Permalänk
Medlem

Har ni planer på att expandera med butik i Malmö trakten ?

Permalänk
Medlem

Just hämtat ut mitt G19, Nöjd

Och tur som vanligt så gick mitt gamla tangentbord just sönder..

Permalänk
Medlem

Hur länge tror ni att ni har AMD PHENOM II X4 960t?

Om lagret tar slut, tar ni in fler?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk

Är Steelseries 6G v2 med röda brytare slut, eller har de helt enkelt inte kommit in än?
Och har Qpad MK-50 ps/2 kontakt btw? Är sugen på något av de tangentborden..

Slutligen, kommer ni ta in Cooler Masters quick fire rapid, och isåfall även modellen med röda brytare?

Permalänk
Skrivet av GylleneKvisten:

Är Steelseries 6G v2 med röda brytare slut, eller har de helt enkelt inte kommit in än?
Och har Qpad MK-50 ps/2 kontakt btw? Är sugen på något av de tangentborden..

Slutligen, kommer ni ta in Cooler Masters quick fire rapid, och isåfall även modellen med röda brytare?

qpad mk-50 har ps/2 kontakt eller adapter.

Permalänk
Medlem

Ris till INET

Skrivet av Jakob O:

Hej!
Har precis köpt ett Corsair Graphite 600T samt ett EVGA 570 Classified för att förgylla de mörka månaderna framöver. Det har varit en fröjd att handla av er då jag kunde följa mina produkter på ett mycket föredömligt sätt. Dock har jag en synpunkt på en svaghet i er policy som gjorde mig smått förbannad.

Mitt beställda EVGA 570 Classified levererades inte, istället fick jag nöja mig med ett EVGA 560Ti 448 FTW istället. När jag gjorde en returanmälan av detta kort fick jag reda på att ni inte skickar ut mitt beställda kort förrän ni verifierat att det fellevererade kortet återkommit till ert lager. Istället för att mitt nya kort kunde hämtats ut 1-2 dagar senare på posten får jag nu vänta 1-2 dagar på retur av det felaktiga kortet, risken finns att jag dessutom får vänta en dag på att ni hanterar returen på ert lager och till sist får jag vänta 1-2 dagar på postgången när mitt beställda kort levereras. 1-2 dagar blir alltså 3-5 dagar på grund av denna policy. När man lagt ut 3300kr på en leksak blir iallafall jag väääldigt otålig...

Tycker gott att ni kunde haft lite generösare policy i fall som dessa då felet är helt och hållet ert, på min följesedel anges att ett EVGA 570 Classified är levererat.

I övrigt en mycket trevlig upplevelse att handla på Inet.se!

Jag har haft i stort sett samma problem. Nu är "korten" de sa att dem hade i lager slut... man vill själv va lite snabb för att man vet att korten går åt och då känner man sig dum förklarad av kundtjänst när man ringer och frågar hur det går?! Det tog mig 3 HANDLÄGGNINGS dagar innan jag fick det pinsamma förslaget: "Du kan skicka tillbaka det felaktiga kortet fraktfritt så skickar vi ett nytt när dem kommer i lager, vilket vi inte vet i nuläget".. Jag tycker det va dåligt skött INET!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimMy2003:

Lite ris idag tyvärr inet.
Jag tycker prissättningen ni har på Steelseries 6gv2 tangentbordet är alldeles för högt.
Tidigare iår köpte samma tangentbord för ett mycket attraktivare pris.
Idag på inet säljer ni detta tangentbord för 699:-
Ni sloppade ut dessa tangenbord tidigare iår för ett väldigt bra pris och tidigare har ni haft ett helt ok standardpris.
Förstår att ni fått in en "ny" batch med tangentbord med en ny papperslåda på med en lucka men för detta ska väl inte vi konsumenter få betala ett högre pris.
Ni bör sänka priset inom gränsen 500-600 kr.

Personalen kunde sänka det till 640kr till mig i butik för ett försök att matcha webhallens pris. Och sade om hon sänkte det mer skulle hon gå under inköpspris vilket jag var tvungen att skratta lite åt.

