Grafikkort i Battlefield 3 Beta

Permalänk
Avstängd

Jag har GeForce 560 Ti och kommer köra mediuminställningar.

Men upplösningen då?
Om man ändrar från 1920x1080 till 1024x768 - hur mycket påverkar det fps:en?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bravo:

Jag har GeForce 560 Ti och kommer köra mediuminställningar.

Men upplösningen då?
Om man ändrar från 1920x1080 till 1240x760 (eller vad det är) hur mycket påverkar det fps:en?

560ti klarar allt ultra...
Jag klarar fan allt ultra på 30-40fps med allt på högsta med ett 5750 x)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MightyKLARA:

Som du har märkt så kan ingen ge bevis för att ett enda 560 ti skulle få 60+ överallt, för det går inte!;)
Ligger på 60+ med allt maxat, det inkluderar högre AA, nåt som är standard på ultra som medium är på high och nåt mer som jag inte kan ta på rak arm just nu. Ha i åtanke att min cpu är maximalt överklockad och mina kort ligger på 950mhz var, så nu har du iallafall en idé om hur krävande en buggig beta är;)

Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Det finns grymt många troll i denna tråden. Att påstå att ett ensamt 560 ger 100+ FPS i snitt med allt på ultra @ 1080p ute i parken på Metro är ren och skär LÖGN!
Och att skriva att man har dittan eller dattan datorn och allt flyter helt perfekt utan att man kollat FPS är ju totalt meningslös info för andra. Om personen i fråga är nöjd med diabildsvisning så hjälper det inte Kalle eller Olle som vill spela med v-sync på sin 120 Hz skärm @ 1080p och ultra. Det är alltså helt subjektivt.

Så länge DICE inte slänger ut ett officiellt benchmark så är det endast Swecs. siffror som är något att lita på då de, till skillnad från alla andra kört samtliga test under samma förhållande, vid samma upplösning, med samma drivisar och med samma grafikinställningar.

Okej, jag ska ta mig och bevisa detta på något sätt snart Men inte 100 fps i SNITT? Har jag aldrig påstått. Däremot går den upp över 100 ibland, men 60 i snitt iallafall.

Permalänk
Medlem

Köpte ett GTX 570 igår och det funkar kanon. För övrigt har jag en Phenom II X4 @ 3,2 GHz 8gig ram. Jag är kräsen när det gäller FPS så kör på medium och hamnar då runt 80-90 FPS.

Tror dock inte Métro är så krävande så alla ni som tänker uppgradera snåla inte 2-300 för Caspian och dom andra stora kartorna kommer garanterat kräva mer.

Permalänk
Medlem

Det är många nya användare här visst det får man räkna med men går det inte lite väl långt när man är så oerfaren inom datorer att man påstår att 5750 maxar BF3.

Jag köper inte ens att GTX 560Ti gör det i 60fps i 1920x1080 men ändå sitter folk och skriver det i en tråd där det finns bevis, ren fakta på hur grafikkort presterar.
Skärpning swec användare ni skämmer ju ut hela siten och ger en barnstämpel på varje tråd.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

5850

Kör med ett radeon 5850 och en överklockad i5 2.6(3.0)GHz 4 kärnor.

Om du är en person som inte bryr dig om skuggor eller jobbiga/bländande ljuseffekter så kommer du kunna köra med allt på max utom just dem med en fps på mellan 35-50 vilket är mer än en vanlig människa kan uppfatta. Jag tror att jag kör på den upplösning som är vanligast bland gamers, 1920x1080. Utan vsync.
Skuggor sätter jag själv alltid på off eftersom man inte bryr sig om skuggor när dom inte finns där, däremot så bryr man sig en hel del om det är kantiga träd. Ljuseffekterna ssao eller hbao var inget speciellt, det ser lika bra ut, eller bättre, utan dem, samt att man ökar performance otroligt mycket utan.

Vissa servrar laggar mer än andra, vet inte riktigt varför, men jag har hört att dom inte uppdaterar sina servrar samtidigt så det kan ha med det att göra. Sen kommer ju AMD att släppa bättre drivers för att öka performance till BF3 så det kommer bara bli bättre vilket jag ser fram emot.

