Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arginj:

Ringde precis supporten om att jag inte fått min nyckel. Svaret blev att de inte har några fler att ge ut.

Haha löjligt, tycker en massiv stämning mot EA borde vara på sin plats. Dom har säkert sett till att dom domstolsälskande jänkarna har fått å skiter i oss "lugna" européer

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Någon som vet mer om den konstiga falla-halvvägs-genom-marken-buggen? På vissa servrar har jag inga problem alls, och den buggen fanns inte i alphan vad jag vet. Känns konstigt att DICE skulle missa en så tydlig och vanlig(?) bugg under den interna testningen.

ta dig till dice forumet o skriv du oxå haft problem med den buggen..o självklart om du råkat ut för nått annat krångel som inte ska vara där lär du skriva upp oxå

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Haha löjligt, tycker en massiv stämning mot EA borde vara på sin plats. Dom har säkert sett till att dom domstolsälskande jänkarna har fått å skiter i oss "lugna" européer

det vart nog x antal fler som ville ha tidigarelagd beta än vad dom räknat med..så lagret tog slut..inte konstigare än så, det kan du inte stämma dom för tyvärr.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

caspian border skulle locka till sig så många fler gamla bf rävar! métro kommer nog den minst spelade banan i bf3

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av KKay:

Någon som vill lira? NiggletOfDoom

Nej, men såg dig in-game igår

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som får error när jag ska ladda ner Betan på PC?

Såhär ser det ut

(http://imageshack.us/photo/my-images/828/skrmklippsawe.png/)

Server Fel

Tyvärr har det uppstått ett tekniskt fel.

Fel: CAT_000016

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xarl:

caspian border skulle locka till sig så många fler gamla bf rävar! métro kommer nog den minst spelade banan i bf3

Ett löfte, eller snarare en garanti till de som köpt tier 1 edition, om en tidsexklusiv beta vilken inte infrias ser jag faktiskt som falsk marknadsföring. Det kan ju f*n inte vara okej?

Permalänk
Hedersmedlem

Haha undrar om man kan kasta dem i huvudet på folk.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem

Flera Caspian servrar igång nu

Visa signatur

Intel Core i5 2500k @ 4.3 GHz| Asus Geforce GTX580 DUII OC 930MHz | Asus P8P67 LE | 4GB RAM | Win 8.

Permalänk
Medlem

tror han menar releasen utav banan på betan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

det vart nog x antal fler som ville ha tidigarelagd beta än vad dom räknat med..så lagret tog slut..inte konstigare än så, det kan du inte stämma dom för tyvärr.

Ursäkta men va? Falsk marknadsföring för att lura folk på pengar är nog straffbart tror jag?
Dom visste ju vad dom gav sig in på, ja menar dom har haft gott om tid på sig att fixa nycklar till alla MoH-köpare, och även tillräckligt med tid till pre-order på Origin om dom sen ger bort nycklar till andra så får dom väl skylla sig själva å skaffa fram fler. Det är ändå falsk marknadsföring för att få in pengar=straffbart. Sen hur lätt det är att vinna en sådan rättegång det vet jag inte då jag inte är jurist.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Bra tre? Igår fanns det säkert 6 stycken.

Skrivet av Andyah:

det är en månad kvar innan release av spelet

Syftade på releasen av den banan i betan.

SPelar Border nu btw. Glorious 64 Players!

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rillee:

Syftade på releasen av den banan i betan.

SPelar Border nu btw. Glorious 64 Players!

Och hur spelar du den?:P

Permalänk

Ge mig supportens nummer så ska jag ta och ringa dom, idioter, har inte fått min key, och ja. Det borde gå att stämma dom för falsk marknadsföring och bedrägeri. Får jag inte keyn av de när jag ringer ska de få höra ett och annat kan jag säga

Permalänk
Medlem
Skrivet av K4L:

Och hur spelar du den?:P

Finns flera servrar uppe, lösenordet har postats i officiella BF3 forumet.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Medlem

kommer det finnas caspian border servrar också? om det är sant fan vad nice

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChristopherQ:

Ge mig supportens nummer så ska jag ta och ringa dom, idioter, har inte fått min key, och ja. Det borde gå att stämma dom för falsk marknadsföring och bedrägeri. Får jag inte keyn av de när jag ringer ska de få höra ett och annat kan jag säga

08-446 800 04. Skriv när du pratat med dem så jag vet hur det gick. Jag ska kräva kompensation för detta.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem

bara jag som tycker det är väldigt lite destruction var ju mer på bc2 ju =(

Visa signatur

dator 1: Cooler master Elite 430 || AMD 8120 || 8Gb corsair 1600MHz || ASUS radeon7950 dcu II || integera 500w ||
dator 2: Rasurbo BC-10 || Intel Core 2 Duo E7500 2,93GHz || 2gb corsair 800mhz || geforce 8600 gt || || Corsair cx430
ladtop: Samsung R580-JS03SE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aphex:

yL-a760JEBk

Haha undrar om man kan kasta dem i huvudet på folk.

