Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk

Så här ser de två senaste inköpen ut.

Permalänk
Medlem

Beställde ett par Creative SoundBlaster Tactic3D Sigma nu imorse

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av m0rk:

Beställde ett par Creative SoundBlaster Tactic3D Sigma nu imorse
http://www.dustinhome.se/image/1444357

Dom ser mysiga ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Det är en riktigt bra hyvel, hur mycket fick du den för?
Kör själv med Merkur Futur inställd på 6ans grad. Börja med 1-2 om du inte har använt safety razors tidigare så slipper du ett Stockholms blodbad

Ca: 876 kr med frakt och lädrfodral o 10 merkur rakblad

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

http://www.mensdirect.com/images/uploads/813_642_large.JPG

Det var ett riktigt bra pris!!
Funderar själv på att köpa antingen ett ställ eller läderfodral till min Merkur Futur, men kan inte riktigt bestämma mig.

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem

dillemma

Skrivet av FireFox:

Det var ett riktigt bra pris!!
Funderar själv på att köpa antingen ett ställ eller läderfodral till min Merkur Futur, men kan inte riktigt bestämma mig.

Köp läderfodral, ett ställ är lite onödigt om du inte har plats att visa upp det i badrummet, medan ett fodral kan man använda under resan.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

Köp läderfodral, ett ställ är lite onödigt om du inte har plats att visa upp det i badrummet, medan ett fodral kan man använda under resan.

Jo det lutar mest åt ett läderfodral så skyddar man sin dyrgrip och sig själv

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

http://www.mensdirect.com/images/uploads/813_642_large.JPG

Lär bara få fråga. Kör man med vanlig rakblad i hyvlen, eller är det något speciellt som man lär efterbeställa då man har gjort slut på sina 10 som man fick med i köpet ?

Snygg design på hyveln, förresten.

Bilder på ditt senaste inköp (version 2011)

Köp och köp,..men jag hade nappat på ett "få tre nummer för 49 kr" som jag fick med snigel posten i dag. Jag skulle nog aldrig lägga ut 80 spänn för ett nummer. Hur bra "Pc för alla" än må vara. Så bra är det inte.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Lär bara få fråga. Kör man med vanlig rakblad i hyvlen, eller är det något speciellt som man lär efterbeställa då man har gjort slut på sina 10 som man fick med i köpet ?

...

Kan svara på den frågan, du får med 1 blad till hyveln sen får du beställa s.k dubbelrakblad, t.ex. http://www.gents.se/feather-dubbelrakblad-10-pack.htm som ska vara de allra vassaste. De vassaste jag testat är Feather, känns inte alls när stråna kapas.

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
--

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Dom ser mysiga ut

Tur man beställde tidigt imorse... Fick dem för 390kr. Såg att de låg på 454kr nu under eftermiddagen

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Kan svara på den frågan, du får med 1 blad till hyveln sen får du beställa s.k dubbelrakblad, t.ex. http://www.gents.se/feather-dubbelrakblad-10-pack.htm som ska vara de allra vassaste. De vassaste jag testat är Feather, känns inte alls när stråna kapas.

Tackar. Jag kände bara att jag var tvungen och fråga.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Bilder på ditt senaste inköp (version 2011)
http://i.imgur.com/UR1AU.jpg

Köp och köp,..men jag hade nappat på ett "få tre nummer för 49 kr" som jag fick med snigel posten i dag. Jag skulle nog aldrig lägga ut 80 spänn för ett nummer. Hur bra "Pc för alla" än må vara. Så bra är det inte.

Hmm vad hittar man i den där tidningen som man inte hittar på sweclockers?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooD:

Underskatta aldrig skönheten i skithuslitteratur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooD:

Nä, det är just det.
Det räcker med att man håller sig i jour här och på IDG så har man vips tjänat in dom 80 spännen som man gott kan lägga på något mer matnyttigt.

Orsaken till att jag nu nappade på just det här med ta "tre nummer för 49 spänn" det var bara det att man fick en surfsticka som premie. Annars så vete sjutton om jag har nappat på det hela. Ytterst tveksamt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Helgens inköp eller bytesaffär mot lite datorprylar

En 1991 Arctic Cat Super JAG 440cc, värsta djupsnö maskinen juh

Visa signatur

if it ain't broke, don't fix it

Permalänk
Medlem

Den här hör väl till de senare inköpen, objektivet anlände idag, så nu kan jag använda den också;

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Billigaste stället jag hittat för rakblad till min rakhyvel är connaught shaving.com mycket billigare än i Sverige vid storköp tex 50 o uppåt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av goldmund:

PSVITA!!! + Golden abyss, kommer bli en härlig helg
http://img822.imageshack.us/img822/334/dsc0005ho.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Var/när/hur?

Visa signatur

Suup

Permalänk
Medlem
Skrivet av nanosec:

Helgens inköp eller bytesaffär mot lite datorprylar

En 1991 Arctic Cat Super JAG 440cc, värsta djupsnö maskinen juh

http://www.algonet.se/~jts/Arctic%20Cat%20Super%20Jag%201991/...

Silvertejp?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooD:

Silvertejp?

Silvertejp fungerar till allt
Förra ägaren som har tejpat lite, ska ta å klä om dynan nån dag.

Visa signatur

if it ain't broke, don't fix it

Permalänk
Entusiast
Skrivet av FireFox:

Oj, det var bra priser om man jämför med vad jag betalar för bladen till min Gillette. Blir mer och mer sugen på att skaffa mig en riktig hyvel fast de verkar lite läskiga.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

Billigaste stället jag hittat för rakblad till min rakhyvel är connaught shaving.com mycket billigare än i Sverige vid storköp tex 50 o uppåt

Ska kika in där o kolla, säljs rätt billiga Feather även på Ebay.

Skrivet av Zotamedu:

Oj, det var bra priser om man jämför med vad jag betalar för bladen till min Gillette. Blir mer och mer sugen på att skaffa mig en riktig hyvel fast de verkar lite läskiga.

Jo och de håller framför allt mycket längre!
Men att de skulle vara läskiga eller farliga, det kan stämma för en ovan person som just börjat med Safety razor, använde en billig noname variant under ett par år sen gick jag över till Merkur Futur som är ljusår bättre. Använder 6'ans inställning på den, dvs så nära man kan komma med den hyveln och har bara skärt mig en eller två ggr på grund av stress och sömnlöshet annars är det kolugnt. Gå över till en sån och du kommer inte ångra dig, men börja försiktigt med inställning 1-3 max.

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
--

Permalänk
Medlem

Egentligen inget inköp utan en gåva från arbetsgivaren för gott uppförande.
Dell u2711 samt ett grafikkort.

Visa signatur

Gammal gamer, numera mest jobb och farsa till nästa generation gamers 😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av opox:

Egentligen inget inköp utan en gåva från arbetsgivaren för gott uppförande.
Dell u2711 samt ett grafikkort.

http://i.imgur.com/8m9Jn.jpg

Kan vi byta arbetsgivare?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av FireFox:

Ska kika in där o kolla, säljs rätt billiga Feather även på Ebay.

Jo och de håller framför allt mycket längre!
Men att de skulle vara läskiga eller farliga, det kan stämma för en ovan person som just börjat med Safety razor, använde en billig noname variant under ett par år sen gick jag över till Merkur Futur som är ljusår bättre. Använder 6'ans inställning på den, dvs så nära man kan komma med den hyveln och har bara skärt mig en eller två ggr på grund av stress och sömnlöshet annars är det kolugnt. Gå över till en sån och du kommer inte ångra dig, men börja försiktigt med inställning 1-3 max.

Var köper man hyvlar och blad?

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Var köper man hyvlar och blad?

Gents.se, connaught shaving.com, shaving-shack, bla

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leeloo:

Vart köpte du t-shirten??

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Vart köpte du t-shirten??

http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=23990&ProductDe...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Vattenkokare.

Permalänk
Medlem

Ooo fina grejer!

Blev 35mm till D7000

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.