Permalänk
Avstängd

Kör 2 x asus eah 5870 kör crossfirer med full grafick funkar kanon igget lagga nada

Visa signatur

kolla in mina annonser på kylnig har finna vattenkylnigs prylar till salu

Permalänk
Medlem
Skrivet av DukeTwicep:

Kör med ett radeon 5850 och en överklockad i5 2.6(3.0)GHz 4 kärnor.

Om du är en person som inte bryr dig om skuggor eller jobbiga/bländande ljuseffekter så kommer du kunna köra med allt på max utom just dem med en fps på mellan 35-50 vilket är mer än en vanlig människa kan uppfatta. Jag tror att jag kör på den upplösning som är vanligast bland gamers, 1920x1080. Utan vsync.
Skuggor sätter jag själv alltid på off eftersom man inte bryr sig om skuggor när dom inte finns där, däremot så bryr man sig en hel del om det är kantiga träd. Ljuseffekterna ssao eller hbao var inget speciellt, det ser lika bra ut, eller bättre, utan dem, samt att man ökar performance otroligt mycket utan.

Vissa servrar laggar mer än andra, vet inte riktigt varför, men jag har hört att dom inte uppdaterar sina servrar samtidigt så det kan ha med det att göra. Sen kommer ju AMD att släppa bättre drivers för att öka performance till BF3 så det kommer bara bli bättre vilket jag ser fram emot.

Läs på lite. 35 fps anser många relativt lågt och det går definitivt att uppfatta mer än 35-50 fps. Har man varit medlem ett tag så dyker det alltid upp sådana trådar från nya användare tills de faktiskt förstår att det inte är så.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Skrivet av Devil May Cry:

Läs på lite. 35 fps anser många relativt lågt och det går definitivt att uppfatta mer än 35-50 fps. Har man varit medlem ett tag så dyker det alltid upp sådana trådar från nya användare tills de faktiskt förstår att det inte är så.

Jo jag anser också att det är relativt lågt. Jämfört med högre nummer. De flesta nöjer sig dock med denna fps eftersom man oftast inte upplever det som lagg, och om man gör det så är det antingen på att man kan uppfatta ett högre antal fps, eller placeboeffekten (många säger att 30-40 är ett lågt antal och säger sig uppfatta det som lagg, därmed upplever man också det som lagg), eller pga. att ens skärm inte följer med riktigt.
Att vara medlem en längre tid behöver heller inte vara samma sak som att ha större förståelse, men att du påpekar det tyder ju på att de som varit här längre faktiskt tror att de vet bättre än de som inte varit det, vilket säkert ofta kan vara sant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Det är många nya användare här visst det får man räkna med men går det inte lite väl långt när man är så oerfaren inom datorer att man påstår att 5750 maxar BF3.

Jag köper inte ens att GTX 560Ti gör det i 60fps i 1920x1080 men ändå sitter folk och skriver det i en tråd där det finns bevis, ren fakta på hur grafikkort presterar.
Skärpning swec användare ni skämmer ju ut hela siten och ger en barnstämpel på varje tråd.

Då får du ta och klaga på FRAPS och BF3's ingame FPS-mätare

Permalänk
Medlem
Skrivet av satero:

Då får du ta och klaga på FRAPS och BF3's ingame FPS-mätare

Jo och swec samt nvidia själva har testat betan men bara ett antal på swec får över vad ens kort klarar men inte någon annan varken nvidia eller swec

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Jo och swec samt nvidia själva har testat betan men bara ett antal på swec får över vad ens kort klarar men inte någon annan varken nvidia eller swec

Varför skulle någon sitta här och ljuga? Det är uppenbarligen olika på olika system, även fast det är samma kort. Kanske är processorn som gör ett stort jobb också. Iallafall ligger min egna FPS mätt med både FRAPS och ingame-meter (ctrl alt s) 60+FPS. I tunnelbanan ligger den på 70.
Visst har jag väll fått FPS-drop någon gång, men totalt sett är det ren fakta.