Jag är en trogen Göteborgare och handlar gärna på inet men inte för en hundring mer, tyvärr.
Krya på er

Du är snål, det är det som är felet. Själv betalar jag mer än gärna nån slant extra hos Inet än hos deras konkurrenter pga. deras service och helhetsintryck. Även om dom i välldigt många fall är billigare än sina konkourrenter, värt att nämna. Spara du din 50 kr och köp dig ett happy meal för slanten du sparar på att beställa det på nätet för en 50-lapp billigare. Glöm inte att frakten tillkommer också

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Inet
Skrivet av Gardart:

Hej!
Jag har beställt 2st moderkort:
http://www.inet.se/produkt/1902083/asrock-z68m-itx-mitx

När kan ni tänkas ha dessa framme till mig i sthlm ?

Mvh
Gardart

Om leveransen kommer som planerat (16:e är senaste beskedet som vi fått) så bör du kunna ha dom v51-52! Det är dock alltid lite lurigt med leveranser såhär vid juletider.

Skrivet av TimMy2003:

Lite ris idag tyvärr inet.
Jag tycker prissättningen ni har på Steelseries 6gv2 tangentbordet är alldeles för högt.
Tidigare iår köpte samma tangentbord för ett mycket attraktivare pris.
Idag på inet säljer ni detta tangentbord för 699:-
Ni sloppade ut dessa tangenbord tidigare iår för ett väldigt bra pris och tidigare har ni haft ett helt ok standardpris.
Förstår att ni fått in en "ny" batch med tangentbord med en ny papperslåda på med en lucka men för detta ska väl inte vi konsumenter få betala ett högre pris.
Ni bör sänka priset inom gränsen 500-600 kr.

Personalen kunde sänka det till 640kr till mig i butik för ett försök att matcha webhallens pris. Och sade om hon sänkte det mer skulle hon gå under inköpspris vilket jag var tvungen att skratta lite åt.

Jag är en trogen Göteborgare och handlar gärna på inet men inte för en hundring mer, tyvärr.
Krya på er

Inköpsavdelningen kollar på om vi har möjlighet att få ner priset men som det ser ut i dagsläget så skulle 500kr ligga långt under vårt inköpspris och vi skulle alltså gå back på att sälja det.

Skrivet av Kiddy:

Har ni planer på att expandera med butik i Malmö trakten ?

Kan tyvärr inte svara på det då det är affärshemligheter

Skrivet av QuinnoX:

Hur länge tror ni att ni har AMD PHENOM II X4 960t?

Om lagret tar slut, tar ni in fler?

Det är egentligen omöjligt att svara på - om vårt lager tar slut så beställer vi givetvis in mer men det är inte säker på att det kommer gå att få tag på då beroende på hur lagersaldot ser ut hos våra leverantörer.

Skrivet av GylleneKvisten:

Är Steelseries 6G v2 med röda brytare slut, eller har de helt enkelt inte kommit in än?
Och har Qpad MK-50 ps/2 kontakt btw? Är sugen på något av de tangentborden..

Slutligen, kommer ni ta in Cooler Masters quick fire rapid, och isåfall även modellen med röda brytare?

6Gv2 med röda brytare har inte kommit in i lager ännu - kommer som tidigast i början/mitten på januari!

Quick Fire Rapid finns fortfarande inte hos någon svensk distributör men vi håller utkik efter det!

Skrivet av Newton:

Jag har haft i stort sett samma problem. Nu är "korten" de sa att dem hade i lager slut... man vill själv va lite snabb för att man vet att korten går åt och då känner man sig dum förklarad av kundtjänst när man ringer och frågar hur det går?! Det tog mig 3 HANDLÄGGNINGS dagar innan jag fick det pinsamma förslaget: "Du kan skicka tillbaka det felaktiga kortet fraktfritt så skickar vi ett nytt när dem kommer i lager, vilket vi inte vet i nuläget".. Jag tycker det va dåligt skött INET!

Skrivet av Jakob O:

Hej!
Har precis köpt ett Corsair Graphite 600T samt ett EVGA 570 Classified för att förgylla de mörka månaderna framöver. Det har varit en fröjd att handla av er då jag kunde följa mina produkter på ett mycket föredömligt sätt. Dock har jag en synpunkt på en svaghet i er policy som gjorde mig smått förbannad.

