på EA yes

Instämmer på detta, visserligen köpte jag inte bara Thier 1 för BF3 betas skull men det hade ju varit trevligt
att få nått som man har blivit lovad till i köpet...

Visa signatur

if it ain't broke, don't fix it

Permalänk

Älskar att den sjukt grymma 48 timmars extra betan blev nu helt plötsligt 24 timmar, om inte mindre eftersom jag fortfarande inte fått nån nyckel.

Förstår inte hur jävla idiotisk dom kan vara att dom inte skickar nycklarna några dagar innan själva release dagen? Usch å tvi för lurendrejeri..
Puss hujj.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av €ric:

Alla som inte fått nyklar fast de har MOH

Jag ringde innan jag fick nyckeln för jag hade glömt lägga in den på origin. Då sa tjejen i telefon att jag skulle lägga in koden och fick jag ingen nyckel efter kl 15 så skulle jag ringa så skulle det fixas.

Ring dem på (08) 44 68 00 04 imorgon så ska ni nog se att de fixar sig.

Du ringde innan du fick nyckeln för du hade glömt att lägga in den på origin?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Medlem

Är det någon med 560ti SLI som kan uttala sig om prestandan? Funderar på ett eventuellt köp.

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x | ASUS ROG X570 Crosshair VIII Dark Hero | ASUS TUF OC RTX 3090 | G.Skill 32GB DDR4 3600MHz CL14 | Corsair AX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Inte lagg då?

För en själv är det 6tim kvar innan man får hem det, så man börjar tappa tagget må jag säga efter att också ha städat en lägenhet hela dagen

Visa signatur

Quake, världens bästa e-sport!
5800x @ 4.85Ghz 1.35v // 2070 super @ 1935Mhz 0.875v // 4x8Gb 3733 cl16-16-16-32 @1.42v

Permalänk
Medlem

Någon som har nyckel över? Är grymt sugen på att testa det här, funderar starkt på att köpa det. Är det endast sättet att få nyckel via förbokning?

Visa signatur

PC1: O11 Vision |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX5090 Astral
PC2: O11 Air Mini |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: HYTE Y40 |i5 10400f |GTX3090
VR: Valve Index |Oculus Quest 3
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Skrivet av Taft:

Någon som har nyckel över? Är grymt sugen på att testa det här, funderar starkt på att köpa det. Är det endast sättet att få nyckel via förbokning?

Just nu är de för sent att få pre-access via förbokning men den öppna betan (för alla) släppa på torsdag så är ju snart där

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

En liten rolig sak som jag upptäckt den hårda vägen är att om man ligger ner i en buske och ska kasta en granat, då har den en tendens att fastna i busken alldeles ovanför huvudet! :<

Permalänk
Skrivet av Flintfan:

En liten rolig sak som jag upptäckt den hårda vägen är att om man ligger ner i en buske och ska kasta en granat, då har den en tendens att fastna i busken alldeles ovanför huvudet! :<

Är deras nya antinoob system dom lagt in

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskenlars:

HAHA!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskenlars:

Fu

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChristopherQ:

Du är skrattretande. Skärp dig.

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Hur snabba är ni här ??

1 nyckel över !! Först som skickar ett pm till mig får den.

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Skrivet av KKay:

Jag vet att du tycker det är skit kul att kampa hörre du. Och försök inte säga nått annat.

Visa signatur
Permalänk

Någon som spelat betan med ett 5870 och kan berätta hur de flytter på?!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskenlars:

Jag vet att du tycker det är skit kul att kampa hörre du. Och försök inte säga nått annat.

Jag förnekar ingenting :*

Visa signatur

#framtiden