Om du har någon idé hur man kan bevisa det får du gärna hojta till så ska jag ta och göra det, du som är så otroligt gnällig Kanske du bara är arg för att ditt eget kort inte lever upp till andras prestanda fastän de betalat ett lägre pris? Haha..

Permalänk
Medlem

Hur tror ni att min dator presterar i 1920x1080 i ULTRA ? (datorn i signaturen)
Har lirat betan och allting flöt på bra på 30 stabila fps men tror ni att själva spelet drar mer kraft när dem har gjort klart den ?
Presterar ett gtx 480 lika bra som ett gtx 570 ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av satero:

Varför skulle någon sitta här och ljuga? Det är uppenbarligen olika på olika system, även fast det är samma kort. Kanske är processorn som gör ett stort jobb också. Iallafall ligger min egna FPS mätt med både FRAPS och ingame-meter (ctrl alt s) 60+FPS. I tunnelbanan ligger den på 70.
Visst har jag väll fått FPS-drop någon gång, men totalt sett är det ren fakta.

Om du har någon idé hur man kan bevisa det får du gärna hojta till så ska jag ta och göra det, du som är så otroligt gnällig Kanske du bara är arg för att ditt eget kort inte lever upp till andras prestanda fastän de betalat ett lägre pris? Haha..

Ljuga tror jag inte, snarare att dessa människor inte har en susning om hur hårdvara fungerar.
Det finns ingen magi som gör att ett GTX 560 Ti kan prestera som gtx 580 från ingenstans. Spelar ingen roll alls om man sitter med en klock som är 1GHz mer på en fyr-kärning processor. Så stor skillnad kan bara inte förekomma :).

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Ljuga tror jag inte, snarare att dessa människor inte har en susning om hur hårdvara fungerar.
Det finns ingen magi som gör att ett GTX 560 Ti kan prestera som gtx 580 från ingenstans. Spelar ingen roll alls om man sitter med en klock som är 1GHz mer på en fyr-kärning processor. Så stor skillnad kan bara inte förekomma :).

Lägger upp en video på youtube inspelat med FRAPS snart

Permalänk
Hjälpsam
Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

Finns det någon som provat 1gb kort CF/Sli i 2560x1600+ ? Har idag ett 6870 och funderar på om det ens kommer starta(vara spelbart) med 6870 i CF eller om det är likabra att slopa idén.

Permalänk
Skrivet av satero:

Okej, jag ska ta mig och bevisa detta på något sätt snart Men inte 100 fps i SNITT? Har jag aldrig påstått. Däremot går den upp över 100 ibland, men 60 i snitt iallafall.

Börja med att svara i vilken upplösning du menar.
Min dator i sign, presterar i snitt 65-70 fps i parken på Metro och den presterar vad jag kan se helt i linje med testet som lades upp på Sweclockers, vilket innerbär att jag inte har några problem med felaktig installation av drivisar eller att jag inte begriper hur hårdvara funkar.

Med stöd av detta kan jag använda mina egna resultat som referens för att se att många antingen ljuger som en häst travar eller inte vet vilka settings de i själva verket kör på, alternativt inte kan tolka resultaten av fraps.

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk

Går bra att kolla vad nvidia påstår att deras egna kort ska prestera här. Svart på vitt:
http://www.geforce.com/Optimize/Guides/battlefield-3-beta-per...

Samt test av HardOCP:
http://www.hardocp.com/article/2011/10/03/battlefield_3_open_...

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Går bra att kolla vad nvidia påstår att deras egna kort ska prestera här. Svart på vitt:
http://www.geforce.com/Optimize/Guides/battlefield-3-beta-per...

Samt test av HardOCP:
http://www.hardocp.com/article/2011/10/03/battlefield_3_open_...

Jag läste med intresse testet från HardOCP nyss, och delar personligen inte deras slutsatser.

