Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

epic!

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk
Medlem

BUUUGGG!!! säger jag bara. fast jag blir inte irriterad på sånt då det bara är en beta.

Visa signatur

Amd Phenom II 965 BE (3,8Ghz)| 3*2048Corsair XMS3 | GTX 560TI | Asus M4N75td
HTPC/Server - Amd 6000+, l asus M2N-E sli l l 3*1024CorsairDDR2 l 8400gs 512 mb
|q6600@ 3.2 Ghz 3*Corsair DDR2 800mhz HD3870 |
MacbookPro 2010 i7+HT

Permalänk
Avstängd
Skrivet av satero:

Har 70 average FPS med HIGH settings på 1920x1080 med samma kort, mätt med både FRAPS och ingame fpsmeter. Så där har du fel, oavsett vad du säger

lol
tror du på tomten med?
bevis tack

annars är det bara att gratullera
du har fått ett GTX 560 som är snabbare än ett 580

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Har kört nu ett par gånger trots att jag avskyr Rush. Ser fram emot Conquest och de stora banorna. Det de måste fixa är ju upplägget med Squads, så att man kan skapa och fixa dessa själv.

Än så länge har jag svårt att se mig själv spela detta i 6 år som jag gjort med BF2 men vi får väl se... Var inne en gång på Caspian och kartan lovar ju gott men fick omedelbart ångest över alla idioter som slåss om jetplanen. Vet inte hur många ggr. man förlorat matcher då halva laget stått och väntat på flyget i BF2?

Förövrigt laggade det något enormt samt att jag "rubberbandade" som en galning. Antar att detta löser sig på sikt då de riktiga servrarna kommer upp? Flashigt med neontexter visst, men jag vet inte om det egentligen tillför så mycket? Förövrigt tycker jag det ser och känns bra ut. Tydligen skall ju commo rose dyka upp i fullversionen också så det bådar ju gott. Undrar dock om man kommer att kunna spränga och sabotera fiendens radar, artilleri m.m som i BF2?

Visa signatur

SSUPD Meshlicious Black, Arctic Liquid Freezer III 280 RGB, i7-14700K, ASrock z790 mITX Lightning, 32GB DDR5 6000mHz, Kingston KC3000 M.2 SSD 2TB, WD BLACK M.2 SSD 1TB, PNY CS900 SATA 2TB, Gigabyte GeForce RTX 5070 12GB Windforce OC SFF, Corsair SF750 Platinum ATX 3.0, 750w, Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomtelol:

Jepp, du är inte ensam. Känt av skuggorna något alls? Svarta rutor som blinkar till ibland. Speciellt på marken.

jag spelar på lägsta grafik, så nej det har jag inte märkt :/

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk

Ser jättemkt fram emot färdiga bf3, när allt är optimerat och mera lättdrivet

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem
Skrivet av voffen1:

jag är glad att du gillade den
tyckte jag lyckades bra med att göra nån sorts humoristisk fan-trailer

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem

Haha, underbart.

Asså kartan måste nästan vara det viktigaste i UI:t, iallafall när man spelar en ny bana eftersom det är komplett omöjligt att spela om man inte vet hur långt in i "fiendeland" man är etc. Otroligt att de failat kartan på detta sätt :SSSSSSSSSSSSSS

EDIT:

Permalänk
Medlem

Någon mer än mig som har nedan problem:

Kör i upplösningen 2560x1600, min HUD är utdragen i kanterna så jag inte kan se ammo eller kartan. Jag kan t.ex. inte se hur många tickets vi har kvar osv.

Verkar vara upplösningen för jag är den enda av mina polare som har problemet, och jag är den enda som kör denna upplösningen.

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1n1h0p:

Haha, underbart.

Asså kartan måste nästan vara det viktigaste i UI:t, iallafall när man spelar en ny bana eftersom det är komplett omöjligt att spela om man inte vet hur långt in i "fiendeland" man är etc. Otroligt att de failat kartan på detta sätt :SSSSSSSSSSSSSS

EDIT:
http://i.imgur.com/qTjwf.jpg

Ang. hitboxen, ser ju ut som killen laggar rätt grovt

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk

Är det bara jag som tycker att Beta är mera buggig/fuckad än Alphan?

