Permalänk
Medlem
Skrivet av LeovinceZX:

Hittade ingenting som verkade vara wow-billigt men det blir väl ett lägre pris om man gör som du och handlar flera varor. Enskilda varor var betydligt billigare på Inet. Hoppas gärna att någon motbevisar mig

Med tanke på att man får 15% på 5st. Men man måste ju handla ett antal lite dyrare varor.
För mig vart det strax under 900kr rabatt förhållande till att handlat på andra webbutiker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeovinceZX:

Hittade ingenting som verkade vara wow-billigt men det blir väl ett lägre pris om man gör som du och handlar flera varor. Enskilda varor var betydligt billigare på Inet. Hoppas gärna att någon motbevisar mig

Det mesta bland deras erbjudande är billigare än inet.

Intel® Core i7 2600K 613:- billigare
inet 2805:-
cdon 2192:-

i5 2500K 444:- billigare
inet 1931:-
cdon 1487:-

2TB Samsung Ecogreen F4 594:- billigare
inet 1690:-
cdon 1096:-

Corsair TX V2 850W 243:- billigare
inet 1117:-
cdon 874:-

ASUS GEFORCE GTX 560 TI DCII TOP 397:- billigare
inet 2045:-
cdon 1648:-

SteelSeries Siberia V2 Vit 198:- billigare
inet 699:-
cdon 501:-

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 267:- billigare
cdon 1423:-

Permalänk
Medlem

Jag lyfter på hatten, CDON.

Köpte mig precis ett agg, moderkort, SSD, HDD och CPU till riktiga kanonpriser

Hoppas bara bygget blir smärtfritt!

P.S. Rabatten om 15% gäller fortf!

Permalänk
Medlem

Beställde ett Xonar STX, första gången jag provar er för komponenter så det blir intressant och se hur fort det går

Skit bra pris iaf!

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

http://cdon.se/hemelektronik/corsair_ssd_120gb_sata_2.5%22%2c... denna produkt ingick i eran rabatt igår, men inte längre? Hade ju tänkt att köpa en men nu är det ju inte värt längre!

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Det mesta bland deras erbjudande är billigare än inet.

Intel® Core i7 2600K 613:- billigare
inet 2805:-
cdon 2192:-

i5 2500K 444:- billigare
inet 1931:-
cdon 1487:-

2TB Samsung Ecogreen F4 594:- billigare
cdon 1096:-

Corsair TX V2 850W 243:- billigare
inet 1117:-
cdon 874:-

ASUS GEFORCE GTX 560 TI DCII TOP 397:- billigare
inet 2045:-
cdon 1648:-

SteelSeries Siberia V2 Vit 198:- billigare
inet 699:-
cdon 501:-

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 267:- billigare
cdon 1423:-

Syftade främst på de varor som inet hade kampanj på, kanske var lite otydlig

Visa signatur

citera mig, annars är risken överhängande stor att jag ej hittar tillbaka.

Permalänk
Medlem

Ajaj... beställde igår på dagen och det står fortfarande att varorna packas. Hade hoppats på att det skulle vara skickat idag... Läste att det var fler som hade samma problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av huggab0y:

Ajaj... beställde igår på dagen och det står fortfarande att varorna packas. Hade hoppats på att det skulle vara skickat idag... Läste att det var fler som hade samma problem.

beställde själv i lördags och det står fortfarande i skrivande stund "varorna packas", aja hoppas de kommer imorgon.

Permalänk
Medlem

Beställde moderkort, cpu o cpukylare i söndags kväll, hämtade ut samtliga varor för 2 timmar sedan, så inga problem här iaf.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Det brukar stå varorna packas hela dagen och först på kvällen 18:00-21:00 får man ett mail och status uppdateras. Så har det varit vid samtliga tillfällen jag beställt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Behold_:

Beställde moderkort, cpu o cpukylare i söndags kväll, hämtade ut samtliga varor för 2 timmar sedan, så inga problem här iaf.

Varför har inte jag fått mina grejor då?! Beställde det i lördags (likvärdigt med söndag, jag vet) och bor i stockholm? Får man fråga vart du bor?

Edit: Det står fortfarande för mig att mina varor packas, TVÅ dar efter beställning! Är det ofta CDON's lagerpersonal tar sån tid på sig eller är det här nåt sällsynt?

Permalänk

Några som beställt och fått sina i7 3930K?

Visa signatur

HTPC: Late 2014 Mac Mini
Bärbar: Mid 2012 MacBook Air

Permalänk
Medlem

Beställde processor igår eftermiddag. Idag står det "Varorna packas".

"Varorna packas"
Din beställning håller på att plockas och packas på vårt lager och kommer att skickas inom en arbetsdag."

Visa signatur

5900X | 4060 | U14S |32 GB Vengeance | u2415

Permalänk
Medlem
Skrivet av Supermotard:

Några som beställt och fått sina i7 3930K?

Beställde i Fredags, fortfarande inte skickats.

Visa signatur

Ryzen 9950X3D | 128 GB Ram | RTX 5090 | Samsung 990 Pro 4 TB * 3 | Corsair 1500W
Macbook Pro M4 Pro | 48 GB Ram | 512 GB SSD
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Beställde kylare och minne i måndags och det har stått "Varorna packas" sedan dess. På varorna står det 1-3 arbetsdagar, så det har ju inte gått över tiden, men konstigt att ha den statusen i flera dagar.

Permalänk
Medlem

Jag beställde i måndags eftermiddag och varorna har packats hela dagen i går och idag.
Det är ingen problem att vänta några dagar för det är rikigt bra priser men lite irriterande blir det när man typ beställer på en onsdag eller torsdag och man inte får grejerna innan helgen.

Permalänk
Skrivet av Behold_:

Jag beställde i princip samma saker på söndag morgon, det står fortfarande att mina varor packas...

Permalänk

Så funkar de med cdon, jag beställde i söndas, i tisdas morse gick dem iväg men man fick mail om leverans på kvällen då de fortfarande stod varorna packas, så sakerna kan ha gått iväg fast "postad" inte kommit upp. så idag hoppas jag att jag får mitt graffekort, 3 arbetsdagar har de då tagit, ganska normalt?? värsta är o beställa på en helg, känns ju bara längre

Visa signatur

| AMD PPHENOM 2 X6 1100T BLACK EDITION | ASUS FORMULA V | ASUS nVidia GTX580 1536MB PCI-E x 2 | 16GB CORSAIR 4GB CL9 1866Mhz DOMINATOR | INTEL X25-M 80GB SSD | ANTEC POWERSUPPLY HIGH CURRENT GAMER 900W |

Permalänk

Jag har inte fått något mail... Antar att varorna inte har lämntat lagret.

Permalänk
Medlem

Vad tusan håller ni på med på CDON? Ni blir bara sämre och sämre, hur många dagar tar det att packa en bok?
Och ni har en riktigt slö support.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Beställde på mig och på tjejen då det var mer än fem saker, beställningarna av 2 respetive 4 produkter. Båda beställdes samtidigt och det i Lördags. Beställningen med 2 produkter hämtade jag ut igår medans den med 4 fortfarande står kvar i varorna packas? De kan ju inte ha vissa produkter i lager eller så har de kanske för lite personal då de kör sådana hära kampanjer.

Permalänk
Medlem

Fick just hem en dator från inet som kostade 10000, har packat upp den och börjat använda den...
Ser nu att den finns på CDON för 10000 -15%, tror ni att inet tar tillbaka datorn på 16 dagars återköp? (ps, datorn är bärbar)
Får ta o ringa imorgon annars

Permalänk
Medlem

Mitt pakt står fortfarande som "Varorna packas". Sedan i måndags lunch.
Man kan undra vad dom sysslar med. Med tanke på att det står att det ska skickas inom en arbetsdag från status "Varorna packas" kommer.

Någon som varit i kontakt med Kundservice och frågat varför det som som det gör för alla nästan?

Permalänk

Det står även för mig att mina varor "packas". På detta vis har det varit sedan jag beställde i Söndags...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mruf:

Mitt pakt står fortfarande som "Varorna packas". Sedan i måndags lunch.
Man kan undra vad dom sysslar med. Med tanke på att det står att det ska skickas inom en arbetsdag från status "Varorna packas" kommer.

Någon som varit i kontakt med Kundservice och frågat varför det som som det gör för alla nästan?

Det kanske egentligen ska stå "Varor letas."?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Beställde sent på lördagen och fick grejerna igår(tisdag). Det var dessutom ett packet på 20kg. Så inga problem här iallafall!

Bor i södra Norrland, så det är ett par stopp innan posten kommer.

Tack CDON.com!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dvd-rw:

Fick just hem en dator från inet som kostade 10000, har packat upp den och börjat använda den...
Ser nu att den finns på CDON för 10000 -15%, tror ni att inet tar tillbaka datorn på 16 dagars återköp? (ps, datorn är bärbar)
Får ta o ringa imorgon annars

Du har alltid 14 dagars ångersrätt, även om den är öppnad och "inspekterad". Men om mer än 14 dagar gått kommer de med största sannolikhet inte vilja ta tillbaka den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Du har alltid 14 dagars ångersrätt, även om den är öppnad och "inspekterad". Men om mer än 14 dagar gått kommer de med största sannolikhet inte vilja ta tillbaka den.

Har mailat och dom ska kolla in mitt ärende nu.

Permalänk

SNYFT YYYYYL. Det tar sån jävla tid. Beställde i söndags, och har fortfarande inte fått grejjerna, det står att de packas
Beställde kampanjgrejjer i samma veva från Inet och fick dom på tisdag vid lunch. Problemet är att jag beställde hdd, nätagg, grafikkort chassi och prolle från cdon, så jag får snällt vänta med att plocka ihop datorn. Nåväl, hoppas att grejjerna kommer innan helgen iallafall....