Mitt beställda EVGA 570 Classified levererades inte, istället fick jag nöja mig med ett EVGA 560Ti 448 FTW istället. När jag gjorde en returanmälan av detta kort fick jag reda på att ni inte skickar ut mitt beställda kort förrän ni verifierat att det fellevererade kortet återkommit till ert lager. Istället för att mitt nya kort kunde hämtats ut 1-2 dagar senare på posten får jag nu vänta 1-2 dagar på retur av det felaktiga kortet, risken finns att jag dessutom får vänta en dag på att ni hanterar returen på ert lager och till sist får jag vänta 1-2 dagar på postgången när mitt beställda kort levereras. 1-2 dagar blir alltså 3-5 dagar på grund av denna policy. När man lagt ut 3300kr på en leksak blir iallafall jag väääldigt otålig...

Tycker gott att ni kunde haft lite generösare policy i fall som dessa då felet är helt och hållet ert, på min följesedel anges att ett EVGA 570 Classified är levererat.

I övrigt en mycket trevlig upplevelse att handla på Inet.se!

I vår senaste leverans från EVGA så begicks det ett olyckligt misstag på vårt centrallager och några grafikkort levererades felaktigt in i våra system som EVGA GTX570 Classified.

Vi är hemskt ledsna för att det blivit fel i det här fallet och givetvis gör vi allt för att få tag på kort till kunder som har beställt men det är dock brist på dessa kort och verkar som att det kan dröja innan vi får in lager igen.

Kunder som har beställt och fått ett felaktigt kort får givetvis skicka tillbaka kortet kostnadsfritt till oss och antingen invänta ny leverans eller få pengarna tillbaka för kortet.

Att vi inte skickar ut nya kort innan vi själva fått tillbaka kortet och kunnat verifiera det är för att vi tidigare råkat ut för bedrägerier - självklart önskar vi att vi kunde vara generösare men när det handlar om så mycket pengar så måste vi försäkra oss om att det är rätt!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Nåt nytt angående Cosmos 2? Och när kommer den upp på sidan?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Har ni någon koll på när dom här kommer in eller om man beställer en hur lång tid kan det ta.
http://www.inet.se/produkt/6606138/logitech-extreme-3d-pro

Visa signatur

Fractal Design define R5 Black | Intel Core i5 8600K 3.6 GHz 9MB | ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING| M.2 Samsung 970 EVO 250GB | Corsair RM750X | Corsair 8gb DDR4 2666Mhz | EVGA GTX980 | Win10 home

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Tänkte informera om att vi nu lagt upp information på vår hemsida om leveranstider och butikernas öppettider nu till Jul!

http://www.inet.se/artikel/jul-2011

Gäller dessa öppettider även hemsidan så att säga? Att leveranser kommer skickar som vanligt under mellandagarna?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,5 GHz| Gigabyte P55A-UD4 | EVGA 580 @ 820/4100 MHz | XMS3 8GB @ 1600MHz | Atcs 840

Permalänk
Medlem

Beställde lite saker av er på hemsidan och vad ska man säga. Sakerna kom direkt dagen efter så man han inte ens få längta efter sakerna

5 av 5 möjliga mycket bra

Jo ja kom på ett minus jag vill ha en rabarber stång ist för kokos

Permalänk
Inet
Skrivet av Batman:

Nåt nytt angående Cosmos 2? Och när kommer den upp på sidan?

Vi kollar på det som sagt! Inköpsavdelningen väntar på information från vår leverantör och så fort vi fått det så kommer den upp på sidan!

Skrivet av Gameman:

Har ni någon koll på när dom här kommer in eller om man beställer en hur lång tid kan det ta.
http://www.inet.se/produkt/6606138/logitech-extreme-3d-pro

Kommer förhoppningsvis in i lager i nästa vecka!

Skrivet av Sjodden:

Gäller dessa öppettider även hemsidan så att säga? Att leveranser kommer skickar som vanligt under mellandagarna?