Alpha: LAV25 buggen, träden buggar, lop ljud

Beta: falla igenom kartan, fuckad hitbox, svarta streck på skärmen, problem med driv ruterna för många, servrar som kraschar konstant, gissar på hög latency (många blir åksjuka, ink mig själv även fast motion blur är avstängt),

Spelade Alpha och det känns som om DICE har gett oss en version från 2010 inte 2011... Samma karta fast med fler buggar samt auto health reagen för fordon, flygplan, soldater. I fulla BF3 så kommer väl ammo att fyllas på automatiskt?! Kartan/map som många klagat på är heller inte ändrad, jets flyger fortfarande för långsamt, Squad systemet är fortfarande svår tolkat, sqaud leader är fortfarande meninglös... Det känns som man kan hålla på i evigheter.

Jag gillar verkligen BF3 men, det känns att EA styr hur spelet ska bli och inte DICE.

Visa signatur

2600K @ 4.5 Ghz , Asrock extreme 6, 16GB 1600mhz Kingston, XFX R9 290X@1100/1300 (Arctic cooler 3) ,Corsair 550D ,
Noctua D14, 1TB WD Black, Samsung 830 RAID0, Windows 7.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobblish:

En liten update vad som fixats:

Citat:

(Not a complete list – for up to date news, visit the News section in Battlelog)
* Fixed occasional client crash when reviving.
* Fixed killcam showing glitched area under map if your killer is dead.
* Issue with spawning on dead squad mates fixed.
* Fixed a bug where shooting at a moving enemy could cause more than the intended amount of damage.
* Crosshairs for shotguns have been replaced with a new, thinner, art.
* A subtle low health screen effect has been added.
* Tweaked scores of Medals and Service Stars.
* Tweaked the Rank progression.
* Pushing prone on console will not play the animation twice.
* Fixed loss of Squad Leader after EOR at some times.
* Framerate stability fixes.
* The 3D spotting icons has been tweaked to better match the target’s visibility. Icons will show frequently less on mostly obscured targets.
* Fixed issue with crosshair disappearing after round transition.
* Fixed issue with crosshair disappearing after trying to deploy while the countdown timer still active.
* Squad list now shows specializations chosen, VOIP activity and dead squad mates.
* Non working options in squad menu fixed: "Private" flag and "Switch Teams"

A SELECTION OF CHANGES FROM OPEN BETA TO FINAL, PART 1

Jag å min bror satt å spekulera starkt att detta måste vara en väldigt tidig utgåva av spelet, och mest troligen en annorlunda källkod.
För med så här många diffusa problem både grafiskt som spelmotor är ohållbart att fixa till release.
Att vi ska komma in med buggtester är skitsnack, dom vill enbart stabilitet testa server sidan för å se om dom klarar trycket.

Att BF3 kommer å bli bra, jo mycket möjligt å mest troligast.
Men denna "BETA" som dom kallar det är ett rent hån mot pc-communityn, det är en tidig ALPHA.

Måhända om det är för att minimera risk för fusktillverkare å andra kodknackare.
Men då kan man likväl gå ut med den infon direkt istället för

Skrivet av Jesper943:

Tänkte bara påpeka att de redan har fixat en massa buggar:

Zh1nt0 på sin twitter:
A lot of what you are seeing in the BETA doesn't exist in the main game already. 1st Party submissions mean we couldn't give a version of the latest code in the BETA but the retail game is well ahead of what you are seeing now with a lot more bug fixes already in place.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av nivv:

Kör i upplösningen 2560x1600, min HUD är utdragen i kanterna så jag inte kan se ammo eller kartan. Jag kan t.ex. inte se hur många tickets vi har kvar osv.

Verkar vara upplösningen för jag är den enda av mina polare som har problemet, och jag är den enda som kör denna upplösningen.

Jag får samma problem i 2560x1440. Tyvärr pallar inte mitt grafikkort den upplösningen ändå. Rapportera buggen på forumet om du inte gjort det!

Permalänk
Medlem

Har inte kört så mycket med shotgun i spelet men tänkte höra efter med er som har gjort det.
Hur känns den, känns den vettig?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av nivv:

Skrivet av widL:

Jag får samma problem i 2560x1440. Tyvärr pallar inte mitt grafikkort den upplösningen ändå. Rapportera buggen på forumet om du inte gjort det!

Det finns en inställning under "Video" där man kan flytta HUDen, jag hade samma problem i 2560x1440.
Jag kör för övrigt allt på Low och det flyter ändå inte bra med 6970 CF.