De verkar sätta 30-40 FPS ungefär som "gränsen" för vad som är godkänd prestanda, och där håller jag inte med. Battlefield 3 blir ett helt annat spel när bildfrekvensen närmar sig 70-80, och känslan blir radikalt annorlunda åt det (enligt mig) bättre hållet. Det samma gäller Bad Company 2, vilket jag uppfattade som riktigt trögt och tråkigt tills jag bytte grafikkort (till ett HD 5870 på den gamla goda tiden).

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=ol_ck18A510

Jävlar också, man ser ju inte FPSen uppe till vänster som visades när jag spelade in det med FRAPS.... Aja, det är ultra settings och på 1920x1080, fps mellan 55-60. Ni får kika på detaljnivån och därav konstatera att det är ultra, det går faktiskt även om skillnaden är ganska liten Väldigt kort klipp också men fick ju ändå död på 4 pers Grymt spel

Titta i HD

Permalänk
Medlem

hoppas det kommer ett bundle med gigabyte windforce 6870 då blir det garanterat ett köp

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Skrivet av satero:

http://www.youtube.com/watch?v=ol_ck18A510

Jävlar också, man ser ju inte FPSen uppe till vänster som visades när jag spelade in det med FRAPS.... Aja, det är ultra settings och på 1920x1080, fps mellan 55-60. Ni får kika på detaljnivån och därav konstatera att det är ultra, det går faktiskt även om skillnaden är ganska liten Väldigt kort klipp också men fick ju ändå död på 4 pers Grymt spel

Titta i HD

Enligt sista bildrutan på din video är det 1280x720 i upplösning. Sen att man inte ser din framerate gör ju videon fullständigt meningslös. Verkligen inte svårt att få 60+ fps i 720p upplösning även om du har ultra settings.
Alltså jag försöker inte jävlas med dig. Vill bara konstatera fakta.

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av satero:

http://www.youtube.com/watch?v=ol_ck18A510

Jävlar också, man ser ju inte FPSen uppe till vänster som visades när jag spelade in det med FRAPS.... Aja, det är ultra settings och på 1920x1080, fps mellan 55-60. Ni får kika på detaljnivån och därav konstatera att det är ultra, det går faktiskt även om skillnaden är ganska liten Väldigt kort klipp också men fick ju ändå död på 4 pers Grymt spel

Titta i HD

Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Enligt sista bildrutan på din video är det 1280x720 i upplösning. Sen att man inte ser din framerate gör ju videon fullständigt meningslös. Verkligen inte svårt att få 60+ fps i 720p upplösning även om du har ultra settings.
Alltså jag försöker inte jävlas med dig. Vill bara konstatera fakta.

Ja, dessutom är väl HUD och text för stor för 1920x1080, finns väl ingen inställning för att dra upp bara den? Jämför med denna bild..
http://www.sweclockers.com/image/red/2011/09/27/Bf3+2011-09-2...

Jag är rätt säker på att du lirar i 1280x720, antingen av misstag eller för att.. well, trolla lite.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Enligt sista bildrutan på din video är det 1280x720 i upplösning. Sen att man inte ser din framerate gör ju videon fullständigt meningslös. Verkligen inte svårt att få 60+ fps i 720p upplösning även om du har ultra settings.
Alltså jag försöker inte jävlas med dig. Vill bara konstatera fakta.

Blev också lite misstänksam över det hela så kollade samma sak. Inte så konstigt då med andra ord att han får dom resultaten.
Det är bara att jobba vidare och slänga in ett till 560 ti då!

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte alla som säger att de "maxar" det och det spelet - sen sitter dom på dynga till grafikkort och kör utan AA/AF och typ 800x400 i upplösning. Och alltid rapporterar dom vilken FPS de har när de tittar in i en vägg. Jo tjena va informativt, nu vet jag det om jag någonsin skulle vilja köra i den upplösningen och kolla in i en vägg.

Jag som sitter på HD6970 i CF vågar knappt säga att jag maxar BF3 i 1920x1080. På Caspian Border fick jag runt 45 FPS ett tag då det var sjukt mycket rök och förstörelse vid Checkpoint-flaggan.
Sen när alla kids skriker att de maxar spelet med typ ett HD6850 eller dylikt - inte undra på att man då blir ganska less. Alla spel maxas till höger och vänster. Maxamaxamaxamaxamaxamaxamaxamaxamaxamaxa.

Maxa...

Permalänk
Medlem
Skrivet av satero:

http://www.youtube.com/watch?v=ol_ck18A510

Jävlar också, man ser ju inte FPSen uppe till vänster som visades när jag spelade in det med FRAPS.... Aja, det är ultra settings och på 1920x1080, fps mellan 55-60. Ni får kika på detaljnivån och därav konstatera att det är ultra, det går faktiskt även om skillnaden är ganska liten Väldigt kort klipp också men fick ju ändå död på 4 pers Grymt spel

Titta i HD

Enl. sista frame:n i din youtubevideo. Du spelar i 720p, inte 1080p.

Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Enligt sista bildrutan på din video är det 1280x720 i upplösning. Sen att man inte ser din framerate gör ju videon fullständigt meningslös. Verkligen inte svårt att få 60+ fps i 720p upplösning även om du har ultra settings.
Alltså jag försöker inte jävlas med dig. Vill bara konstatera fakta.

Skrivet av Emil B:

Ja, dessutom är väl HUD och text för stor för 1920x1080, finns väl ingen inställning för att dra upp bara den? Jämför med denna bild..
http://www.sweclockers.com/image/red/2011/09/27/Bf3+2011-09-2...

Jag är rätt säker på att du lirar i 1280x720, antingen av misstag eller för att.. well, trolla lite.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Skrivet av Mockasin:

Jag förstår inte alla som säger att de "maxar" det och det spelet - sen sitter dom på dynga till grafikkort och kör utan AA/AF och typ 800x400 i upplösning. Och alltid rapporterar dom vilken FPS de har när de tittar in i en vägg. Jo tjena va informativt, nu vet jag det om jag någonsin skulle vilja köra i den upplösningen och kolla in i en vägg.

Jag som sitter på HD6970 i CF vågar knappt säga att jag maxar BF3 i 1920x1080. På Caspian Border fick jag runt 45 FPS ett tag då det var sjukt mycket rök och förstörelse vid Checkpoint-flaggan.
Sen när alla kids skriker att de maxar spelet med typ ett HD6850 eller dylikt - inte undra på att man då blir ganska less. Alla spel maxas till höger och vänster. Maxamaxamaxamaxamaxamaxamaxamaxamaxamaxa.

Maxa...

Alltså maxa för mig är inte samma som maxa för andra. I min värld är att maxa något att dra upp alla settings in-game till max/ultra och ALDRIG dippa under 60 fps. Detta vid 1920x1080 dvs 1080p som tillika kan sägas vara en "spelstandard" i dagsläget. Dvs, man vill ha bästa möjliga grafik, men utan att ge någon form av avkall på spelbarhet.

Mina 6950 i CF gav liknande resultat som dina på Caspian när jag körde klockat till 920 MHz har jag för mig. Det kallar jag inte att maxa. Dipp till 45 fps påverkar helt klart spelbarheten. Ska bli intressant att se om det går att få +60 fps konstant på Caspian när den officiella rellen kommer med klocken på 980 MHz. Knappast troligt TNB...

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av satero:

http://www.youtube.com/watch?v=ol_ck18A510

Jävlar också, man ser ju inte FPSen uppe till vänster som visades när jag spelade in det med FRAPS.... Aja, det är ultra settings och på 1920x1080, fps mellan 55-60. Ni får kika på detaljnivån och därav konstatera att det är ultra, det går faktiskt även om skillnaden är ganska liten Väldigt kort klipp också men fick ju ändå död på 4 pers Grymt spel

Titta i HD

Bra försök iaf!

Visa signatur

Intel Core i7 4790K | Noctua NH-U14S | MSI Z97-S02 | GTX 970

Permalänk
Medlem

Äntligen sätter man satero på plats.

Till alla er andra snälla försök att forska runt lite innan ni skriver att ni maxar allt i 60fps etc.
Det är många nyare medlemar som blir förtvivlade varför deras kort inte presterar likadant och det blir en massa trådar och falska mätningar på nätet.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|