Hahaha wtf, det där måste de faen fixa till release?
Måste va surt om man kör med friendly fire aktiverat och ska slänga medi kits till skadade lagkamrater

Permalänk
Medlem

Kom nyss in på en caspian border server

Visa signatur

Case Lian Li V3000+ | MB ASUS ROG Crosshair X870E Hero | CPU 9800X3D |
RAM 48GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Seagate Prime PX850 |
Sound HD660S2 & DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Medlem

kan nån skriva vad passwordet är till caspian border hittar det inte

Visa signatur

dator 1: Cooler master Elite 430 || AMD 8120 || 8Gb corsair 1600MHz || ASUS radeon7950 dcu II || integera 500w ||
dator 2: Rasurbo BC-10 || Intel Core 2 Duo E7500 2,93GHz || 2gb corsair 800mhz || geforce 8600 gt || || Corsair cx430
ladtop: Samsung R580-JS03SE

Permalänk
Medlem
Skrivet av dookie95:

bara jag som tycker det är väldigt lite destruction var ju mer på bc2 ju =(

Tycker inte de är speciellt mer än alphan och där sa de att de skulle komma mycket mer till release.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Hedersmedlem

Finns det någon spawn protection eller inte? Jag dog precis när jag rushade fram och tog 2-3 pers och nya fiender spawnade på dem mitt i striden, sköt på kort avstånd kanske 20-25 skott rakt in i en av dem som spawnade och resterande skott i en annan av dem utan att något hände vilket självklart ledde till att jag dog. När det var tvärtom, att jag spawnade i närheten av fiender, så dog jag på fläcken innan jag hade gjort någonting.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Ingen med en extra nyckel över? EA har ju tydligen inga nycklar kvar så skulle uppskatta om jag kunde få en.

Visa signatur

i7 860 @ 4 GHz | Corsair H70 | Corsair AX850 | Corsair Dominator 4GB 1600Mhz | ASUS P7P55D-E PRO | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC 2-way SLI | 128 GB KINGSTON SNV425S2 | 2 x 500GB Western Digital. | Fractal Define XL

Permalänk

självklart , sitter i telefonkön nu

Permalänk
Medlem

för er som vill testa Caspian Border:

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1431035-basp...

lösenordet kommer fungera till ungefär 18 tiden(vad Zh1int0 säger iaf)

men man kan knapp spela(iaf inte jag och en polare till mig).. krashar stup i sekunden och massvis med grafikbuggar :S

Visa signatur

-ASUS Crosshair III Formula 790FX ROG-<>-AMD Phenom II X4 945 3.0GHZ 8MB-<>-Corsair XMS3 1600Mhz 12GB PC3-12800 (2X2GB+2X4GB)-<>-XFX Radeon HD6870 1GB-<>-Sapphire Radeon HD6870 1GB-<>-Cooler Master HAFx-<>-Samsung Spinpoint F1 1TB-><-WD RE4-GP Enterprise 2TB->
"Jag har alltid rätt! förutom dom tillfällena då jag har fel" - Unknown

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Finns det någon spawn protection eller inte? Jag dog precis när jag rushade fram och tog 2-3 pers och nya fiender spawnade på dem mitt i striden, sköt på kort avstånd kanske 20-25 skott rakt in i en av dem som spawnade och resterande skott i en annan av dem utan att något hände vilket självklart ledde till att jag dog. När det var tvärtom, att jag spawnade i närheten av fiender, så dog jag på fläcken innan jag hade gjort någonting.

Är det inte så att du har spawn protection när du spawnar på nån om du står helt still?
Har iaf hört att de ska vara så till BC2 men inte provat det själv.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Hem/Main: i9 13900KF @ Stock | ASUS RTX 4090 TUF Gaming OC | Corsair RM1200w Shift x | Kingston Fury Renegade 32GB DDR5 CL32 6400mhz | Phanteks G500A | Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS Rog Strix Z790 Gaming-F | 2st Kingston Fury Renegade M2 Gen4 Heatsink 2TB | Acer 27" Predator XB271HU G-sync IPS 165Hz 1440P | Acer Gsync 24" XB240HA | Logitech G Pro X 2 lightspeed | Razer Adder Pro 3 | Corsair K70 RGB
Telefon: Iphone 13 Pro Max Konsol: Playstation 5 Pro w/2TB SSD, Nintendo Switch, Wii U, Xbox One X w/500GB SSD Laptop: Acer Aspire 7 717-71G

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Fiskenlars:

Är det inte så att du har spawn protection när du spawnar på nån om du står helt still?
Har iaf hört att de ska vara så till BC2 men inte provat det själv.

De jag sköt på stod inte stilla iaf
Blir helgalen på sådant.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

ser galet bra ut. förstår inte hur DICE tänkte när dom gjorde Métro banan detta är battlefield.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.