Visa signatur

Main: Intel i7-970 4.00 Ghz | 24GB DDR3-1600 | PowerColor 290X | Samsung 830 2x256GB
Server: Dual Intel E5645 2.53 Ghz | 24GB ECC DDR3-1333 | PERC 5/i | Samsung 8x2TB | Intel 320 80GB
XtremeSystems WCG

Permalänk

Någon som kollat på totalbiscuits senaste video där han gör lite reklam för Nvidia och säger att GTX 560ti krossar HD 6970?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Då har du för hög klock. Drivrutinerna ska inte crasha när dom är optimerade för bf3 betan. Har aldrig hänt mig.

Icke korrekt. Det finns 2st problem som uppstår på grafikkortsfronten som jag känner till. Med Gigabyte 560 Ti kraschar hela datorn pga gammalt bios/överklcok. Det andra är att drivrutinerna kraschar, händer på väääldigt många kort. jag kan bekräfta 9800GTX+ och 560 Ti men på diverse forum syns även GTX 580 8800GT, 9800GT, GTX 570 mfl. Alla kör senaste 285.38.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kik:

Det finns en inställning under "Video" där man kan flytta HUDen, jag hade samma problem i 2560x1440.
Jag kör för övrigt allt på Low och det flyter ändå inte bra med 6970 CF.

det är samma här, min cpu begränsar. Phenom 940@3,2 ghz

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

I BF3 Beta mappen i mina dokument så finns en mapp som heter Screenshots. Hur tar man screenshots så dom hamnar där?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HeeK:

I BF3 Beta mappen i mina dokument så finns en mapp som heter Screenshots. Hur tar man screenshots så dom hamnar där?

Har du provat Printscreen knappen?

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem

Tja, efter att ha lirat betan så kan jag konstatera följande:

BF3 = MOH + fler fordon

- Sämsta "betan" jag sett på länge
Pinsamt att de släpper en så kass "beta" när spelet finns på hyllorna om några veckor, men de måste väl "trycka ut det" innan MW3.
Kan inte ens binda musknapparna... seriöst... va f-n, Dice... märks verkligen att de "fokuserat" på PC-versionen. Tjena!
Orkar inte ens börja lista alla buggar. Bådar inte gott. Allt snack om att det är mycket som är "fixat" i fullversionen tror jag ungefär lika mycket på som tomten. De verkar ju gilla att släppa buggiga spel som sedan efter 12-16 månader patchas så att det bara är halvbuggigt.

- Usel känsla rakt igenom
Känns som att lira Mechwarrior från 1995. Inget flyt när man rör sig. Clunky! Skillnaden är att en "Mech" ska kännas så. Get the hint?
Hello? BF3? Where are you? Oh, hai MOH! It's me, Johnny. Hahaha. Hai doggy. S-T-E-L-T. C-L-U-N-K-Y.
Luftgevär har mer rekyl än vapnen i BF3. Kiddy shooter!

- Ljudet låter dämpat
Snabbguide för att få vilket spel som helst att låta som BF3: Tag åtta stycken dassrullar. Vira dem runt skallen. Starta spelet. Klart!
Vapen 1 = Puff-puff-puff
Vapen 2 = Puff-puff-puff
Vapen 3 = Puff-puff-puff
Granat = Boff!
Va f-n... men jag måste säga att jag verkligen gillar den lilla trudelutten som spelas om och om och om och om igen under 30 sekunders tid när en omgång är avklarad och man sitter där och hjälplöst stirrar på skärmen. Den bidrar verkligen till att höja stämningen. Not! Förresten... glo hjälplöst på skärmen i en halvminut? Hej, MOH!

- Grafiken imponerar inte, även om det är en beta
Synd att jag inte kan "blurra" detta inlägg lite, och samtidigt slänga in lite "coola" skakeffekter. För då skulle ju mitt inlägg bli ännu bättre! Not!
Förresten... kontrast som sticker i ögonen likt syra? Hej, MOH!

- Kartan
... ja... kartan ja... vart är den? Oh, där är den... nej vänta nu... va f-n...

- Battlelog
Ett mer passande namn: BattleHog!
First we hog your memory, then we hog your game! *First we take Manhattan, then we take Berlin!*
Server browser i webbläsaren? Nej tack.

Betyg: 3/10

BF3 - Drop your fleshlight and grab a flashlight!
Seriöst, va f-n, allt detta väntande för en MOH-kopia med större kartor, några extra fordon, ficklampor och lite annan bling-bling. Let's pimp mah gun, yo! Kidsen kommer säkert att älska BF3: - Åååhh va häftigt sjuka effekter! Ååhh shiieeett mannen va tokigt cooooolt!

