Permalänk
Medlem

Du får plus för flaggan, resten var lite för mycket tycker jag. Får lite p12 vibbar över allt.

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gudbrandsen:

Då har jag inte smakat originalet XD

har bara smakat den
grön - (päronliknande sött skit) -fattar inte att folk kan dricka den
gula - rakvattens smak?
orange(Juice, fanta liknande) - ok
svarta (som smakar cola)
alla förutom den svarta/orange smaka skit ...

.Ps va på pressbyron nyss och dom hade alla förutom tydligen originalet och den orangea

så att sammanfatta det hela så smakar alla skit, och det finns en som är "ok" vilket betyder att den går att dricka om du måste,
varför inte bara skita att dricka energidryck och drick kaffe om du måste dricka ngt för att kunna säga att det är koffein i det.
enligt mig smakar alla energidrycker lika sliskigt sött med lite olika smak ämnen i så kan inte förstå att man vill köpa massa sånt, och sen spara på tomma burkar ? xD små fjortis pojkar som tycker att det är lite tufft för att de dricker en dryck som de själva inte får köpa i affären ?. kan inte minnas att någon av mina kompisar eller ngn i min ålder sparade på tomburkar när ja var mindre! kanske hade ngn polare som hade några cola burkar, de var dock oöppnade ^^!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gudbrandsen:

instämmer med dig.
fattar inte varför man samlar på (tomma)burkar.
Fast där emot skulle jag tycka det va lite kolt om han hade en hylla eller en vägg med OLIKA, OÖPPNADE drycker.
Kompisen tex han en rickigt konstig samling enligt mig Coca-Cola flaskor(glas) från olika år. fast det är tydligen värd i det och alla är oöppnade.

jo visst är det mycket roligare om alla är olika, jag tex har en samling där inte en enda är likadan, men den är dock bara på ca 40 energidrycker och lika många läskburkar, så det tar längre tid då ju.

fast mina burkar är inte oöppnade, då känns det som att man kastar pengar i sjön enligt mig.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

the south will rise again

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedSparowes:

first ima gonna turn to the left.... then ima turn to the right, NRRNNNRNNN

fel.

http://www.youtube.com/watch?v=mnutXjBt6LU

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av morxy49:

vilken är orginalet då? trodde med cola var orginal

Finns en med mer traditionell energidryckssmak, som endast heter "Rockstar". borde intr vara så svår att få tag på, jag ser den överallt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Ser all energidryck och tänker P12, ser Playboy-kuddarna och suckar, ser sydstatsflaggan och facepalmar... 1 stjärna.

Visa signatur

Intel i5-11400F | Gigabyte Z590I Aorus Ultra | ASUS RTX 3060 Dual V2 OC | Corsair Vengeance LPX 16 GB
Samsung 980 Pro 1 TB | Seagate Exos 7E8 8 TB | WD Red 2 TB | Fractal Design Define Nano S | Fractal Design Ion+ 660W

Permalänk
Medlem

Fem starka enbart för flaggan, Resten? njaae.

Visa signatur

Medlem #14

Permalänk
Skrivet av Kardizz:

så att sammanfatta det hela så smakar alla skit, och det finns en som är "ok" vilket betyder att den går att dricka om du måste,
varför inte bara skita att dricka energidryck och drick kaffe om du måste dricka ngt för att kunna säga att det är koffein i det.
enligt mig smakar alla energidrycker lika sliskigt sött med lite olika smak ämnen i så kan inte förstå att man vill köpa massa sånt, och sen spara på tomma burkar ? xD små fjortis pojkar som tycker att det är lite tufft för att de dricker en dryck som de själva inte får köpa i affären ?. kan inte minnas att någon av mina kompisar eller ngn i min ålder sparade på tomburkar när ja var mindre! kanske hade ngn polare som hade några cola burkar, de var dock oöppnade ^^!

Köper det ibland när jag har tankat bilen. Dock samlar jag inte på burkar. Föredrar kaffe men tycker inte det är någon hitt med "mack" kaffe

Visa signatur

Tryck på Citera om du vill ha svar.
____________________________________________________________
Intel 8700k @5Ghz| Corsair 16gb|Asus rog strix z370-g

Permalänk

Hahahahaha....

Permalänk
Avstängd

förstå inte grejen med o samla på en massa äckliga pantbukar, inte ens snygt o ha i hyllorna..

Permalänk
Medlem
Skrivet av og900turbo:

förstå inte grejen med o samla på en massa äckliga pantbukar, inte ens snygt o ha i hyllorna..

DU är inte ensam.. tycker också att de är äckligt.. dom kommer inte bli värde fulla så lika bra att panta dom

Permalänk

Burk samlare på swec, näääääääääää bort

Permalänk
Medlem

5 för flaggan har själv en lite större i rummet

Visa signatur

Chassi. Fractal Define R4 | Mobo. ASUS CrossHair Formula IV | CPU. FX-8350 @ 4.2! | Ram. Corsair 16GB LP | PSU. Corsair AX 850W | Kylare. Noctua NH-U12P-SE2 | HDD. Samsung 1tb | GPU. MSI GTX 760 | SSD. Corsair Force GT 120GB |

Permalänk
Medlem

Ja.. En trevlig sida om datorer, överklockning och moddning får ett galleri med ett snuskigt och fult pojkrum.. Sätter inget betyg då det helt klart inte finns något att betygsätta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB

Permalänk
Medlem

sydstas flagga ? tumme ner på det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cc.K:

Panta burkar, köp nytt nätagg och få ordning på sladdkaoset

Vill inte vara elak utan tvärt om, med all välmening instämmer jag med citerad föregående talare. Viktigaste är att du pantar burkarna

Dock är det väl en personlig grejj med sydstatsflaggan. Lite senare i livet kommer du ha en annan flagga som symboliserar allt du tyckt vart ballt osv. Om du inte börjar äta majskorn direkt ur burken och intresserar dig för tractorpulling så är nog sydstatsflaggan borta ganska snart.

