Permalänk
Medlem

Kolfibermani

Eftersom man är en sucker för kolfiber (även om det är en vinyl i detta fall) så spårade jag ur lite och började foliera lite hej vilt här hemma. Hoppas det kan ge lite inspiration till er andra med detta "beroende"

Ni får ursäkta bildkvalitén då jag tog bilderna med mobilen då kameran inte var laddad.

Kolfibermani

Visa signatur

CPU: Det finns. GPU: Lite snabbare än den gamla! RAM: Absolut! Nätagg: Alldeles lagom. Kylning: Tyst och tillräcklig.

Permalänk
Medlem

Kolfiber <3
Har själv funderat på att tillverka saker som skrivbord, garderobsdörrar, tapeter mm. i kolfiber men det tar stopp när man tänker på priset. 5P iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Kolfiber <3
Har själv funderat på att tillverka saker som skrivbord, garderobsdörrar, tapeter mm. i kolfiber men det tar stopp när man tänker på priset. 5P iaf.

Måste säga att vinylen ser extremt verklighetstrogen ut och kostar inte i närheten av riktig kolfiberväv

Visa signatur

CPU: Det finns. GPU: Lite snabbare än den gamla! RAM: Absolut! Nätagg: Alldeles lagom. Kylning: Tyst och tillräcklig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Langelus:

Måste säga att vinylen ser extremt verklighetstrogen ut och kostar inte i närheten av riktig kolfiberväv

Det gör den verkligen! Har en "racingkontorsstol" som har någon typ av kolfibertyg (går att köpa här) och även det ser mycket bra ut. Var köpte du din vinyl?

Permalänk
Medlem

Nice!

Den kommer från kolfibervinyl.se

Visa signatur

Permalänk
Medlem

stilrent, snyggt och enkelt, en av dom få klara 5orna

Permalänk
Medlem

http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Styling/Exterior/... om man inte vill betala lika mycket med lite sämre resultat;)
har själv planer på bland annat mina högtalare och lite annat smått och gott:)

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Jag är typ imponerad!

Permalänk
Medlem

Snyggt! Vad kostar kolfiber och är det svårt att göra såna här grejer?

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av SkorutansteN:

Jag är typ imponerad!

Hur är man "typ" imponerad? O_o

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Inte speciellt svårt, bara pilligt Jag beställde filmen från kolfibervinyl.se men det var någon som tipsade längre upp om biltemas film som var lite billigare.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

FyFAN vad fint! 5p5p5p5p5p5p55pppp!!!! :D:D:D:D:D:D
Var kan man köpa sånthär!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

FyFAN vad fint! 5p5p5p5p5p5p55pppp!!!! :D:D:D:D:D:D
Var kan man köpa sånthär!?

Vakna lite och kolla i tråden va

Funderar på att smälla på på skrivbordet...tror ni det skulle bli snyggt?

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Ops. Tack

Ja gör det föfan!

Permalänk

Otroligt snyggt. Var köpte du vinylen?

Permalänk
Medlem

ser snyggt ut, fick en känsla att jag ville prova själv, har dock ingenting att prova det på

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

nja, tror inte det skulle vara så vidare snyggt, dyrt så in i hel*ete kan jag tänka mig också.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Avstängd

nej fan nu har ni smittat mej Nu kommer jag att göra chassit i Kolfiber xD

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

ser då ut som 3M film... finns billigt på ebay. http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l...

Visa signatur

CPU: i7 2600K MOBO: Gigabyte Z77X UD4 PSU: Corsair HX75o
RAM: Corsair 16GB Vengeance SSD: Corsair 128GB Force Series
GPU: Sepphire RS 480 4GB Chassie: HZXT 440

Permalänk
Medlem
Skrivet av hawkiz:

finns på biltema har jag för mig

Visa signatur

| Temjin TJ08B-E | Asus Xonar Essence STX | i5 2500K @ 4GHz | Asus 1070 | Asus Gene-Z | Dominator 8GB 1600mhz | Samsung 250GB + WD 2TB | RM750W | Cooler Master V8 utan plastkåpa, + Enermax-fläkt | Asus 144Hz | Logitech Vertical | Filco Minila MX Brown |

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt material faktiskt!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Tror du det går att göra ett snyggt skal till iphone4?

Permalänk
Medlem

Ska nog "kolfiberisera" insidan på mitt chassi :E

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Problemet med att göra det på skrivbordet är att det antagligen inte är så slitstarkt. Reparation blir både svårt och inte så snyggt

Visa signatur

CITERA OM DU VILL HA SVAR! :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Hur är man "typ" imponerad? O_o

Jag vet inte, men det slutar på potatis

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

90talet ringde, dom ville ha tillbaka sitt kolfiber!

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rawet:

90talet ringde, dom ville ha tillbaka sitt kolfiber!

Är man gammal nog att komma ihåg 90-talet...

Permalänk
Medlem

Sjukt schnyggt!!

Beställde från kolfibervinyl.se ida och ska lägga på min asus 15" laptop
Skickar en länk när ja e klar

Visa signatur

i5-5675C @ 4,3 GHz | GTX 970 @ 1290/1953| HyperX Beast 2x4 GB @ 2666MHz| Asus ROG MAXIMUS VII HERO | Corsair HX 750W | Fractal Design Define R4 |

Permalänk
Medlem
Permalänk

Snyggt, var får man tag på vinyl?

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits