www.steamgifts.com - invites

Permalänk
Medlem

rzne8a1jiwv1picarfc57hjpvtpmd8dvyqqvtbz8

Permalänk
Skrivet av cebet:

rzne8a1jiwv1picarfc57hjpvtpmd8dvyqqvtbz8

Tackar tackar!

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edasvangen:

Tackar tackar!

kul att göra någon glad finns mycket bra spel fanns mw3 förut

Permalänk
Skrivet av cebet:

kul att göra någon glad finns mycket bra spel fanns mw3 förut

Vet inte riktigt om jag kommer använda sidan kom jag på nu.. risken att kontot blir låst finns ju om man använder "gifts" så, och låser steam ett konto så är det permanent.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edasvangen:

Vet inte riktigt om jag kommer använda sidan kom jag på nu.. risken att kontot blir låst finns ju om man använder "gifts" så, och låser steam ett konto så är det permanent.

men du kan ju spara till 50p och skaffa fler invites

Permalänk
Medlem

PM ett till mig med ty

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

För er som testat, funkar det bra eller?

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hzup:

För er som testat, funkar det bra eller?

nej blev bannad men mitt steam konto funkar

Permalänk
Medlem

Jag har nu varit "väldigt" aktiv (så aktiv som jag möjligtvis kan vara), tackar folk för sina gifts och allt sånt, precis som det står i reglerna. Har jag vunnit något? Nej! Otroligt tröttsamt det här :/

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cebet:

nej blev bannad men mitt steam konto funkar

Usch då, låter ju inge bra.

Skrivet av edgren:

Jag har nu varit "väldigt" aktiv (så aktiv som jag möjligtvis kan vara), tackar folk för sina gifts och allt sånt, precis som det står i reglerna. Har jag vunnit något? Nej! Otroligt tröttsamt det här :/

Aja, kanske inte skall vara besviken på att jag inte fått en invite då. Hah. Lycka till dock!

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Vad behöver man invites till? Jag kunde göra ett konto utan det.

Sen skulle det vara roligt med en förklaring till hur man får fler points

Edit: Hittade FAQ:en nu.

When are you getting rid of the invites and opening up the site?

Site registration is now open and invites are no longer in place as of November 9th, 2011.

Visa signatur

Sann livsglädje är att få göra så lite som möjligt, på så lång tid som möjligt. För så mycket pengar som möjligt. Åtta timmar varje vardag, med ledig helg.