Underligt error vid installation av Steam

Permalänk
Medlem

Underligt error vid installation av Steam

hej

köpte en SSD för ett par veckor sedan en Crucial m4 128 GB och skulle nu installera Steam på min gamla HDD och fick upp detta error som jag aldrig någonsin sett förut :S

öhhhh finns det ingen infoga bild (klappat och klart)... hittar ingen upload sida där man inte behöver bli medlem eller hur gör man :S

Visa signatur

Lenovo y500 |....

Permalänk
Medlem
Skrivet av PapuPapu:

hittar ingen upload sida där man inte behöver bli medlem eller hur gör man :S

http://www.fuskbugg.se/fuskbugg/

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lenovo y500 |....

Permalänk
Legendary RiceClocker

Har du testat att flytta på filen till någon annan plats på hårddisken eller till en annan hårddisk? Testa också att köra filen som administratör. Ifall du har virusskydd så se till att den mappen som du har installfilen i ett undantag för skyddet.

EDIT: Om du vill göra en hel clean install så finns denna guiden, annars så ska det gå att installera i samma map som man har installerat i förut så man slipper ladda hem alla spel igen.

Visa signatur

| Fractal Design Define R5 | Ryzen 3600 | MSI Tomahawk Max b450 | 4x8GB 3200MHz Corsair Vengance LPX | XFX 6950 XT | Intel 660p 1TB | Corsair RM750X 750W v2 |

Permalänk
Medlem

JARÅ nu funkade det :D, konstigt nog bara att flytta installationsfilen till en annan plats på den HDD som jag hade den på :S

tackar

Visa signatur

Lenovo y500 |....