Skickades från m.sweclockers.com

Lagret ska rulla på som vanligt men vi kan inte garantera leverans eftersom Posten generellt brukar ha mycket att göra under denna tiden!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Skrivet av Batman:

Du är snål, det är det som är felet. Själv betalar jag mer än gärna nån slant extra hos Inet än hos deras konkurrenter pga. deras service och helhetsintryck. Även om dom i välldigt många fall är billigare än sina konkourrenter, värt att nämna. Spara du din 50 kr och köp dig ett happy meal för slanten du sparar på att beställa det på nätet för en 50-lapp billigare. Glöm inte att frakten tillkommer också

Snål och snål varför ska jag betala mer när jag inte behöver? Kallas ekonomisk.
Brukar faktiskt handla över disk på inet och hos deras konkurrenter och det är faktiskt så att inet inte är dom enda som erbjuder bra service, dock är dom på ringön otroligt duktiga. Så frakt kan du få betala själv när du beställer hem till ditt lilla torp på landet med 56k.

Jag tar ju mig tid och skriver ett inlägg i inet tråden för att jag vill att dom ska lyssna på mig och möjligtvis ta till sig.
Det var bara ett tips till inet om att jag tyckte priset var högt egentligen då konkurrenten har ganska mycket lägre.

Sen bjuder jag gärna dig på ett happymeal och du blir på bättre humör.

Permalänk

Har ni lägstapris garanti?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimMy2003:

Snål och snål varför ska jag betala mer när jag inte behöver? Kallas ekonomisk.
Brukar faktiskt handla över disk på inet och hos deras konkurrenter och det är faktiskt så att inet inte är dom enda som erbjuder bra service, dock är dom på ringön otroligt duktiga. Så frakt kan du få betala själv när du beställer hem till ditt lilla torp på landet med 56k.

Jag tar ju mig tid och skriver ett inlägg i inet tråden för att jag vill att dom ska lyssna på mig och möjligtvis ta till sig.
Det var bara ett tips till inet om att jag tyckte priset var högt egentligen då konkurrenten har ganska mycket lägre.

Sen bjuder jag gärna dig på ett happymeal och du blir på bättre humör.

Vad är då som gör att du inte fattar att dom inte kan sänka priset ytterligare, utan säljer det för under inköpspris? För du verkar ju ha väldigt svårt att svälja det. Man betalar för service ja, du motsäger ju dig själv lite

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Lagret ska rulla på som vanligt men vi kan inte garantera leverans eftersom Posten generellt brukar ha mycket att göra under denna tiden!

Posten gör sällan som man vill normal årstid i alla fall men skönt att höra att ni jobbar på

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,5 GHz| Gigabyte P55A-UD4 | EVGA 580 @ 820/4100 MHz | XMS3 8GB @ 1600MHz | Atcs 840

Permalänk
Skrivet av Batman:

Förstör inte tråden med massa OT nu!

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Det är tyvärr inte så stor efterfrågan på dessa produkter men vi kollar hela tiden om det finns bra alternativ!

Okej tack för snabbt svar!

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inet.se

I vår senaste leverans från EVGA så begicks det ett olyckligt misstag på vårt centrallager och några grafikkort levererades felaktigt in i våra system som EVGA GTX570 Classified.

Vi är hemskt ledsna för att det blivit fel i det här fallet och givetvis gör vi allt för att få tag på kort till kunder som har beställt men det är dock brist på dessa kort och verkar som att det kan dröja innan vi får in lager igen.

Kunder som har beställt och fått ett felaktigt kort får givetvis skicka tillbaka kortet kostnadsfritt till oss och antingen invänta ny leverans eller få pengarna tillbaka för kortet.

Att vi inte skickar ut nya kort innan vi själva fått tillbaka kortet och kunnat verifiera det är för att vi tidigare råkat ut för bedrägerier - självklart önskar vi att vi kunde vara generösare men när det handlar om så mycket pengar så måste vi försäkra oss om att det är rätt!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newton

Jag har haft i stort sett samma problem. Nu är "korten" de sa att dem hade i lager slut... man vill själv va lite snabb för att man vet att korten går åt och då känner man sig dum förklarad av kundtjänst när man ringer och frågar hur det går?! Det tog mig 3 HANDLÄGGNINGS dagar innan jag fick det pinsamma förslaget: "Du kan skicka tillbaka det felaktiga kortet fraktfritt så skickar vi ett nytt när dem kommer i lager, vilket vi inte vet i nuläget".. Jag tycker det va dåligt skött INET!

Jag har nu fått kontakt med en person på Inet som har tagit sig tid att förstå mina synpunkter och svarat på mina frågor. Kan bara konstatera att det är med Inet som med allt annat att det handlar om vem man pratar med, inte vilket företag. EVGA GTX 570 Classified blev försenat ytterligare enligt obekräftade leveranser från leverantören. Detta löstes på bästa sätt och ett annat kort är på väg med posten! Tack Jerry, det blir Inet när det är dags för moderkort, processor och minnen!

Visa signatur

Corsair Graphite 600T | Intel core 2 Quad Q9550 | EVGA Geforce GTX 580 SC | Gigabyte GA-EP45-DS4 | 8GB RAM | SSD Kingston V-series 128GB | HDD 2TB | Corsair TX750W

Permalänk
Medlem

När får ni påfyllning av hårddiskar?
La ett snabbt öga där, och princip nästan alla ä gula prickar.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

När får ni påfyllning av hårddiskar?
La ett snabbt öga där, och princip nästan alla ä gula prickar.

Fråga Asien.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Fråga Asien.

Skickades från m.sweclockers.com

Hur så?
Kan dom svara ifall inet har diskar på ingång?

Vad jag vet så tillverkas det diskar, men frågan är bara hur mycket som kommer till inet.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Hallå Inet. En butik i Borås vore inte fel

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Toivo83:

Hur så?
Kan dom svara ifall inet har diskar på ingång?

Vad jag vet så tillverkas det diskar, men frågan är bara hur mycket som kommer till inet.

Du är aktiv på SweClockers men känner inte till översvämningarna i Thailand som gjorde att 40% av världens HD-tillverkning påverkades? Fyrtio procent av den totala produktionen sett till första halvåret 2011 låg där.

Även om en del av produktionen börjar komma igång är det oerhört långt kvar till ett normalt läge. Titta hos vilken annan ÅF som helst.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Du är aktiv på SweClockers men känner inte till översvämningarna i Thailand som gjorde att 40% av världens HD-tillverkning påverkades? Fyrtio procent av den totala produktionen sett till första halvåret 2011 låg där.

Även om en del av produktionen börjar komma igång är det oerhört långt kvar till ett normalt läge. Titta hos vilken annan ÅF som helst.

Vet mycket väl om översvämningarna,vem säger att jag inte känner till?
Frågade bara OM/NÄR dom har NÅGRA diskar som inkommande.

Inte varför dom inte har eller något dyligt

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av wartech:

Hallå Inet. En butik i Borås vore inte fel

Eller hellre i Sundsvall, så ni täcker övre Norrland!

Jag har en fråga angående Uppgraderingspaketen
Nu när Core i7, 3930K har kommit vore det inte på sin plats att ni la in det som ett alternativ till att köpa lösa delar?

Permalänk

Tack Inet för en snabb garanti, tog bara 4 dagar för er att kolla på den fint gjort.

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk

A8-3870K

Kommer ni ta in denna i lager inom en överskådlig framtid? Behöver eventuellt en för julfridens skull

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Jag har beställt av er många gånger men denna gången är jag lite besviken på er.

Det är så jag har beställt qpad mk-85 ni skulle få in den i lager som idag. Men när jag tittar på sidan så är datumet framflyttat, inget ni kan göra åt det men tycker ni skulle ha ett "mail utskick" som berättar tyvärr är varan försenad.

Det hör också till att jag har beställt andra varor med. Minsta ni kunde göra är att fråga "Ska vi skicka dom övriga sakerna som du har beställt" och redan betalt för.

Det kanske inte låter mycket hos vissa men jag jobbar själv i butik. Och får vi välja mellan att skicka del "order" om vi har förseningar på övriga produkter gör vi det. Samt har en dialog med dom som har köpt varan.

Tack för mig .. Mvh Thomas E

Visa signatur

Min 24/7 Build i7 950 @ 3.9GHz (1,264 volt)| ASUS Sabertooth X58 | 6x2 GB DDR3 @ 1600 MHz | 7970 |Crucial Sata 6 SSD 128 Gb|Samsung SpinPoint F3 1TB|Corsair AX 850W PSU Modular|Låda Silverstone Raven r02 |Nh-D14 |Windows 7 Home 64-bit|BENQ XL2420t @120hz