Besviken, men tur att man iaf kan avboka eländet. Inte ens värt att köpa för singleplayer när speltiden ligger på max 8 timmar (troligtvis 5-6). Sen kan de snacka så mycket de vill om hur de fokuserar på "kvalitet" istället för speltid. Den här "betan" osar ju av kvalitet! Tjena...

Trodde aldrig jag skulle säga det, men nu får man helt enkelt se vad MW3 har att erbjuda. Usch!

(ursäkta alla "va f-n", nästan så man kan byta namn till Jakob Eklund)

Permalänk
Skrivet av Massy:

Icke korrekt. Det finns 2st problem som uppstår på grafikkortsfronten som jag känner till. Med Gigabyte 560 Ti kraschar hela datorn pga gammalt bios/överklcok. Det andra är att drivrutinerna kraschar, händer på väääldigt många kort. jag kan bekräfta 9800GTX+ och 560 Ti men på diverse forum syns även GTX 580 8800GT, 9800GT, GTX 570 mfl. Alla kör senaste 285.38.

Måste tillägga detta med gigabyte 560 TI. Kör dessa i SLI, kom ut ny bios till dem häromdagen. Uppdaterade förut. Till alla er som kör med 560 TI. UPPDATERA. En rejäl skillnad i FPS och stabilitet..

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bloopy:

Jag å min bror satt å spekulera starkt att detta måste vara en väldigt tidig utgåva av spelet, och mest troligen en annorlunda källkod.
För med så här många diffusa problem både grafiskt som spelmotor är ohållbart att fixa till release.
Att vi ska komma in med buggtester är skitsnack, dom vill enbart stabilitet testa server sidan för å se om dom klarar trycket.

Att BF3 kommer å bli bra, jo mycket möjligt å mest troligast.
Men denna "BETA" som dom kallar det är ett rent hån mot pc-communityn, det är en tidig ALPHA.

Måhända om det är för att minimera risk för fusktillverkare å andra kodknackare.
Men då kan man likväl gå ut med den infon direkt istället för

Tror du har rätt. Det känns aldelles för B för att vara något annat än det du säger, även om det är riktigt kul ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Havreflarn:

Måste tillägga detta med gigabyte 560 TI. Kör dessa i SLI, kom ut ny bios till dem häromdagen. Uppdaterade förut. Till alla er som kör med 560 TI. UPPDATERA. En rejäl skillnad i FPS och stabilitet..

Skönt att höra att det fungerade

Permalänk
Skrivet av Snaikstu:

huvudvärk

Du måste vara en riktig bitter människa.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Snaikstu:

- Sämsta "betan" jag sett på länge
Pinsamt att de släpper en så kass "beta" när spelet finns på hyllorna om några veckor, men de måste väl "trycka ut det" innan MW3.
Kan inte ens binda musknapparna... seriöst... va f-n, Dice... märks verkligen att de "fokuserat" på PC-versionen. Tjena!
Orkar inte ens börja lista alla buggar. Bådar inte gott. Allt snack om att det är mycket som är "fixat" i fullversionen tror jag ungefär lika mycket på som tomten. De verkar ju gilla att släppa buggiga spel som sedan efter 12-16 månader patchas så att det bara är halvbuggigt.

Det är en BETA, dem brukar vara buggiga.

Skrivet av Snaikstu:

- Usel känsla rakt igenom
Känns som att lira Mechwarrior från 1995. Inget flyt när man rör sig. Clunky! Skillnaden är att en "Mech" ska kännas så. Get the hint?

Tycker det är grym känsla, och man rör sig mer realistiskt än i något annat spel.

Skrivet av Snaikstu:

Luftgevär har mer rekyl än vapnen i BF3. Kiddy shooter!

Umm, vapnen i BF3 har skitmycket rekyl.... Har faktiskt aldrig spelat ett FPS med mer rekyl i vapnena

Skrivet av Snaikstu:

- Ljudet låter dämpat
Snabbguide för att få vilket spel som helst att låta som BF3: Tag åtta stycken dassrullar. Vira dem runt skallen. Starta spelet. Klart!
Vapen 1 = Puff-puff-puff
Vapen 2 = Puff-puff-puff
Vapen 3 = Puff-puff-puff
Granat = Boff!

Du är nog ganska ensam här, då spelet får väldigt bra kritik för just ljudet. Det är en av punkterna dom lyckats bäst med.

Skrivet av Snaikstu:

Va f-n... men jag måste säga att jag verkligen gillar den lilla trudelutten som spelas om och om och om och om igen under 30 sekunders tid när en omgång är avklarad och man sitter där och hjälplöst stirrar på skärmen. Den bidrar verkligen till att höja stämningen. Not! Förresten... glo hjälplöst på skärmen i en halvminut? Hej, MOH!

Att vänta en lite stund för att låta spelet laddas likas snabbt för alla och på samma gång ge alla en stund att kolla hur det gick i föregående runda är verkligen inget jag stör mig på.

Skrivet av Snaikstu:

- Grafiken imponerar inte, även om det är en beta
Synd att jag inte kan "blurra" detta inlägg lite, och samtidigt slänga in lite "coola" skakeffekter. För då skulle ju mitt inlägg bli ännu bättre! Not!
Förresten... kontrast som sticker i ögonen likt syra? Hej, MOH!

Jag kör allting på lägsta och tycker ändå att grafiken är grym. Animationerna framför allt har dem lyckats riktigt bra med. När man kör caspian borders märks den grymma grafiken ännu mer, när man svischar fram över landskapet i sitt flygplan.

Skrivet av Snaikstu:

- Kartan
... ja... kartan ja... vart är den? Oh, där är den... nej vänta nu... va f-n...

Här håller jag faktiskt med, kartan är under all kritik och fyller inte alls sitt syfte. Man får ingen som helst överblick över kartan och sina medspelare.

Skrivet av Snaikstu:

- Battlelog
Ett mer passande namn: BattleHog!
First we hog your memory, then we hog your game! *First we take Manhattan, then we take Berlin!*
Server browser i webbläsaren? Nej tack.

Jag måste säga att BattleLog är en väldigt glad överraskning, har alltid tyckt det varit jobbigt att vara tvungen att alt-tabba ut ur spelet varje gång man ska göra någonting annat medans man letar efter en server... Nu slipper man det, och allting blir mycket smidigare.

Skrivet av Snaikstu:

Betyg: 3/10

Troll...?

Skrivet av Snaikstu:

BF3 - Drop your fleshlight and grab a flashlight!
Seriöst, va f-n, allt detta väntande för en MOH-kopia med större kartor, några extra fordon, ficklampor och lite annan bling-bling. Let's pimp mah gun, yo! Kidsen kommer säkert att älska BF3: - Åååhh va häftigt sjuka effekter! Ååhh shiieeett mannen va tokigt cooooolt!

Även om jag själv stör mig på t.ex ficklampan så tycker jag det är kul att det finns med, för att öka autenticiteten om inte annat.

Skrivet av Snaikstu:

Trodde aldrig jag skulle säga det, men nu får man helt enkelt se vad MW3 har att erbjuda. Usch!

Ja, men då slipper man ju en gnällspik i alla fall, tack!

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Njetski:

det är samma här, min cpu begränsar. Phenom 940@3,2 ghz

Skickades från m.sweclockers.com

Jag kör en i7-970 @ 4.00 Ghz och har runt 25% CPU-användning ingame, är säkert crossfire/drivrutiner som strular.

Visa signatur

Main: Intel i7-970 4.00 Ghz | 24GB DDR3-1600 | PowerColor 290X | Samsung 830 2x256GB
Server: Dual Intel E5645 2.53 Ghz | 24GB ECC DDR3-1333 | PERC 5/i | Samsung 8x2TB | Intel 320 80GB
XtremeSystems WCG

Permalänk
Skrivet av voffen1:

det dära händer ofta

Visa signatur

Ryzen 7800x3D | Corsair H100i V2 | 48 GB DDR5 Corsair VENGEANCE | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | Predator 34" 180hz IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround Racing rig

Permalänk
Skrivet av Newklear:

Ja, men då slipper man ju en gnällspik i alla fall, tack!

Indeed.

Jag gillar spelet, grym känsla, buggigt om något.
Dock tror jag att de mesta(viktigaste) kommer vara fixat till när de släpps!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snaikstu:

- Ljudet låter dämpat
Vapen 1 = Puff-puff-puff
Vapen 2 = Puff-puff-puff
Vapen 3 = Puff-puff-puff
Granat = Boff!

Dags att köpa nya högtalare/hörlurar?