Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Skrivet av Jesper943:

Förstår inte vad du menar faktiskt, känslan är riktigt bra, grafiken ser bra ut de som förstör är alla buggs men de är förhoppningsvis fixat till retail

ok...troligen är väl du en BF-fanboy då:)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Tycker det flyter på bra i ultra 50-60FPS...kan man avaktivera alla flygande papper och annat i spelet?

Permalänk
Medlem

Faaaaaan, först måste man ha tur nog att faktiskt få en slot på en Caspian-server, sen måste man ha tur nog att faktiskt få banan att ladda. Jag är glad bara jag ser banan ladda nu, samma sak med Métro. I 9 av 10 fall laddar inte ens banan, i övriga fall laddar banan men längre än så kommer jag inte. Får försöka fram till klockan 18.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fidel Castro:

vad är det revolutionerande med detta spelet?....Känns som en exact kopia av Medal of honour...ingen känsla...vapnen ser ut som de kommer från CS Source

så du menar att grafiken är sämre än den i BFBC2?
ett jäkla hoppkok alltså för att tjäna pengar?

hur tänker Dice?

det blir till att fortsätta med BFBC2 det hör jag det

ni som ändå köper BF3
hur fan tänker ni?
det är ju tydligen ett steg tillbaka

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Någon som har en key övers så att man kan få testa speela lite? Vroom Vroom!

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Kontaktade support (internet) de sa att de inte hade fler nycklar att ge ut men istället fick jag en 30% rabattkod på Origin, helt OK!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Av utgivarna, nej. I den här tråden, ja. Tror inte så många har nycklar kvar att ge dock, om inte annat så öppnar ju betan för alla imorgon.

Anade nåt sånt. Men om nu någon råkar ha en nyckel kvar så tigger jag gärna lite Det är ju långt kvar tills imorrn!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

hur tänker Dice?

ni som ändå köper BF3
hur fan tänker ni?

?

Permalänk
Medlem

När öppnar open betan? Är det 00.01 eller på dagen?

Permalänk
Medlem

Det jag är nyfiken på är hur Dice har löst teamwork mellan squadarna och inom squaden? Common rose?

Permalänk
Medlem

Någon som har en beta key att ge ut till mig ? Min polare vill testa han också nämligen. Pusss på förhand!

Permalänk
Skrivet av petehell:

Det jag är nyfiken på är hur Dice har löst teamwork mellan squadarna och inom squaden? Common rose?

Det heter commo rose och det finns inte i betan men kommer finnas i den slutgiltiga produkten.

Visa signatur

i7 860 @ 4 GHz | Corsair H70 | Corsair AX850 | Corsair Dominator 4GB 1600Mhz | ASUS P7P55D-E PRO | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC 2-way SLI | 128 GB KINGSTON SNV425S2 | 2 x 500GB Western Digital. | Fractal Define XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

hur tänker Dice?

ni som ändå köper BF3
hur fan tänker ni?

Av det jag sett ser det mycket bättre ut, du får tänka på att detta är helt nytt.. Hur var bc2 när det var helt nytt?

Permalänk
Medlem

så azum att köra jet på caspian border :D:D

Permalänk
Medlem

Fick min nyckel idag efter att jag varit i kontakt med den svenska supporten.

Men jag har ett problem, spelet stängs av efter en stund när jag spelar på battelog och alla mina poäng försvinner, och inget på battelog uppdateras

Permalänk
Medlem
Skrivet av Houp-doup:

Det heter commo rose och det finns inte i betan men kommer finnas i den slutgiltiga produkten.

Roger!

Permalänk
Medlem

Hur gör ni för att komma in på caspian border? alla är ju fulla.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Fidel Castro:
Skrivet av TheDaemon:

Hur menar du att du sparade 500 kr med T1-versionen av MOH? Betan blir ju öppen för alla.

Aha...trodde man var tvungen att förhandsboka spelet för att få key...det var man iaf på Moha...det är ju därför jag har den skiten:)

Nädå, man fick bara tidig tillgång till betan. Personligen tycker jag de kunde hållt betan exklusivt till förbokningar/MOH-köpare, en helt öppen beta känns rätt överdrivet.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

The team has been working all night making an update for you guys. This really shows the power of Battlelog being able to do daily updates without patching the game and without causing any inconvenience to our players.

This is one of many updates we will be doing to Battlelog to increase accessibility as well as making sure you have a steady game session

• Updated match making system to not hit full servers
• Fixed problem of seeing full servers when filtering on “free slots 1-5”
• Fix for "You have already reserved a slot on this server" message when joining a server
• Fixed problem some users had when trying to update their Platoon emblems
• Added service star graphics to the Battle feed
• Changed Battle feed logic so ribbons only get posted the first time they're taken
• Fixed so you don't get 2 posts in the Battle feed when a friend creates a forum thread

från forumet...

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Konsolgrävare

Leaked gameplay bilder kom ut idag! fy i helvete vad fint det sur att vara!

http://i.imgur.com/5qyet.jpg
http://img38.imageshack.us/img38/6412/bf32011092801423578.jpg
http://i.imgur.com/a8uQ8.jpg

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av tyvar1:

Leaked hur då? Är väl från öppna betan det där också.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Tyckte spelet såg snyggt ut i alphan och gör det nu i betan också. Längtar tills lite andra banor men de är grymt. Synd att mortar inte går att få för support i betan, har typ bara 15k kvar till den.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

hur tänker Dice?

ni som ändå köper BF3
hur fan tänker ni?

du kanske ska spela spelet och skaffa en egen uppfattning, spelar spelet på ultra och det är mycket snyggare än bfbc2 kan jag ju säga direkt, Känslan i själva spelet är ganska likt, men bara lirat ca 2 timmar. Jag gillar det skarpt iaf.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av TheDaemon:

Leaked hur då? Är väl från öppna betan det där också.

nope det där är Caspian Border på ultra settings

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brusarn:

När öppnar open betan? Är det 00.01 eller på dagen?

ja om du vet när early acess öppnade så kan du nog räkna ut när öppna börjar..dvs 48h senare..dvs samma tid för early som öppen..kl 14.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av tyvar1:

nope det där är Caspian Border på ultra settings

Det går att lira i öppna betan så jo.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

ja om du vet när early acess öppnade så kan du nog räkna ut när öppna börjar..dvs 48h senare..dvs samma tid för early som öppen..kl 14.

Okej, tack så mycket. Blir kanon det, kommer hem från skolan 14.05

Permalänk
Avstängd

när öpnar öpna betan är det prick tolv eller går dom på någon annan tidszon?

Visa signatur

cooler master elite 430, i5 2500k, corsair ax 850w, gigabyte gtx 580,
1tb samsung spinpoint, asrock p67 extreme 4, corsair vengance 8gb

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av TheDaemon:

Det går att lira i öppna betan så jo.

i betan kör man rush på mapen Operation Métro

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

i betan kör man rush på mapen Operation Métro

zh1nt0 öppnade Caspian för alla i betan, gav ut lösenordet.