BTW, trevligt med longboard iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av calle79:

sydstas flagga ? tumme ner på det

Här får du en till

Visa signatur

[5600x @4.6ghz + Arctic freezer 34] [B550 Gaming x v2] [Ripjaws 2x8gb @3200mhz cl14] [3060 Ti] [Cooler master V850]

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers#sp...

Permalänk
Skrivet av flashen:

OMFG är du rasist?

Nej men fint rum, lite fjortis-känsla men men

Något fel med att vara rasist :)?

Visa signatur

En dator

Permalänk
Skrivet av XxX watercooling:

Något fel med att vara rasist :)?

Alla har väl rätt till sin egen åsikt, men jag ställer mig tveksam till att du förstår vad det innebär att vara rasist.
Du är säkert en "Jävla svartingar ettan lös under läppen käkar kebabpizza varje dag" typ

Snuskigt rum fö. Släng alla burkar förihelvete

Permalänk

Den stora frågan är ju vad mamma tycker?

Visa signatur

Fractal Design R3 Fractal Design Newton R2 1000w Intel 3770K ASUS P8Z77 -V Pro Corsair Force GT 120gb Kingston Hyperx Genesis

Permalänk
Medlem

allt är osmakligt

Visa signatur

en dator

Permalänk
Skrivet av XxX watercooling:

Något fel med att vara rasist :)?

Vad fan är rätt med det?

Osmaklig flagga, fult med massor utav burkar, kass hörna. 1p bara för att det inte går att rösta negativt.

Visa signatur

Asus P5e Pro ~ Intel E6300 @3ghz ~ 2x XFX 5750 ~ 4GB DDR2 ~ Corsair H50 ~ Corsair CX 400W ~ WD 320GB ~ CM Scout ~ Windows 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

För stökigt för min smak.. är inget neat-freak men det där är för mycket.. Minus på flaggan. Burkarna gör verkligen inget annat än att samla damm och blir allmänt vidriga.. Ska du samla på burkar så kan då åtminstone samla på oöppnade burkar. Sen har jag aldrig förstått vissa människors mani för klistermärken..

Panta burkarna, fixa trasslet i datorn, skulle säga dumpa flaggan men alla har som sagt rätt till sina egna åsikter vare sig man vet vad verkligen är eller inte..

Visa signatur

[ Razer Mamba | Razer Black Widow | Steelseries Siberia V2 | Razer Scarab BF3 ]

[CM HAF X | P6T Deluxe V2 | Corsair HX 850w | CPU: i7 930 + Corsair H50 | Corsair XMS3 3x2GB | Gigabyte GTX460 SOC | OCZ agility 3 120gb | WD 500Gb | WD 2tb ]

Permalänk
Medlem

Spara på burkar, junkyard, longboard, dålig/ful kabeldragning och massor med sladdar. Nej tack!

Permalänk
Skrivet av edberg24:

Du får plus för flaggan, resten var lite för mycket tycker jag. Får lite p12 vibbar över allt.

Skrivet av jarmoswe:

the south will rise again

Skrivet av JenzA:

Fem starka enbart för flaggan, Resten? njaae.

Skrivet av rmd:

Vill inte vara elak utan tvärt om, med all välmening instämmer jag med citerad föregående talare. Viktigaste är att du pantar burkarna

Dock är det väl en personlig grejj med sydstatsflaggan. Lite senare i livet kommer du ha en annan flagga som symboliserar allt du tyckt vart ballt osv. Om du inte börjar äta majskorn direkt ur burken och intresserar dig för tractorpulling så är nog sydstatsflaggan borta ganska snart.

BTW, trevligt med longboard iaf.

Skillnaden mellan tredje Rikets flagga och Sydstatsflaggan är att den ena är socialt accepterad (sic!). Annars står de för samma åsikter och ska bekämpas så fort de sticker upp sina äckliga anleten.

Visa signatur

______________________________
| Define R2 | Intel Core I7 920 Noctua NH-U12P| Corsair Dominator DDR3 6Gb | FD Newton 800W | Gigabyte 470 OC - Arctic Cooling Accelero Xtreme Plus | Intel X-25M G2 160Gb + 2st 2Tb + 2st 500Gb |

Permalänk
Medlem

Ledsen, du får 1p pga burkarna, flaggan, kabeldragningen och att det är så stökigt.

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halldinus:

Skillnaden mellan tredje Rikets flagga och Sydstatsflaggan är att den ena är socialt accepterad (sic!). Annars står de för samma åsikter och ska bekämpas så fort de sticker upp sina äckliga anleten.

Samma åsikter? eh hahaha

Visa signatur

Chassi. Fractal Define R4 | Mobo. ASUS CrossHair Formula IV | CPU. FX-8350 @ 4.2! | Ram. Corsair 16GB LP | PSU. Corsair AX 850W | Kylare. Noctua NH-U12P-SE2 | HDD. Samsung 1tb | GPU. MSI GTX 760 | SSD. Corsair Force GT 120GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halldinus:

Skillnaden mellan tredje Rikets flagga och Sydstatsflaggan är att den ena är socialt accepterad (sic!). Annars står de för samma åsikter och ska bekämpas så fort de sticker upp sina äckliga anleten.

Du borde bekämpas, med insektsmedel eller något. Försvinn istället, eller sluta klaga.

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edberg24:

Du borde bekämpas, med insektsmedel eller något. Försvinn istället, eller sluta klaga.

Ja.. Cyklon B skämt hjälper säkert.. Väx upp..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB