Permalänk
Medlem

56% yaay!
Då är det bara en ~700 meg fil också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XrOo:

56% yaay!
Då är det bara en ~700 meg fil också.

Gött:) väntar med spänning.

Trevligt om man får något svar i videon om man ska köra ofsett fast eller inte.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

Antar att uppladdningen till Youtube är färdig vid det här laget*, vad ska vi söka på?

*Såvidare du inte har varit upptagen med något annat.

Permalänk
Medlem

Misslyckat.... igen!
För den som sitter på Galaxy S2 och vill ladda upp till Youtube så är det ju ett stort fail. Sitter på trådlöst med 10Mbit/s upp och ändå tar uppladdningen MINST 20+ timmar, när det väl är på 100% så står det bara "Misslyckats".
Så förmodar att mjukvaran eller liknande inte riktigt fungerar som det ska.

Kommer skicka över filen till en bärbar dator istället och ladda upp på det hederliga vanliga sättet. :-|
Lagomt frustrerande kan jag lova!

Permalänk
Medlem

D e lugnt in u we trust gogo..!^^

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk
Medlem
Skrivet av XrOo:

Misslyckat.... igen!
För den som sitter på Galaxy S2 och vill ladda upp till Youtube så är det ju ett stort fail. Sitter på trådlöst med 10Mbit/s upp och ändå tar uppladdningen MINST 20+ timmar, när det väl är på 100% så står det bara "Misslyckats".
Så förmodar att mjukvaran eller liknande inte riktigt fungerar som det ska.

Kommer skicka över filen till en bärbar dator istället och ladda upp på det hederliga vanliga sättet. :-|
Lagomt frustrerande kan jag lova!

Hur går det?

Permalänk
Medlem

Låter bra! Skriver mest för att hitta tillbaka.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamestation: ASUS P8Z68-v Pro gen3 <> i5 2500k@4.7gHz + Silver Arrow <> Vengeance LP 16GB <> Radeon HD7970@1125/1575 <> Crucial m4 128GB <> P280 + GT 1450 x2 <> Corsair AX750 <> Dell u2412m

Workstation: MacBook Pro 15" 2010 edition

Permalänk
Skrivet av Nabilon:

Låter bra! Skriver mest för att hitta tillbaka.

Bevaka den istället

Permalänk

Någon update?

Visa signatur

| Lenovo E531 |

Permalänk
Medlem

så videon har varit klar i ett antal dagar? Ser fram emot upload av den.

Permalänk
Medlem

För alla som är sugna så kommer det dröja lite till. Har hursom gett upp att ens försöka att ladda upp klipp med hjälp av Galaxy S2an. Allt över 100MB resulterar i "Misslyckats." Har provat lite till & från. Så själva klippet måste föras över på en stationär/bärbar dator istället.
Det blir lite av problemet då jag varken har något av dem för tillfället.
Paketet från EK är dock på ingång och borde vara här SENAST fredag. Så installation av kylningen/Windows på fredag och uppladdning på Fredag kväll altså!

Den som är sugen att se på hur nuvarande riggen ser ut kan ju titta här:

Som jag skrivit tidigare så kommer själva guiden utföras på en LGA 2011 bräda med en 3960X som kommer använda 4st kärnor.
Utseendet i UEFI/BIOS kan diffa mot det ni har. Men konceptet är exakt detsamma. Sen självfallet skiljer ju utseendet på moderkort från ALLA tillverkare.
Nåväl!

Ledsen att det tar en sådan jädrans tid
Inte mitt fel egentligen att Youtube/Samsung är sk*t, eller att EK väljer att skicka leveranser lite när dom känner för det..

Permalänk
Skrivet av XrOo:

För alla som är sugna så kommer det dröja lite till. Har hursom gett upp att ens försöka att ladda upp klipp med hjälp av Galaxy S2an. Allt över 100MB resulterar i "Misslyckats." Har provat lite till & från. Så själva klippet måste föras över på en stationär/bärbar dator istället.
Det blir lite av problemet då jag varken har något av dem för tillfället.
Paketet från EK är dock på ingång och borde vara här SENAST fredag. Så installation av kylningen/Windows på fredag och uppladdning på Fredag kväll altså!

Den som är sugen att se på hur nuvarande riggen ser ut kan ju titta här:
http://www.youtube.com/watch?v=ji6nFv7UTjs

Som jag skrivit tidigare så kommer själva guiden utföras på en LGA 2011 bräda med en 3960X som kommer använda 4st kärnor.
Utseendet i UEFI/BIOS kan diffa mot det ni har. Men konceptet är exakt detsamma. Sen självfallet skiljer ju utseendet på moderkort från ALLA tillverkare.
Nåväl!

Ledsen att det tar en sådan jädrans tid
Inte mitt fel egentligen att Youtube/Samsung är sk*t, eller att EK väljer att skicka leveranser lite när dom känner för det..

