Utgångsdatum på origin kod.

Permalänk

Utgångsdatum på origin kod.

Tjena, vill först säga att jag inte är säker på om denna tråd kom rätt, om den nu inte blev det så är jag ledsen för detta.

Så jag fick en rabatt kod för Battlefield 3 på 25% om jag köper via origin, detta skulle då gå ut den 31:a oktober. Detta blev genast ett problem då man inte får pengar från CSN förränn den 31:a. Så undrar om om nån vet om det går ut kl 00:01 den första november eller om den går ut 00:01 den går ut 00:01 den 31:a?

Tack på förhand

Permalänk

låna pengar av farsgubben? ^^

Permalänk
Skrivet av MadeInChina:

låna pengar av farsgubben? ^^

Hehe ja om han nu var så snäll

Har nån haft nå liknande från EA förut?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kagstrom2100:

Tjena, vill först säga att jag inte är säker på om denna tråd kom rätt, om den nu inte blev det så är jag ledsen för detta.

Så jag fick en rabatt kod för Battlefield 3 på 25% om jag köper via origin, detta skulle då gå ut den 31:a oktober. Detta blev genast ett problem då man inte får pengar från CSN förränn den 31:a. Så undrar om om nån vet om det går ut kl 00:01 den första november eller om den går ut 00:01 den går ut 00:01 den 31:a?

Tack på förhand

Står det "giltig till och med den 31 oktober" så är det hela dagen fram till kl: 23:59:59 den 31 oktober (detta är min gissning). Har ej haft något liknade.

Visa signatur

.............................................................................

Permalänk
Skrivet av nlp:

Står det "giltig till och med den 31 oktober" så är det hela dagen fram till kl: 23:59:59 den 31 oktober (detta är min gissning). Har ej haft något liknade.

Okej, eftersom det står på engelska så är det lite svårt att säga :/

Permalänk

Hey kagstrom2100,

Why not take advantage of our exclusive 25% off promotional code valid only at Origin by EA Store*.

Remember October is full of mammoth title releases for EA, so be sure to visit the Origin store for your discount. Battlefield 3 will be available to download the last week of October from Origin. Origin is also offering Beta access until the 10th October 2011.

For your discount, simply visit the promotional offer below:
http://www.battlefield3online.com/origin-promotion/

Enter the promotional code XXXXXX at the basket to receive your 25% off discount. This promotional code will be valid until the
Laddar upp mailet:

31st October 2011.

Kind regards,
Battlefield 3 Online

*excludes points packs, timecards and titles on pre-order, and titles released within the last four weeks, and cannot be used in conjunction with any other offer. Voucher expires 31st October 2011.

Permalänk
Medlem

Du får ju in studiebidraget 00.01 den 31 och koden lär gå ut 23.59 den 31 så de är nog lugnt för dig!

Visa signatur

"Hur sätter man in ett minne åt fel hål ? typ 100% våld? "

Permalänk
Skrivet av Engstr0m:

Du får ju in studiebidraget 00.01 den 31 och koden lär gå ut 23.59 den 31 så de är nog lugnt för dig!

Okej, Hur vet du det? känner mig lite lugnare nu iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Engstr0m:

Studiebidraget brukar komma 25 för mig? Kanske bara oss västergötalandsbor

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Skrivet av SuperSverker:

Studiebidraget brukar komma 25 för mig? Kanske bara oss västergötalandsbor

Kanske det kanske första gången jag får studiedrag nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av kagstrom2100:

Så jag fick en rabatt kod för Battlefield 3 på 25% om jag köper via origin

Skrivet av kagstrom2100:

Hey kagstrom2100,

Why not take advantage of our exclusive 25% off promotional code valid only at Origin by EA Store*.

*excludes points packs, timecards and titles on pre-order, and titles released within the last four weeks, and cannot be used in conjunction with any other offer. Voucher expires 31st October 2011.

Då de exkluderar såväl förhandsbokningar som titlar som släppta under de senaste fyra veckorna så lär du inte kunna använda koden för att köpa BF3.

Ledsen att behöva kissa i din Pommac. :/

Permalänk
Skrivet av alphamoo:

Då de exkluderar såväl förhandsbokningar som titlar som släppta under de senaste fyra veckorna så lär du inte kunna använda koden för att köpa BF3.

Ledsen att behöva kissa i din Pommac. :/

D: varför står det då att den gäller till den 31 ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av alphamoo:

Helt rätt, han kan inte använda kupongen till att köpa BF3.

Permalänk
Skrivet av sirnicke:

Helt rätt, han kan inte använda kupongen till att köpa BF3.

ska kontakta EA supporten och säga detta! dock så hade dom visst nån sorts uppdatering så skulle kontakta dom inom 24h igen :/