Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Skrivet av tyvar1:

HAR DU INTE SETT FILMERNA! skam på dig pojk! haha Nä men seriöst se filmerna nu på en gång alla på raken fort som fan! tur att du sa det i ett forum annars skulle du bli nedslagen på plats! <3

haha, har sett lite av någon av dom men inte mycket. Har aldrig blivit av
Nu fick du mig att skämmas!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Skrivet av Jesper943:

haha, har sett lite av någon av dom men inte mycket. Har aldrig blivit av
Nu fick du mig att skämmas!

Är nästan liten avundsjuk på dig. Att du INTE har sett dom, och har en massa underbara timmar framför dig

Visa signatur

When it comes to matters of the heart, always follow your dick.

Permalänk
Medlem

Har för mig att Bioware gick ut med att de hade 2 miljoner förhandsbokningar för 1-2 månader sedan, skulle inte förvåna mig om de är uppe i 3-4, kanske t.o.m. mer för tillfället.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Om jag köper en fysisk kopia av SWTOR kan jag då aktivera spelet och spela klart gratismånaden utan att aktivera ett gamecard samtidigt?

Permalänk
Skrivet av Xermalk:

Faktum med räcker det att se 4&5&6. och undvik de nya blueray utgåvorna , mr lucas har en tendens att förstöra sina egna filmer genom att lägga på extra vid varje nyrelease.

Och så slipper man jar-jar.

Jo bluray versionerna ska man undvika.

Men några av historiens bästa moment finns i de sista filmerna (1, 2, 3)

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Avstängd
Skrivet av McWeiner:

Om jag köper en fysisk kopia av SWTOR kan jag då aktivera spelet och spela klart gratismånaden utan att aktivera ett gamecard samtidigt?

normalt sett måste ett konto länkas med kontokort eller gamekort.
dvs 30 dagar fås men kräver den formen av aktivering

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritjof92:

Jo bluray versionerna ska man undvika.

Men några av historiens bästa moment finns i de sista filmerna (1, 2, 3)

.... wat?

De sista filmerna är 4 - 5 - 6.

De senaste filmerna är 1 - 2 - 3.

Permalänk
Skrivet av Jyyhan:

.... wat?

De sista filmerna är 4 - 5 - 6.

De senaste filmerna är 1 - 2 - 3.

Sista som gjordes.

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av davaa:

Har för mig att Bioware gick ut med att de hade 2 miljoner förhandsbokningar för 1-2 månader sedan, skulle inte förvåna mig om de är uppe i 3-4, kanske t.o.m. mer för tillfället.

Jag läste någonstans att de har 8miljoner förhandsbokningar nu, var dock inte från Bioware själva så siffran kan kanske tas med en nypa salt

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritjof92:

Sista som gjordes.

ok, alltså 1 - 2 - 3, vilket är de sämsta filmerna som gjorts..

Permalänk
Skrivet av Jyyhan:

ok, alltså 1 - 2 - 3, vilket är de sämsta filmerna som gjorts..

Nja, dem är helt okej. Visst har dem för stor fokus på fighterna och dålig ironi men det är bra loremässigt.

En av favoritscenerna från alla filmer är ifrån tredje filmen. Ska inte spoila här för dem som inte sett dem.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

99% säker på att Pre-order fee återbetalas vid release

Den återbetals inte på det viset, men den dras av från det totala priset av produkten. Beställde så sent som idag och priser var 399,20kr för spelet och 40:- preorder avgift och skatt på 109,80kr. summa 549:-
Så dom drar helt enkelt 50:- direkt för att förhindra folk från att ta preorders för o tex få beta access eller early access för att sedan avboka innan release.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Fritjof92:

Nja, dem är helt okej. Visst har dem för stor fokus på fighterna och dålig ironi men det är bra loremässigt.

En av favoritscenerna från alla filmer är ifrån tredje filmen. Ska inte spoila här för dem som inte sett dem.

skicka PM! vill veta vilken scen !

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

skicka PM! vill veta vilken scen !

ditto!

Permalänk
Medlem
Skrivet av McWeiner:

Vore mycket konstigt om man inte skulle kunna det, har än så länge inte stött på ett MMO man inte kunnat göra det och då har jag testa allt för många MMO´s

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på vilka svenska guilds som finns?

Permalänk
Skrivet av knaz:

Vore mycket konstigt om man inte skulle kunna det, har än så länge inte stött på ett MMO man inte kunnat göra det och då har jag testa allt för många MMO´s

De flesta MMO:s har de så, tror wow bland annat hade de. Du får 30 dagar gratis men du måste skriva in kreditkortet för att de 30 dagarna ska börja gälla

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Skrivet av icehawk77:

Är nästan liten avundsjuk på dig. Att du INTE har sett dom, och har en massa underbara timmar framför dig

Haha, Man kan ju alltid se de på de sättet också

Visa signatur

Permalänk

Om jag förbeställer spelet nu, kommer jag få spela någon dag tidigare än launch? Får nämligen inte pengar föränn den 18:e, men kan tänka mig att leva på nudlar och vatten ett tag om jag får börja lira tidigare Eller bör man ha förbeställt tidigare

Permalänk
Skrivet av Xermalk:

Vilken sida vill du spela på?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Romuhousu:

Om jag förbeställer spelet nu, kommer jag få spela någon dag tidigare än launch? Får nämligen inte pengar föränn den 18:e, men kan tänka mig att leva på nudlar och vatten ett tag om jag får börja lira tidigare Eller bör man ha förbeställt tidigare

Du kommer nog att få early access, kanske inte den 15 men säkerligen 17-18 iaf, dom slussar ju in folk som preordrat. Och gör du det genom origin så dras ju 50:- direkt och 499:- den 20e.

edit: ett stavfel tillrättat, finns säkerligen fler.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Romuhousu:

Går ju köra faktura från Webhallen tex, du får spelet tidigare och en key på deras sida.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Romuhousu:

Du borde ju få spelet innan den dec 15 men du kan ju fortfarande förboka det på origin den 18onde eller köpa från typ webhallen med postförskott så du kan hämta ut det så fort du får råd.
Eftersom dom bara säger att man får börja spela upp till 5 dagar tidigare och det beror på när man registrerade sitt spel så är det ju inte ens säkert att vi som har köpt spelet denna vecka får börja lira före dec 19, före 20 måste vi få spela eftersom det ingår early access men det kan ju bli så lite som en timma tidigare.

Edit

Skrivet av Xermalk:

Här har du två svenska, en för varje sida
http://www.republicofsweden.se/
http://ruthless.se/

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuuza:

Får man en Jedi när man kör sith. Låter ganska häftigt om man får lära den att gå över till den mörka sidan

Ja man får sig en Jedi som Sith, är lite story varför hon går med dig och så,börjar med att man lurar hon att göra en sak så man kommer åt en sak men vill ha. (Är lite vag, vill inte spoila för folk )

Permalänk
Medlem

Någon annan som fått e-mail om att resetta lösenordet till swtor kontot?
Fick nu precis för en kvart sen ett meddelande där de säger åt mig att nollställa lösenordet via deras formulär

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritjof92:

Vilken sida vill du spela på?

For the Empire !

Kommer spela som BH/Merc och SI/Sorc
Sen har jag 2 kompisar som också kommer skaffa swtor, den ena har det redan den andra velar lite(Force Persuade !).

Permalänk
Skrivet av godspeed:

Någon annan som fått e-mail om att resetta lösenordet till swtor kontot?
Fick nu precis för en kvart sen ett meddelande där de säger åt mig att nollställa lösenordet via deras formulär

Från twitter, nångång idag:
@SWTORThe Old Republic

Many of you will receive an email today about resetting your #SWTOR.com password. Questions? Check the FAQ: http://bit.ly/tvVgWg

Visa signatur

Intel Core Ultra 9 285k, Asus TUF Z890-Plus, Asus RTX 4070 OC, Corsair 32GB DDR5, Noctua NH-D15 G2, be quiet Dark Base 900, Asus Rog Strix 1000w, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorgeous-George:

Från twitter, nångång idag:
@SWTORThe Old Republic

Many of you will receive an email today about resetting your #SWTOR.com password. Questions? Check the FAQ: http://bit.ly/tvVgWg

------------------
En må tacka, kollar varken twitter lr facebook så jag missar lätt såntdär^^

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Skrivet av Xermalk:

For the Empire !

Kommer spela som BH/Merc och SI/Sorc
Sen har jag 2 kompisar som också kommer skaffa swtor, den ena har det redan den andra velar lite(Force Persuade !).

Då rekommenderar jag Ruthless som jag själv är medlem i såklart!

Vi har nu 450 medlemmar (!) och vi växer ruskigt fort!

www.ruthless.se

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fritjof92:

Då rekommenderar jag Ruthless som jag själv är medlem i såklart!

Vi har nu 450 medlemmar (!) och vi växer ruskigt fort!

www.ruthless.se

Måste vara elak för att vara med.
Är man det inte blir man.
Mjuka och goda jedis äts till frukost.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)