Men du kommer väl fortfarande försöka basera guiden på 2500k? Jag menar, 3960x kanske klarar av vissa saker bättre inom överklockning än vad 2500k'n gör.

Permalänk
Skrivet av Legitjunkie:

Men du kommer väl fortfarande försöka basera guiden på 2500k?* Jag menar, 3960x kanske klarar av vissa saker bättre inom överklockning än vad 2500k'n gör*.

*Jag tänker på de mer avancerade grejerna.

Permalänk
Medlem

Självfallet!
Bara det som finns på LGA1155 kommer tas upp

Permalänk

Vore super, då kan man länka det till sina vänner som har 2500k men inte vågar/kan överklocka.

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk

Fredagkvällen närmar sig och jag väntar med spänning.......
Ha det bra

Permalänk
Medlem

Fått paketet från EK ännu?

Permalänk
Medlem

Låter bra med en förhoppningsvis vettig guide.

Visa signatur

i5 2500k@4,4| NH-D14 |GTX 780| ASUS VG248QE | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 990 | Dali Zensor 7

Permalänk
Medlem

4.8GB haha Laddas upp. Från em bärbar denna gång.
Ni får länk så fort YT har publicerat

Permalänk

Hoppas youtube är snabbt med att hantera videon
Ser fram emot detta. Hitta denna tråd när jag satt och letade information om att överklocka SB och det kan troligen inte bli mer rätt än såhär.

Hoppas du får ordning på din SB-E. Synd på en sådan maskin att stå still på grund av en kylare.

Visa signatur

Jag kan ha fel, men jag tror att jag har rätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XrOo:

4.8GB haha Laddas upp. Från em bärbar denna gång.
Ni får länk så fort YT har publicerat

Du gör ett hästjobb! Tack!

Visa signatur

Gamestation: ASUS P8Z68-v Pro gen3 <> i5 2500k@4.7gHz + Silver Arrow <> Vengeance LP 16GB <> Radeon HD7970@1125/1575 <> Crucial m4 128GB <> P280 + GT 1450 x2 <> Corsair AX750 <> Dell u2412m

Permalänk
Medlem

Hur går det med uppladdningen :)?

Visa signatur

CPU: I5 2500K Kylning: CM Hyper 212 Mobo: Gigabyte Z68XP-UD4 GPU: GTX 580 DirectCU II Ram: Corsair Vengeance LP 8GB 1600Mhz PSU: Corsair HX650 Chassi: NZXT Phantom

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mysk0:

Hur går det med uppladdningen :)?

Bra mycket fortare än på telefon haha. 3.37GB färdigt

Kan passa på att fråga. Någon som sitter på en trevlig server om man vill ladda upp framtida material?
Känns ju smidigare än youslow

Permalänk

Hinner den bli färdig ikväll?

Permalänk

Om hastigheten är konstant, kl 7 i morgon???

Visa signatur

Jag kan ha fel, men jag tror att jag har rätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XrOo:

Bra mycket fortare än på telefon haha. 3.37GB färdigt

Kan passa på att fråga. Någon som sitter på en trevlig server om man vill ladda upp framtida material?
Känns ju smidigare än youslow

Vimeo ska vara bra har jag hört. Har dock aldrig testat själv.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Tjo, Jag har fått upp Min 2500k till 4,9 Ghz Kommer fan inte ihåg hur mycket ström jag gav den men det var typ över 1,3..
Och jag har H50 som kylning (den gick upp till 73 grader vid full load )
eftersom jag har hört att man ska försöka att hålla sig under 70 grader eller nåt så vågade jag inte överklocka den till 5,0 Ghz

Dock är det typ andra gången jag överklockar en processor. så Den där guiden du ska lägga upp vore jätte bra för mig

missade att skriva 1 mening
Permalänk

Skoja bara Ser fram emot guiden! Just nu flaskhalsar min processor i bf3

Permalänk
Medlem

Ni får tycka att jag är en jubelidiot.
Finns det någon i Stockholm på stabil lina som kan tänka sig att mot mindre betalning mötas upp och ta ett usb minne med filmen och ladda upp?
Meriterande om du/ni inte har sambo som vill ladda ner 10 torrents via wifi och crasha modemet

Permalänk
Medlem
Skrivet av XrOo:

Ni får tycka att jag är en jubelidiot.
Finns det någon i Stockholm på stabil lina som kan tänka sig att mot mindre betalning mötas upp och ta ett usb minne med filmen och ladda upp?
Meriterande om du/ni inte har sambo som vill ladda ner 10 torrents via wifi och crasha modemet

Fins det ingen tjänst på nätet att ladda upp den på (i två delar eller nått)?

Jag bor tyvärr för långt bort. Men skulle annars lätt kunna ladda upp den på nätet.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar